Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (23)Журнали та продовжувані видання (29)
Пошуковий запит: (<.>U=О112.233$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кваша В. Г. 
Обстеження та випробування автодорожніх мостів / В. Г. Кваша; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2002. - 104 c. - Бібліогр.: с. 85-92. - укp.

Описано основні типи збудованих на мережі автодоріг України залізобетонних мостів малих і середніх прольотів. Розглянуто методичні та організаційні питання їх обстеження. Запропоновано методики оцінки їх експлуатаційного стану, а також статичних і динамічних випробувань найбільш поширених у країні типів залізобетонних прольотних будов: монолітних масивних і тонкостінних, збірних. Проаналізовано тріщиноутворення в звичайних і попередньо напружених балках прольотних будов.

Описаны основные типы, сооруженных на автодорогах Украины, железобетонных мостов малых и средних пролетов. Рассмотрены методические и организационные вопросы их обследования. Предложены методики оценки их эксплуатационного состояния, а также статических и динамических испытаний наиболее распространенных в стране типов железобетонных пролетных строений: монолитных массивных и тонкостенных, сборных. Рассмотрен процесс образования трещин в обычных и предварительно напряженных балках пролетных строений.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.233-07

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА634043 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дороги і мости : Зб. наук. ст. Вип. 1 / ред.: П. М. Коваль; Держ. дор. наук.-дослід. ін-т ім. М.П.Шульгіна. - К., 2003. - 217 с. - укp.

Висвітлено науково-технічні проблеми структурно-інвестиційного розвитку дорожнього господарства України. Наведено характеристику технічного стану мостів країни. Проаналізовано вплив адгезійних домішок на властивості бітуму та асфальтобетону, наслідки неузгодженості габаритів мостів з параметрами поперечного профілю автомобільних доріг. Розглянуто теорію дорожнього середовища. Викладено методологічні основи розрахунку стійкості, міцності та проектування оптимальних схем армування укосів і підпірних стінок. Описано сучасні технології підвищення стійкості шаруватих грунтових споруд дорожнього земляного полотна.

Освещены научно-технические проблемы структурно-инвестиционного развития дорожного хозяйства Украины. Приведена характеристика технического состояния мостов страны. Проанализированы влияния адгезионных добавок на свойства битума и асфальтобетона, последствия несогласованности габаритов мостов с параметрами поперечного профиля автомобильных дорог. Рассмотрены теория дорожной среды. Изложены методологические основы расчета устойчивости, мощности и проектирования оптимальных схем армирования укосов и подпорных стенок. Описаны современные технологии повышения устойчивости слоистых почвенных сооружений дорожного земляного полотна.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.233я54 + О311я54

Шифр НБУВ: Ж72597 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Приходько Т. О. 
Автоматизація прийняття рішень при проектуванні стратегії експлуатації автодорожних мостів : Автореф. дис... канд. техн. наук / Т. О. Приходько; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К., 2007. - 16 c. - укp.

Розроблено комплекс моделей і алгоритмів автоматизованої оцінки технічного стану та прогнозу залишкового ресурсу мостів та їх елементів за умов неповної інформації, які складають ядро експертної системи підтримки прийняття проектних рішень стосовно стратегії експлуатації мостів. Наведено математичну модель бази знань - системи автоматизованого прийняття рішень стратегії експлуатації мостів. Здійснено модифікацію нормативної оцінки технічного стану споруди. Розроблено правила евристичного пошуку допустимих проектних рішень за нечіткої постановки. Запропоновано метод багатокритеріального вибору раціональних проектних рішень у нечіткому середовищі, який базується на методі максиміна Вальда.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.233-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА348413 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Корецький А. С. 
Багаторічний прогноз загальних руслових деформацій на мостових переходах : автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.11 / А. С. Корецький; Нац. трансп. ун-т. - К., 2008. - 22 c. - укp.

Розроблено аналітичну модель прогнозу загального розмиву за багаторічний період у функції часу експлуатації мостового переходу на автомобільній дорозі. Запропоновано нове розв'язання системи рівнянь загального розмиву за початкових умов, які відповідають поздовжньому профілю дна за різних конфігурацій. Як початкові умови для другого та наступного паводків використано аналітичний розв'язок, який описує поздовжній профіль розмитого дна, залишений попереднім паводком.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.233-022.82

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360867 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Фаль А. Є. 
Тріщиностійкість та експлуатаційні якості залізобетонних плит проїзної частини автодорожніх мостів : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.01 / А. Є. Фаль; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів, 2004. - 19 c. - укp.

Виконано програму комплексних випробувань бетонних та залізобетонних зразків з п'яти серій важкого бетону з різними видами домішок та двох моделей збірно-монолітних прогонових будов мостів, які відрізняються товщиною плити. Для всіх схем випробувань експериментальних зразків поряд з традиційними використано метод акустичної емісії. Досліджено експлуатаційний стан плит проїзної частини прогонових будов різного типу після тривалого терміну експлуатації. Вивчено особливості роботи плити проїзної частини в балкових прогонових будовах мостів. Розглянуто процеси тріщиноутворення бетонних та залізобетонних зразків за різних умов роботи. Виявлено залежність між сигналами акустичної емісії та структурою бетону. Проведено натурні дослідження тріщиностійкості залізобетонних плит проїзної частини з використанням методу акустичної емісії.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.233-044.021

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА331364 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Безбабічева О. І. 
Удосконалення гідроізоляції проїзної частини залізобетонних мостів на автомобільних дорогах : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.11 / О. І. Безбабічева; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х., 2005. - 20 c. - укp.

Встановлено, що причинами передчасної відмови гідроізоляції та зниження довговічності несучих елементів мосту є відсутність науково обгрунтованого системного підходу щодо вибору гідроізоляційного матеріалу, засобів для влаштування дорожнього покриття та захисного шару гідроізоляції, а також технологічні порушення. Розроблено методику вибору гідроізоляційного матеріалу за критеріями його теплостійкості та відносного подовження, що припускає можливість застосування різних матеріалів для улаштування захисного шару гідроізоляції та шарів дорожнього одягу з урахуванням кліматичних умов експлуатації. Розроблено математичну модель теплового впливу на шар гідроізоляції гарячих або литих асфальтобетонних сумішей під час улаштування з їх застосуванням захисних шарів гідроізоляції та шарів покриття. Результати наукового дослідження реалізовано під час створення прикладного програмного забезпечення для здійснення розрахунків необхідної теплостійкості гідроізоляційного матеріалу з урахуванням конструктивно-матеріалознавчо-технологічних факторів, а також для розробки галузевих нормативних документів та рекомендацій. На підставі результатів чисельного аналізу запропоновано здійснювати проектування конструкції гідроізоляційного захисту мостової споруди з урахуванням матеріалознавчих факторів і технологічних особливостей використання матеріалів для улаштування шару гідроізоляції та шарів проїзної частини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.233-060.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339487 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бильченко А. В. 
Об изменении идеологии содержания мостовых сооружений при их сохранении / А. В. Бильченко, А. Г. Кислов // Вестн. ХНАДУ. - 2010. - Вып. 49. - С. 98-102. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Рассмотрены вопросы об изменении идеологии содержания мостовых сооружений, которая базируется на их сохранении от начала эксплуатации или после капитального ремонта. Разработанная методика позволяет продлить срок эксплуатации искусственных сооружений на автомобильных дорогах до 40 лет.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.233

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Редченко В. П. 
Розвиток методів динамічних випробувань автодорожніх мостів / В. П. Редченко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 664. - С. 164-170. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано розвиток методів динамічних випробувань автодорожніх мостів в Україні та світі. Надано основні результати досліджень з розроблення та впровадження нових методів динамічних випробувань.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.233-07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Рачкевич В. С. 
Розширення плитної нерозрізної збірно-монолітної залізобетонної прольотної будови косою в плані автодорожнього моста / В. С. Рачкевич, В. Г. Кваша, Л. В. Салійчук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 664. - С. 156-163. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Описано конструктивно-технологічне рішення реконструкції автодорожнього моста зі збірно-монолітною нерозрізною, косою в плані плитною прольотною будовою, розширеного під час реконструкції монолітною залізобетонною накладною плитою. Надано результати випробувань прольотної будови до та після розширення.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.233-09

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кваша В. Г. 
Реконструкція мостів під час капітального ремонту автодороги Львів - Краковець за програмою підготовки до Євро-2012 / В. Г. Кваша, Т. П. Ковальчик, В. М. Полець, Л. В. Салійчук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 737. - С. 143-152. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Описано конструкцію існуючих мостів, їх технічний стан і конструктивні рішення реконструкції з розширенням та одночасним підсиленням прольотних будов залізобетонною накладною плитою та зміною статичної схеми з балкової розрізної на рамну.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.233-09

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Сало В. Ю. 
Визначення зусиль у збірно-монолітних нерозрізних прогонових будовах автодорожніх мостів з регулюванням зусиль / В. Ю. Сало // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 737. - С. 178-183. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто особливості розрахунку збірно-монолітних нерозрізних прогонових будов з регулюванням зусиль.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.233-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Коваль П. М. 
Збірні залізобетонні попередньо напружені балки для автодорожніх мостів / П. М. Коваль, І. П. Бабяк, Я. І. Ковальчик, М. Б. Горба // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 755. - С. 184-188. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Наведено конструкцію нових мостових попередньо напружених залізобетонних балок типу Б(1500-3300).(100-120).50. Проаналізовано результати випробування балок завдовжки 18 і 21 м.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.233-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Шиндер В. К. 
Пропозиції до ймовірнісної оцінки міцності нормальних січень плитно-ребристої системи автодорожнього моста / В. К. Шиндер, В. В. Волоцюга, Ю. В. Шиндер // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 755. - С. 465-468. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Наведено основні положення загального підходу до побудови методики деформаційного розрахунку міцності дефектної прогонової мостової споруди у ймовірнісній постановці, яка базується на методі статистичних випробувань.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.233-022.84

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Теміргалієв В. А. 
Особливості застосування нових типів попередньо напружених мостових балок при проектуванні автодорожніх мостів / В. А. Теміргалієв, Б. В. Гриневицький // Вестн. ХНАДУ. - 2012. - Вып. 58. - С. 59-64. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Запропоновано новий тип попередньо напружених балок, виконаних за проектом 108-11-0.2-КБ для навантажень А-15, НК-100. Описано конструктивні вимоги щодо застосування мостових балок під час проектування. Наведено деякі результати розрахунків і випробувань конструкцій за даним проектом.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.233-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Жданюк І. І. 
Технології, що впливають на економію ресурсів при ремонтах мостових споруд на автомобільних дорогах / І. І. Жданюк, М. Н. Джалалов, А. В. Більченко // Ресурсоеконом. матеріали, конструкції, будівлі та споруди : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 25. - С. 704-711. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проведено аналіз та оцінку вибору методів ремонту мостових споруд м. Харків. Висвітлено ресурсозберігаючі напрямки ремонту деяких конструктивних рішень мостових споруд, що базуються на патентах ХНАДУ.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.233-083

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70157 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Лобанов Л. М. 
Шестьдесят лет цельносварному мосту им. Е. О. Патона / Л. М. Лобанов, В. И. Кирьян // Автомат. сварка. - 2013. - № 12. - С. 35-40. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Вопрос о постройке в Киеве автодорожного моста через р. Днепр был поднят перед Великой Отечественной войной. Тогда же был составлен и утвержден технический проект моста с ездой поверху и разрезными сквозными главными фермами, изготавливаемыми с помощью клепки. В этот период в Институте электросварки АН УССР был разработан способ автоматической сварки под флюсом, позволяющий получать высококачественные швы, и Е. О. Патон предложил изготавливать пролетные строения моста с помощью сварки. Несмотря на мнение оппонентов, инициатива Е. О. Патона была поддержана Правительством СССР и было принято решение о сооружении киевского моста сварным с клепаными монтажными соединениями. Для осуществления проекта были изготовлены опоры в 1940 - 1941 гг. и на заводе металлоконструкций в Днепропетровске началось производство монтажных элементов пролетных строений с помощью автоматической сварки под флюсом. Однако строительство моста было прервано из-за войны, но после ее окончания было возобновлено. Поскольку к тому времени были созданы аппаратура и технологии, обеспечивающие высокое качество и монтажных швов, Е. О. Патон предложил строить в Киеве цельносварной мост через р. Днепр с применением автоматической сварки не только в заводских условиях, но и на монтаже. Цельносварной киевский мост через р. Днепр сооружали в тесном содружестве Киевское отделение ГПИ "Проектстальконструкция", завод металлоконструкций (г. Днепропетровск), Мостоотряд № 2 Министерства путей сообщения, Институт электросварки им. Е. О. Патона АН УССР и Министерство коммунального хозяйства УССР.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.233 г

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Іванюта С. П. 
Про безпеку функціонування мостів на автошляхах України в умовах інженерно-геологічних загроз / С. П. Іванюта // Геоінформатика. - 2009. - № 1. - С. 82-90. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

There was carried out an analysis of potential threats caused by individual and joint influence of exogenous geological processes to the safety of Ukrainian motorway bridges which are located in complicated engineer-geological conditions. On this basis a relative amount of bridges on motorways, which are placed in areas of credible regional display of such processes and their enhanceable influence on the origin of extraordinary situations on the territory of administrative regions of Ukraine is determined. The regions of Ukraine, which require primary attention in order to raise the safety level for motorway bridges functioning in conditions of increasing engineer-geological threats, are set out.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.233

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24199 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кожушко В. П. 
Линии влияния прогибов фиктивного защемления поперечной полосы пролетного строения мостов / В. П. Кожушко // Вестн. ХНАДУ. - 2013. - Вып. 63. - С. 76-79. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Рассмотрен вопрос построения линий влияния прогибов фиктивного защемления поперечной полосы пролетного строения автодорожных мостов с использованием метода расчета, разработанного автором.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.233-044

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кожушко В. П. 
Расчет плиты, одна сторона которой защемлена, а противоположная - шарнирно оперта / В. П. Кожушко // Вестн. ХНАДУ. - 2013. - Вып. 63. - С. 80-84. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Приведена методика расчета плит, одна сторона которых защемлена, а вторая (ей противоположная) - шарнирно оперта. Исследование работы плит проведено на основе разработанного автором метода расчета пролетных строений автодорожных мостов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.233-044

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Яцко Ф. В. 
Моделювання і прогнозування довговічності залізобетонних елементів транспортних споруд на автомобільних дорогах : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.23.17 / Ф. В. Яцко; Нац. трансп. ун-т. - Київ, 2015. - 20 c. - укp.

Розроблено моделі прогнозу життєвого циклу залізобетонних елементів транспортних споруд на автомобільних дорогах. Вирішено завдання прогнозу довговічності залізобетонних мостів на стадії проектування на основі закономірностей кінетики корозійних процесів в бетоні та арматурі в елементах конструкцій транспортних споруд. Наведено об'єднану детерміністичну модель деградації бетону захисного шару й арматури згинного елемента моста з урахуванням впливу стану навколишнього середовища, навантажень, корозійних процесів і напружено-деформованого стану (НДС) на всіх етапах життєвого циклу, починаючи з проектування. Запропоновано об'єднану стохастичну модель деградації бетону захисного шару й арматури згинного елемента моста для реалізації в єдиному алгоритмі, що надало можливість шляхом статистичних випробувань (метод Монте-Карло) розв'язати задачу оцінювання ресурсу з урахуванням змінного в часі впливу стану навколишнього середовища, навантажень, корозійних процесів і НДС на всіх етапах життєвого циклу, починаючи з проектування. Встановлено процедуру одержання коефіцієнта надійності строку служби, використання якого дозволяє прогнозувати розрахунковий строк служби із заданою забезпеченістю для заданого рівня проектної надійності. Розроблено альтернативні інженерні методики прогнозування ресурсу залізобетонних згинних елементів мостів. Зазначено, що представлений аналіз моделі, заснований на декількох типах залізобетонних елементів прогонових будов автодорожніх мостів різних періодів виробництва, як попередньо напружених, так і армованих каркасною арматурою, доводить можливість практичної реалізації моделі в розрахунках і дозволяє прогнозувати строк служби елементів на всіх етапах життєвого циклу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.233-022.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА416888 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського