Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=О162.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Александров В. Д. 
Теплові акумулятори фазового переходу для транспортних засобів: параметри робочих процесів : [монографія] / В. Д. Александров, Ю. Ф. Гутаревич, І. В. Грицук, Ю. В. Прилепський, В. А. Постніков; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Донецьк : Ноулідж, Донец. вид-ня, 2014. - 228 c. - Бібліогр.: с. 203-223 - укp.

Подано загальні положення щодо акумуляторів теплової енергії фазового переходу. Розкрито особливості конструкції теплових акумуляторів фазового переходу для мобільних машин і стаціонарних енергетичних установок з двигуна внутрішнього згорання. Проаналізовано конструкції теплових акумуляторів фазового переходу транспортних засобів і енергетичних установок. Класифіковано теплоакумулюючі матеріали. Досліджено вплив зовнішніх факторів на фазові перетворення в теплоакумулюючих матеріалах. Розкрито основи теорії акумулювання і проектування теплових акумуляторів фазового переходу транспортних засобів. Досліджено процеси акумулювання теплоти на основі фазових переходів у матеріалах теплових акумуляторів транспортних засобів. Описано перспективи покращання параметрів робочих процесів прогріву ДВЗ транспортних засобів у процесі формування конструкції теплових акумуляторів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О162.1 + З251.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА782125 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Смотров Е. А. 
Формирование режима работы бортового источника питания электротранспортного средства / Е. А. Смотров, Д. В. Вершинин, А. Ю. Сусленко, В. В. Субботин // Электротехн. и компьютер. системы. - 2013. - № 9. - С. 29-36. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Предпринята попытка определить оптимальный режим работы аккумуляторной батареи с точки зрения жизненного цикла, обозначить ограничения, накладываемые на аккумуляторную батарею при заряде/разряде. Приведены также экспериментальные данные работы динамического источника тока, который обеспечивает требуемый режим работы батареи, чем увеличивает её жизненный цикл.

Зроблено спробу визначити оптимальний режим роботи акумуляторної батареї з точки зору життєвого циклу, вказати на обмеження, що накладають на акумуляторні батареї режими заряду/розряду. Наведено також експериментальні дані щодо роботи динамічного джерела струму, що забезпечує потрібний режим роботи акумуляторної батареї, чим збільшує ії життєвий цикл.

In this article an attempt to define the optimum operating mode of the accumulator battery, which provides the longest life cycle has made, the limitation which occurs during the charge/discharge modes are shown. The experimental data of dynamic current source that provides demanded conditions for the battery, and in this way increases its life cycle are showed.


Індекс рубрикатора НБУВ: О162.13-016

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гнатов А. В. 
Енергогенеруюча плитка як альтернативне малопотужне джерело електричної енергії / А. В. Гнатов, Щ. В. Аргун // Автомоб. трансп.. - 2017. - Вып. 40. - С. 167-172. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Проведено аналіз розробок альтернативних джерел живлення, що здатні перетворювати різні види енергії в електричну. Запропоновано технічне рішення, детально розглянуто та описано принцип дії енергогенеруючої плитки, яка перетворює кінетичну енергію від натискання в електричну та накопичує її.


Індекс рубрикатора НБУВ: О162.1 + З25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Васьковський Ю. М. 
Електрогенератор в системі рекуперації енергії механічних коливань транспортних засобів / Ю. М. Васьковський, М. В. Пода, І. В. Кошикар // Електротехніка і електромеханіка. - 2018. - № 5. - С. 24-28. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто систему рекуперації енергії механічних коливань транспортних засобів в корисну електроенергію, яка накопичується в акумуляторній батареї. Одним з основних елементів такої системи є електрогенератор, який перетворює механічну енергію коливань шасі транспортного засобу в електричну енергію. Розглянуто проблему вибору та оптимізації конструкції і параметрів генератора. З огляду на особливості функціонування транспортного засобу найбільш доцільним типом генератора в такій системі є синхронний генератор з постійними магнітами, який має суттєві конструктивні відмінності від традиційних синхронних машин з постійними магнітами. Критерієм оптимізації генератора є максимальна величина діючого значення ЕРС, яка індукується в обмотці статора. За результатами моделювання на основі польової математичної моделі одержано сукупність значень узагальнених коефіцієнтів, які характеризують оптимальну геометрію генератора.


Індекс рубрикатора НБУВ: О162.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23986 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Svietkina O. 
Mechanochemical synthesis of additives for cathode material of lithium-ion traction batteries = Механохімічний синтез добавок для катодного матеріалу літій-іонних тягових акумуляторних батарей / O. Svietkina, V. Protsiv, O. Bohdanov, K. Bas // Наук. вісн. Нац. гірн. ун-ту. - 2018. - № 6. - С. 80-87. - Бібліогр.: 22 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: З251.3 + О162.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16377 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Semjon J. 
Design of docking system for mobile robotics platform type AGV = Проектування док-станції для мобільної робототизованої платформи типу AGV / J. Semjon, J. Grexa, P. Mako // Техн. науки та технології. - 2018. - № 4. - С. 210-215. - Бібліогр.: 6 назв. - англ.

Автоматична зарядка акумуляторів на платформах типу AGV надає змогу максимально використовувати їх потенціал. Безпечне та швидке розміщення AGV на док-станції, що оснащена відповідними контактами, скорочує час зарядження, а також вартість покупки пристрою. Мета роботи - розробка автоматичної док-станції і зарядного пристрою із вживаної портативної зарядної станції. Під час проектування необхідно було забезпечити належне положення платформи AGV щодо док-станції. Проблема швидкої та надійної зарядки мобільних сервісних роботів дуже актуальна. Причиною цього є зростаюче розгортання платформ автономних керованих транспортних засобів (AGV) у різних промислових і сервісних застосуваннях. Транспортні послуги виникають через необхідність перевозити медикаменти і медикаменти у багатоповерхові будівлі лікарні. Рух робота між поверхами реалізується за допомогою ліфтів, які використовуються персоналом лікарні. Мета дослідження - спроектувати док-станцію з використанням вживаного зарядного пристрою. Розробка була спрямована на створення відповідної системи передачі енергії між зарядним пристроєм і батареями платформи AGV. Обмеження за вартістю всього об'єкта становило 2000 євро. Використання стикувальних і зарядних станцій для мобільних сервісних роботів залежить від багатьох параметрів. Зокрема, параметри залежать від галузі використання, розміру батарей для зарядки і кількості роботів, що заряджаються на станції. Час зарядки й ціна покупки також важливі. Завдання дослідження - розроблення конструкції док-станції для платформи AGV. На початку було створено 3 варіанта, з яких було вибрано найбільш відповідне рішення з використанням методу оцінки. Однак перед проектуванням конструкції док-станції було необхідно змінити наявну конструкцію платформи AGV, щоб вона могла бути підключена до механізму зарядки док-станції. Конструкція док-станції передбачає наявність зарядного механізму. Ці механізми забезпечують зарядку і управління платформою AGV до док-станції. Механізми не залежать один від одного, так як механізм зарядки активується пізніше, ніж механізм приводу. Згодом було розроблено конструкцію док-станції, яку можна закріпити на підлозі або на стіні. На док-станції є зарядний пристрій від Hoppecke, який забезпечує зарядку платформи AGV. На габаритні розміри док-станції суттєво впливали розміри вищезгаданого зарядного пристрою. Було встановлено, що в майбутньому на док-станції не будуть потрібні нові й більш досконалі технології, оскільки платформи AGV можна орієнтувати без їх допомоги. Розробка нових і більш якісних систем принесе нові можливості управління для платформ AGV і док-станцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: З965.941 + О162.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101341 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Пересада С. М. 
Формування динамічних режимів повністю керованого гібридного джерела живлення електричних транспортних засобів / С. М. Пересада, Є. О. Ніконенко, М. М. Желінський, В. С. Решетник // Техн. електродинаміка. - 2020. - № 4. - С. 35-40. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Представлено результати експериментальних досліджень та рекомендації щодо формування динамічних режимів гібридного джерела живлення для електричних транспортних засобів, що містить акумуляторні батареї та блок суперконденсаторів. Відповідно до розробленої методики тестування струм навантаження сформовано на основі заданих діаграм моменту та швидкості, які відповідають руху типового електричного транспортного засобу. Показано, що системи гібридних джерел живлення з фіксованим налаштуванням фільтра розподілу частот забезпечують кращі умови роботи акумуляторних батарей порівняно з акумуляторним живленням, проте не гарантують ефективний розподіл струмів для всіх динамічних режимів руху транспортного засобу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О162.1

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж14164 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
8.

Makogon H. 
Dynamic monitoring of technical condition of starter batteries in the process of their life cycle according to Battery Care and Battery Management procedures = Динамічний моніторинг технічного стану стартерних акумуляторних батарей в процесі їх життєвого циклу згідно процедур Battery Care and Battery Management / H. Makogon, E. Slavutskyi, M. Churbanov, O. Logvinenko, V. Iksarytsa, O. Anenkova // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2021. - Вип. 4. - С. 27-32. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Вивчено оцінку параметрів свинцево-кислотних акумуляторних батарей (АБ) та термінів їх служби задля планування технічного обслуговування при експлуатації свинцево-кислотних АБ. Мета дослiдження - розробка методики моніторингу технічного стану стартерних АБ в процесі їх життєвого циклу на основі використання сучасних інформаційних технологій. Проведено порівняльний аналіз процедур Battery Care and Battery Management та визначення технічного стану стартерних АБ, які використовуються на вітчизняній колісній та гусеничній техніці, та визначити ключові характеристики для моніторингу АБ в процесі їх життєвого циклу. Визначено методику діагностування АБ для здійснення динамічного моніторингу її технічного стану в процесі життєвого циклу згідно процедур догляду за акумулятором та управління ним. Визначено загальний вигляд функціональної схеми акумуляторного треккера - програмно-апаратного приладу, здатного здійснювати догляд за акумулятором та управління ним. Надати пропозиції щодо підвищення ефективності технічного обслуговування АБ за допомогою акумуляторних треккерів. Методологічною основою дослідження стали загальнонаукові та спеціальні методи наукового пізнання. За методикою, що запропонована, шляхом зіставлення отриманих в різний час данихнескладно визначити, в яких батареях деградація тільки почалася, а в яких досягла рівня, коли їх необхідно замінити, не чекаючи фатального збою. Моніторинг технічного стану АБ за допомогою акумуляторних треккерів, реалізуючих процедуру Battery Care and Battery Management надасть можливість оптимізувати графік проведення ТО АБ 12СТ- 85Р та перейти від планово-попереджувальної системи ТО до проведення ТО за вимогою з контролем параметрів. В цьому випадку можна збільшити період та зменшити обсяг проведення певної кількості операцій при проведенні ТО АБ. Висновки: в якості перспективного напряму розвитку експлуатації АБ можна вважати розробку акумуляторних треккірів - програмно-апаратних приладів, здатних здійснювати догляд за акумулятором та управління ним (Battery Care and Battery Management). Правильний підбір АБ і зарядних пристроїв, кваліфікована експлуатація та своєчасній контроль залишкового ресурсу, є найголовнішим вимогою їх експлуатації. Тільки в цьому випадку, можливо, домогтися найбільшої економічної ефективності застосування АБ та продовження їх експлуатаційного ресурсу. Моніторинг технічного стану акумуляторних батарей за процедурою Battery Care and Battery Management надає можливість оптимізувати графік проведення ТО АБ 12СТ-85Р та перейти від планово-попереджувальної системи ТО до проведення ТО за вимогою з контролем параметрів. Таким чином можна збільшити період та зменшити обсяг проведення певної кількості операцій при проведенні ТО АБ.


Індекс рубрикатора НБУВ: О162.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського