Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (29)
Пошуковий запит: (<.>U=О20$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Димитрюк В. М. 
Формування та функціонування мережі залізниць Буковини австро-угорського періоду: 1866 - 1918 : Моногр. / В. М. Димитрюк; АН вищ. шк. України. - К., 2005. - 220 c. - (Історія освіти, науки і техніки: в шк., напрямах, іменах; Кн. 2). - Бібліогр.: с. 192-217. - укp.

Висвітлено історію створення та функціонування залізниць Буковини. Проаналізовано передісторію залізничного будівництва в Австрії на Буковині (1830 - 1850 гг.), а також будівництво та функціонування залізниць даного регіону в 1860 - 1870-х рр. Розглянуто проблеми спорудження та значення локальних (місцевих) залізниць австро-угорського періоду (1884 -1918 рр.) для народного господарства. Розкрито основні напрямки взаємозв'язку мережі залізниць Буковини з державою і банками.

Освещены история создания и функционирование железных дорог Буковины. Проанализирована предистория железнодорожного строительства в Австрии на Буковине (1830 - 1850 гг.), а также строительство и функционирование железных дорог данного региона в 1860 - 1870-х гг. Рассмотрены проблемы сооружения и значение локальных (местных) железных дорог австро-венгерского периода (1884 - 1918 гг.) для народного хозяйства. Раскрыты основные направления взаимосвязей между железными дорогами Буковины с государством и банками.


Індекс рубрикатора НБУВ: О20г(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА684846 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Трофимяк О. І. 
Історія становлення та функціонування ліній Донецької залізниці (1861 - 1917 рр.) : автореф. дис... канд. іст. наук / О. І. Трофимяк; Держ. екон.-технол. ун-т трансп. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Детально висвітлено причини та процес формування мережі залізничних ліній на Донеччині у період з 1861 р. по 1917 р. Розкрито її значущість для народного господарства. Розглянуто основні етапи та напрями її розвитку, а також маловідомі науково-технічні аспекти залізничного будівництва на Донеччині, а саме: укладання верхньої на нижньої будови колії, створення штучних споруд, захист залізничних ліній від снігових заметів. Досліджено доробок інженерів і науковців, що мали відношення до спорудження та функціонування ліній Донецької залізниці, які вплинули на історію розвитку залізничного транспорту. Висвітлено роль М.П.Петрова, М.О.Долгова, О.С.Раєвського, П.М.Горлова у формуванні сучасної залізничної науки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О20 г(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Приймук С. М. 
Історія становлення та функціонування Південних залізниць (1868 - 1917 рр.) : автореф. дис. ... канд. іст. наук: 07.00.07 / С. М. Приймук; Держ. екон.-технолог. ун-т трансп. - К., 2010. - 19 c. - укp.

Досліджено хід підготовчих робіт і будівництва залізничних ліній, показано формування її мережі. Висвітлено діяльність вчених-інженерів (П.П. Мельников, П.М. Горлов, М.К. Серединський, Ю.В. Ломоносов, А.Є. Струве, О.С. Раевський) і підприємців-меценатів (С.С. Пляков, П.І. Губолів, династія фон Мекків) Південних залізниць стосовно вирішення конкретних питань розвитку техніки залізничного транспорту. Описано діяльність Південних залізниць, її значення для становлення та розвитку залізничного транспорту України й особливо техніки залізничного транспорту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О20 г(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370355 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Назаров О. Н. 
Научное обеспечение разработки нормативной базы и технологических решений для высокоскоростного движения в России / О. Н. Назаров, Д. Е. Кирюшин // Електрифікація трансп.. - 2014. - Вип. 7. - С. 39-45. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Правительством перед отраслью поставлена задача создания национальной сети высокоскоростных железнодорожных магистралей. Обсуждены вопросы организации проектирования и строительства пилотного участка ВСМ-2 Москва - Казань. Определение основных взаимоувязанных ключевых параметров транспортной системы, а именно инфраструктуры и подвижного состава является первым и важнейшим шагом для формирования технических требований к подсистемам ВСМ. В докладе рассматриваются новые цели и задачи связанные с разработкой, исследованиями и проектированием инфраструктуры и подвижного состава. Освещены основные вопросы взаимодействия подсистем ВСМ, требующие проведения научных исследований и испытаний. Для подвижного состава важнейшими показателями, определяющими конфигурацию поезда, и вытекающие из решения маркетинговых и технологических задач, являются габаритные показатели, масса поезда, длина остановочных платформ, пассажировместимость, ускорение при разгоне и замедление при торможении. Если реализация намеченных планов начнется, как предусмотрено программой, в 2013 г., то необходимые для реализации проекта нормативно-технические и эксплуатационные документы могут быть подготовлены и проверены еще до запуска в эксплуатацию первого участка ВСМ-2 в 2018 г. В настоящее время программа установленным порядком направлена на согласование в ОАО "РЖД" и государственные организации.


Індекс рубрикатора НБУВ: О20(4РОС) + О232.57

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100718 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Kharchenko O. I. 
Mathematical model of railway functioning from the perspective of sustainable development = Математическая модель функционирования железных дорог с позиции устойчивого развития / O. I. Kharchenko // Наук. вісн. Нац. гірн. ун-ту. - 2017. - № 1. - С. 114-119. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.

Purpose. The article is aimed to ensure the most efficient variant of railway functioning from the perspective of sustainable development. Methodology. A comprehensive analysis of works in the field of increasing the functioning of railway transport subdivisions and implementing the principles of sustainable development was carried out. This analysis makes it possible to identify the main directions of increasing the efficiency of railway functioning from the perspective of sustainable development. The model of railway functioning was developed using the mathematical apparatus of the theory of sets and graphs that allows structuring the railway as a complex system. The basic stages and the relationships during the simulation of railway functioning processes at the macro and micro levels were shown. Findings. A mathematical model of the railway functioning was developed on the basis of which the simulation of the railway functioning process is carried out at two levels. The macro level is the simulation of the car traffic volume displacement in the transport network within the railway and the micro level is the simulation of processing the car traffic volume at the stations of the railway. Originality. The article includes an adequate description of the process of railway functioning from the perspective of sustainable development, based on the apparatus of the theory of sets and graphs. Practical value. On the basis of the proposed model of the railway functioning at the macro level it is possible to solve the problems of optimal distribution of freight operation not only between the stations encompassing the approach lines of the mining enterprises, but also between all railway stations perating local car traffic volumes. Using the proposed model of functioning of the technical freight station at the micro level the problem of determining the optimal quantitative characteristics of the production capacities of the stations is solved.


Індекс рубрикатора НБУВ: О20 с11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16377 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Курган М. Б. 
Енергозберігаючі рішення при проектуванні залізниць / М. Б. Курган, С. Ю. Байдак, Н. П. Хмелевська, Я. С. Хмелевська // Електрифікація трансп.. - 2017. - Вип. 13. - С. 108-116. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Надано пропозиції щодо прокладання траси на ділянках затяжних підйомів і спусків з метою скорочення витрат електроенергії на тягу поїздів. Для досягнення мети визначено основні тягово-енергетичні показники для різних варіантів поздовжнього профілю. За результатами розрахунків встановлено умови, за яких досягається мінімум енергетичних й експлуатаційних витрат. Отримані дані можуть служити орієнтиром для обгрунтування величини керівного ухилу залізниці, що проектується.


Індекс рубрикатора НБУВ: О20-022 + О22-011

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100718 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського