Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (19)
Пошуковий запит: (<.>U=О275.77$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19

      
Категорія:    
1.

Бовчалюк С. Я. 
Моделі, методи та засоби інформаційної технології паралельного логічного керування об'єктами залізничної автоматики : автореф. дис... канд. техн. наук / С. Я. Бовчалюк; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". - Х., 2008. - 19 c. - укp.

Розроблено та реалізовано моделі, методи та засоби інформаційної технології паралельного логічного керування об'єктами залізничної автоматики. Досліджено сучасні інформаційні технології, які використовуються для логічного керування об'єктами залізничної автоматики, виявлено їх недоліки, зокрема, в питаннях швидкодії та вірогідності реалізації логічних функцій, а також трудомісткості програмування алгоритмів керування. Вперше одержано математичну модель логічного керувального автомата паралельної дії, який на відміну від існуючих керується потоком станів входів, що дозволяє підвищити швидкодію та вірогідність реалізації функцій логічного керування. Розроблено універсальний алгоритм функціонування та синтезовано структуру логічного керувального автомата. Запропоновано концепцію створення, розроблено синтаксис і семантику удосконаленої мови програмування паралельного логічного керування ЯПЛК-М. Запропоновано метод програмування алгоритмів паралельного логічного керування, що забезпечує автоматичну трансляцію створеної технологічної мови у мову програмування ПЛІС-контролерів і дозволяє знизити кількість можливих помилок під час розробки керувальних програм. Розроблено HDL-модель логічного керувального автомата паралельної дії, на базі якого синтезовано структуру ПЛІС-контролера паралельної дії як функціонально завершеного пристрою. Наведено експериментальний зразок ПЛІС-контролера паралельної дії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.77

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357236 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кійко А. І. 
Підвищення ефективності протибуксувальних систем електровозів : автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.09 / А. І. Кійко; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. - Д., 2008. - 21 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.1-015.2 + О275.77

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ананьєва О. М. 
Удосконалення безперервних колійних перетворювачів автоматизованих систем управління рухомим складом залізниць : автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.20 / О. М. Ананьєва; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено питання вдосконалення безперервних колійних перетворювачів автоматизованих систем управління рухомим складом залізниць шляхом формування у реальному часі додаткового інформаційного забезпечення про їх стан і умови експлуатації. Проаналізовано структуру та параметри хвильових сигналів безстикових тональних рейкових кіл, що дозволяє обгрунтувати теоретичні положення про можливість побудови та реалізації хвильових методів контролю їх стану. Розроблено математичну модель для установлення впливу руху поїзда на частоту відбитого сигнального струму, що дозволяє визначати реальну швидкість руху та координати рухомого складу на ділянці залізниці за результатами вимірювання зрушення частоти будь-якої з гармонік напруги відбитої хвилі. Удосконалено математичну модель, яка дозволяє впровадити фазовий метод визначення наявності на ділянці залізниці рухомих одиниць шляхом обробки послідовності оцінок осей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.773

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360415 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Юрченко Ю. М. 
Визначення економічної ефективності впровадження мікропроцесорних систем керування процесом перевезень : навч. посіб. / Ю. М. Юрченко, С. В. Кошевий, А. Б. Бойнік, М. Д. Жердєв, В. Л. Сусідко; ред.: О. О. Еткало; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2010. - 102 c. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Визначено шляхи удосконалення експлуатаційної діяльності залізниць у контексті відновлення і розвитку систем керування перевізним процесом. Викладено загальну методику розрахунку ефективності від впровадження мікропроцесорних систем залізничної автоматики (СЗА). Увагу приділено питанням розрахунку економічної ефективності впровадження СЗА на базі обчислювальної та мікропроцесорної техніки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-81 ф121 я73 + О275.77 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА746755 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Черняк Ю. В. 
Математичне моделювання процесів експлуатації локомотивів та технологічного обладнання депо за допомогою ЕОМ : монографія / Ю. В. Черняк, М. І. Сергієнко, О. М. Горобченко, С. А. Матвієнко, І. В. Грицук, Ю. В. Прилепський; Донец. ін-т залізн. трансп. - Донецьк, 2011. - 241 c. - Бібліогр.: 111 назв. - укp.

Описано математичні моделі та програми для розрахунків, дослідження й оптимізації процесів руху поїзда з визначенням оптимального режиму його керування, процесів у силовому колі електровоза, в системі автоматичного регулювання (САР) частоти обертання дизеля пересувної електростанції (ДПЕС), електромеханічних приводів технологічного обладнання локомотивних депо. Розглянуто питання розробки алгоритму програми розрахунку оптимальних за витратами енергоресурсів режимних карт, підвищення ефективності використання зчіпної маси локомотива. Висвітлено загальні положення застосування ЕОМ за математичного моделювання для досліджень динаміки САР двигуна внутрішнього згоряння. Наведено функціональну схему САР частоти обертання ДПЕС з паралельним коригувальним пристроєм. Подано розрахункові зовнішні швидкісні характеристики дизеля, паливного насосу високого тиску та регулятора частоти обертання.


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.77

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА735450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пахомова В. М. 
Дослідження конфігурації комп'ютерної мережі на моделі за алгоритмом покривного дерева / В. М. Пахомова // Залізн. трансп. України. - 2013. - № 5/6. - С. 80-89. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Складено формальні моделі у вигляді діаграм станів комутатора у разі ініціалізації та зміни топології комп'ютерної мережі відповідно до алгоритму покривного дерева. Розроблено програмну модель "STA", в основу якої покладено створені формальні моделі відповідно до алгоритму покривного дерева у разі ініціалізації та зміни топології мережі. Вхідні параметри моделі "STA": кількість комутаторів, кількість портів, МАС-адреси комутаторів, пріоритет та індекс портів і комутаторів; вихідні дані моделі "STA": визначення кореневого комутатора, кореневих портів, назначених портів та комутаторів. Досліджено встановлення та зміни конфігурації покривного дерева в комп'ютерній мережі станції Нижньодніпровськ-Вузол на програмній моделі "STA", одержано відповідну конфігурацію покривного дерева в мережі. Запропоновано модифіковану структуру в комп'ютерній мережі на станції Нижньодніпровськ-Вузол з використанням технології VLAN і алгоритму покривного дерева, що включає 2 маршрутизатора і 6 комутаторів. Існуюча структура комп'ютерної мережі є частковим випадком пропонуємої конфігурації мережі. Використання комутації усередині віртуальних локальних мереж забезпечує високошвидкісний зв'язок між станціями, а маршрутизація між віртуальними локальними мережами дозволяє розділити ресурси та скоротити широкомовний трафік до мінімуму.


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.77

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Безгин А. А. 
Расчет энергетики Wi-Fi сигнала в железнодорожном вагоне / А. А. Безгин, А. А. Савочкин, А. А. Слободенюк // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Сер. Радіотехніка. Радіоапаратобудування. - 2013. - Вип. 54. - С. 61-67. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Доступ к сети интернет с помощью мобильных сетей 3G, в сравнении с другими системами, имеет значительно более низкую стоимость реализации, а также лучшие показатели скорости, что делает его использование более целесообразным. Для организации беспородного доступа к сети интернет на железнодорожном транспорте целесообразно использовать Wi-Fi сеть, к маршрутизаторам которой и подключаются 3G модемы. Проведен расчет энергетики поля Wi-Fi в железнодорожном вагоне и выбор точек установки антенн.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.312.1 + О275.77

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29126:Рад.тех. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шпортко В. П. 
Досвід та перспективи впровадження на залізницях України мікропроцесорних систем залізничної автоматики / В. П. Шпортко, В. М. Самсонкін // Залізн. трансп. України. - 2015. - № 2. - С. 14-20. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Перехід систем залізничної автоматики та телемеханіки з початку нового століття на мікропроцесорну елементну базу розширює функціональні можливості щодо управління поїздів, підвищує показники надійності та безпечності систем централізації стрілок та сигналів, забезпечує архівування всієї технологічної та діагностичної інформації, знижує габарити апаратури, тим самим, зменшує потребу в приміщеннях, скорочує кількість ручних перевірок та регулювань, покращує умови праці, підвищує престиж професії СЦБіста.


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.77

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Пахомова В. М. 
Технології локальних мереж в інформаційних системах залізничного транспорту : навч. посіб. / В. М. Пахомова; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ : ДНУЗТ ім. В. Лазаряна, 2015. - 258, [1] c. - Бібліогр.: с. 253-256 - укp.

Розглянуто базові технології локальних мереж і можливості їх використання в інформаційних системах залізничного транспорту. Подано інформацію про технології WLAN, VLAN, FDDI, Token Bus, Token Ring, імітаційну модель VG. Наведено класифікацію алгоритмів маршрутизації. Увагу приділено дослідженню протоколів внутрішньої маршрутизації в комп'ютерних мережах Придніпровської залізниці.


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.77 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА797845 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Пахомова В. М. 
Дослідження інжинірингу трафіка в комп'ютерній мережі Укрзалізниці за технологією MPLS TE / В. М. Пахомова // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2015. - № 1. - С. 139-147. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Мета дослідження - розробка методики визначення послідовності призначення потоків для розглянутого фрагменту комп'ютерної мережі Укрзалізниці (УЗ). За умов оптимізації управління трафіком в мережах MPLS важливу роль відіграє технологія інжинірингу трафіка (Traffic Engineering, TE). Основний механізм TE в MPLS - використання односпрямованих тунелів (MPLS TE tunnel) для завдання шляху проходження певного трафіку. Складено математичну модель задачі інжинірингу трафіка в комп'ютерній мережі УЗ за технологією MPLS TE. Комп'ютерна мережа УЗ представлена зваженим орієнтованим графом, вершинами якого є маршрутизатори комп'ютерної мережі, а кожна дуга моделює зв'язок між вузлами. Критерієм оптимізації виступає мінімальне значення максимального коефіцієнта використання ТЕ-тунелів. Знайдено шість варіантів призначення потоків, визначено раціональну послідовність потоків, за якої значення максимального коефіцієнта використання ТЕ-тунелів розглянутого спрощеного фрагменту комп'ютерної мережі УЗ не перевищує 0,5. Запропоновано методику розв'язання задачі інжинірингу трафіка в багатопротокольній комп'ютерній мережі УЗ за технологією MPLS ТЕ; для різних класів будується свій шлях у залежності від смуги пропускання та завантаження каналу. Встановлено можливість визначення значення максимального коефіцієнта використання ТЕ-тунелів у комп'ютерних мережах УЗ на основі розробленої програмної моделі "TraffEng". Вхідні параметри моделі: кількість маршрутизаторів, пропускна здатність каналів, кількість потоків, середня швидкість потоків. Як результат роботи моделі "TraffEng" надано варіанти вибору ТЕ-тунелів із відповідними значеннями максимальних коефіцієнтів їх використання.


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.77

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Заковоротный А. Ю. 
Разработка обобщенной структуры интеллектуальной системы поддержки принятия решений машинистом дизель-поезда / А. Ю. Заковоротный, С. Ю. Леонов, Н. В. Мезенцев // Системи оброб. інформації. - 2015. - Вип. 3. - С. 6-12. - Библиогр.: 24 назв. - рус.

Для отечественных дизель-поездов c тяговыми асинхронными электродвигателями разработана обобщенная структура бортовой интеллектуальной компьютерной системы поддержки принятия решений машинистом, которая в реальном времени выдает необходимую информацию для ведения поезда по железнодорожному перегону. Предлагаемая система в реальных условиях эксплуатации подвижного состава при возникновении изменений погодных условий или дорожной ситуации выдает машинисту закон управления дизель-поездом, при котором соблюдается график движения и минимизируется расход топлива.


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.77 + О235.4-082.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Пахомова В. М. 
Можливості розвитку комп'ютерних мереж у автоматизованих системах залізничного транспорту : монографія / В. М. Пахомова; Дніпропетров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ : ДНУЗТ ім. В. Лазаряна, 2015. - 203, [1] c. - Бібліогр.: с. 199-[204] - укp.

Розглянуто можливості подальшого розвитку комп'ютерних мереж в інформаційних та інформаційно-керувальних автоматизованих системах на трьох рівнях залізничного транспорту: рівні лінійних підприємств (зокрема, сортувальних станцій), рівні залізниці, рівні Укрзалізниці (УЗ). Описано для рівня лінійних підприємств використання базових технологій локальпих мереж, для рівня залізниці - варіанти побудови об'єднаних комп'ютерних мереж, рівня УЗ - організацію відмовостійких комп'ютерних мереж. Обгрунтовано доцільність впровадження на залізничному транспорті гетерогенних комп'ютерних мереж, важливим аспектом яких є маршрутизація.


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.77

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА799484 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Жуковицький І. В. 
Питання підвищення ефективності технологічних та експлуатаційних процесів залізничного транспорту засобами інтелектуальних систем / І. В. Жуковицький, В. В. Скалозуб // Систем. технології. - 2016. - № 3. - С. 119-124. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Викладено огляд ряду методів інтелектуальних систем, що можуть бути використані в системах управління на залізничному транспорті, в розробці і впровадженні яких автори брали безпосередню участь.


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.77

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Стасюк О. І. 
Методи інтелектуалізації інноваційних комп'ютерних технологій бортових систем моніторингу локомотивів / О. І. Стасюк, Л. Л. Гончарова // Електрифікація трансп.. - 2016. - Вип. 11. - С. 100-107. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Наведено результати аналізу сучасного стану наукових досліджень у сфері інтелектуальної обробки інформації у процесі керування складними електротехнічними об'єктами, показано, що актуальною проблемою є створення математичних моделей і методів визначення суттєвого рівня інформативності стохастичних потоків первинної інформації, що відображають процеси функціонування енергетичних систем. Запропоновано використання математичного апарату диференційних перетворень для представлення первинної інформації у сфері диференційних зображень у вигляді T-спектрів, що надає змогу суттєво визначити рівень інформативності інформаційних даних з метою формування нових знань. Запропоновано методи синтезу диференційних математичних моделей для обробки первинних даних у вигляді T-спектрів, як основи інтелектуалізації інноваційних компіютерних технологій. Розглянуто способи організації T-спектрів первинних даних у вигляді множин і використання їх для організації інтелектуального обчислювального процесу під час реалізації спектрального аналізу на основі інтегрального перетворення Фур'є, для визначення сукупності нових інформаційних компонентів аномальних режимів функціонування систем обладнання локомотивів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.772

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100718 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Аркатов Д. Б. 
Моделі та інформаційна технологія диспетчеризації руху для залізничного транспорту в умовах часових обмежень : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / Д. Б. Аркатов; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". - Харків, 2016. - 20 c. - укp.

Підвищено безпеку руху та ефективність перевезень за рахунок мінімізації витрат на диспетчерське управління шляхом зниження часу обробки навігаційних даних і прийняття рішень на основі розробки моделей й інформаційної технології диспетчеризації залізничного транспорту (ЗТ). Проведено аналіз основних проблем залізниці України, огляд її сучасного стану. Розроблено формальну модель задачі диспетчеризації руху (ДР), запропоновано класифікацію ситуацій порушення умов безпеки руху, які виникають під час руху ЗТ. Розроблено схему інформаційного обміну системи ДР та імітаційну модель передачі навігаційних даних. Запропоновано схему функціонування підсистеми ДР, розроблено алгоритм визначення множини потягів, що знаходяться в ситуації порушення умов безпеки руху. Розроблено модель ДР диспетчерських зон в паралельному режимі та модель паралельної обробки даних, запропоновано алгоритм визначення ефективності паралельного алгоритму. Запропоновано представлення мультиагентної системи ДР, розроблено алгоритм диспетчеризації з використанням мультиагентного підходу. Наведено результати аналізу економічної ефективності використання інформаційної технології ДР в диспетчерському управлінні ЗТ. Результати впроваджено у діяльність ВП "Основ'янська колійно-машинна станція" регіональної філії "Південна залізниця" ПАТ "Українська залізниця", ТОВ "Сайтосс", а також у навчальний процес кафедри програмної інженерії та інформаційних технологій управління Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.773

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА423892 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Тіганов О. С. 
Система інваріантного розпізнавання об'єктів на залізничному транспорті на основі нейронних мереж / О. С. Тіганов, І. О. Кравець, М. Т. Фісун // Наук. вісн. ХДМА. - 2017. - № 1. - С. 226-232. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Запропоновано систему розпізнавання об'єкта на зображенні з камери системи відеоконтролю залізничного переїзду на основі згорткових нейронних мереж. Разроблено систему розпізнавання об'єкта на зображенні з використанням архітектур YOLO та SSD. Використано фреймворк Caffe, та бібліотеку OpenCV.


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.77

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Главчев Д. М. 
Програмні компоненти бортової комп'ютерної системи дизель-потяга / Д. М. Главчев // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2019. - Вип. 5. - С. 11-15. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

При вирішенні завдань в рамках геометричної теорії управління виникають проблеми, пов'язані зі складністю виконання розрахунку похідних Лі, перевірки розподілень на інволютивність, пошуку функцій перетворення, які пов'язують змінні та рівняння лінійної та нелінійної моделей. При виконанні цих операцій людиною виникає потреба у виконанні занадто об'ємних аналітичних розрахунків які можуть стати причиною відмови від застосування геометричної теорії управління. Вирішити цю проблему можна за допомогою використання спеціалізованого програмного забезпечення, що розглядається як програмне забезпечення для бортової комп'ютерної системи дизель-потяга, яке здатне автоматизувати необхідні розрахунки, чим істотно скоротити час виконання лінеаризації та пошуку функцій перетворення для математичних моделей за рахунок використання потужностей комп'ютерної техніки та нейронних мереж. Мета роботи - розробка спеціалізованого програмного забезпечення для виконання лінеаризації математичних моделей та пошуку функцій перетворення за рахунок використання нейронних мереж та можливостей мови програмування, що має графічний інтерфейс для взаємодії з користувачем. За допомогою можливостей сучасних мов програмування на основі запропонованих алгоритмів обробки даних та нейронних мереж запропонованої структури, розроблено спеціалізоване програмне забезпечення для виконання перетворення нелінійних математичних моделей у лінійну форму Бруновського та пошуку функцій перетворення. При використанні розробленого програмного забезпечення збільшується швидкість виконання процесу лінеаризації, пошуку функцій перетворення, а графічний інтерфейс та коментарі, які висвітлює програмне забезпечення в процесі роботи дають можливість оперувати користувачам, які не мають спеціальної підготовки. Порівняння результатів моделювання нелінійної математичної моделі з лінійною математичною моделлю у формі Бруновського показало повне співпадіння та підтвердило правильність теоретичних положень та еквівалентність нелінійної та лінійної моделей. Висновки: розроблено спеціалізоване програмне забезпечення для автоматизації аналітичних перетворень геометричної теорії управління, вирішення систем рівнянь в часткових похідних, для визначення функцій перетворень, що зв'язують змінні лінійної та нелінійної моделей. Промодельовано ряд об'єктів, які показали працездатність програмного забезпечення.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235 + О275.77

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Главчев Д. М. 
Програмні компоненти бортової комп'ютерної системи дизель-потяга / Д. М. Главчев // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2019. - Вип. 5. - С. 11-15. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

При вирішенні завдань в рамках геометричної теорії управління виникають проблеми, пов'язані зі складністю виконання розрахунку похідних Лі, перевірки розподілень на інволютивність, пошуку функцій перетворення, які пов'язують змінні та рівняння лінійної та нелінійної моделей. При виконанні цих операцій людиною виникає потреба у виконанні занадто об'ємних аналітичних розрахунків які можуть стати причиною відмови від застосування геометричної теорії управління. Вирішити цю проблему можна за допомогою використання спеціалізованого програмного забезпечення, що розглядається як програмне забезпечення для бортової комп'ютерної системи дизель-потяга, яке здатне автоматизувати необхідні розрахунки, чим істотно скоротити час виконання лінеаризації та пошуку функцій перетворення для математичних моделей за рахунок використання потужностей комп'ютерної техніки та нейронних мереж. Мета роботи - розробка спеціалізованого програмного забезпечення для виконання лінеаризації математичних моделей та пошуку функцій перетворення за рахунок використання нейронних мереж та можливостей мови програмування, що має графічний інтерфейс для взаємодії з користувачем. За допомогою можливостей сучасних мов програмування на основі запропонованих алгоритмів обробки даних та нейронних мереж запропонованої структури, розроблено спеціалізоване програмне забезпечення для виконання перетворення нелінійних математичних моделей у лінійну форму Бруновського та пошуку функцій перетворення. При використанні розробленого програмного забезпечення збільшується швидкість виконання процесу лінеаризації, пошуку функцій перетворення, а графічний інтерфейс та коментарі, які висвітлює програмне забезпечення в процесі роботи дають можливість оперувати користувачам, які не мають спеціальної підготовки. Порівняння результатів моделювання нелінійної математичної моделі з лінійною математичною моделлю у формі Бруновського показало повне співпадіння та підтвердило правильність теоретичних положень та еквівалентність нелінійної та лінійної моделей. Висновки: розроблено спеціалізоване програмне забезпечення для автоматизації аналітичних перетворень геометричної теорії управління, вирішення систем рівнянь в часткових похідних, для визначення функцій перетворень, що зв'язують змінні лінійної та нелінійної моделей. Промодельовано ряд об'єктів, які показали працездатність програмного забезпечення.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235 + О275.77

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ананьєва О. М. 
Розвиток теоретичних основ побудови завадостійких систем управління залізничним транспортом : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.20 / О. М. Ананьєва; Український державний університет залізничного транспорту. - Харків, 2018. - 40 c. - укp.

Дисертація присвячена вирішенню науково-прикладної проблеми підвищення ефективності управління рухомим складом залізниць на основі розробки науково обґрунтованих завадостійких методів і засобів передачі, приймання та обробки інформаційних сигналів у каналах зв'язку систем залізничної автоматики. Отримано функції правдоподібності вхідної напруги приймача числових кодів АЛСН в умовах дії двокомпонентної завади з незалежними відліками, двокомпонентної гауссівської марківської завади та трикомпонентної завади. Розроблено математичну модель каналу передачі сигналів АЛСН. Виконано синтез приймача числових кодів АЛСН в умовах впливу імпульсної завади, безперервної завади від лінії електропередач і безперервного гауссівського шуму. Результати передано для впровадження на регіональну філію "Південна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця". Впровадження вищевказаних розробок дає можливість зменшити збитки від затримок поїздів внаслідок відмов приладів залізничної автоматики. Очікується, що загальна сума економічного ефекту від впровадження запропонованих методів і засобів побудови завадостійких систем керування залізничним транспортом і застосування їх протягом шести років буде становити 3230,7 тис. грн. Окремі розділи дисертаційної роботи використовуються в навчальному процесі УкрДУЗТ.


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.773

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА436588 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського