Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (20)
Пошуковий запит: (<.>U=О112.254$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20

      
Категорія:    
1.

Інструкція із застосування високоміцних болтів у мостах, що експлуатуються / ред.: В. П. Тарасенко; Держ. адмін. залізн. трансп. України, Голов. упр. кол. госп-ва. - Д. : Вид-во Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. В.Лазаряна, 2003. - 110 c. - укp.

Наведено вимоги та правила використання високоміцних болтів під час поточного утримання, капітального ремонту, підсилення та реконструкції металевих конструкцій мостів. Висвітлено загальні положення про роботу фрикційних з'єднань, викладено методику розрахунку і конструювання з'єднань на високоміцних болтах, описано їх технологію, зокрема, контролю натягу болтів та градуювання динамометричних ключів.

Приведены требования и правила использования высокомощных болтов во время текущего крепления, капитального ремонта, усиления и реконструкции металлических конструкций мостов. Освещены общие положения о работе фрикционных соединений, изложена методика расчёта и конструирования соединений на высокомощных болтах, описана их технология, в частности, контроля натяжения болтов и градуирования динамометрических ключей.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.254-08я82

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА650927 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дарчук О. І. 
Застосування ймовірнісної механіки втомного руйнування до оцінки надійності зварних конструкцій / О. І. Дарчук // Фіз.-хім. механіка матеріалів. - 2003. - № 4. - С. 19-26. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Изложен метод расчета надежности несущих элементов сварных металлических мостов во время длительной эксплуатации на основе вероятностной механики усталостного разрушения. Данный метод позволяет оценить риск разрушения конструкции вследствие развития усталостных трещин в зонах концентрации напряжений возле сварных швов с учетом нерегулярности эксплуатационных нагрузок и стохастического распределения размеров исходных технологических дефектов в сварных соединениях. В рамках метода проанализировано повышение надежности благодаря выявлению наиболее опасных повреждений при периодическом дефектоскопическом контроле конструкции. Приведены примеры расчета.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.254-021.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29109 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кравец В. В. 
Оценка динамической нагруженности несущей конструкции стального моста с помощью кинематических параметров, формируемых инерциальной системой / В. В. Кравец // Техн. механика. - 2004. - № 2. - С. 28-34. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Рассмотрена динамическая модель пролетного строения стального моста в виде разомкнутой цепи асимметричных твердых тел - носителей инерционных свойств пролетного строения, объединенных невесомыми упругими стержнями - источниками силового взаимодействия подконструкций. Приведена матрица жесткости прямолинейного в натуральной конфигурации упругого стержня при учете пространственного изгиба, кручения, растяжения-сжатия. Предложен алгоритм оценки угловой и линейной деформации упругого стержня по экспериментальной информации о кинематических параметрах движения, измеряемых инерциальной системой традиционной схемы. Получена блочно-матричная формула для оценки динамической нагруженности несущей конструкции стального моста в виде вектора силы и момента реакции упругого стержня при сложном напряженном состоянии и реальных динамических воздействиях на подконструкцию моста.


Ключ. слова: динамическая нагруженность, стальной мост, динамическая модель, инерциальная система, кватернионная матрица, гиростабилизированная платформа
Індекс рубрикатора НБУВ: О112.254-022.84

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16745 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Janas L.  
Identification of the noise sources in a steel railway bridge / L. Janas // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 600. - С. 372-379. - Библиогр.: 5 назв. - англ.

This paper presents the results of a noise study in the areas surrounding a railway line and a bridge, in a large municipal agglomeration. Sound characteristics were determined in the one-third octave bands and narrow frequency bands, and bridge vibration studies were carried out. The relationships between the vibrations of some elements of the structure and the acoustic pressure in its environment were revealed by applying a coherence function. The sources of excessive noise emissions to the surrounding environment were identified, and solutions for modernizing the railway infrastructure of the region were proposed.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.254.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Линник Г. О. 
Відновлення експлуатаційного ресурсу та підвищення несучої здатності прогонових будов залізничних мостів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.23.01 / Г. О. Линник; ДВНЗ "Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт.". - Д., 2011. - 19 c. - укp.

Надано оцінку загального технічного стану металевих залізничних мостів України. Проаналізовано причини виникнення пошкоджень металевих мостів утомленого характеру. Досліджено напружено-деформований стан елементів металевих прогінних будов залежно від типу заснованого мостового полотна, вплив типу мостового полотна на вантажопідйомність, довговічність та подовження експлуатаційного ресурсу металевих прогінних будов залізничних мостів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.254.32-083

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА380163 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Балабух Я. А. 
Міцність, деформації та експлуатаційні якості сталезалізобетонних мостів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.23.01 / Я. А. Балабух; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2010. - 20 c. - укp.

Запропоновано для будівництва сталезалізобетонних мостів використовувати металеві балки тривалого зберігання. Розроблено методику оцінювання надійності конструкцій тривалого зберігання. Надано оцінку надійності дослідних балок тривалого зберігання та визнано їх придатними для використання. Вивчено мікро- та макроструктуру сталей, встановлено їх хімічний склад і визначено механічні властивості. Запропоновано уточнену розрахункову схему плоскої плити прогінної будови сталезалізобетонного моста, яку обгрунтовано експериментальними даними. Наведено методику розрахунку часу щодо руйнування, який залежить від інтенсивності зношення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.254-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373101 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Снитко В. П. 
Проектування та розрахунок прогонових будов металевих мостів : навч. посіб. / В. П. Снитко; Нац. транспорт. ун-т. - К., 2010. - 234 c. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Наведено відомості з проектування нерозрізних сталезалізобетонних (СЗБ) і металевих тимчасових прогонових будов (ПБ) автодорожніх мостів (АДМ), а також основні положення їх розрахунку і конструювання. Особливу увагу приділено варіантному проектуванню схем мосту, їх порівняльній характеристиці, розрахунку нерозрізної СЗБ ПБ АДМ. Описано методику розрахунку нерозрізних СЗБ мостів з урахуванням постадійного монтажу і впливу довготривалих процесів. Розглянуто конструкції і типи поперечних перерізів ПБ тимчасових мостів та наведено розрахунок розрізної ПБ тимчасового металевого АДМ довжиною 15 м.

Даны сведения по проектированию неразрезных сталежелезобетонных (СЖБ) и металлических временных пролетных строений (ПС) автодорожных мостов (АДМ), а также основные положения их расчёта и конструирования. Внимание уделено вариантному проектированию схем моста, их сравнительной характеристике, расчёту неразрезных СЖБ ПС АДМ. Описана методика расчёта неразрезных СЖБ мостов с учётом постадионного монтажа и влияния продолжительных процессов. Рассмотрены конструкции и типы поперечных разрезов ПС временных мостов и приведен расчёт разрезных ПС временного металлического АДМ длиной 15 м.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.254-044я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС49599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Одринский Г. М. 
Необходимость совершенствования нормативной базы устройства соединений на высокопрочных болтах / Г. М. Одринский, Л. М. Рабер // Залізн. трансп. України. - 2010. - № 6. - С. 56-57. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Основываясь на многолетнем опыте устройства, эксплуатации, диагностирования и ремонта соединений на высокопрочных болтах элементов стальных конструкций пролетных строений мостов и других сооружений, проанализировано содержание существующих нормативных требований. Даны предложения по их совершенствованию с целью повышения технологичности и надежности соединений, а также улучшение условий труда производственного персонала.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.254-08

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Голеско В. А. 
Особенности расчета основных элементов металлического пролетного строения моста через р. Старый Оскол / В. А. Голеско, С. Н. Краснов, С. А. Чуприна // Вестн. ХНАДУ. - 2010. - Вып. 49. - С. 67-71. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Приведены результаты расчета несущей конструкции пролетного строения моста в виде неразрезной металлической фермы с использованием линий влияния.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.254-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гоголь М. В. 
Теорія і практика раціонального проектування сталевих мостових переходів / М. В. Гоголь, Я. Й. Коцій // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 755. - С. 88-94. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розроблено методику раціонального проектування комбінованих сталевих конструкцій. Показано результати досліджень розрахункового регулювання НДС у комбінованих конструкціях, переваги і область використання розрахункового методу. Запропоновано основний і 4 допоміжних критерії в раціональності комбінованих сталевих конструкцій. Під час проектування раціональних комбінованих мостових металевих переходів необхідно враховувати прогини балки жорсткості.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.254-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Лобанов Л. М. 
Пятьдесят лет мосту им. Е. О. Патона / Л. М. Лобанов, В. И. Кирьян, О. И. Шумицкий // Автомат. сварка. - 2003. - № 10/11. - С. 14-22. - Библиогр.: 33 назв. - рус.

Рассмотрены решенные под руководством Е. О. Патона проблемы сварного мостостроения на начальном этапе его становления, завершившегося 50 лет назад сооружением уникального цельносварного моста через р. Днепр в Киеве. На базе заложенных при проектировании моста им. Е. О. Патона основополагающих принципов конструирования и установленных главных причин раннего зарождения усталостных трещин в элементах типовых пролетных строений показаны пути обеспечения нормативного срока службы цельносварных мостов. Определяющими признаны конструктивные решения пролетного строения и сварных узлов, исключающие возникновение в них дополнительных напряжений и вибраций. Важную роль в предотвращении разрушений играет выбор стали, технологии сварки и обработки сварных соединений.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.254.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ковтуненко В. А. 
Характерные повреждения сварных металлических конструкций мостов / В. А. Ковтуненко, А. Г. Синеок, А. М. Герасименко, В. А. Задорожный // Автомат. сварка. - 2005. - № 10. - С. 29-34. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Проведен анализ характерных повреждений сварных узлов и соединений металлических конструкций действующих пролетных строений мостов в г. Киеве. Определены основные факторы, влияющие на их возникновение и развитие. Рекомендованы первоочередные мероприятия, направленные на повышение безопасной эксплуатации мостов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.254.9-082.04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Махненко О. В. 
Прогнозирование долговечности сварного узла арочного пилона моста / О. В. Махненко, В. И. Махненко // Автомат. сварка. - 2007. - № 5. - С. 9-14. - рус.

Применительно к сварному узлу арочного пилона моста выполнено прогнозирование долговечности его сварных соединений на основании представленной информации о спектре нагрузок и номинальных напряжениях в них.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.254.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кирьян В. И. 
Продление ресурса металлических пролетных строений железнодорожных мостов с усталостными повреждениями / В. И. Кирьян, В. В. Кныш, А. З. Кузьменко // Автомат. сварка. - 2007. - № 7. - С. 29-32. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Рассмотрены причины раннего накопления усталостных повреждений, зарождения и развития усталостных трещин в сварных узлах металлических пролетных строений железнодорожных мостов. Установлена высокая эффективность применения высокочастотной механической проковки (ВМП) для повышения ресурса сварных соединений после накопления в них значительных повреждений, включая появление трещин глубиной до 1 мм. Для развивающихся трещин исследованы способы торможения и установлены наиболее результативные: создание на пути развития усталостных трещин остаточных напряжений сжатия локальным нагревом металла; установка в высверленное отверстие возле вершины трещины высокопрочного болта; ремонт поврежденной усталостной трещиной зоны металла путем сварки с ВМП.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.254.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Шмуклер В. С. 
Экспериментальные исследования пролётного строения пешеходного моста нового типа / В. С. Шмуклер, Е. С. Краснова, С. Н. Краснов // Вестн. ХНАДУ. - 2012. - Вып. 58. - С. 70-77. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Приведены результаты экспериментальных исследований деформирования сталежелезобетонной конструкции пролетного строения пешеходного моста, выполненного в виде пространственной стержневой системы. Нагружение конструкции осуществлялось с использованием метода гидравлических испытаний плит и оболочек. Выполнен сравнительный анализ экспериментальных данных и теоретических расчетов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.235-04-02 + О112.254.42-044.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Мальгін М. Г. 
Моделювання витривалості зварних вузлів мостів за локальними напруженнями : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.23.17 / М. Г. Мальгін; Нац. трансп. ун-т. - Київ, 2015. - 20 c. - укp.

Розроблено модель розрахунку зварних вузлів (ЗВ) мостових конструкцій на витривалість за локальними напруженнями. Вирішено актуальне завдання розрахунку витривалості вузлів конструкцій за умов складного локального напружено-деформованого стану (НДС) елементів за різних схем змінного навантаження. Розроблено методику побудови скінченно-елементної моделі мостової конструкції для розрахунку локальних змінних напружень в ЗВ за дії експлуатаційних навантажень. Розроблено модель призначення розрахункових характеристик опору втомі ЗВ мостових конструкцій за локальними напруженнями. Досліджено втомну довговічність типових прогонових будов залізничних мостів за локальними напруженнями, під час експлуатації яких виникають тріщини втоми. Удосконалено інженерну методику розрахунку залізничних і автодорожніх мостів на витривалість. Виконано порівняльний аналіз розрахункової довговічності ЗВ із даними лабораторних випробувань та даними експлуатації натурних конструкцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.254.9-022.84

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА417300 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Забіяка О. А. 
Механізм тріщиноутворення у плитах безбаластного полотна та опорах залізничних мостів і підвищення їх тріщиностійкості : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.23.05 / О. А. Забіяка; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. - Харків, 2015. - 23 c. - укp.

Досліджено підвищення тріщиностійкості плит безбаластного полотна та опор металевих залізничних мостів, експлуатованих на електрифікованих постійним струмом ділянках залізниць. Висунуто гіпотезу про підвищення тріщиностійкості плит безбаластного мостового полотна (БМП) і мостових опор за рахунок захисту від струмів витоку та електричних полів і нейтралізації надлишкових зарядів. Розвинуто теоретичні уявлення про структуру та деформативність бетону плит БМП і бутової кладки мостових опор, виникнення надлишкових електричних зарядів на конструкціях мостів. Проведено натурні та експлуатаційні дослідження з виявлення факторів тріщиноутворення у плитах БМП та мостових опорах, розроблено класифікацію тріщин та інших пошкоджень. Проведено експериментальні дослідження впливу механічних навантажень, електричних потенціалів і зарядів на міцність бетону і тріщиноутворення в бетоні та плитах БМП. Вперше встановлено вплив надлишкового електричного заряду та потенціалу на міцність бетону й утворення тріщин у конструкціях із нього. Розроблено рекомендації з підвищення тріщиностійкості, які впроваджено на заводі-виробнику плит, а також у проектуванні та проведенні робіт з капітального ремонту штучних споруд залізниць.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.254.32-082.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА419323 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Сало В. Ю. 
Експлуатаційний стан прогонових будов існуючих металевих мостів на автомобільних дорогах у західних областях України / В. Ю. Сало, О. Ю. Сало // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2018. - № 904. - С. 50-54. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На конкретних прикладах натурних обстежень металевих мостів показано дефекти та пошкодження елементів, деградацію матеріалу конструкції. Наведено приклади недосконалості конструкції, типові дефекти, недоліки експлуатації. Встановлено, що значна частина обстежених конструкцій працює під навантаженням в розрахунковому режимі. Однак у деяких прогонових будовах можуть виникнути небезпечніші ситуації, що загрожують зниженню вантажопідйомності прогонових будов. Частка мостів у "4" і "5" експлуатаційних станах з кожним роком збільшується, а це свідчить про зниження надійності мостових споруд. Відбувається нагромадження обсягів ремонтних робіт, які не були виконані в попередні роки. Ставляться завдання виробити критерії оцінки ефективності ремонтів мостових споруд за обмежених залишкових ресурсів, а також розроблення раціональних схем підсилення споруд, що розташовані на маршрутах руху великовагового транспорту.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.254.33-08

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Мінаков С. М. 
Моніторинг напруженого стану мостової пролітної споруди під час монтажу методом насування / С. М. Мінаков, В. М. Учанін // Техн. діагностика та неруйнів. контроль. - 2020. - № 4. - С. 40-44. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Запропоновано методику моніторингу механічних напружень у стінках пролітної споруди мостів із феромагнітних сталей під час їх монтажу методом насування з застосуванням магнітоанізотропного методу. Для вибору точок вимірювання напружень прогінну будову розглянуто у вигляді консольної двохопорної балки, для якої побудовано, зокрема, епюри поперечної сили та згинаючих моментів. Методику реалізовано під час будівництва моста через р. Дніпро (м. Київ), результати якої підтвердили її ефективність. Розроблена методика може бути модифікована для моніторингу пролітних споруд мостів із феромагнітних сталей під час їх експлуатації.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.254-081

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14309 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Альтайе Натхір Айєд Атхааб 
Раціональна комбінована конструкція сталевого аркового мосту для умов Іраку : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.23.01, 019 / Альтайе Натхір Айєд Атхааб; Київський національний університет будівництва і архітектури. - Київ, 2018. - 22 c. - укp.

Досліджено аркові елементи в складі комбінованих конструкцій мостового типу за дії специфічних навантажень та їх порівняльній ефективності. Запропоновано методику розрахунку аркових комбінованих конструкцій мостів із застосуванням фактору ваги як відношення умовної теоретичної ваги конструкцій до величини корисного навантаження. Розроблено методику і чисельно досліджено загальні принципи компонування коробчастих перерізів арок оптимальної висоти, які б забезпечували мінімальні витрати сталі. Досліджено варіанти комбінованих конструкцій аркових мостів, встановлено питому вагу окремих конструктивних елементів, розрахункові коефіцієнти для розрахунку арок на початкових стадіях проектування. Отримані результати дозволяють спрогнозувати масу сталевих конструкцій проїзної частини моста залежно від сумарного корисного навантаження. Достовірність нових аналітичних результатів і висновків обґрунтована застосуванням при дослідженні загально прийнятих методів класичної механіки, використанням базових положень та рівнянь розрахунку стержньових та тонкостінних елементів на міцність і стійкість, а також відповідністю отриманих результатів результатам числових досліджень та тестових задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.254.43

Шифр НБУВ: РА433713 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського