Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Л542.6$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Бойченко С. В. 
Апробация методики оценки и прогнозирования физической стабильности автомобильных бензинов / С. В. Бойченко, Н. А. Сидоренко, Л. Н. Черняк // Энерготехнологии и ресурсосбережение. - 2010. - № 1. - С. 21-23. - Библиогр.: 17 назв. - рус.

Апробирована методика оценки и прогнозирования физической стабильности автомобильных бензинов. Представлены результаты исследований испаряемости современных автомобильных бензинов. Доказана рациональность использования показателя преломления для определения величины потерь бензина от испарения. Проведена проверка методики и даны рекомендации по ее использованию.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082-325.3 + Л542.6-106

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28350 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Заславський О. М. 
Покращання екологічних характеристик автомобільних палив шляхом вилучення сірковмісних сполук природними сорбентами / О. М. Заславський, А. Д. Кустовська // Екол. безпека. - 2009. - № 3. - С. 64-67. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л542.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100076 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Погорлецкий Д. С. 
Перспективы магнитной обработки углеводородных топлив на автотранспорте / Д. С. Погорлецкий, А. Б. Малыгин, А. В. Котыло // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2013. - № 3. - С. 58-66. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

В связи с ухудшением качества топлив и обострением общих экологических проблем и эксплуатационных расходов на автомобиль важность эффективной подготовки топлива на автотранспорте имеет большое значение. На автомобильном транспорте идет тенденция к ужесточению норм по выбросам отработавших газов в атмосферу, а также уменьшение расхода топлива в связи с увеличением цен на топливо. Стоимость топлива имеет большое значение для потребителей, а экологии отводится значительное внимание, с этого следует, что магнитная обработка углеводородных топлив довольно актуальна со стороны уменьшения вредных выбросов в атмосферу и расхода топлива, а также повышения межремонтного пробега автомобильных двигателей. Отмеченная тенденция заставила специалистов разработать усовершенствованные установки, системы для магнитной обработки углеводородных топлив.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л542.6 + О33-082-325

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Lyalin V. 
Purification of fuel fractions of petroleum products from sulfur compounds = Очистка паливних фракцій нафтопродуктів від сірковмісних органічних сполук / V. Lyalin, Ye. Drevnitskaya // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2019. - Вип. 3. - С. 90-95. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.

Значний збиток навколишньому середовищу наносить спалювання моторних палив. Необхідність захисту довкілля призвела до різкого посилення вимог до екологічних властивостей автомобільних палив, особливо до вмісту в них сірки. За сучасних умов відбувається постійне зниження якості нафтової сировини, що надходить на переробку. З іншого боку підвищуються екологічні вимоги до якості палив. Все це робить актуальним вирішення проблеми знесірчення товарних нафтопродуктів. Підвищення якості нафтопродуктів є можливим за рахунок видалення з них сірки. Тому знесірчення або десульфуризація - це одна з головних задач виробництва якісних нафтопродуктів. Мета роботи - розробка та дослідження сучасних методів знесірчення нафти та їх порівняльна характеристика. Розглянуто сучасні технології по очищенню моторних палив від сполук сірки: каталітичного гідроочищення та окиснювальні технології. Наведено експериментальні дані по окиснювальному знесірченню нафтопродуктів перекисом водню з каталітичною системою та сумісний метод окисненням киснем за присутності вторинних спиртів з метою одержання палив, що мають вміст сірки менше 10 ppm, що відповідає стандарту ЄВРО-6. В результаті проведених досліджень показано, що ефективність процесу окиснювального знесірчення паливних фракцій залежить від вмісту в них ненасичених сполук. Ступень знесірчення сильно знижується за високого вмісту останніх. У процесі окиснення перекисом водню гідроочищених паливних фракцій із низьким вмістом ненасичених вуглеводнів вдається знесірчувати їх до вмісту сірки 10 ppm і менш. Проте, висока вартість окисника заважає впровадженню цього способу у виробництво. Тому пперше досліджено неописаний у літературі, поєднаний процес окиснення сірчистих сполук у паливах киснем за присутності вторинних спиртів. Показано, що процес окиснення з використанням вторинних спиртів протікає з великою швидкістю та підвищує ступень знесірчення. При цьому процес не вимагає дорогого реагенту - пероксиду водню, що забезпечує високи економічні показники та надає можливість використовувати його як альтернативу методу каталітичної гідрогенізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л542.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Ільїна О. А. 
Оцінка якості гідравлічних авіаційних олив за енергетичними та протизношувальними показниками / О. А. Ільїна, О. О. Мікосянчик, Р. Г. Мнацаканов, В. Б. Мельник, О. В. Печеришний // Проблеми тертя та зношування. - 2021. - № 4. - С. 39-47. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проведено оцінку товарних партій авіаційних гідравлічних олив за експлуатаційними показниками. На основі аналізу антифрикційних, реологічних, енергетичних та протизношувальних характеристик гідравлічних олив визначено найбільш значимі показники, які впливають на лінійний знос контактних поверхонь та одержана емпірична формула визначення даного параметру. Встановлено, що до найбільш значимих триботехнічних показників, які впливають на знос трибоелементів в нестаціонарних умовах тертя, відносяться питома робота тертя, коефіцієнт тертя, ефективна в'язкість та об'ємна температура оливи в контакті та товщина граничних шарів мастильного матеріалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л542.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж63290 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського