Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>U=М75$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Михайлова Г. 
Класифікація та сучасний асортимент рюкзаків / Г. Михайлова, В. Осієвська, Н. Марчук // Товари і ринки. - 2023. - № 1. - С. 63-75. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Асортимент рюкзаків дуже широкий і налічує велику кількість різновидів. Сьогодні рюкзак є універсальним та незамінним аксесуаром, який знайшов застосування у всіх сферах життя сучасної людини. Маючи доволі просту конструкцію, рюкзак дає змогу зручно розмістити особисті речі, при цьому залишаючи руки вільними. Сучасний асортимент рюкзаків, які виготовляються вітчизняними виробничими підприємствами або імпортуються, досить складний та різноманітний, а саме це вказує на необхідність розроблення їх класифікації. Мета статті - розроблення класифікації рюкзаків та характеристиці їх асортименту. Рюкзаки за УКТЗЕД класифікують у товарній позиції 4202, де основними ознаками є вид та матеріал, з якого вони виготовлені. Запропоновано класифікацію рюкзаків з урахуванням рівнів систематики, а саме: вищого та нижчого. На вищому рівні наведено таксономічні категорії - розділ, клас, вид. Найвищою таксономічною категорією є розділ. Оскільки основною класифікаційною ознакою є призначення, то рюкзаки належать до розділу "товари для спорту та активного відпочинку" та підрозділу "спорядження для туризму та альпінізму". Їх внесено до класу "особливе спорядження туриста, альпініста, спелеолога" та підкласу" з лицьовою поверхнею з текстильних матеріалів/ шкіри", тому до нижчого рівня класифікації належать такі категорії, як вид і різновид. Зважаючи на престижність та ціну на рюкзаки, авторами побудовано піраміду цінностей брендів за Ж.-Н. Капферером, де всі торговельні марки (бренди) поділені на чотири типи, а саме: Brand, Premium brand, Luxury brand та Griffe. Висновки: розроблена і представлена класифікація рюкзаків свідчить про те, що асортимент цих виробів складний і може налічувати щонайменше 10 класифікаційних ознак.


Індекс рубрикатора НБУВ: М75

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж25522 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського