Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Автореферати дисертацій (36)Книжкові видання та компакт-диски (190)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>U=О232$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 391
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Артемчук В. В. 
Выбор износостойкого электролитического покрытия для восстановления деталей механической части подвижного состава / В. В. Артемчук, О. Г. Шейкина, Н. А. Костин // Транспорт: Зб. наук. пр. - 1999. - Вип. 1. - С. 10-14. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Викладено результати порівняльних досліджень фізико-механічних властивостей залізних гальваноосадів, які використовуються для відновлення деталей рухомого складу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-083

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Маренич О. Л. 
Математическая схема расчета ремонтнопригодности блочной системы управления подвижным составом / О. Л. Маренич // Транспорт: Зб. наук. пр. - 1999. - Вип. 1. - С. 48-50. - Библиогр.: 1 назв. - рус.

Запропоновано математичну схему розрахунку ремонтнопридатності блочної системи керування з урахуванням специфічних умов експлуатації рухомого складу залізниць.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-08

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Васильев В. Е. 
Метод и система послеремонтных испытаний и энергодиагностики тяговых двигателей электроподвижного состава / В. Е. Васильев, Н. А. Костин // Транспорт: Зб. наук. пр. - 1999. - Вип. 1. - С. 64-68. - Библиогр.: 1 назв. - рус.

Запропоновано та описано новий метод та систему динамічного навантаження тягових двигунів електрорухомого складу під час післяремонтних випробувань і поточної діагностики.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-042

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Дубинец Л. В. 
Модель для определения напряжения касания контактов герконовых реле в целях управления подвижным составом / Л. В. Дубинец // Транспорт: Зб. наук. пр. - 1999. - Вип. 1. - С. 90-94. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Запропоновано методику визначення напруги замикання контактів герконових реле з урахуванням специфічних умов експлуатації електрообладнання систем керування рухомим складом залізниць.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-042

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Безрученко В. Н. 
Модернизация вспомогательного электропривода электровоза ДЭ1 / В. Н. Безрученко, Е. В. Былдина // Транспорт: Зб. наук. пр. - 1999. - Вип. 1. - С. 20-27. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Розглядається пропозиція про заміну двох двигунів-вентиляторів на секції електровозу ДЕ1 одним, яка грунтується на результатах техніко-економічних показників порівнювальних систем. Показано можливість використання запропонованого двигуна як приводного для синхронного генератора власних потреб і рекуперації.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.1-042

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кажан В. Е. 
Определение оптимальных периодичностей технического обслуживания аппаратуры электромеханических систем / В. Е. Кажан, О. Н. Котляров // Транспорт: Зб. наук. пр. - 1999. - Вип. 1. - С. 27-36. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

У роботі викладається методика вибору оптимальних періодичностей технічного обслуговування апаратури електромеханічних систем. Запропоновано напівмарківську модель процесу експлуатації системи, на основі якої отримані аналітичні співвідношення для розрахунку оптимальних періодичностей обслуговування при змінному за часом параметрі потоку відказів. Побудовано графіки залежностей коефіцієнта готовності та періодичностей від об'ємів обслуговування та часу, приводиться їх короткий аналіз.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Босов А. А. 
Параметризация в задачах векторной оптимизации / А. А. Босов, Г. К. Гетьман // Транспорт: Зб. наук. пр. - Д., 2000. - Вип. 5. - С. 62-65. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Проаналізовано загальні підходи до параметризації розв'язання задач векторної оптимізації за двома параметрами. Доведено можливість побудови на базі розглянутих підходів швидкодіючого одноваріантного алгоритму оптимізації тягових розрахунків за мінімумом енерговитрат на тягу та часом ходу поїзда.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-011

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кедря М. М. 
Передаточная функция электропривода транспортного средства / М. М. Кедря, Д. В. Устименко // Транспорт: Зб. наук. пр. - 1999. - Вип. 1. - С. 94-100. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Розглядається індивідуальний електричний привід для транспортного засобу, який рухається по рельсовій колії. Наведено лінеаризовані рівняння руху, що зв'язують напругу на вході електромеханічної системи приводу з тяговим зусиллям на ободі рухаючої колісної пари, структурну схему і передатну функцію системи. Викладено умови стійкості роботи системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-042

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Будников В. Н. 
Разработка алгоритма цифрового регулятора тока и скорости тягового двигателя с апериодическим переходным процессом / В. Н. Будников // Техн. електродинаміка. - 2001. - № 2. - С. 42-45. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Шляхом компенсації полюсів і нулів передавальної функції тягового двигуна постійного струму синтезовано цифровий контролер і розроблено алгоритм його роботи. Контролер регулює струм якоря двигуна під час розгону та рекуперативного гальмування, що підвищує техніко-економічні показники транспортного засобу. Управління швидкістю передбачається водієм. На математичній моделі за допомогою ЕОМ досліджено основні режими роботи електромеханічної системи, які підтверджують аналітичні розрахунки.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-042.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14164 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Сулима С. Д. 
Рекуперативное торможение в современных условиях движения поездов на железных дорогах Украины / С. Д. Сулима // Транспорт: Зб. наук. пр. - 1999. - Вип. 1. - С. 60-63. - Библиогр.: 1 назв. - рус.

Поставлено завдання, які потрібно вирішити для підвищення ефективності рекуперативного гальмування в сучасних умовах роботи залізниць України.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-042

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Дубинец Л. В. 
Состязание контактов в схемах управления подвижным составом, выполненных с использованием герконовых реле / Л. В. Дубинец, Д. А. Сорокин // Транспорт: Зб. наук. пр. - 1999. - Вип. 1. - С. 80-89. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Розроблено рекомендації з усунення впливу змагання герконів на роботу систем керування рухомим складом залізниць.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-042

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Маренич О. Л. 
Экспериментальная проверка работоспособности герконов в схемах подвижного состава / О. Л. Маренич // Транспорт: Зб. наук. пр. - 1999. - Вип. 1. - С. 45-47. - Библиогр.: 1 назв. - рус.

Наведено результати експериментальних випробувань герконів типу МКА-52202 на відповідність вимогам до апаратів електричних тягових.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-042

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Басов Г. Г. 
Розвиток електричного моторвагонного рухомого складу : Навч. посіб. Ч. 2 / Г. Г. Басов, С. І. Яцько. - Х. : Апекс+, 2005. - 247 c. - Библиогр.: с. 238-247 - укp.

Розглянуто актуальні питання створення нового електричного моторвагонного рухомого складу (ЕМРС) для залізниць України. Визначено умови експлуатації та режими роботи ЕМРС. Висвітлено особливості конструкції систем вагонів електропоїздів ЕПЛ2Т і ЕПЛ9Т, застосування сучасних комп'ютерних технологій у процесі створення ЕМРС, запропоновано варіант типажу перспективного ЕМРС. Охарактеризовано електропоїзди швидкісного сполучення залізниць Російської Федерації.

Рассмотрены актуальные вопросы создания нового электрического моторвагонного движущего состава (ЭМДС) для украинских железных дорог. Определены условия и режимы работы ЭМДС. Освещены особенности конструкции систем вагонов электропоездов ЕПЛ2Т т ЕПЛ9Т, применения современных компьютерных технологий при создании ЭМДС. Предложен вариант типажа перспективного ЭМДС, охарактеризованы электропоезда скоростного сообщения железных дорог Российской Федерации.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348875 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Дзензерский В. А. 
Высокоскоростной магнитный транспорт с электродинамической левитацией / В. А. Дзензерский, В. И. Омельяненко, С. В. Васильев, В. И. Матин, С. А. Сергеев; ред.: В. А. Дзензерский, В. И. Омельяненко; НАН Украины. Ин-т транспорт. систем и технологий "Трансмаг". - К. : Наук. думка, 2001. - 479 c. - Библиогр.: 208 назв. - рус.

Приведены результаты числового и физического моделирования тягово-левитационных систем высокоскоростного магнитного транспорта с использованием сверхпроводимости. Рассмотрены научно-практические аспекты создания транспортных сверхпроводящих магнитов. Проведено исследование влияния параметрических ограничений на характеристики оптимального комбинированного линейного синхронного двигателя. Освещены особенности и проблемы создания транспортных сверхпроводящих магнитных систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.57

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС35515 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Дзензерский В. А. 
Динамика транспорта на сверхпроводящих магнитах : Метод. рек. / В. А. Дзензерский, Н. А. Радченко; Ин-т транспорт. систем и технологий НАН Украины. - Д. : Арт-Пресс, 2003. - 231 c. - Библиогр.: с. 222-228 - рус.

Рассмотрены вопросы математического моделирования колебаний, нагруженности, стационарных режимов, устойчивости и безопасности левитационного движения высокоскоростных наземных транспортных средств с электродинамическим подвесом. Предложены различные варианты конструкций транспортных экипажей и путевой структуры, определены типы электродинамического подвеса. Предложены рациональные конструкторские схемы и определены области основных параметров данных транспортных систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.57я7

Шифр НБУВ: ВА639268 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Дубинець Л. В. 
Тягові електричні апарати контактні : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Дубинець, В. Т. Вислогузов, А. І. Кийко, В. М. Красильніков, О. Л. Маренич; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. - Д. : Нова ідеологія, 2002. - 104 c. - Бібліогр.: с. 101. - укp.

Наведено відомості щодо контактних тягових електричних апаратів рухомого складу залізниць. Описано елементи їх конструкцій. Охарактеризовано матеріали, які застосовуються в тяговому електроапаратобудуванні. Наведено деякі специфічні вимоги до конструкції тягових апаратів. Визначено параметри контактних конструкцій. Проаналізовано особливості роботи контактів під час короткого замикання.

Приведены сведения о контактных тяговых электрических аппаратах движимого состава железной дороги. Описаны элементы их конструкций. Охарактеризованы материалы, использующиеся в тяговом электроаппаратостоительстве. Приведены некоторые специфические требования к конструкции тяговых аппаратов. Определены параметры контактных конструкций. Проанализированы особенности работы контактов при коротком замыкании.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-042.2я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА634140 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Безрученко В. М. 
Тягові електричні машини електрорухомого складу : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. М. Безрученко, В. К. Варченко, В. В. Чумак; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. транспорту ім. В.Лазаряна. - Д. : Вид-во Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В.Лазаряна, 2003. - 248 c. - Бібліогр.: с. 248. - укp.

Викладено основні положення теорії, практики виготовлення й експлуатації тягових електричних машин постійного, пульсуючого і змінного струмів, які застосовуються на електрорухомому складі. Наведено конструктивні особливості машин у аспекті використання сучасних матеріалів і технологій виготовлення. Розглянуто теорію усталених і перехідних процесів, показано особливості комутації та причини виникнення колових вогнів, способи регулювання та формування тягових характеристик і вибір основних параметрів асинхронних двигунів.

Освещены основные положения теории, практики изготовления и эксплуатации тяговых электрических машин постоянного, пульсирующего и переменного тока, которые применяются на електродвижущемся составе. Приведены конструктивные особенности машин в аспекте использования современных материалов и технологий изготовления. Рассмотрена теория упроченных и переходных процессов, показаны особенности коммутации и причины возникновения круговых огней, способы регулирования и формирования тяговых характеристик и выбор основных параметров асинхронных двигателей.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-042.2 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА642298 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Плаксин С. В. 
Бесконтактный метод определения пространственного положения магнитолевитирующего транспортного средства / С. В. Плаксин, И. И. Соколовский // Радиофизика и электроника. - 2004. - 9, № 1. - С. 308-311. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Досліджено автогенераторний датчик виміру малих переміщень і їх девіації між рухливими об'єктами, побудований на базі двох НВЧ генераторів, один із яких є опорним, а частота випромінювання другого генератора, що є одночасно змішувачем, пов'язана зі зміною фазової відстані між об'єктами. Різницева частота є інформаційною. Визначено критерії досягнення максимальної чутливості датчика.

Исследован автогенераторный датчик измерения малых перемещений и их девиаций между подвижными объектами, построенный на основе двух СВЧ генераторов, один из которых является опорным, частота излучения второго генератора, являющегося одновременно смесителем, связана с изменением фазового расстояния между объектами. Разностная частота является информационной. Определены критерии достижения максимальной чувствительности датчика

The auto generator-sensor for small distance measurements and their deviations between the moving objects, built on the basis of two SHF-generators is investigated. One of the generators is stable, the radiation frequency of the second one is connected with the change of phase distance between the objects. The different frequency is informative. The criterion for achievement of maximum sensitivity of sensor is determined


Ключ. слова: магнитолевитирующее транспортное средство, автогенераторный датчик, СВЧ генератор, фазовое расстояние, разностная частота
Індекс рубрикатора НБУВ: О232.57-04 + О85-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69398 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Петрушин А. Д. 
Вентильно-индукторный электропривод инерционного накопителя энергии [Електронний ресурс] / А. Д. Петрушин, Д. А. Петрушин // Електромашинобуд. та електрообладн.. - 2006. - Вип. 66. - С. 62-63. - Библиогр.: 3 назв. - рус. - Режим доступу: /articles/2006/

Рассмотрены вопросы использования инерционного накопителя энергии в системе тягового электроснабжения железных дорог. Приведено обоснование использования в качестве привода маховика вентильно-индукторной электрической машины.

Applications problems of the railways transport traction electric supply using the inertial store of energy are considered. The reason for using of the Switched reluctance motor for driving of a flywheel is given.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-042.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Корниенко В. В. 
Высокоскоростной электрический транспорт. Мировой опыт : монография / В. В. Корниенко, В. И. Омельяненко; Нац. техн. ун-т "Харьк. политехн. ин-т". - Х., 2007. - 159 c. - Библиогр.: 47 назв. - рус.

Проанализирован мировой опыт создания и внедрения в рынок транспортных услуг высокоскоростного электрического колёсного и магнитолевитирующего транспорта для железных дорог. Приведена сравнительная характеристика данного вида транспорта, в частности, европейского и японского. Освещен потребительский рынок высокоскоростных технологий в США, Корее, Китае, России и Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.57

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА694659 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського