Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=О112.02$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Плугін А. М. 
Відновлення експлуатаційних властивостей матеріалів і конструкцій : Навч. посіб. Ч. 1 / А. М. Плугін, О. А. Калінін, С. І. Возненко, А. А. Плугін, С. В. Мірошніченко; Харк. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 1999. - 117 c. - укp.

Надано характеристику фізичного стану інженерних споруд, які експлуатуються на залізничному транспорті, їх основних пошкоджень і дефектів, опис основних природних і технологічних впливів на конструкції та споруди. Серед цих впливів зволоження та корозію металевих і залізобетонних конструкцій, як найбільш розповсюджені та шкідливі, описано більш детально і у зв'язку з цим наведено ефективні засоби та технології захисту конструкцій і споруд від вказаних впливів. Найбільшу увагу приділено будівельним матеріалам, з яких зроблено конструкцію та якими здійснюється її ремонт. Пошкодження конструкцій, їх довговічність, захист і відновлення експлуатаційних властивостей розглянуто крізь призму цих матеріалів. Надано критичну оцінку існуючим для вказаних цілей матеріалам і засобам захисту конструкцій, наводено досвід використання сучасних нових матеріалів, особливо українських недефіцитних з невисокою вартістю.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.02 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342695 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пономаренко Р.  
Історичний огляд створення штучних споруд на залізницях України в другій половині ХІХ - початку ХХ століть / Р. Пономаренко // Київ. старовина. - 2003. - № 4. - С. 159-165. - укp.

Розглянуто процес будівництва залізничних мостів, тунелів, труб на залізницях України в період 1865 - 1914 рр. Викладено деякі технічні проблеми. Висвітлено маловідомі сторінки історії вітчизняної техніки.

Рассмотрен процесс строительства железнодорожных мостов, тоннелей, труб на железных дорогах Украины в период 1865 - 1914 гг. Изложены некоторые технические проблемы. Освещены малоизвестные страницы истории отечественной техники.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.02г(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж14441 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд та будівель на залізничному транспорті / ред.: А. М. Плугін; Транспорт. акад. України. - Х., 2006. - 238 с. - (Зб. наук. пр. Укр. держ. акад. залізн. трансп.; Вип. 77). - укp. - рус.

Освещены теоретические предпосылки создания теории электрогетерогенного твердения портландцемента, прочности, разрушения и долговечности бетона. Проанализированы влияние микронаполнителей на фазовый состав, структуру и свойства цементного камня, режимов термо- и электрообработки на пуццолановую активность минеральных примесей высокопрочных бетонов. Описана математическая модель процессов продолжительного выщелачивания отвержденных радиоактивных отходов. Рассмотрен вопрос об использовании промышленных отходов для дорожного строительства.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.02я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж67348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд та будівель на залізничному транспорті / ред.: А. М. Плугін; Транспорт. акад. України. - Х., 2007. - 206 с. - (Зб. наук. пр. Укр. держ. акад. залізн. трансп.; Вип. 87). - укp. - рус.

Проанализировано влияние рецептурно-технологических факторов на пластическую прочность растворов. Описан коррозионно-адаптационный механизм взаимодействия бетона с биогенной средой. Приведены результаты экспериментальных исследований электроповерхностных свойств вяжущих и пигментов в высоковольтном электрическом поле. Рассмотрены вопросы повышения эффективности пропитки деревянных шпал каменно-угольным маслом с помощью введения катионных ПАВ. Изложены основы формирования локально предварительно напряженных сталежелезобетонных балок повышенной надежности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н.я54(4УКР) + О112.02я54

Шифр НБУВ: Ж67348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Подтележнікова І. В. 
Захисні покриття для залізобетонних і сталевих конструкцій мостів та інших споруд, що експлуатуються в умовах обводнення і струмів витоку : автореф. дис... канд. техн. наук : 05.23.05 / І. В. Подтележнікова; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2008. - 22 c. - укp.

Досліджено актуальну проблему створення нових антикорозійних покриттів для захисту від корозії конструкцій мостів, тунелів і водопропускних труб, експлуатованих за умов сумісної дії струмів витоку й обводнення, з мінімальними грошовими витратами. Розроблені захисні покриття мають оптимальний склад, що забезпечує їх максимально високі захисні властивості та довговічність. На базі основних положень колоїдної хімії та фізико-хімічної механіки дисперсних систем, уявлень про електрогетерогенні взаємодії у системі покриття - метал розвинуто уявлення про реологічні властивості та структуроутворення розроблених покриттів. Розвинуто положення щодо залежності адгезії затверділого захисного покриття від крайового кута змочування у разі його нанесення на поверхню, про механізм електрокорозійних процесів, що відбуваються під захисним покриттям, геометричні й електроповерхневі властивості епоксидної, кам'яновугільної, інденкумаронової смол і пігментів, механізм взаємодії між ними, міцність і адгезію розроблених захисних покриттів, структуру та структурні характеристики захисних покриттів на мікро-, субмікрорівнях та їх оптимальних (за водонепроникністю і адгезією) величин. Проведено експериментальні дослідження взаємодії розроблених захисних покриттів з поверхнею, що захищається, за допомогою комплексу фізико-механічних, фізичних і фізико-хімічних методів. За результатами дослідження підтверджено коректність розвинутих теоретичних уявлень і ефективність розроблених захисних покриттів. За умов експлуатації апробовано розроблені захисні покриття та показано високу електрохемостійкість і довговічність комбінованих захисних покритів типу

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.02-082-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360667 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Лютий В. А. 
Улаштування, експлуатація та реконструкція інженерних споруд залізниць : навч. посіб. для студ. ВНЗ. Ч. 1. Улаштування інженерних споруд залізниць / В. А. Лютий, А. В. Никитинський, О. А. Дудін; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2010. - 253 c. - Бібліогр.: с. 250-251 - укp.

Надано загальні відомості про інженерні споруди, описано основні елементи мостів. Наведено область застосування залізобетонних мостів, описано види балкових мостів і конструктивні форми прогонових будов, схеми та конструкцію рамних, аркових і комбінованих залізобетонних мостів. Розглянуто конструкції балкових розрізних і нерозрізних металевих прогонових будов, опор та опорних частин залізничних мостів. Розкрито призначення підпірних стін і тунелів, надано їх класифікацію.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.02 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В354548/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Дудін О. А. 
Механізм впливу змінного струму витоку і високовольтної напруги на обводнені бетонні, залізобетонні та кам'яні споруди : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.23.05 / О. А. Дудін; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2012. - 21 c. - укp.

Досліджено вплив змінного струму витоку та високовольтної напруги на електрокорозію бетону та розчину бетонних, залізобетонних і кам'яних конструкцій поблизу електрифікованих змінним струмом ділянок залізниць, високовольтних ліній електропередач. Встановлено, що зношування будівель і споруд на ділянках залізниць, електрифікованих змінним струмом, більше, ніж на не електрифікованих. Проведено дослідження за експлуатаційних умов. Виміряно потенціали на рейках, конструкціях будівель і споруд за проходження поїзда з електричною тягою, а також за їх відсутності. За допомогою оригінальної методики й установки, що автоматично підтpимує режим вмикання та вимикання джерела змінної напруги, близький до режиму руху поїздів, проведено тривалі експериментальні дослідження впливу змінного струму за різної напруги на бетон. Показано, що навіть невисокі напруги, зокрема 5 В, викликають значну електрокорозію бетону. Проведено фізико-механічні та фізико-хімічні дослідження бетонів, підданих впливу змінного струму (рентгенофазовий аналіз, світлова мікроскопія), які підтвердили коректність теоретичних уявлень про механізм електрокорозії бетону. Розроблено комплексні способи захисту від електрокорозії бетонних, залізобетонних і кам'яних конструкцій, у т. ч. за допомогою металоін'єкційної сорочки; залізобетонної сорочки з бетону оптимального складу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.02-082.04

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА390178 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського