Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>U=О299.802$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Заверкин А. В. 
Организация работы локомотивовагонного парка промышленных предприятий / А. В. Заверкин, Г. И. Нечаев; Восточноукр. гос. ун-т. - Луганск, 1999. - 74 c. - Библиогр.: 29 назв. - рус.

Розглянуто проблеми розробки методів ефективної експлуатаційної роботи залізничного транспорту промислових підприємств за умов обмежених транспортних ресурсів. Досліджено характеристики експлуатаційної роботи транспортних систем підприємств, їх роботи за умов обмеженого локомотивного та вагонного парків, колійного розвитку станцій та вантажних фронтів. Змодельовано роботу вантажно-розвантажувальних систем підприємств у нестаціонарних режимах, проаналізовано локальні задачі управління роботою вантажно-розвантажувальних систем для розглянутих умов. Продемонстровано результати експериментальних досліджень роботи транспортних систем підприємств за різних режимів, а також проведено техніко-економічні дослідження ефективності їх праці.


Індекс рубрикатора НБУВ: О299.802.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600588 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Парунакян В. Э. 
Концепция повышения эффективности управления вагонопотоками на предприятии / В. Э. Парунакян, В. А. Бойко, Ю. В. Гусев // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. - 2003. - Вип. 13. - С. 264-268. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Виконано аналіз функціонування залізничного транспорту металургійного підприємства на сучасному етапі. Виявлено необхідність підвищення ефективності керування вагонопотоками з метою зниження оплати за користування вагонами загальномережевого парку. Запропоновано концепцію удосконалення системи керування перевезеннями і визначено напрямки наукових досліджень.

Выполнен анализ функционирования железнодорожного транспорта металлургического предприятия на современном этапе. Выявлена необходимость повышения эффективности управления вагонопотоками с целью снижения оплаты за пользование вагонами общесетевого парка. Предложена концепция совершенствования системы управления перевозками и определены направления научных исследований.

The analysis of operation of a railway transportation of metallurgical firm at the present stage is executed (made). The necessity of increase of management efficiency by car traffic volumes is detected with the purpose of a decrease of payment for use by coaches of a common network park. The concept of perfecting of a management system of transportation and direction of scientific researches is offered.


Ключ. слова: Промышленное предприятие, вагоны общесетевого парка, система управления вагонопотоками
Індекс рубрикатора НБУВ: К3-44 + О299.802

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69254 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Парунакян В. Э. 
Совершенствование процесса приема и обработки вагонопотока с сырьем грузовой станции металлургического завода в зимний период / В. Э. Парунакян, В. Г. Дженчако // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. - 2003. - Вип. 13. - С. 272-275. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

За результатами поелементного аналізу роботи вантажної станції металургійного заводу в зимовий період установлено фактори, що впливають на простій вагонів і визначено напрямки їх вирішення.

В статье на основе поэлементного анализа работы грузовой станции металлургического завода в зимний период установлены факторы, влияющие на простой вагонов и определены направления их решения.

In the article on the basis of an item operational analysis of cargo station of a metallurgical plant in winter period the factors influential in idle time of coaches are established the directions of their solution and are determined.


Ключ. слова: Транспортное обеспечение, вагоны общесетевого парка, система управления вагонопотоками
Індекс рубрикатора НБУВ: К3-44 + О299.802

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69254 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Панкратов В. І. 
Організація та управління системою промислового залізничного транспорту на основі принципів логістики : автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / В. І. Панкратов; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено формування, ефективну організацію та управління системою промислового залізничного транспорту на підставі принципів логістики за умов формування єдиної технології та єдиного інформаційного середовища АВТ "Київ-Дніпровське МППЗТ". Проаналізовано досвід і тенденції розвитку за умов організації роботи промислового залізничного транспорту. Досліджено технологічні показники, які найбільш суттєво впливають на технологію функціонування підприємств промислового залізничного транспорту (ППЗТ). Формалізовано процес динамічного перерозподілу локомотивів за рахунок обгрунтованого територіального розташування баз резерву маневрових локомотивів ВАТ "Київ-Дніпровське МППЗТ". Запропоновано сформувати модульну логістичну систему даного ВАТ на базі комплексу моделей автоматичного програмування під час організації перевезень за різними, найбільш характерними технологічнимии схемами. Для підвищення ефективності управління системою ППЗТ розроблено комплекс задач і структуру корпоративної інформаційно-керувальної системи для реалізації процесу управління за рівнями ієрархії ВАТ "Київ-Дніпровське МППЗТ". Оцінено ефективність впровадження логістичної технології функціонування промислового залізничного транспорту за умов даного ВАТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О299.802

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бойко В. О. 
Підвищення ефективності роботи вантажної станції металургійного комбінату, приймаючої масову сировину : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.12 / В. О. Бойко; ДВНЗ "Приазов. держ. техн. ун-т". - Маріуполь, 2013. - 20 c. - укp.

Запропоновано та реалізовано модель формування експлуатаційних і техніко-економічних показників роботи станції за нових умов впливу зовнішніх і внутрівиробничих факторів випадкового характеру на процес переробки вагонопотоку, а через об'єм введеного вперше показника "транспортна робота", визначаючого завантаження технічних засобів станції, зв'язано підсумкові показники з компановочно-конструктивною схемою станції та параметрами її технічних засобів. За сукупністю результатів досліджень визначено методику, дозволяючи оцінити конструктивно-компановочну схему та параметри технічних засобів станцій, приймаючих масову сировину, і на цій основі з використання методу морфологічного аналізу та синтезу технічних рішень вдосконалити принципову схему вантажної станції для підвищення ефективності її роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: О299.802

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА397749 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Біхдрікер А. С. 
Магнітометричний метод контролю завантаженості промислових транспортних рейкових засобів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.11.13 / А. С. Біхдрікер; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2013. - 20 c. - укp.

Вперше обгрунтовано використання магнітометричного методу для контролю завантаженості промислових транспортних рейкових засобів, що являє собою запис і зчитування магнітних міток з поверхні шийки залізничної рейки. Набув подальшого розвитку аналіз математичних моделей головок різного типу та геометрії для магнітного запису відбитка на поверхню залізничної рейки, що дозволяє розраховувати раціональні параметри головок для магнітного запису. Вперше одержано емпіричні коефіцієнти, які визначають закономірності зниження амплітуди напруженості поля мітки в залежності від завантаженості промислового транспортного рейкового засобу та числа наїзду його колісних пар, що дозволяє розробити метод магнітометричного контролю завантаженості промислових транспортних рейкових засобів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О299.802.503

Шифр НБУВ: РА402719 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Короп Г. В. 
Удосконалення оперативного планування обробки вагонопотоків в транспортних системах підприємств : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.12 / Г. В. Короп; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2012. - 20 c. - укp.

Досліджено питання зниження експлуатаційних витрат залізничного транспорту промислових підприємств цементної галузі за рахунок удосконалення оперативного планування обробки вхідних вагонопотоків. Проаналізовано предметну область, теоретичні та практичні методи планування транспортної роботи, виявлено найбільш впливові фактори на фінансові показники обробки вагонів. Залежності між параметрами технологічної обробки составу та її вартістю формалізовані у вигляді цільової функції задачі та реалізованої методом направленого перебору. Розроблено структуру автоматизованої інформаційно-планувальної системи з елементами підтримки прийняття рішень та реалізовано у вигляді програмного продукту. Приділено увагу маневровій роботі за відсутності сортувальних пристроїв та обмеженості колійних ресурсів. Для рішення питання точного визначення часу та одержання покрокового плану переформування составу на основі методів сортувань, теорії алгоритмів розроблено розверстувальний метод для умов роботи за номінально-достатній та недостатній кількості колій з обмеженою місткістю.


Індекс рубрикатора НБУВ: О299.802.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА391502 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Козаченко Д. Н. 
Определение расчетных объемов работ для магистральных и промышленных железнодорожных станций / Д. Н. Козаченко, А. И. Верлан, А. В. Горбова // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2015. - № 3. - С. 45-57. - Библиогр.: 18 назв. - рус.

Цель работы - совершенствование методов оценки неравномерности грузовых перевозок и определения расчетных объемов работ для железнодорожных станций и подъездных путей промышленных предприятий. В качестве методов исследования для оценки расчетных объемов грузопотоков и груженных вагонопотоков использованы методы математической статистики, в частности, методы анализа временных рядов; для оценки расчетных объемов порожних вагонопотоков применялись методы математического моделирования. Выполнена проверка предлагаемого метода путем расчета объемов работ для 2014 г. по данным предшествующих временных периодов. Результаты проверки показали, что предлагаемый метод, по сравнению с традиционным, обеспечивает более высокую устойчивость результатов при изменении временных периодов, используемых для анализа, а также более точную оценку расчетных объемов работы. Усовершенствованы методы определения расчетных объемов работы для железнодорожных станций за счет использования методов анализа временных рядов. Предложенная методика позволяет более точно оценить перспективные объемы работы и, за счет этого, снизить величину капитальных расходов, связанных с развитием станций, и эксплуатационных расходов, связанных с их функционированием. Методика также может быть использована при совершенствовании нормативных и методических документов, регламентирующих проектирование и разработку технологических процессов работы магистральных и промышленных железнодорожных станций.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.021 + О299.802

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Хара М. В. 
Моделирование интеллектуальной системы управления надежностью и экологичностью вагонопотоков / М. В. Хара // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2015. - Вип. 31. - С. 210-214. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Предложена модель интеллектуальной системы управления надежностью и экологичностью вагонопотоков на основе декомпозиции промышленных транспортных комплексов на две составляющие, отличающиеся способами и условиями образования выбросов загрязнений: подсистему стационарных источников (погрузочно-разгрузочные и ремонтные процессы) и подсистему передвижных источников (вагонопотоки).


Індекс рубрикатора НБУВ: О299.802

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69254:Техн.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Маслак А. В. 
Структуризация общего объема транспортной работы при переработке внешнего вагонопотока металлургического предприятия с одним примыканием к внешней сети / А. В. Маслак, П. Н. Носенко // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2015. - Вип. 31. - С. 214-221. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Произведена структуризация объема транспортной работы при переработке внешнего вагонопотока в системе сдвоенных операций. Для каждого транспортного и транспортно-грузового комплексов определены плановый и дополнительный объём транспортной работы. Установлено, что транспортный комплекс переработки внешнего вагонопотока характеризуется наибольшим дополнительным объемом транспортной работы.


Індекс рубрикатора НБУВ: К3-44 + О299.802

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69254:Техн.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Маслак А. В. 
Исследование процесса переработки вагонопотоков районной станции металлургического предприятия / А. В. Маслак, Е. В. Кирицева // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2015. - Вип. 31. - С. 221-227. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Рассмотрен процесс переработки вагонопотоков районной станции крупного металлургического комбината при обслуживании прокатных цехов железнодорожным транспортом. Определены основные факторы, влияющие на простой вагонов и оборот подвижного состава.


Індекс рубрикатора НБУВ: К3-44 + О299.802

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69254:Техн.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Булгакова Ю. В. 
Эффективность управления транспортной системой промышленного предприятия (на примере отрасли вагоностроения) / Ю. В. Булгакова // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2015. - Вип. 31. - С. 228-234. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Раскрыты особенности эффективного управления транспортной системой промышленного предприятия (ТС ПП) отрасли вагоностроения в условиях динамично-изменяющейся внешней и внутренней среды. Сформулирована задача управления ТС ПП с точки зрения повышения эффективности системы за счет снижения логистических издержек. Для решения поставленной задачи управления ТС ПП разработаны процедуры принятия решений по управлению параметрами грузопотоков в ТС ПП, основанные на применении методов многокритериального принятия решений и теории нечетких множеств.


Індекс рубрикатора НБУВ: О299.802

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69254:Техн.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Журавель І. Л. 
ПІдвищення ефективності роботи вантажних станцій за рахунок удосконалення їх колійного розвитку : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / І. Л. Журавель; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В. Лазаряна . - Дніпропетровськ, 2015. - 21 c. - укp.

Розглянуто питання підвищення ефективності роботи вантажних станцій магістрального та промислового залізничного транспорту за рахунок удосконалення конструкції та розмірів їх колійного розвитку на основі науково обгрунтованих методів їх комплексного оцінювання. Проаналізовано проблеми функціонування вантажних станцій магістрального та промислового залізничного транспорту України та наукових методів підвищення ефективності їх роботи. Удосконалений метод визначення тривалості маневрових пересувань дозволяє враховувати наявність обмежень швидкості руху на окремих елементах прямування поїздів. Удосконалено функціональну модель вантажних станцій шляхом формалізації технології роботи з використанням бібліотеки типових елементів і спеціалізованих програмних засобів для побудови технології в автоматизованому режимі та визначення техніко-експлуатаційних показників роботи. Оцінка відповідності ємності колійного розвитку вантажних станцій ваго - нопотокам, які на них переробляються, може здійснюватися з використанням ймовірнісних методів, що, на відміну від існуючих підходів, дозволяє характеризувати використання колійного розвитку з урахуванням нерівномірності перевезень. Наведено комплексні залежності кількості колій, їх довжини та колійної ємності вантажних станцій від характеристик вагонопотоків, які на них переробляються, що дозволяє врахувати зміни в структурі вагонного парку. З метою підвищення ефективності функціонування таких станцій запропоновано використовувати секціонування колій, що дозволить скоротити тривалості маневрових пересувань та відповідні експлуатаційні витрати, підвищити ефективність використання колійного розвитку та функціонування станцій в цілому.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.025 + О299.802

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА418510 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Еловой И. А. 
Распределение подвижного состава для отстоя между путями общего и необщего пользования / И. А. Еловой, Е. Н. Потылкин // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2018. - № 2. - С. 44-56. - Библиогр.: 20 назв. - рус.

Цель работы - разработка подхода к обоснованию выбора режима взаимодействия магистрального и промышленного железнодорожного транспорта с позиции распределения вагонов, направляемых в отстой, между железнодорожными путями общего и необщего пользования. Для достижения поставленной цели использованы методы научного анализа и синтеза, теории графов, а также экспериментально-статистические методы составления моделей. Получена зависимость потребной вместимости железнодорожных путей, в которой учитывается доля приватных вагонов в общем парке, поступающих на места необщего пользования. Предложена схема выбора места размещения вагонов для обоснования выбора режима взаимодействия магистрального и промышленного железнодорожного транспорта с учетом имеющегося в наличии путевого оснащения и целесообразности его дальнейшего развития. Задача в такой постановке до настоящего времени не решена, что и определяет актуальность и новизну исследования в данном направлении. Полученная формула по определению потребной вместимости железнодорожных путей, в отличие от существующих способов ее расчета, учитывает влияние случайного характера обслуживания перевозочных средств на местах необщего пользования, а также доли приватных вагонов в общем парке. Предложен метод выбора места размещения приватного подвижного состава, используемый для обоснования выбора режима взаимодействия магистрального и промышленного железнодорожного транспорта с учетом имеющего в наличии путевого оснащения и целесообразности его дальнейшего развития. Отличительной особенностью представленного метода является учет интересов грузовладельца, как стороны, в наибольшей степени заинтересованной в эффективной взаимной работе железнодорожного транспорта общего и необщего пользования. На основании результатов исследования могут быть получены рекомендации по выбору режима взаимодействия магистрального и промышленного железнодорожного транспорта в части распределения вагонов, направляемых для отстоя, между железнодорожными путями общего и необщего пользования. Это позволит уменьшить издержки грузовладельцев за счет минимизации экономических и временных потерь и, как следствие, сделать услуги железнодорожного транспорта более привлекательными для клиентуры, что приведет к повышению его конкурентоспособности на рынке транспортных услуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.250.331 + О299.802.503.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського