Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (15)
Пошуковий запит: (<.>U=О284.6$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кирпа Г. Н. 
Организация контрейлерных перевозок в Украине / Г. Н. Кирпа; Днепропетр. гос. техн. ун-т ж.-д. трансп. - Д., 1998. - 131 c. - Библиогр.: 53 назв. - рус.

Рассмотрены проблемы интенсификации перевозок грузов в международном сообщении, изложены результаты исследований по обоснованию, разработке и опытной проверке комплекса организационно-технических мероприятий, обеспечивающих регулярную эксплуатацию подвижного состава комбинированного транспорта. Определены рациональные схемы размещения и способы закрепления автопоездов большой грузоподъемности на модернизированных вагонах-платформах. Разработаны мероприятия по повышению маршрутной скорости контрейлерных перевозок.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588899 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Корнієнко В. П. 
Імітаційне моделювання контейнерних перевезень залізничним транспортом / В. П. Корнієнко // Екон.-мат. моделювання соц.-екон. систем. - 2005. - № 10. - С. 5-27. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Наведено алгоритмічну схему імітаційного моделювання контейнерних перевезень залізничним транспортом (на прикладі Українського державного центру транспортного сервісу "Ліски"), яка дає можливість визначити оптимальну стратегію функціонування системи.

Приведена алгоритмическая схема имитационного моделирования контейнерных перевозок железнодорожным транспортом (на примере Украинского государственного центра транспортного сервиса "Лески"), определяющая оптимальную стратегию функционирования системы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372-813.924в610.21 + О284.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Петров В. І. 
Організація контейнерних та контрейлерних поїздів і розвиток транспортних терміналів / В. І. Петров // Залізн. трансп. України. - 2004. - № 5. - С. 10. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Коцюк О. Я. 
Сучасний підхід щодо контейнерних перевезень / О. Я. Коцюк, А. В. Варшавець // Залізн. трансп. України. - 2007. - № 3. - С. 70-71. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено методику визначення оптимальної кількості проміжних зупинок на контейнерному маршруті шляхом пошуку мінімуму функції, яка описує сумарні витрати на просування вагонопотоку, тобто задача зводиться до оптимізації цільової функції - наведених витрат.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Музикіна Г. І. 
Оптимізація маси вантажних поїздів і колійного розвитку технічних станцій у транспортних коридорах : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.20 / Г. І. Музикіна; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. трансп. - Д., 2002. - 19 c. - укp.

Розглянуто питання ефективності контрейлерних перевезень на залізницях України, вибору оптимальної та уніфікованої маси вантажних поїздів на ділянках у межах транспортних коридорів, а також досліджено шляховий розвиток технічних станцій. Відзначено, що уніфікація маси поїздів набуває особливого значення у зв'язку зі створенням транспортних коридорів. Це обумовлено тим, що розходження розрахункових норм маси на ділянках ускладнює просування поїздів на далекі відстані та спричиняє необхідність частої зміни маси поїзду. Розроблено методику розрахунку уніфікації даної маси на ділянках залізниці. Зазначено, що нерівномірність надходження поїздів впливає на роботу станцій, тому вона повинна враховуватися під час розробки технологічних процесів та у процесі вирішення питань технічного оснащення станцій, розташованих у межах транспортних коридорів. Отримано аналітичні залежності та складено номограми для розрахунку кількості колій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА317581 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бех П. В. 
Удосконалення системи контейнерних перевезень на залізницях України : Автореф. дис... канд. техн. наук / П. В. Бех; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. - Д., 2006. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано шляхи оптимізації розподілу контейнеропотоків на мережі залізниць з метою підвищення ефективності контейнерних перевезень. Обгрунтовано необхідність впровадження найбільш економічних і прогресивних технологій формування та пропуску прискорених контейнерних поїздів на станціях, дільницях і напрямках, які відповідають вимогам ринку. Вперше запропоновано математичну модель для формалізації процесу контейнерних перевезень, яка дозволяє враховувати інтереси вантажовідправників під час організації контейнеропотоків, що сприяє підвищенню конкурентоспроможності залізниць на ринку контейнерних перевезень. Удосконалено методику визначення собівартості контейнерних перевезень та розрахунку доцільності призначення контейнерних поїздів. Удосконалено методику прогнозування контейнерних потоків, яка дозволяє враховувати нерівномірність надходження контейнерів на вантажні термінали за сезоном, днями тижня та протягом доби. Розроблено методики, програмне забезпечення для вирішення задач вибору раціональної організації контейнеропотоків. Наведено рекомендації щодо розрахунку собівартості контейнерних перевезень, які впроваджено у перевізний процес Придніпровської залізниці та в роботу Українського державного центру транспортного сервісу "Ліски". Результати наукового дослідження впроваджено в учбовий процес ВНЗ, зокрема під час вивчення дисципліни "Організація вантажної та комерційної роботи на залізничному транспорті".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346086 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Луханін М. І. 
Технологічні процеси при залізничних контейнерних перевезеннях : монографія / М. І. Луханін, Г. І. Музикіна, П. В. Бех, І. Л. Журавель; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В.Лазаряна. - Д. : СВИДЛЕР А.Л., 2009. - 121 c. - Бібліогр.: с. 110-112. - укp.

Визначено роль залізничного транспорту в перевезеннях, зокрема, організаційну структуру залізничного транспорту України, застосування контейнерних перевезень (КП). Охарактеризовано питання забезпечення КП, світові та вітчизняні тенденції та перспективи контейнерних потоків, підвищення ефективності технологічних процесів за залізничних контейнерних перевезень, визначення техніко-економічної оцінки ефективності КП.

Определена роль железнодорожного транспорта в перевозках, в частности, организационная структура железнодорожного транспорта Украины, применение контейнерных перевозок (КП). Охарактеризованы вопросы обеспечения КП, мировые и отечественные тенденции и перспективы контейнерных потоков, повышения эффективности технологических процессов при железнодорожных контейнерных перевозках, определения технико-экономической оценки эффективности КП.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА726311 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шевченко В. І. 
Удосконалення технології перевезення вантажів в універсальних контейнерах на залізницях України : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / В. І. Шевченко; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2009. - 21 c. - укp.

Досліджено стан і використання технічних засобів перевезень вантажів у контейнерах залізницями України. Розроблено та формалізовано за допомогою теорії масового обслуговування технологію прямування контейнерних поїздів. Запропоновано технологію, яка скорочує витрати на маневрові операції - відчеплення вагонів від контейнерних поїздів, подавання їх на вантажні райони та побудову з'єднувальних колій. Надано нову інтегровану технологію доставки вантажів в універсальних контейнерах, яка передбачає подавання транспортних засобів до міжколійного простору контейнероперевантажувача, модульних рядів контейнерів збільшених розмірів з розміщенням їх на терміналах і залізничних платформах у межах загального та зонального габаритів навантаження.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372282 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Шевченко В. І. 
Удосконалення технології перевезення вантажів в універсальних контейнерах на залізницях України : автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / В. І. Шевченко; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено стан та використання технічних засобів перевезень вантажів у контейнерах залізницями України. Розроблено та формалізовано за допомогою теорії масового обслуговування технологію прямування контейнерних поїздів, яка передбачає виконання вантажних операцій на проміжних станціях. Запропонована технологія скорочує витрати на маневрові операції - відчеплення вагонів від контейнерних поїздів, подавання їх на вантажні райони та побудову з'єднувальних колій. Запропоновано нову інтегровану технологію доставки вантажів в універсальних контейнерах, яка передбачає подавання транспортних засобів до міжколійного простору контейнероперевантажувача, модульних рядів контейнерів збільшених розмірів з розміщенням їх на терміналах та залізничних платформах у межах загального та зонального габаритів навантаження, яка скорочує час знаходження їх на терміналах і забезпечує збільшення коефіцієнта використання і вантажопідйомності контейнерів та транспортних засобів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368451 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Котенко А. М. 
Проблеми використання місткості та вантажопідйомності контейнерів / А. М. Котенко, П. C. Шилаєв, В. І. Шевченко // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2010. - № 1/5. - С. 48-52. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто актуальні питання використання вантажопідйомності великотоннажних контейнерів та транспортних засобів. Проведено дослідження фактичного завантаження контейнерів на контейнерному терміналі Харків-Ліски на Південній залізниці та побудовано статичні характеристики. Запропоновано заходи щодо збільшення завантаження контейнерів та транспортних засобів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Алексійчук Н. М. 
Удосконалення технологічного забезпечення контейнерних перевезень з використанням резервів провізних спроможностей залізничного транспорту : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / Н. М. Алексійчук; Держ. екон.-технол. ун-т трансп. - К., 2013. - 24 c. - укp.

Запропоновано математичні моделі пропускної спроможності системи контейнерних терміналів та її елементів, процесів технологічного забезпечення контейнерних перевезень з використанням провізних спроможностей залізничного транспорту. Розглянуто процеси технологічного забезпечення системи контейнерних перевезень за умов динамічного зовнішнього середовища, визначено залежності для оцінки ефективності використання контейнерів і рухомого складу. Уточнено поняття видів та змісту транспортно-експедиторських і логістичних послуг, визначено критерії належності провайдерів логістичних послуг до певного рівня Party Logistics. Висвітлено методологічні підходи та методики аналізу процесів технологічного забезпечення контейнерних перевезень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА401444 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Шилаєв П. С. 
Підвищення ефективності процесу інтероперабельних перевезень вантажів на основі ресурсозберігаючих технологій : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / П. С. Шилаєв; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2012. - 20 c. - укp.

Побудовано графи станів і диференціальні рівняння інтероперабельних перевезень. За допомогою теорії нечітких множин оцінено рівень безпеки перевезень вантажів. Показано основні напрямки удосконалення та розвитку інтероперабельних перевезень на залізницях України. Розроблено ресурсозберігальну технологію навантаження причепів, напівпричепів, вантажних модулів на залізничну платформу колії 1 435мм та 1 520мм без застосування вантажно-розвантажувальних механізмів великої вантажопідйомності. Запропоновано спосіб доставки вантажів рейковим контейнеровозом колії 1 435мм та 1 520мм як альтернативу автотранспорту, що забезпечує мобільну доставку вантажів за незначних обсягів перевезень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813 + О284.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА388107 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Окороков А. М. 
Аналіз перспектив розвитку ринку контейнерних перевезень в Україні / А. М. Окороков // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 10. - С. 98-104. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Підписання угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом вимагає від першої всебічного розвитку за всіма напрямками та відповідності високим європейським стандартам. Одним з важливих напрямків є розвиток транспортної системи країни, як в цілому, так і за окремими видами транспорту. Вигідне географічне положення України, її позиція як держави-транзитера між Сходом та Заходом та бурхливий розвиток контейнерних перевезень вимагає відповідних заходів для утримання досягнутих позицій на ринку контейнерних перевезень та подальшого збільшення вантажопотоків. Мета роботи - аналіз стану системи контейнерних перевезень, визначення перспектив її подальшого розвитку, встановлення проблемних ділянок та пропозиція шляхів щодо їх усунення. Обсяг контейнерних перевезень по всьому світу протягом останніх десятирічь демонструє стійку тенденцію до зростання, на яку незначним чином вплинули навіть такі події як світова фінансова криза 2008 р. В останні 5 років це зростання відбувається здебільшого за рахунок активного розвитку економіки Китаю та інших країн Південно-Східної Азії, а також через виробничий аутсорсінг до цього ж регіону. У зв'язку з цим багато країн приділяють підвищену увагу побудові надійних транспортних мостів між Сходом та Заходом, зокрема й розвитку контейнерної транспортної системи. Україна займає одну з передових позицій з обробки контейнерного вантажопотоку у Чорноморському регіоні, однак через ряд причин в останні роки обсяги його зменшуються. Для виправлення цієї ситуації необхідно удосконалення всього спектру операцій з організації руху контейнерного потоку, що в свою чергу вимагає проведення досліджень з виявлення проблемних питань та розробки шляхів їх вирішення. При цьому підвищену увагу слід приділяти розвитку залізничних контейнерних перевезень, які, як свідчить передовий європейський досвід, мають багато переваг перед автомобільними та здатні значно підвищити конкурентоспроможність України на ринку контейнерних перевезень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.6 + У9(4УКР)370-813.924.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Ломотько Д. В. 
Підвищення ефективності роботи з контейнерами в умовах перевантажувальних вузлів за участю залізниць / Д. В. Ломотько, О. В. Дерев'янко, П. О. Дворецький // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 11. - С. 48-54. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Виконано статистичний аналіз кількісних та якісних показників роботи з контейнерами у транспортному перевантажувальному вузлі. Запропоновано підвищити ефективність роботи перевантажувального залізничного вузла за рахунок впровадження єдиної інформаційно-керуючої системи роботи із контейнерами. За умов перевантажувального вузла М встановлено термін окупності інформаційної системи на рівні 4 роки. З урахуванням економічних розрахунків показано можливість впровадження логістичних технологій взаємодії видів транспорту під час перевезення вантажів у контейнерах.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ломотько Д. В. 
Питання формування сучасної контейнерної системи на залізницях України на базі логістичних принципів / Д. В. Ломотько, І. В. Сморкісь // Залізн. трансп. України. - 2016. - № 3/4. - С. 23-30. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Сучасні процеси глобалізації, що відбуваються у світовій економіці, суттєво впливають на роль транспорту в забезпеченні економічної стабільності національних економік. Однією з головних тенденцій розвитку міжнародної транспортної системи є зростання контейнерних перевезень. Зростаючий попит на залізничні контейнерні перевезення з боку всіх учасників виробничого процесу вимагає здійснення пошуку ефективних технічних і технологічних рішень. З метою формування сучасної контейнерної системи на залізницях України запропоновано створювати особливі логістичні платформи у вигляді розширених мультимодальних транспортних вузлів або транспортно-логістичних центрів. Для економічної оцінки ефективності роботи контейнерної системи залізничного транспорту запропоновано скористатись критерієм повних витрат клієнтури та часу на доставку з метою раціоналізації розвитку та використання інфраструктур.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Ловська А. О. 
Удосконалення несучої конструкції вагона-платформи для підвищення ефективності контейнерних перевезень / А. О. Ловська // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2017. - № 1. - С. 167-182. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.

Мета дослідження - удосконалення несучої конструкції вагона-платформи для підвищення ефективності контейнерних перевезень. Проведено дослідження міцності універсального вагону-платформи моделі 13-401, визначено резерви міцності несучих елементів його конструкції та запропоновано більш оптимальні, з точки зору мінімальної матеріалоємності, профілі виконання основних повздовжніх балок рами. Правильність прийнятих рішень підтверджено розрахунками несучої конструкції вагона-платформи на міцність (за основних експлуатаційних режимів навантаження) та втому - з урахуванням бази випробувань 107 циклів. Для можливості закріплення контейнерів на рамі вагона-платформи запропоновано оснащення його відкидними фітинговими упорами, що надасть змогу здійснювати перевезення 20-ти та 40-футових контейнерів. З метою підвищення ефективності контейнерних перевезень у напрямку міжнародних транспортних коридорів, які проходять через територію України, на базі удосконаленої конструкції вагона-платформи розроблено вагон-платформу зчленованого типу (ВПЗТ). Проведено математичне моделювання динамічної навантаженості вагона-платформи з контейнерами, розміщеними на ньому (2 контейнери типорозміру 1СС) за експлуатаційних режимів навантаження. Визначено максимальні прискорення, які діють на несучу конструкцію, та враховано їх числові значення під час комп'ютерного моделювання міцності ВПЗТ. Розроблено несучу конструкцію ВПЗТ на базі універсального вагона-платформи. Одержано уточнені величини динамічних навантажень, які діють на несучу конструкцію ВПЗТ з контейнерами, розміщеними на ньому за експлуатаційних режимів навантаження, та визначено максимальні еквівалентні напруження в несучій конструкції вагона-платформи. Запропоновано математичну модель переміщень ВПЗТ з контейнерами, розміщеними на ньому за експлуатаційних режимів навантаження. Розроблено модель міцності несучої конструкції ВПЗТ, створеного на базі універсального вагона-платформи. Результати проведених досліджень можуть використовуватися під час проектування ВПЗТ для забезпечення їх міцності у разі комбінованих перевезень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.6 + О244.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ловська А. О. 
Дослідження динамічної навантаженості вагона-платформи з контейнерами при перевезенні на залізничному поромі / А. О. Ловська // Залізн. трансп. України. - 2017. - № 2. - С. 16-20. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Наведено результати комп'ютерного моделювання коливального процесу вагона-платформи з контейнерами типорозміру 1СС під час перевезення на залізничному поромі з урахуванням його кутових переміщень навколо повздовжньої вісі (крен), як випадку найбільшої навантаженості несучої конструкції вагона, а також забезпечення його стійкості відносно палуби. Визначено максимальні прискорення, які діють на несучу конструкцію вагона-платформи у разі можливих переміщень контейнерів, зумовлених наявністю технологічного зазору між фітинговим упором та фітингом. Одержані прискорення враховано під час дослідження стійкості рівноваги контейнера відносно рами вагона-платформи. Це надало змогу визначити кути крену залізничного порому, за яких забезпечується стійкість контейнерів на вагонах-платформах. Проведені дослідження сприятимуть підвищенню безпеки руху комбінованих перевезень в напрямку міжнародних транспортних коридорів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.33 + О284.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ловська А. О. 
Визначення навантаженості контейнерів у складі комбінованих поїздів при перевезенні залізничним поромом / А. О. Ловська // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2017. - № 6. - С. 49-60. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Визначено навантаженість контейнерів у складі комбінованих поїздів при перевезенні залізничним поромом. Для досягнення зазначеної мети проведені дослідження прискорень (як складових динамічного навантаження), що діють на несучу конструкцію універсального контейнера типорозміру 1СС, розміщеного на вагоні-платформі при перевезенні залізничним поромом. Для визначення прискорень, що діють на несучу конструкцію контейнера, складено математичну модель його переміщень при коливаннях залізничного порому. До уваги прийняті кутові переміщення залізничного порому відносно повздовжньої осі (крен), як випадку найбільшої навантаженості несучої конструкції, а також впливу на стійкість контейнера відносно рами вагона-платформи. При складанні рівнянь руху розглянуті три схеми взаємодії контейнера з вагоном-платформою, розміщеного на палубі залізничного порому: відсутність переміщень вагона-платформи та контейнерів відносно початкового положення при коливаннях залізничного порому; наявність переміщень вагона-платформи при коливаннях залізничного порому з урахуванням нерухомості контейнерів відносно рами вагона-платформи; наявність переміщень вагона-платформи відносно палуби та контейнерів - відносно рами вагона-платформи. Вирішення диференціальних рівнянь руху здійснено в середовищі програмного забезпечення Mathсad із урахуванням зведення їх до нормальної форми Коші з наступним інтегруванням за методом Рунге-Кутти. Отримано уточнені значення прискорень, які діють на несучу конструкцію контейнерів, розміщених на вагоні-платформі при перевезенні залізничним поромом. Запропоновано математичні моделі переміщень несучих конструкцій контейнерів, розміщених на вагоні-платформі при перевезенні залізничним поромом. Результати проведених досліджень можуть використовуватися при проектуванні несучих конструкцій контейнерів нового покоління, а також сприятимуть підвищенню ефективності комбінованих перевезень у напрямку міжнародних транспортних коридорів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ломотько Д. В. 
Формування залізничних логістичних ланцюгів постачання контейнерних вантажів на базі когнітивних технологій / Д. В. Ломотько, І. В. Сморкісь // Залізн. трансп. України. - 2018. - № 2. - С. 4-12. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто питання вдосконалення контейнерної транспортної системи на залізницях з використанням перспективних логістичних когнітивних технологій. Визначено основні складові логістичних ланцюгів постачання контейнерних вантажів та їх структуру. Запропоновано раціональне формування логістичних ланцюгів постачання на базі SCOR-моделі. Метод дослідження грунтується на застосуванні системного підходу і логічного моделювання взаємодії учасників ланцюгів постачання контейнерних вантажів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ломотько Д. В. 
Формування систем підтримки прийняття рішень з використанням когнітивних технологій у ланцюгах доставки контейнерів залізницями / Д. В. Ломотько, Д. В. Арсененко, І. В. Сморкісь // Вестн. ХНАДУ : сб. науч. тр. - 2018. - Вып. 83. - С. 93-99. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Запропоновано метод відбору нечіткої інформації при формуванні систем підтримки прийняття рішень у ланцюгах доставки контейнерних вантажів. Одержано оцінку раціональної кількості вагонів або автомобілів у ланцюзі. Наповнення бази даних інформацією запропоновано здійснити за допомогою елементів когнітивних систем, RFID-міток, GPS-технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.6 + У9(4УКР)372.0-813

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського