Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Автореферати дисертацій (10)Книжкові видання та компакт-диски (121)Журнали та продовжувані видання (154)
Пошуковий запит: (<.>U=О155$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 117
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Клименко Л. П. 
Повышение долговечности цилиндров ДВС на основе принципов переменной износостойкости / Л. П. Клименко; ред.: В. В. Запорожец. - Николаев : НФ НаУКМА, 2001. - 294 c. - Библиогр.: 147 назв. - рус.

Висвітлено принципи комплексного підходу до підвищення довговічності основних деталей двигунів внутрішнього згоряння на базі використання нових технологій, що забезпечують отримання поверхонь із заданими змінними зносостійкими властивостями. Наведено методики розрахунків поверхонь на знос.


Індекс рубрикатора НБУВ: О155-04-021.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА607746 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пильов В. О. 
Двигуни внутрішнього згоряння. Серія підручників у 6 т.: Для студ. вищ. навч. закл., що навч. за напрямом "Двигуни внутріш. згоряння". Т. 4. Основи САПР ДВЗ / В. О. Пильов, А. Ф. Шеховцов; ред.: А. П. Марченко, А. Ф. Шеховцов; Нац. техн. ун-т "Харьк. політехн. ін-т". - Х. : Прапор, 2004. - 334 c. - Библиогр.: 15 назв. - укp.

Викладено теоретичні засади побудови інтегрованої системи автоматизованого проектування (САПР) та її підсистем. Розглянуто засоби методичного, програмного, лінгвістичного, інформаційного, технічного та математичного забезпечення САПР двигунів внутрішньго згоряння (ДВЗ). Встановлено умови та шляхи підвищення ефективності проектування ДВЗ та їх елементів. Обгрунтовано доцільність використання сучасних методів оптимізації конструкцій у САПР ДВЗ. Наведено приклади виконання практичних робіт у різних підсистемах автоматизованого проектування двигунів внутрішнього згоряння.

Освещены теоретические основы построения интегрированной системы автоматизированного проектирования (САПР) и ее подсистем. Рассмотрены средства методического, программного, лингвистического, информационного, технического и математического обеспечения САПР двигателей внутреннего сгорания (ДВС). Определены условия и пути повышения эффективности проектирования ДВС и их элементов. Обоснована необходимость использования современных методов оптимизации конструкций в САПР ДВС. Приведены примеры исполнения практических работ в различных подсистемах автоматизированного проектирования двигателей внутреннего сгорания.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365 я73-1 + О155 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348269 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Марченко А. П. 
Двигуни внутрішнього згоряння. Серія підручників у 6 т.: Для студ. вищ. навч. закл., що навч. за напрямом "Двигуни внутріш. згоряння". Т. 5. Екологізація ДВЗ / А. П. Марченко, І. В. Парсаданов, Л. Л. Товажнянський, А. Ф. Шеховцов; ред.: А. П. Марченко, А. Ф. Шеховцов; Нац. техн. ун-т "Харьк. політехн. ін-т". - Х. : Прапор, 2004. - 354 c. - Бібліогр.: с. 344-349. - укp.

Розглянуто теоретичні положення, методи математичного моделювання та експериментальних досліджень процесів утворення токсичних речовин у відпрацьованих газах двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ). Наведено нормативи обмеження викидів шкідливих речовин двигунами різного призначення. Запропоновано засоби екологізації ДВЗ шляхом зниження рівнів токсинів і димності випускних газів. Доведено необхідність комп'ютеризації керування й оптимізації робочих процесів у ДВЗ за комплексним паливно-екологічним критерієм. Висвітлено правові аспекти захисту навколишнього середовища (зокрема, атмосферного повітря) та розглянуто сучасні способи нейтралізації шкідливих викидів ДВЗ.

Рассмотрены теоретические положения, методы математического моделирования и эспериментальных исследований процессов формирования токсических веществ в отработанных газах двигателей внутреннего сгорания (ДВС). Приведены нормативы ограничения выбросов вредных веществ двигателями различного назначения. Предложены средства экологизации ДВС путем снижения уровня токсинов и дымности выхлопных газов. Обоснована необходимость компьютеризации управления и оптимизации рабочих процессов в ДВС по комплексному топливно-энергетическому критерию. Освещены правовые аспекты защиты окружающей среды (в частности, атмосферного пространства) и рассмотрены современные способы нейтрализации вредных выбросов ДВС.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365 я73-5 + О155 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348269 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Марченко А. П. 
Двигуни внутрішнього згоряння : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. Т. 2. Доводка конструкцій форсованих двигунів наземних транспортних машин / А. П. Марченко, М. К. Рязанцев, А. Ф. Шеховцов; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х. : Прапор, 2004. - 287 c. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено принципи, етапи і методи доводки конструкцій форсованих двигунів за результатами випробувань та експлуатації на об'єктах військової техніки. Викладено діагностичні основи контролю та підвищення ефективності доводки двигунів, визначено напрями підвищення їх технічного рівня.

Освещены принципы, этапы и методы доводки конструкций форсированных двигателей по результатам испытаний и эксплуатации на объектах военной техники. Изложены диагностические основы контроля и повышения эффективности доводки двигателей, определены направления повышения их технического уровня.


Індекс рубрикатора НБУВ: О155я73-1

Шифр НБУВ: В348269 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Марченко А. П. 
Двигуни внутрішнього згоряння : Сер. підруч. у 6 т. для студ. вищ. навч. закл. Т. 3. Комп'ютерні системи керування ДВЗ / А. П. Марченко, М. К. Рязанцев, А. Ф. Шеховцов; Нац. техн. ун-т "Харьк. політехн. ін-т". - Х. : Прапор, 2004. - 344 c. - укp.

Викладено схеми та конструкції комп'ютерних систем керування двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) з підсистемами, блоками та каналами керування, зокрема, паливо- й повітроподачею, рівнем токсичності, багатопаливністю, утилізацією вторинної теплоти, кліматичним пристосуванням, надійністю, експлуатаційними характеристиками двигунів. Запропоновано шляхи підвищення ефективності, стабільності системи керування, а також варіанти численних датчиків і виконавчих пристроїв. Розкрито зміст основних понять з даного питання.

Изложены схемы и конструкции компьютерных систем управления двигателей внутреннего сгорания (ДВС) с подсистемами, блоками и каналами управления, в частности, топливо- и воздухоподачами, уровнем токсичности, многотопливностью, утилизацией вторичной теплоты, климатическим приспособлением, надежностью, эксплуатационными характеристиками двигателей. Предложены пути повышения эффективности, стабильности системы управления, а также варианты многочисленных датчиков и исполнительных устройств. Раскрыто содержание основных понятий по данному вопросу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О155 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348269 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Марченко А. П. 
Двигуни внутрішнього згоряння : Сер. підруч. у 6 т.: для студ. вищ. навч. закл., що навч. за напрямом "Двигуни внутр. згоряння". Т. 1. Розробка конструкцій форсованих двигунів наземних транспортних машин / А. П. Марченко, М. К. Рязанцев, А. Ф. Шеховцов; Нац. техн. ун-т "Харьк. політехн. ін-т". - Х. : Прапор, 2004. - 384 c. - укp.

Розглянуто особливості конструювання сучасних і перспективних двигунів, зокрема внутрішнього згоряння, для наземних транспортних машин (НТМ), які відрізняються дуже високим рівнем форсування щодо літрової потужності. Показано, що деталі, вузли, системи даних двигунів працюють за екстремальних умов щодо механічних, теплових та інших навантажень з урахуванням коефіцієнтів усталеності матеріалів, а також корозійних, кавітаційних, вібраційних і радіологічних впливових факторів. Уперше у навчальній літературі висвітлено науково-технічні основи конструювання двигунів НТМ з заданим рівнем ресурсно-безвідмовних характеристик і параметричної стабільності в процесі тривалої експлуатації.

Рассмотрены особенности конструирования современных и перспективных двигателей, в частности, внутреннего сгорания для наземных транспортных машин (НТМ), отличающихся высоким уровнем форсирования относительно литровой мощности. Показано, что детали, узлы, системы данных двигателей работают в экстремальных условиях при механических, тепловых и других нагрузках с учетом коэффициентов стойкости материалов, а также коррозионных, вибрационных и радиологических факторов влияния. Впервые в учебной литературе освещены научно-технические основы конструирования двигателей НТМ с заданным уровнем ресурсно-безотказных характеристик и параметрической стабильности при длительной эксплуатации.


Індекс рубрикатора НБУВ: О155 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348269 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Абрамчук Ф. І. 
Двигуни внутрішнього згоряння : Сер. підруч. у 6 т.: для студ. вищ. навч. закл. Т. 6. Надійність ДВЗ / Ф. І. Абрамчук, М. К. Рязанцев, А. Ф. Шеховцов; Нац. техн. ун-т "Харьк. політехн. ін-т", Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х. : Прапор, 2004. - 332 c. - Бібліогр.: с. 313-318. - укp.

Викладено наукові засади теорії надійності двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ). Описано сучасні методи прогнозування показників їх фізичної та параметричної надійності, забезпечення експлуатаційної безвідмовності, довговічності. Розглянуто шляхи підвищення надійності ДВЗ різних типів і призначень. Розкрито суть понять, що стосуються тривалості та обсягу роботи ДВЗ, запропоновано класифікацію відмов, показників надійності ДВЗ.

Изложены научные основы теории надежности двигателей внутреннего сгорания (ДВС). Описаны современные методы прогнозирования показателей их физической и параметрической надежности, обеспечения эксплуатационной безотказности, долговечности. Рассмотрены пути повышения надежности ДВС разных типов и назначений. Раскрыты сущность понятий о длительности и объеме работ ДВС, предложена классификация отказов, показателей надежности ДВС.


Індекс рубрикатора НБУВ: О155-021.1 я73 + З365-021.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348269 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Десятий міжнародний конгрес двигунобудівників : Тези доп. / Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т", Нац. техн. ун-т (ХПІ), ДП ЗМКБ "Прогрес", ВАТ "АВТРАМАТ", Міжнародний конгрес двигунобудівників (10+ 2005). - Х. : ХАІ, 2005. - 84 c. - укp. - рус.

Определены параметры, характеризующие энергетические процессы в форсажной камере сгорания, рассмотрены проблемные вопросы гармонизации подходов в России и странах СНГ, Европе, США к обеспечению летной годности авиационных двигателей на примере подготовки нового издания Норм летной годности АП-33, 2004 г. Проанализировано влияние мощности на эффективность газотурбинных энергетических установок для специализированных технологических судов, предложена комплексная сетевая система диагностирования газотурбинных двигателей.


Індекс рубрикатора НБУВ: О155 я431(0) + З365 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА666266 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Мохорт О. В. 
Двигун УТД-20 : навч. посіб. / О. В. Мохорт, В. І. Шевченко, А. О. Яфонкін, В. В. Ярема; Держ. податк. адмін. України, Нац. ун-т держ. податк. служби України. - Ірпінь, 2007. - 142 c. - укp.

Розглянуто питання щодо призначення, технічних характеристик, загальної будови та роботи двигуна УТД-20 і його складових. Особливу увагу приділено його системам (живлення паливом, змащення, охолодження, запуску), можливим несправностям силової установки, механізмам газорозподілу та передачі до розподільчих агрегатів. Описано робочий цикл двигуна.

Рассмотрены вопросы о назначении, технических характеристиках, общем строении и работе двигателя УТД-20 и его составных частей. Особое внимание уделено его системам (питания топливом, смазки, охлаждения, запуска), возможным неисправностям силовой установки, механизмам газораспределения и передачи к распределительным агрегатам. Описан рабочий цикл двигателя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц513-925 я73 + О155.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696502 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Крушедольський О. Г. 
Моделювання робочих процесів транспортних дизелів на експлуатаційних режимах : навч. посіб. / О. Г. Крушедольський; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2007. - 218 c. - Бібліогр.: с. 212-218. - укp.

Викладено засади математичних моделей робочих процесів транспортних дизелів у ході їх роботи на сукупності сталих і перехідних режимів (СіПР). Наведено приклади їх використання щодо перевірки впливу деяких конструктивних параметрів двигуна та різних технічних заходів на паливну економічність на окремих СіПР і в експлуатаційному циклі. Проаналізовано вплив різних факторів математичного моделювання на сталі та перехідні процеси. Запропоновано методику спрощеного розрахунку газообміну у чотиритактному двигуні внутрішнього згоряння.

Изложены методы математических моделей рабочих процессов транспортных дизелей при их работе в условиях совокупности устойчивых и переходных режимов (УиПР). Приведены примеры использования УиПР для проверки влияния некоторых конструктивных параметров двигателя и разных технических мероприятий на топливную экономичность в отдельных УиПР и эксплуатационном цикле. Проанализировано влияние разных факторов математического моделирования на устойчивые и переходные процессы. Предложена методика упрощенного расчета газообмена в четырехтактном двигателе внутреннего сгорания.


Індекс рубрикатора НБУВ: О155 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА688413 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Анипко О. Б. 
Техническая термодинамика и теплопередача в компактных теплообменниках транспортных машин : Моногр. / О. Б. Анипко, М. Д. Борисюк, В. Ф. Климов; Нац. техн. ун-т "Харьк. политехн. ин-т". - Х., 2006. - 243 c. - Библиогр.: с. 240-241 - рус.

Рассмотрены вопросы совместного применения второго начала термодинамики и уравнения теплопередачи при создании рациональных теплообменных поверхностей для транспортных машин в условиях массогабаритных ограничений и ограничений мощности на прокачивание теплоносителей. Изложены прикладные вопросы разработки и создания системы охлаждения двигателя повышенной мощности с эжекционным прокачиванием воздуха. Описаны числовые методы решения задач теплопроводности, определены основные факторы, влияющие на интенсивность теплообмена в каналах неканонического поперечного сечения.


Індекс рубрикатора НБУВ: З311,021 + З312,021 + О155-046-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА673874 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Мамич В. В. 
Основные теории, определяющие отклонения параметров топливной аппаратуры и дизеля в эксплуатации транспортных средств / В. В. Мамич, Л. В. Пизинцали // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 2003. - № 2(18). - С. 394-396. - Библиогр.: 17 назв. - рус.

Проаналізовано основні теорії, які визначають відхилення параметрів паливної апаратури та дизелів в експлуатації. Наведено значення основних параметрів та їх зміни, які одержані під час моторних і безмоторних стендових досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О155-08

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Левтеров А. М. 
Методика контроля качества проектирования цилиндропоршневой группы форсируемого транспортного дизеля / А. М. Левтеров // Вестн. двигателестроения. - 2005. - № 2. - С. 75-78. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Предложена методика, позволяющая на ранней стадии проектирования цилиндропоршневой группы транспортного форсируемого дизеля определять ее прочностные свойства и качества, уменьшая таким образом риск, связанный с внесением изменений уже в готовую продукцию.


Ключ. слова: дизель, цилиндропоршневая группа, проектирование, анализ, контроль, качество, тепловое и напряженно-деформированное состояние, моделирование
Індекс рубрикатора НБУВ: О155.4-04-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Лобанов В. К. 
Материаловедческие аспекты выбора технологии изготовления поршней ДВС / В. К. Лобанов, Е. В. Чуйкова // Вестн. ХНАДУ. - 2009. - Вып. 46. - С. 120-122. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Выбрана оптимальная технология изготовления заготовок поршней энергоагрегата ЭА-8 и транспортного дизеля 2ДТ. Проанализированы свойства поршневых сплавов АЛ-25 и АК4-1, полученных различными технологиями.


Індекс рубрикатора НБУВ: О155.4-061/069 + З365-041.1-061/069

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Мощенок В. И. 
Определение триботехнических характеристик композитных ионноплазменных покрытий для поршневых колец дизельных двигателей / В. И. Мощенок, Е. А. Нестеренко, А. В. Сагалович, А. К. Олейник, Е. В. Чуйкова, В. П. Черкашин // Вестн. ХНАДУ. - 2009. - Вып. 46. - С. 111-114. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Приведены результаты испытаний по определению влияния состава композитных вакуумных ионно-плазменных покрытий на величину и характер изменения коэффициента трения в зависимости от нагрузки. Определена эффективность использования покрытий для поршневых колец дизельных двигателей.


Індекс рубрикатора НБУВ: О155.4-060.17

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Лобанов В. К. 
Повышение эксплуатационных характеристик коленчатых валов из высокопрочного чугуна / В. К. Лобанов, Г. И. Пашкова // Вестн. ХНАДУ. - 2009. - Вып. 46. - С. 115-119. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

По результатам экспериментальных исследований и эксплуатационных испытаний установлена эффективность использования комбинированного упрочнения для повышения эксплуатационных характеристик чугунных коленчатых валов транспортных дизелей.


Індекс рубрикатора НБУВ: О155.4-060.16

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Врублевский А. Н. 
Результаты испытаний новых материалов для электромагнитов системы топливоподачи дизеля / А. Н. Врублевский, А. В. Грицюк, А. И. Воронков, А. М. Бовда // Вестн. ХНАДУ. - 2009. - Вып. 46. - С. 126-130. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

Приведены результаты испытаний новых материалов для быстродействующих электромагнитов топливной аппаратуры дизеля с электронным управлением впрыскивания.


Індекс рубрикатора НБУВ: О155.4-07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Сукачов І. І. 
Поліпшення паливної економічності форсованих дизелів шляхом узгодження характеристик вприскування палива та форми камери згоряння : Автореф. дис... канд. техн. наук / І. І. Сукачов; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2005. - 20 c. - укp.

Розглянуто особливості процесів сумішоутворення та згортання у форсованих дизелях та вибору раціональних параметрів характеристик впорскування палива та форми камери згоряння. Об'єктом дослідження є судові та тепловозні дизелі типу ЧН25/27, ЧН25/34, ЧН26/34, ЧН26/27 і ЧН32/32. Розглянуто специфіку й особливості процесів сумішоутворення та згоряння у форсованих дизелях. Виявлено основні причини зниження швидкостей випарювання та згоряння збільшених циклових порцій палива та визначено методи та способи узгодження характеристик впорскування палива та форми камери згоряння. Розроблено математичну модель циклу дизеля, комплекс програмного забезбечення щодо розрахунку робочого процесу, в тому числі, характеристик впорскування палива, розподілу палива в струмені та камері згоряння, характеристик сумішоутворення та згоряння. Виконано розрахунково-експериментальні дослідження щодо погодження характеристик впорскування палива та камер згоряння, які дозволили обгрунтовано вибрати раціональні параметри паливної апаратури, характеристик впорскування палива та форми камери згоряння, що забезпечили зниження експлуатаційної витрати палива в досліджених дизелях нп 1,5 - 3 %.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О155.4-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343693 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Бородін Д. Ю. 
Поліпшення техніко-економічних показників двотактного транспортного дизеля 6ТД на основі вибору оптимальних параметрів системи наддува : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.05.03 / Д. Ю. Бородін; Харк. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2000. - 14 c. - укp.

Досліджено можливості зменшення експлуатаційних витрат палива дизелем (6ТД) шляхом оптимізації конструктивних параметрів випускної системи та застосування регулювання передаточного відношення приводу нагнітача за оптимальною характеристикою відповідно до частоти обертання колінчастого вала, навантаження та температури навколишнього середовища. Визначено, що доцільно застосувати випускну систему з перетворювачами імпульсів. Досліджено аналітичні залежності для розрахунку оптимальних характеристик регулювання. Доведено, що регулювання приводу нагнітача дозволяє підвищити коефіцієнт пристосування на 13 %, а питомі витрати палива під час роботи за навантажувальною характеристикою - на 10...60 % в залежності від навантаження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О155.4-041.4-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА308230 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Сушко О. В. 
Підвищення ефективності ремонту дизелів транспортних засобів оптимізацією ремонтно-обслуговуючих дій : Автореф. дис... канд. техн. наук / О. В. Сушко; Нац. трансп. ун-т. - К., 2007. - 21 c. - укp.

Наведено новий підхід до вирішення проблеми - підвищення ефективності проведення ремонту транспортних засобів шляхом оптимізації системи ремонтно-обслуговувальних дій (РОД). Обгрунтовано зміст та періодичність поточних ремонтів з урахуванням динаміки основних техніко-економічних параметрів дизелів. Комплексними параметрами, які характеризують технічний стан дизеля та його деталей, є потужність, питома витрата палива та витрата оливи на угар. Уточнено математичну модель визначення динаміки основних техніко-економічних параметрів дизелів за процесу їх експлуатації з урахуванням періоду стабілізації параметрів. На підставі досліджень ремонтного фонду дизелів транспортних засобів, впливу грунтово-кінематичних умов регіону на характер зношування, визначено рівняння зносів основних деталей і середнє напрацювання до межового стану для ремонтних і післяремонтних дизелів, які експлуатуються на півдні України. Розроблено й апробовано оригінальну методику визначення динаміки техніко-економічних параметрів дизелів та їх межових значень, впливу на них технічного стану основних деталей та сполучень двигунів. З'ясовано цільову функцію визначення оптимальної періодичності проведення профілактичних ремонтів дизелів, їх змісту та кількості з урахуванням динаміки техніко-економічних параметрів. Визначено функціональні залежності впливу періодичності, кількості та змісту проведених під час експлуатації ремонтних впливів на показники потужності, питомої витрати палива та витрати оливи на угар.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О155.4-083

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350128 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського