Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>U=О284.89$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Бабаев А. М. 
Перевозка автообода в полувагонах / А. М. Бабаев, В. А. Кушнир // Транспорт: Зб. наук. пр. - 1999. - Вип. 1. - С. 120-123. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Пропонується методика вибору та схеми навантаження.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.89

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бойченко А. Н. 
Утилизация аммиака, попавшего в окружающую среду в результате транспортных аварий / А. Н. Бойченко, В. Н. Плахотник, Л. А. Ярышкина // Экотехнологии и ресурсосбережение. - 2002. - № 4. - С. 58-60. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Запропоновано спосіб нейтралізації та утилізації розливів аміаку розчином ортофосфорної кислоти. Наведено орієнтовні витрати нейтралізувального реагенту, які залежать від факторів навколишнього середовища, часу, що минув з моменту аварії, масштабів емісії.


Ключ. слова: аммиак, нейтрализация, утилизация, транспортные аварии
Індекс рубрикатора НБУВ: О284.895Н6

Шифр НБУВ: Ж28350 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кизим О. В. 
Підвищення рівня використання технічних засобів залізничних станцій вугледобувного району : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.20 / О. В. Кизим; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2004. - 21 c. - укp.

Запропоновано методи визначення та підвищення рівня використання технічних засобів станцій шляхом концентрації вантажопотоків на базі розрахунку ступеня належності нечіткої підмножини вантажовласників кінцевій множині опорних станцій і ефективності функціонування транспортного комплексу. Розроблено модель вибору опорних станцій у ході розв'язання питання про концентрацію вантажопотоків з використанням теореми про віддільність теорії нечітких множин. Розвинуто метод визначення раціонального рівня зазначеної концентрації на полігоні, зокрема, за умов обслуговування вантажовласників на місцях незагального користування на підставі витрат, спричинених функціонуванням транспортного комплексу за умов концентрації. Наведено модель магістрального та промислового залізничного транспорту у разі концентрації, за якої малодіяльні станції закриваються для виконання комерційних операцій зі збереженням технічних операцій стосовно обслуговування вантажопотоків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.893

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА333281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Воробйов Є. О. 
Методи вирішення зменшення знепилення навколишнього середовища вугільним пилом / Є. О. Воробйов, М. О. Ніколенко, Д. О. Чекальов, К. О. Сухар // Вісті Автомоб.-дор. ін-ту. - 2010. - № 1. - С. 171-176. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Під час складування вугілля на поверхні шахт і транспортування його в залізничних вагонах виділяється велика кількість пилу, який забруднює довкілля і шкідливо впливає на здоров'я людей. Окрім формули розрахунку виділення вугільного пилу під час транспортування в залізничних вагонах, приведено дані втрат вугілля шахтами Центрального району Донбасу за один рік. Виконано аналіз існуючих способів нанесення зміцнюючої плівки і розглянуто вживання лігносульфонатів для цієї мети. Приведено технологічну схему автоматизованого нанесення розчину лігносульфонату на поверхню вугілля для утворення захисної плівки з метою попередження його видування.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.893 н6 + И310.1 н6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25607 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чеклов В. Ф. 
Удосконалення системи взаємодії Донецької залізниці зі збагачувальними підприємствами ВАТ "ДТЕК" на основі скорочення експлуатаційних витрат / В. Ф. Чеклов, В. М. Чеклова, О. В. Снецька, Д. П. Даценко, В. Л. Снецький // Залізн. трансп. України. - 2010. - № 6. - С. 30-33. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано взаємодії Донецької залізниці зі збагачувальними підприємствами ВАТ "ДТЕК", заходи щодо її поліпшення, схеми системи взаємодії підприємств ВАТ "ДТЕК" та збагачення рядового вугілля.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.893 + У9(4УКР-4ДОН)372.101

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Чеклов В. Ф. 
Удосконалення технології роботи ВАТ "ЦЗФ" Октябрська" у взаємодії зі станцією примикання Донецької залізниці / В. Ф. Чеклов, Г. В. Бобик, О. І. Шеховцов, О. М. Науменко // Залізн. трансп. України. - 2009. - № 4. - С. 47-50. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.893

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Слесарев В. В. 
Математическая модель виброрыхления агрегированной углепородной среды / В. В. Слесарев, А. С. Минеев // Наук. вісн. Нац. гірн. ун-ту. - 2012. - № 1. - С. 113-117. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Рассмотрены сложные процессы виброрыхления в смерзшихся насыпных грузах. С данной проблемой сталкиваются практически все грузо-транспортные компании, работающие с перевозкой товара с помошью полувагонов, а также транспортные подразделения больших заводов, комбинатов и т.д. Для повышения эффективности работы разгрузочного процесса разработана специальная виброустановка. Главным принципом виброустановки является передача механической вибрационной энергии смерзшемуся сыпучему грузу посредством специальных виброштырей. С целью повышения эффективности работы этой установки предложена идея об изменении частоты рыхления в зависимости от глубины погружения виброштырей. Рассмотрены методы вычисления функций, главным образом определяющие наиболее эффективные частоты воздействия виброустановки на смерзшуюся углепородную среду в зависимости от различных параметров, изменяющихся от начала рыхления вагона до конца, от вагона к вагону и от состава к составу. Методика расчета основана на изучении физико-механических особенностей поведения углепородной среды, а также на соединении методов решения задач в различных направлениях механики в наиболее подходящее решение для нашего случая. В результате исследований была получена совокупность зависимостей, максимально ясно описывающая физические явления, происходящие в смерзшейся углепородной среде. Предложены формулы определения эффективной частоты, зависящие только от простейших величин, определяемых посредством достаточно большого на сегодняшний день ассортимента датчиков и сенсоров.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.893

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16377 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Козаченко Д. М. 
Напрямки підвищення ефективності перевезень зернових вантажів залізничним транспортом / Д. М. Козаченко, Р. Ш. Рустамов, Х. В. Матвієнко // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 6. - С. 56-60. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Мета роботи - удосконалення організації перевезень зернових вантажів в Україні. На основі статистичного аналізу визначено тенденції розвитку ринку перевезень зернових вантажів. Встановлено, що залізничний транспорт здійснює перевезення зернових вантажів за умов критичного зносу основних засобів та підвищення конкуренції зі сторони інших видів транспорту. Зниження логістичних витрат на перевезення зерна може бути досягнуто за рахунок побудови системи вузлових елеваторів та маршрутизації залізничних перевезень між ними та морськими портами. Розглянуто можливість перевезення зернових вантажів у контейнерах із застосуванням бімодальних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.891

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Вернигора Р. В. 
Математична модель перевезення сировини та готової продукції підприємств гірничо-металургійного комплексу за залізничними напрямками з паралельними ходами / Р. В. Вернигора, О. Ю. Папахов, Н. О. Логвінова // Наук. вісн. Нац. гірн. ун-ту. - 2013. - № 3. - С. 93-102. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Мета роботи - визначення економічно обгрунтованої доцільності розподілу вантажопотоків із сировиною та готовою продукцією підприємства гірничо-металургійного комплексу (ГМК) між ділянками залізничного напрямку з паралельними ходами. Методичною основою виконання комплексних досліджень є: аналіз та узагальнення літературних джерел і позитивного досвіду пропуску вантажних поїздів; математичне моделювання поїзної роботи залізничного напрямку з паралельними ходами; методи статистичної, вартісної, аналітичної та експертної оцінки даних щодо стану пропуску вантажних поїздів із сировиною та продукцією підприємств ГМК між ділянками залізничного напрямку з паралельними ходами за оперативних умов. Результатами дослідження є: економічно обгрунтовані за оперативних умов розміри руху вантажних поїздів із сировиною та готовою продукцією підприємств ГМК по ділянках залізничних напрямків з паралельними ходами за обмеження їх пропускної спроможності на електрифікованих ділянках за умов застосування оптового ринку електроенергії.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.894

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16377 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Мямлин С. В. 
Проблемы и перспективы перевозки зерновых грузов железнодорожным транспортом в Украине / С. В. Мямлин, Д. М. Козаченко, Р. В. Вернигора // Залізн. трансп. України. - 2013. - № 2. - С. 32-34. - Библиогр.: 16 назв. - рус.

Приведены результаты исследования динамики перевозок зерновых грузов в Украине. Показано, что основной проблемой, которую необходимо решить для увеличения производства зерна в Украине, является обновление парка железнодорожных вагонов-зерновозов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.891.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Турпак С. М. 
Розробка мікрологістичної системи доставки готової продукції металургійних підприємств залізничним транспортом / С. М. Турпак, С. В. Грицай, О. О. Острогляд // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2014. - № 5/3. - С. 10-18. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розроблено мікрологістичні системи взаємодії потокових процесів постачань, структура яких відображає рух вантажу, рухомого складу, інформації, документів, платежів на часовому полі. Запропонована система є інструментом для виявлення "вузьких" місць та оптимізації ланцюга постачань в цілому за мінімумом загальних витрат. Практичним результатом є скорочення терміну доставки вантажів і зменшення кількості транспортно-технологічних операцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.894

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Чеклов В. Ф. 
Аналіз обсягів перевезень транспортною системою ТОВ "ДТЕК" / В. Ф. Чеклов, О. М. Науменко, Т. О. Панас // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2011. - № 2. - С. 37-42. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проаналізовано транспортну систему ТОВ "ДТЕК" та виявлено "вузькі" місця в її роботі й запропоновано заходи щодо удосконалення даної транспортної системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.893

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Чеклов В. Ф. 
Аналіз стану залізничних перевезень при взаємодії з вугільними підприємствами України / В. Ф. Чеклов, Г. В. Бобик, А. М. Масалов // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2009. - № 1. - С. 293-302. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проведено аналіз видобування вугільними підприємствами і перевезення залізничним транспортом енергетичних і коксових вугіль Донбасу у межах Донецької залізниці.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.893

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Костєнніков О. М. 
Прогнозування обсягів навантаження в період масового перевезення сезонних вантажів з використанням нейро-нечіткої системи Nefprox / О. М. Костєнніков // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2008. - № 4. - С. 4-8. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розроблено модель, яка дозволяє прогнозувати кількість навантажених зерновозів на короткостроковий період (до 5 діб). Задачу розв'язано з використанням системи Nefprox (Neuro-fuzzy function approximator), яка апроксимує часовий ряд. Відповідно до розробленої методики прогнозування та на базі динаміки розподілу навантаження вагонів за днями тижня, одержаних за даними за вересень 2007 р., спрогнозовано навантаження зерновозів по станції Нові Санжари на період з 15.09 по 18.09 2007 р. Похибка моделювання, після порівняння спрогнозованих даних з реальними, не перевищує 5 %, що цілком допустимо для задач такого класу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.891.1

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Окороков А. М. 
Дослідження та оцінка логістичних систем постачання сировини на підприємства сходу України / А. М. Окороков // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 8. - С. 120-126. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проведення антитерористичної операції на сході України викликало пошкодження значної кількості об'єктів транспортної інфраструктури та унеможливило використання цілого ряду об'єктів сировинної бази. За цих умов виникає питання щодо забезпечення функціонування підприємств в першу чергу металургійного комплексу - безперервних виробництв, які знаходяться як в зоні АТО, так і у безпосередній близькості від неї. Розглянуто питання забезпечення вихідною сировиною металургійних підприємств міста Маріуполь. Розроблено альтернативні варіанти логістичних ланцюгів з постачання сировини на підприємства Маріуполя. Запропоновано методику оцінки витрат на логістичні операції на шляху переміщення вантажу по логістичному ланцюгу. В якості критерію оптимальності використовуються мінімальні витрати. Завдяки використанню диференційованого коефіцієнту страхових зборів враховується у грошовій формі потенційний ризик постачань. Попередніми розрахунками встановлено, що наявна система постачання сировини не є оптимальною з точки зору витрат на логістичні операції, отже система працює недосконало. Запропонована методика надає можливість визначити раціональну схему постачання сировини з точки зору логістичних витрат. Використання альтернативних систем постачання сировини, обраних за допомогою запропонованої методики дозволить скоротити витрати на транспортування, а також обрати варіант з мінімальним ступенем ризику. В свою чергу зменшення витрат на транспортування дозволить скоротити виробничі витрати та зменшити кінцеву вартість продукції, що підвищує її конкурентоспроможність.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.894

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Рустамов Р. Ш. 
Оценка перспектив развития зерновой логистики в Украине / Р. Ш. Рустамов // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 8. - С. 127-133. - Библиогр.: 15 назв. - рус.

Зерновой сектор Украины является стратегической отраслью экономики страны. Украина занимает ведущее место среди мировых производителей и экспортеров зерновых культур. Важной составляющей производства и экспорта зерна является логистика его хранения и перевозки. Выполнен анализ возможностей и перспектив развития зерновой логистики в Украине. К 2020 г. в Украине планируется увеличить производство зерна до 100 млн. т, а экспорт - до 50 млн. т. В этой связи проблема повышения эффективности системы зерновой логистики на сегодняшний день является весьма актуальной для Украины. Инфраструктура, обеспечивающая экспорт зерна, включает в себя систему хранения, портовые мощности и транспортную систему. Общая емкость элеваторов составляет 45 млн. т; в ближайшие годы планируется довести ее до 55 млн. т. Общая мощность портов Украины по перевалке зерновых грузов составляет 38 млн. т, при этом портовые мощности интенсивно развиваются, что в ближайшие годы даст возможность увеличить мощность по перевалке зерна до 49 млн. т. Около 60 % всех экспортных перевозок зерна осуществляют железные дороги. Приведены результаты исследования железнодорожных перевозок зерна в 2012 г. На основе статистической обработки данных АСК ГП УЗ-Е установлены основные параметры и показатели перевозки зерновых грузов железными дорогами Украины. Анализ показал, что наиболее слабым местом в логистической цепи перевозки и перевалки экспортных зерновых грузов в настоящее время является железнодорожная система Украины. Изношенность вагонов-зерновозов составляет более 90 %, что приводит к их дефициту в пиковые периоды перевозок. Сделан вывод о неэффективности существующей системы эксплуатации вагонов-зерновозов, которая предполагает в основном повагонные отправки. Это приводит к увеличению оборота вагонов и снижению их продуктивности. Для повышения эффективности перевозки зерновых грузов железнодорожным транспортом предлагается широко использовать маршрутизацию. Для этого необходимо создать сеть региональных опорных погрузочных пунктов (элеваторов), на которых концентрировать погрузку зерновых маршрутов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.891.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Коробйова Р. Г. 
Внедрение бимодальных технологий перевозки зерновых грузов в Украине / Р. Г. Коробйова, Р. Ш. Рустамов, С. В. Гревцов // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 9. - С. 29-34. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Зауважено, що в останні роки Україна стала одним із лідерів з експорту зерна. У зв'язку з цим актуальною для, економіки України, є розробка нових ефективних логістичних технологій перевезень зерна. Одним з напрямків перевезень зернових вантажів, який розвивається, є їх контейнеризація. З метою скорочення витрат на вантажно-розвантажувальні роботи при перевезенні контейнерів в США активно використовуються бімодальні технології перевезень, які конкурентоспроможні на відстанях 200 - 500 км, а їх використання дозволяє зменшити собівартість перевезень на 10 - 15 %. Мета роботи - аналіз ефективності використання бімодальних технологій для зернових вантажів в Україні. Наведено порівняння вартості перевезення вантажів автомобільним і залізничним транспортом. Аналіз ефективності формування відправницьких маршрутів з перевезеннями зерна вагонними відправками у вагонах власності залізниць показав, що маршрутизація перевезень є ефективною за наявності рухомого складу та інфраструктури для формування маршрутів. Розглянуто технологію формування маршрутів із бімодальних платформ з контейнерами на майданчиках в безпосередній близькості від зерносховищ виробників. Використання бімодальних технологій на основних контейнерних маршрутах транспортного ринку для перевезення зернових вантажів сприятиме зменшенню транспортних витрат, а отже і підвищенню конкурентоспроможності вітчизняної продукції на світовому ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.891.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Турпак С. М. 
Удосконалення логістики доставки металопродукції оптимальним формуванням вагонних відправлень / С. М. Турпак, С. В. Грицай, Л. О. Васильева // Нові матеріали і технології в металургії та машинобуд.. - 2014. - № 2. - С. 131-137. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: К5-44 + О284.894

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16166 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
19.

Беляев Н. Н. 
Расчет динамики загрязнения примагистральной территории при перевозке угля / Н. Н. Беляев, М. О. Оладипо // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2017. - № 1. - С. 18-26. - Библиогр.: 17 назв. - рус.

Научная работа предполагает разработку 3D численной модели для прогноза загрязнения атмосферы при транспортировке сыпучих грузов в железнодорожном вагоне. Для решения поставленной задачи разработана трехмерная численная модель, основанная на применении уравнения переноса пылевых загрязнений в атмосферном воздухе под действием ветра и атмосферной турбулентной диффузии. Для численного интегрирования моделирующего уравнения переноса пыли использовалась неявная разностная схема. При построении разностной схемы осуществляется предварительное расщепление исходного уравнения переноса на последовательность решения трех уравнений. Первое из них учитывает перенос пыли по траекториям, второе уравнение - перенос пыли под действием атмосферной турбулентной диффузии, а третье уравнение - изменение концентрации пыли в атмосферном воздухе за счет ее эмиссии из вагонов. Неизвестное значение концентрации загрязнителя на каждом шаге расщепления определяется по явной схеме - методу бегущего счета, что обеспечивает простую численную реализацию уравнений расщепления. Разработанная численная модель составляет основу специализированной компьютерной программы. Проведен вычислительный эксперимент по оценке уровня загрязнения атмосферы на железнодорожной станции при движении состава с углем. Разработана 3D численная модель, которая относится к классу "screening models". Данная модель учитывает основные физические факторы, влияющие на процесс рассеивания пылевых загрязнений в атмосфере при транспортировке угля. Предложенная численная модель требует небольших затрат компьютерного времени при практической реализации на компьютерах малой и средней мощности. Эта модель может использоваться для оперативных расчетов динамики загрязнения атмосферного воздуха при перевозке угля железнодорожным транспортом. Выполнены расчеты по определению концентрации загрязнителя и формированию зоны загрязнения на станции Enugu. Представлены результаты физического эксперимента, позволяющие рекомендовать применение дополнительных бортов специальной формы для минимизации выноса угольной пыли из полувагонов. Авторами создана 3D численная модель, позволяющая учесть существенные физические факторы, влияющие на процесс рассеивания пыли в атмосфере. Модель позволяет рассчитывать формирование зон загрязнения при перевозке угля железнодорожным транспортом. Рассмотрена эффективная численная модель класса "screening models" для экспресс-расчета уровня загрязнения атмосферы при транспортировке угля железнодорожным транспортом. Модель может быть применена при разработке мероприятий по охране окружающей среды при эксплуатации железнодорожного транспорта. Предложенная модель позволяет оперативно рассчитать 3D перенос пыли в атмосферном воздухе.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.893

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Беляев Н. Н. 
Снижение интенсивности уноса угольной пыли путем использования специального раствора / Н. Н. Беляев, А. А. Карпо, З. Н. Якубовская // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2017. - № 2. - С. 8-15. - Библиогр.: 18 назв. - рус.

Цель исследования - разработка раствора для покрытия угля в железнодорожных вагонах открытого типа или для покрытия угольных штабелей с целью минимизации уноса угольной пыли; создание математической модели процесса подачи раствора на поверхность угля. Для решения поставленной задачи разработан специальный раствор, содержащий дешевые промышленные отходы и полупродукты химического производства. Проведен физический эксперимент по оценке интенсивности уноса угольной пыли при использовании созданного раствора. Построена математическая модель, основанная на применении уравнений движения идеальной жидкости и массопереноса. Разработанные численные модели составляют основу пакета прикладных программ для оценки качества обработки поверхности угля специальным раствором. Представлены результаты проведенного физического эксперимента по оценке величины уноса угольной пыли с построенной модели угольного штабеля при обработке его поверхности специальным раствором и без обработки. Показано, что применение предложенного раствора для обработки поверхности угля позволяет существенно уменьшить унос угольной пыли. Это даст возможность снизить величину экономических потерь и уменьшить уровень пылевого загрязнения воздушной среды в рабочих зонах. Предложены результаты вычислительного эксперимента, проведенного на базе построенных численных моделей. Представлен новый раствор для обработки поверхности угля с целью минимизации уноса угольной пыли от угольного штабеля, позволяющий существенно уменьшить потери угля. Созданы численные модели, позволяющие учесть существенные факторы, влияющие на процесс рассеивания раствора в атмосфере при обработке угля в полувагонах. Рассмотрены эффективные численные модели "diagnostic models" для экспресс-расчета процесса обработки раствором груза в полувагонах. Модели могут быть применены при разработке стратегии подачи раствора на поверхность груза при различных атмосферных условиях. Построенные численные модели могут служить для научного обоснования параметров процесса обработки груза при различной форме его поверхности в полувагоне.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.893

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського