Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (27)
Пошуковий запит: (<.>U=И164.22$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 61
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Пивняк Г. Г. 
Повышение энергетической эффективности и надежности шахтного транспорта с индуктивной передачей энергии : Моногр. / Г. Г. Пивняк, С. И. Выпанасенко, Е. М. Эрлих; Нац. гор. ун-т. - Д., 2004. - 117 c. - Библиогр.: 120 назв. - рус.

Освещены эксплуатационные режимы системы шахтного транспорта. Описаны принципы формирования режимов работы электротехнических комплексов. Приведены статистические характеристики параметров тяговой сети, числовые характеристики случайных значений тока двигателей электровозов. Рассмотрены вопросы оптимизации параметров параллельного колебательного контура тяговой нагрузки, повышения устойчивости пуска преобразователя частоты на тяговую сеть, регулирования тока в тяговой сети шахтного транспорта.


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА651611 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Демченко Г. В. 
Вентильний реактивний тяговий двигун із живленням від джерела постійного струму : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.09.01 / Г. В. Демченко; Донец. держ. техн. ун-т. - Донецьк, 1999. - 19 c. - укp.

Дисертацію присвячено розробці та дослідженню вентильного реактивного двигуна (ВРД) для шахтного акумуляторного електровоза. Показано шляхи визначення геометричних і електричних параметрів електромеханічного перетворювача вентильного реактивного тягового двигуна, що забезпечують отримання заданих електромеханічних характеристик у габаритах базової машини. Розроблено моделі електромагнітних досліджень ВРД. Для розрахунку магнітного поля використано метод скінченних елементів. Результати математичного моделювання дозволили уточнити параметри ВРД і склали основу для визначення електромеханічних характеристик апробованими методами з наступною експериментальною перевіркою на повномасштабних фізичних моделях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.22-533-021.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА306646 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шедловський І. А. 
Засоби пошуку пошкоджених компенсуючих пристроїв тягової мережі шахтного безконтактного транспорту підвищеної частоти : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.09.03 / І. А. Шедловський; Нац. гірн. акад. України. - Д., 2000. - 16 c. - укp.

Наведено результати досліджень взаємозв'язку параметрів режимів і електрообладнання тягових мереж безконтактного шахтного транспорту. З урахуванням зосереджених параметрів компенсаційних пунктів, розподілених параметрів та особливостей мережі розроблено математичну модель вхідного опору мережі та математичну модель електробезпеки компенсаційного пункту. На основі досліджень розроблено метод і пристрій визначення місця розташування компенсуючого конденсатора з міжвивідним коротким замиканням і рекомендації щодо підвищення рівня електробезпеки компенсаційного пункту. Це дозволяє підвищити ефективність транспортної системи шляхом зменшення часу на пошук та усунення несправності компенсуючих конденсаторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.22-421.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА309084 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Абдель-Жавад Самер Азмі Махмуд. Самер Азмі Махмуд 
Керування живленням рудникових електровозів при запобіганні електричних розрядів у струмознімальних контактах : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / Самер Азмі Махмуд. Самер Азмі Махмуд Абдель-Жавад; Нац. гірн. ун-т. - Д., 2005. - 19 c. - укp.

Розглянуто питання створення методів і алгоритмів керування живленням рудникових контактних електровозів у разі застосування засобів запобігання електричних розрядів у струмознімальних пристроях за принципом випереджувального переривання електричного живлення. Встановлено, що для необхідного обмеження негативного впливу переривчастого характеру напруги електричного живлення на роботу контактного електровоза у разі застосування засобів запобігання електричних розрядів доцільне використання згладжувального фільтра та роздільного вентильного шунтування якоря та обмотки збудження тягових електродвигунів. Запропоновано методику реалізації найбільшої індуктивності згладжувального дроселя у випадку заданих обмежень його габаритних і електричних параметрів. Проаналізовано особливості алгоритму керування живленням рудникового електровоза на підставі прогнозування з використанням режиму переривчастого живлення тягових двигунів з примусовим упереджувальним перериванням струму, споживаного від конкретної мережі. Розроблено структуру системи керування живленням рудникових електровозів від контактної мережі за умов шахт, небезпечних щодо наявності газу та пилу.


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.22-53

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339324 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Пасько О. В. 
Тяговий електропривод змінного струму з плавно мінливою структурою для рудникового акумуляторного електровозу : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / О. В. Пасько; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2005. - 20 c. - укp.

Удосконалено теорію та практику синтезу тягового електроенергоощадного електроприводу змінного струму з плавномінливою структурою для рудникових акумуляторних електровозів. Визначено критерії вибору базової структури тягового електроприводу. Удосконалено та конкретизовано алгоритм пошуку оптимальної структури тягового електроприводу й імпульсного перетворювача. Запропоновано схемотехнічні рішення тягового електроприводу з секціями, що переключаються плавно та послідовно паралельним перемиканням тягових двигунів з забезпеченням істотного зниження струмових навантажень акумуляторної батареї у процесі розгону електровозу. Проведено аналітичні комп'ютерні та експериментальні дослідження електромагнітних процесів у силовому ланцюгу тягового електроприводу за ШІМ напруги живлення тягових двигунів, в результаті яких встановлено аналітичну залежність між частотою модуляції, шпаруватістю імпульсного перетворювача, коефіцієнтом пульсації струму та параметрами силового ланцюга. Обгрунтовано переваги двоступеневого регулювання напруги та розроблено алгоритм його реалізації на базі використання мікропроцесорного блоку керування.


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.22-533

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339427 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мельник О. Є. 
Тяговий електропривод постійного струму з підвищеною електроенергетичною ефективністю для рудникових контактних електровозів : автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / О. Є. Мельник; Кременчуц. держ. політехн. ун-т ім. М.Остроградського. - Кременчук, 2009. - 20 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.22-5-041.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364125 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сінчук І. О. 
Тяговий частотно-регульований асинхронний електропривод рудникових контактних електровозів : автореф. дис... канд. техн. наук : 05.09.03 / І. О. Сінчук; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2009. - 20 c. - укp.

Запропоновано вирішення проблеми електроенергоощадження на електрофікованому транспорті рудникових шахт - рудникових контактних електровозах шляхом застосування нових сучасних електроенергоефективних систем тягових електроприводів - асинхронні двигуни - IGBT-інвертори. Узагальнено основні сучасні тенденції розвитку тягових електроприводів, що дозволило констатувати доцільність і необхідність розробки їх електроенергоефективних видів оптимальної архітектури та функціональної захищеності для рудникових контактних електровозів. Узагальнено принципи будови архітектур тягових електроприводів змінного струму з високоефективними структурами перетворення електричної енергії на рудниковому електровозному транспорті. Проаналізовано статичні характеристики сконструйованої структури дводвигунового тягового електричного приводу з жорстким зв'язком валів через рейку та нерівномірності навантаження у разі їх параметричної несиметрії. Запропоновано методику оцінювання можливостей і місць виникнення позаштатних ситуацій, що провокують виникнення анормальних процесів під час функціонування асинхронних тягових електроприводів рудникових контактних електровозів. З використанням наведеної методики розроблено та рекомендовано для застосування способи усунення анормальних ситуацій у функції ситуаційних впливових факторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.22-53-048.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363787 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шокарев Д. А. 
Анализ влияния переходных процессов в тяговых двигателях электротехнических комплексов промышленных электровозов на общую динамику состава / Д. А. Шокарев, Е. И. Скапа // Електромех. і енергозберігаючі системи. - 2011. - Вип. 4. - С. 58-61. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Приведено обоснование и предлагаемая тактика проведения аналитических исследований по оценке влияния переходных процессов в тяговых асинхронных двигателях электротехнических комплексов промышленных двухосных электровозов на общую динамику электровозного состава.


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.22-53-016

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Шокарев Д. А. 
Асинхронный тяговый электротехнический комплекс двухсистемного рудничного электровоза / Д. А. Шокарев, Е. И. Скапа // Електромех. і енергозберігаючі системи. - 2011. - Вип. 4. - С. 45-48. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Приведено обоснование и новая авторская энергоэффективная и экономичная структура асинхронного тягового электротехнического комплекса двухсистемного (контактно-аккумуляторного) рудничного электровоза.


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.22-53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Захаров В. В. 
Аспекти потенціалу енергоефективності тягових електротехнічних комплексів у динаміці руху двоосьових електровозів / В. В. Захаров, І. О. Сінчук // Електромех. і енергозберігаючі системи. - 2011. - Вип. 4. - С. 49-52. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Сформовано умови зменшення витрат енергоресурсів у ході роботи електротранспорту в оптимальних динамічних режимах. Проведено аналіз ефективності режимів роботи електротранспорту, досліджено ступінь впливу режимів на енергозбереження. Проведені дослідження в області систем оптимального регулювання електротранспортом із вентильним двигуном показали, що їх використання значно зменшує енергозатрати.


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.22-53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Білоус О. І. 
Використання плоского тягового органу для підняття робототехнічного комплексу / О. І. Білоус, Д. Л. Колосов // Металлург. и горноруд. пром-сть. - 2010. - № 3. - С. 112-114. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Досліджено напружено-деформований стан гумотросового канату на ділянці надання йому форми циліндру для видобутку корисних копалин зі значних глибин. Одержані залежності дозволяють визначати напружено-деформований стан канату з довільними механічними характеристиками, по довільній довжині перехідної ділянки.


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.22-421.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Гузов Э. С. 
Двухфазный асинхронный тяговый электропривод рудничных электровозов / Э. С. Гузов, А. В. Омельченко // Електромех. і енергозберігаючі системи. - 2011. - Вип. 4. - С. 90-92. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Изложены результаты исследований по разработке энергоэффективной структуры тягового электропривода: IGBT-инвертор - двухфазный асинхронный двигатель. Приведена структура тягового асинхронного электропривода для двухосных электровозов.


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.22-53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Черная В. О. 
Моделирование возможностей возникновения псевдоаварийных и аварийных ситуаций в тяговых электротехнических комплексах двухосных электрозов / В. О. Черная, Д. А. Михайличенко // Електромех. і енергозберігаючі системи. - 2011. - Вип. 4. - С. 134-139. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Рассмотрены вопросы моделирования анормальных ситуаций в тяговых электротехнических комплексах постоянного и переменного тока с импульсными преобразователями напряжения питания тяговых двигателей. Приведены структуры систем защит в виде базовых сетей Петри.


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.22-53-041.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Хараджян А. А. 
Особенности моделирования динамических процессов в тяговых электротехнических комплексах рудничных электровозов / А. А. Хараджян, Д. А. Шокарев, Е. И. Скапа // Електромех. і енергозберігаючі системи. - 2011. - Вип. 4. - С. 148-150. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Предложен способ построения модели шахтных поездов с учетом особенностей их эксплуатации. Приведены особенности моделирования движения шахтных локомотивов с учетом влияния контакта "колесо - рельс". Разработанная модель позволяет моделировать переходные процессы при трогании и торможении подвижного состава.


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.22-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Синчук О. Н. 
Синергетический тяговый асинхронный электротехнический привод для контактно-аккумуляторного двухосного электровоза / О. Н. Синчук, Д. А. Шокарев, Е. И. Скапа, Э. С. Гузов // Електромех. і енергозберігаючі системи. - 2011. - Вип. 4. - С. 65-68. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Приведены результаты исследований по обоснованию и разработке архитектуры схемотехнических решений для двухосных промышленных контактно-аккумуляторных электровозов с асинхронными тяговыми электрическими двигателями и IGBT-преобразователями напряжения.


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.22-041.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Синчук О. Н. 
Каналы и их параметры для передачи информации от системы мониторинга тяговых электрических систем шахтных электровозосоставов / О. Н. Синчук, В. О. Черная, Э. С. Гузов, И. О. Синчук, Р. А. Пархоменко, Л. В. Сменова // Електромех. і енергозберігаючі системи. - 2012. - Вип. 4. - С. 43-48. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Представлены принципы построения многоуровневой системы мониторинга и диагностики электрического оборудования тяговых электротехнических комплексов. Приведены результаты исследований по выявлению возможностей передачи данных о состоянии основных узлов электровозного транспорта в условиях шахт. Проанализированы возможные каналы передачи данных от шахтного подвижного состава диспетчерам шахты и горного предприятия. Обоснована целесообразность использования контактной сети в качестве канала передачи данных, а также выбран диапазон приемо-передающих частот каналов. Приведена схема подсистемы передачи данных о состоянии электрического оборудования электровоза.


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.22-53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Гузов Э. С. 
К сравнительной оценке структуры и параметров тягового электротехнического комплекса IGBT-преобразователь - двухфазный асинхронный двигатель двухосного электровоза / Э. С. Гузов, И. О. Синчук, О. Е. Мельник, А. В. Омельченко // Електромех. і енергозберігаючі системи. - 2012. - Вип. 3. - С. 236-238. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Приведен анализ структур и параметров тяговых комплексов IGBT-преобразователь - тяговые асинхронные электрические двигатели при трехфазном и двухфазном исполнении. Произведена сравнительная оценка четырех вариантов структур тягового электропривода по пяти показателям. Показано, что при одинаковой мощности потери в двигателях при двухфазном и трехфазном исполнении также одинаковы. Преобразователь для двухфазного асинхронного двигателя имеет на 35 % меньший объем и в два раза меньше потери в преобразователе. Обоснован выбор наиболее эффективного варианта.


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.22-53-041.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Синчук И. О. 
Моделирование динамических режимов работы двухфазного тягового асинхронного электропривода рудничного электровоза / И. О. Синчук, А. В. Омельченко, Д. А. Шокарев // Електромех. і енергозберігаючі системи. - 2012. - Вип. 3. - С. 232-235. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Приведено исследование на модели режимов работы системы двухфазного тягового асинхронного электропривода рудничного контактного электровоза с широтно-импульсной модуляцией напряжения питания от контактной сети. Проведен анализ качества выходного напряжения инвертора при различных способах формирования напряжения питания. Показано, что оптимальным законом широтно-импульсной модуляции следует считать трапецеидальный, поскольку при этом законе модуляции искажения кривых тока и напряжения являются минимальными.


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.22-53-041.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Синчук О. Н. 
Рудничный гибридный электровоз с асинхронным приводом и автоматизированным управлением / О. Н. Синчук, Э. С. Гузов, И. О. Синчук, М. А. Баулина, Е. И. Скапа // Електромех. і енергозберігаючі системи. - 2012. - Вип. 2. - С. 96-100. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Приведены результаты исследований по разработке энергоэффективного и безопасного в эксплуатации рудничного электровоза для отечественных шахт - гибридного контактно-аккумуляторного с асинхронным тяговым автоматизированным электроприводом. Изложены результаты разработки тягового электромеханического комплекса для контактно-аккумуляторного двухосного (рудничного) электровоза. Приведена базовая структура энергоэффективного тягового электротехнического комплекса с автоматизированным управлением при выполнении погрузочных и разгрузочных работ.


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.22-53-041.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Синчук О. Н. 
Определение мощности тяговых двигателей рудничных электровозов в неустановившихся режимах работы / О. Н. Синчук, Э. С. Гузов, И. О. Синчук, А. В. Омельченко // Електромех. і енергозберігаючі системи. - 2012. - Вип. 2. - С. 91-95. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Изложен анализ нагрузочных диаграмм тяговых двигателей рудничных электровозов при выполнении погрузочных работ и при движении по главным выработкам. Отмечено существенное различие тяговых нагрузок и характер нагрева тяговых двигателей при погрузочных работах и движении по магистральным выработкам. Определена интегральная кривая распределения токов нагрузки тяговых двигателей в зависимости от веса состава. Построены зависимости, позволяющие определить мощность тяговых двигателей по условию допустимого нагрева в неустановившихся режимах работы.


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.22-53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100119 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського