Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=О180.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Копитчук М. Б. 
Диверсифікація в автоматизованих системах управління вантажопотоками / М. Б. Копитчук, О. В. Олещук // Радіоелектрон. і комп'ют. системи. - 2009. - № 5. - С. 77-81. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Зроблено огляд інформаційно-вимірювальних систем, що використовуються в галузі управління вантажопотоками. Виявлено слабкі місця цих систем і запропоновано комплексне їх використання, що дозволить за рахунок диверсифікації збільшити надійність визначення допоміжної інформації, і як наслідок підвищити якість зважування і ідентифікації транспортних засобів. Іншим набутком сумісного використання різних джерел інформації може стати зменшення обчислювальних витрат. Якщо точність та достовірність результатів, одержаних після обробки тензоданих, є достатньою, то немає необхідності детально обробляти більш об'ємні відеодані для визначення швидкості та меж вагонів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О180.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Зайцева Е. Є. 
Алгоритм управління транспортною системою як дискретно-безперервним об'єктом / Е. Є. Зайцева, В. І. Бессараб, В. В. Червинський // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Обчисл. техніка та автоматизація. - 2011. - Вип. 21. - С. 19-25. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проведено розрахунок власного числа матриці динаміки некерованої системи, проаналізовано часові характеристики її поведінки. Для запобігання конфліктних ситуацій між транспортними засобами запропоновано структуру системи управління зі зворотним зв'язком, визначено точки докладання керуючих впливів на об'єкт, сформульовано критерії вибору управління. Сформовано матриці зворотного зв'язку, розроблено алгоритм управління. Проведено моделювання одержаної системи управління, проаналізовано поведінку керованої системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: О180.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Баранов Г. Л. 
Методика оцінювання ефективності операційного плану та функціональної стійкості навігаційного обслуговування рухомих об'єктів / Г. Л. Баранов, І. В. Тихонов // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2009. - Вип. 4. - С. 2-6. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розроблено методику оцінювання ефективності та функціональної стійкості навігаційного обслуговування та управління рухомими об'єктами в зонах підвищеного ризику транспортних сполучень. Визначено аналітичні відношення на базових множинах. Надано розрахункові формули оцінювання коефіцієнтів функціональної стійкості. Сформульовано принцип адаптації за умов випадкової втрати або відмов окремих елементів технологічної мережі транспортної інформаційно-управляючої системи обслуговування рухомих об'єктів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О180.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Максимей И. В. 
Применение имитационных моделей для принятия решений в системах управления на транспорте / И. В. Максимей, Е. И. Сукач, В. Н. Галушко, П. В. Гируц // Мат. машини і системи. - 2010. - № 1. - С. 185-192. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Для принятия решений в системах управления на транспорте предлагается использовать комплексный подход, основанный на имитационном моделировании транспортных потоков различного уровня. Для управления транзитными потоками решается задача определения наиболее эффективного максимального потока сети. Выбор варианта функционирования сети общественного транспорта реализуется путем моделирования взаимодействия пассажиропотока и потока транспорта.


Індекс рубрикатора НБУВ: О180.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23045 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бурко Д. Л. 
Теоретические основы управления системой "транспортная сеть - транспортные потоки" / Д. Л. Бурко // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2012. - № 2/3. - С. 49-51. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Приведены теоретические основы управления системой транспортная сеть - транспортные потоки. Описаны закономерности формирования транспортных потоков на основе моделирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: О180.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мороз Б. І. 
Информационное управление транспортными потоками / Б. І. Мороз, А. В. Трофімов, Л. В. Кабак // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2012. - № 2/9. - С. 55-59. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Предложена математическая модель и метод информационного управления транспортными потоками с целью минимизации заторных ситуаций возникающих на таможенных пунктах пропуска при пересечении государственной границы.


Індекс рубрикатора НБУВ: О180.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Левтеров А.І. 
Способи та пристрої для визначення швидкості транспортних засобів і складу транспортного потоку / А.І. Левтеров, А.М. Ярута // Вестн. ХНАДУ. - 2011. - Вып. 55. - С. 90-99. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано існуючі способи і технічні засоби для визначення основних параметрів, що характеризують транспортні потоки (ТП), а також запропоновано варіанти подальшого удосконалення методів визначення швидкості транспортних засобів та складу ТП.


Індекс рубрикатора НБУВ: О180.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Подвальна Г. В. 
Оптимізація перевезень: проблеми використання "транспортної задачі" / Г. В. Подвальна // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 735. - С. 176-180. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено поняття "транспортна задача" або "транспортне завдання", чи "транспортне питання". Показано вплив зовнішніх чинників, планування та реалізацію транспортних процесів, і зокрема, оптимізацію операційних рішень. Застосовуючи оптимізаційні методи, пошук оптимальних розв'язків, розроблено оптимальний транспортний план сполучень певної кількості споживачів від певної кількості постачальників. Систематизація оптимального розв'язку задач маршрутизації та транспортної задачі надасть змогу ефективніше розподілити час обслуговування клієнтів транспортних підприємств, що, в свою чергу, збільшить дохід та ефективність роботи підприємства загалом і транспортного відділу окремо.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-813 + О180.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Дунаєвська О. І. 
Моделі та методи керування багатономенклатурними транспортними потоками за умов невизначеності попиту та вартості транспортувань : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.03 / О. І. Дунаєвська; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т" . - Х., 2013. - 20 c. - укp.

Досліджено комплекс задач планування та керування перевезеннями, розглянуто узагальнення канонічної задачі, що призводять до багатоіндексних моделей високої розмірності. Проаналізовано моделі, що враховують неповноту та неточність вихідної інформації. Розроблено модель багатоіндексних лінійних транспортних задач, яка дозволила побудувати ефективну процедуру розрахунку початкового опорного плану. Представлено технологію багатокрокової кластеризації, яка уможливила вирішення задачі комівояжера високої розмірності. На основі доведених теорем розроблено методи рішення багатоіндексних нелінійних транспортних задач, які призвели до побудови ітераційної процедури зведення вихідних задач щодо задач меншої розмірності. Наведено технологію рішення транспортних задач зі стохастичним попитом, яку засновано на перетворенні вихідної задачі щодо двоїстої, що дало змогу істотно прискорити розв'язання задач високої розмірності. Одержано методи розв'язання транспортної задачі з випадковими вартостями, що дозволяє вихідну стохастичну задачу перетворити у звичайну задачу дробово-квадратичної оптимізації, яка розв'язується відомими методами.


Індекс рубрикатора НБУВ: О180.3 + У9(4УКР)370-81 в611

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА401214 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Матейчик В. П. 
Особливості руху синхронізованого транспортного потоку / В. П. Матейчик, Р. В. Олійник, С. О. Никонович // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2009. - № 5. - С. 101-103. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На підставі емпіричних досліджень установлено основні характеристики транспортного потоку на регульованому перехресті дороги. Проаналізовано умови виникнення затору.


Індекс рубрикатора НБУВ: О180.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Столяренко М. А. 
Проблемы повышения эффективности транспортных систем / М. А. Столяренко // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2007. - № 4. - С. 20-23. - Библиогр.: 1 назв. - рус.

Выделены проблемы управления транспортными сетями и предложена структура автоматизированной системы управления транспортной системой городского, пригородного и междугородного пассажирского и грузового транспорта. Выделены четыре подсистемы и обозначены взаимосвязи между ними.


Індекс рубрикатора НБУВ: О180.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ільїн О. Ю. 
Модель Центру управління перевезень радіоактивних матеріалів / О. Ю. Ільїн, І. І. Борисенко, С. В. Нікіфоров // Телекомунікац. та інформ. технології. - 2014. - № 3. - С. 26-31. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто центр управління перевезень радіоактивних матеріалів, який є інформаційно-керуючою системою і складається з безлічі елементів, пов'язаних між собою. Побудова та можливість подальшої модернізації такої автоматизованої системи на початку потребує комплексної розробки, яка буде включати в себе проектування структури системи, технічне проектування окремих складових елементів і пристроїв та оптимізація цих елементів та підсистем, які будуть спливати при встановлені зв'язків між ними. У цілому ці заходи повинні дозволити виявити математичний апарат, необхідний для розробки математичної моделі системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: О180.3 + О184.88

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25101 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Скалозуб В. В. 
О построении обобщенных моделей планирования неоднородных транспортных потоков / В. В. Скалозуб, Л. А. Паник // Систем. технології. - 2016. - № 5. - С. 94-101. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Построены и исследованы математические модели экономических принципов равновесия для неоднородных транспортных потоков. Модели обобщают принципы Вардропа и предназначены для анализа и планирования неоднородных потоков в транспортных сетях.


Індекс рубрикатора НБУВ: О180.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Киркин А. П. 
Новые аналитические методы управления транспортными потоками на базе системных исследований в логистике / А. П. Киркин, В. И. Киркина, Т. Ю. Киркина // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2017. - Вип. 34. - С. 209-216. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Системные исследования в области складской логистики показали, что большинство ее аналитических моделей управления основывается на целевом конфликте. Подобные задачи по управлению транспортными потоками в транспортной логистике решаются с помощью методов, имеющих схожие по значимости допущения и упрощения, но требующие соответствующей математической подготовки и знаний в области транспорта и экономики. Новые аналитические методы управления при целевом конфликте в транспортной системе позволят сократить затраты времени и ресурсов на оптимизацию и поиск решений.


Індекс рубрикатора НБУВ: О180.3 + У9(4УКР)400

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69254:Техн.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Засядько А. А. 
Метод прогнозу параметрів руху високошвидкісного транспорту на основі багатокритеріальної оптимізації і диференціальних перетворень / А. А. Засядько // Системи оброб. інформації. - 2018. - Вип. 2. - С. 27-35. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Вперше розроблений метод прогнозу параметрів стану рухомих об'єктів при малій кількості точок в експериментальних даних. Метод відрізняється від відомих одночасним використанням диференціальних перетворень і багатокритеріальної оптимізації, що надає можливість збільшити діапазон прогнозу параметрів стану транспортних засобів. Багатокритеріальна оптимізація зводить некоректну задачу екстраполяції до стійкої задачі розв'язання системи кінцевих рівнянь. В тому випадку, коли відомі методи дають неприйнятний результат, застосування розробленого методу дозволяє одержати розв'язок в межах заданої похибки. Розроблений метод дозволяє здійснити прогноз експериментальних даних в різних додатках. В роботі розглянутий прогноз параметрів руху швидкісного потягу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О180.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Volkov V. 
Determining the efficient management system for a specialized transport enterprise = Визначення ефективної системи управління спеціалізованим транспортним підприємством / V. Volkov, I. Taran, T. Volkova, O. Pavlenko, N. Berezhnaja // Наук. вісн. Нац. гірн. ун-ту. - 2020. - № 4. - С. 185-191. - Бібліогр.: 20 назв. - англ.

Purpose. To identify the efficient management system for a specialized transport enterprise in terms of the varied demand owing to the parameter optimization and cost reduction. Methodology. An approach to identify management system of the specialized transport enterprise has been proposed relying upon the system analysis principles and upon the apparatus of queuing theory. Construction of the regression models involved formalization of expenditures connected with order servicing, while a level of the parameter system effect on the estimated figure was determined using regression analysis. Findings. Analysis of the theoretical evidence has shown that despite the numerous developed approaches intended to improve management systems for enterprises of different branches, which propose modern methods and models, it is required to develop absolutely cost-effective and adaptive procedure to determine the efficient management system for a specialized transport enterprise. An approach determining such an efficient management system exemplified by a business unit of Illich Iron & Steel Works PJSC (Mariupol) has been proposed. Its implementation anticipates two levels: in terms of service parameters, and in terms of expenditures connected with order service of the enterprise. For the purpose, a mathematical model of such an order service system has been developed. The model takes into consideration various probability factors (i.e. ordering moments, service period, and others). Moreover, service costs have been formalized to identify optimum conditions. Values of the latter and influence parameters have been applied to develop regression models in the power form with a nonzero coefficient. The models will help identify online optimum service conditions and make managerial decisions concerning variation of the number of repair crews, vehicles, and so on. Originality. For the first time, the paper proposes an approach as for the determination of the efficient management system for a specialized transport enterprise based upon a queuing theory taking into consideration a system analysis in the interaction between production enterprises and transport ones. Moreover, forecast models are developed concerning expenditures connected with order service of mining and metallurgical companies depending upon the number of crews, service time variations and the order quantities. Practical value. The approach is the theoretical background to improve interaction between the specialized transport enterprises, and mining and metallurgical companies. The models may be used to develop efficient management system relying upon determination of ratio number of repair crews and vehicles at a motor transport enterprise; in turn, that will help to reduce expenditures connected with the resource use.


Індекс рубрикатора НБУВ: О180.3 + У9(4УКР)371-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16377 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Писарчук О. О. 
Технологія автоматизованого управління транспортними потоками в мультимодальній транспортній мережі / О. О. Писарчук, Т. І. Конрад // Наукоєм. технології. - 2020. - № 4. - С. 451-459. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Запропоновано технологію автоматизованого управління транспортними потоками в мультимодальній транспортній мережі. Технологія відрізняється формалізацією транспортної задачі в багатокритеріальній формі та є результатом синергетичного об'єднання інфологічної моделі факторів, показників та критеріїв оптимальності маршруту і математичної моделі багатокритеріального розподілу транспортних потоків, що забезпечує виконання процедури вибору оптимального маршруту перевезення. Технологія дозволяє підвищити ефективність управління транспортними потоками за показниками оперативності і достовірності вихідних рішень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О180.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100325 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Sokolova O. 
Development of conceptual provisions to effectively manage the activities of a multimodal transport operator = Розробка концептуальних положень ефективного управління діяльністю оператора мультимодальних перевезень / O. Sokolova, O. Soloviova, I. Borets, I. Vysotska // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2021. - № 1/3. - С. 38-50. - Бібліогр.: 24 назв. - англ.

Modern market requirements for transportation of cargo flows according to the "quality, speed, and cost" criteria were studied. It was found that multimodal routes have the lowest delivery time, high reliability, and minimum transit time, which provides a more accurate level of control of costs, traffic schedules, and transport safety. It was determined that the effectiveness of multimodal transportation schemes depends on a degree of realization of resource capabilities and management technologies of a multimodal transport operator (MTO). The functional features and the MTO classification were generalized, which makes it possible to generate the MTO business model as a responsible integrator of transport and logistic processes, rather than consider it only from the point of view of the organizer of mixed transportation schemes. The technology of the organizational transportation process was systematized, based on which a system of strategic goals and key performance indicators (KPI) was developed, which makes it possible to determine the "bottlenecks" according to the main business processes of a multimodal transportation operator. The modified multifactor DuPont model was proposed, which makes it possible to establish the priority of factor evaluation of more time-stable indicators based on determining the levers of the MTO resource efficiency with greater coverage of factors. The performed research can become the basis for further development of the multimodal cargo transportation system based on the development of the model for optimal management of the MTO business processes.


Індекс рубрикатора НБУВ: О180.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Інжиніринг криз та ризиків транспортних послуг : колект. монографія / В. М. Самсонкін, І. В. Ніколаєнко, Ю. В. Булгакова, Р. В. Вернигора, О. В. Галан, О. М. Гненний, О. А. Горецький, В. Л. Горобець, Є. Б. Демченко, А. С. Дорош, В. К. Мироненко, А. М. Окороков, О. І. Саблін, М. В. Хара, Н. С. Чернова, Р. С. Щербина, О. Г. Юрченко; ред.: В. М. Самсонкін, І. В. Ніколаєнко. - Київ : Талком, 2021. - 311 c. - укp.

Зазначено, що у монографії представлено матеріали науково-практичних досліджень в рамках міжнародного проекту програми Європейського союзу Erasmus+ "Інжиніринг криз та ризиків у сфері транспортних послуг" (CRENG). Розглянуто питання впливу кризових ситуацій на роботу транспортних підприємств і шляхи підвищення ефективності функціонування транспортно-логістичних систем в умовах криз та ризиків. Досліджено вплив людського фактору на функціонування транспортних систем. Розкрито проблеми управління ланцюгами та мережами. Увагу приділено системам управління безпекою та навколишнім середовищем у транспортних процесах.


Індекс рубрикатора НБУВ: О180.3 + У537.0-99-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС68498 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Петренко О. І. 
Роль транспортних операторів в організації мультимодальних перевезень / О. І. Петренко, Я. Р. Корнійко // Бізнес Інформ. - 2021. - № 8. - С. 61-67. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Мета роботи - встановлення ключової відмінності між мультимодальними та інтермодальними перевезеннями, а також дослідження ролі транспортних операторів в організації мультимодальних перевезень. У ході дослідження виявлено, що як у науковій сфері, так і на практиці змішані перевезення часто розуміють як синонім поняття "мультимодальні перевезення", однак установлено, що всі інтегровані (мультимодальні, інтермодальні, комбіновані) та роздільні (сегментні) перевезення є частиною змішаних і доповнюють одне одного. Відмічено, що мультимодальні та інтермодальні перевезення мають певну відмінність між собою, яка полягає в наявності кількості договорів та відповідальності, яку несе оператор перевезень. Запропоновано враховувати всі умови, які впливають на результат прийняття рішення щодо здійснення мультимодальних перевезень. Вивчення теоретичних і практичних аспектів дозволило виділити операторів мультимодальних перевезень, а саме: оператори, які оперують морськими суднами; оператори, що не оперують морськими суднами, але можуть володіти іншим рухомим складом, складами тощо; експедитори, які не завжди є операторами мультимодальних перевезень та можуть бути агентами якоїсь частини перевезень і співпрацювати з основним оператором. Обгрунтовано їх особливу роль в організації мультимодальних перевезень, враховуючи при цьому всі фактори й елементи, які повинні тісно взаємодіяти між собою в процесі доставки. Перспективами подальшого дослідження в даному напрямі є побудова алгоритму обрання мультимодального оператора з урахуванням різних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.460-81 + О180.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського