1. |
Зеленський Р. М. Формування відповідальності на заняттях з фізичного виховання у студентів вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Р. М. Зеленський; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2010. - 20 c. - укp.Уточнено суть поняття "відповідальність", її роль і місце в системі вимог до фахівця. Охарактеризовано виховні можливості фізичного виховання як навчальної дисципліни у ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації щодо формування морально-вольової сфери особистості, зокрема, відповідальності. На основі у уточнення критеріїв і показників рівнів сформованості відповідальності розроблено факторно-критеріальну модель її оцінки. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування відповідальності студентської молоді на заняттях з фізичного виховання. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.352.17 + Ч471.354
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА376933 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
2. |
Петренко Т. Методика виховання самоповаги студентів коледжу у навчально-виховному процесі / Т. Петренко // Нова пед. думка. - 2012. - № 3. - С. 168-171. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто методику виховання самоповаги студентів у навчально-виховному процесі коледжу. Проаналізовано виховний потенціал навчальних курсів “Основи філософських знань”, “Психологія”, “Соціологія”, “Українська мова (за професійним спрямуванням)”. Охарактеризовано форми позааудиторної роботи (кураторські години, спецкурс, тренінгова діяльність), а також відповідні форми виховної роботи (масові, групові, мікрогрупові й індивідуальні). Рассмотрена методика воспитания самоуважения студентов в учебно-воспитательном процессе колледжа. Проанализирован воспитательный потенциал учебных курсов “Основы философских знаний”, “Психология”, “Социология”, “ Украинский язык (по профессиональному направлению)”. Охарактеризованы формы внеаудиторной работы (кураторские часы, спецкурс, тренинговая деятельность), а также соответствующие формы воспитательной работы (массовые, групповые, микрогрупповые и индивидуальные). Methodology of education of self-esteem of students is considered in the educational process of college. Educator potential of educational courses of “Basis of philosophical knowledge”, “Psychology”, “Sociology”, “Ukrainian (to professional direction)”, is analyzed. The forms of extracurricular work (counsel clock, special course, training activity), corresponding forms of educator work (mass, group, micro-group and individual), are considered. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.352.17
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
3. |
Петренко Т. В. Виховання самоповаги у студентів коледжу в процесі навчально-виховної діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Т. В. Петренко; Ін-т пробл. виховання НАПН України. - К., 2012. - 19 c. - укp.Розглянуто проблему виховання самоповаги у студентів коледжу в процесі навчально-виховної діяльності. Проаналізовано філософські, психологічні та педагогічні аспекти досліджуваної проблеми. Уточнено сутність і структуру виховання самоповаги у студентів коледжу. Розроблено критерії та показники, виявлено рівні вихованості зазначеного особистісного утворення. Визначено педагогічні умови виховання самоповаги у студентів коледжу в процесі навчально-виховної діяльності (використання виховного потенціалу навчальних курсів, організація позааудиторної роботи на основі суб'єкт-суб'єктних взаємин, орієнтованої на виховання самоповаги, психолого-педагогічна підтримка студентів, підготовка кураторів академічних груп до виховання самоповаги у студентів коледжу, стимулювання студентів і педагогів до самовиховання). Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.352.17
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА391074 Пошук видання у каталогах НБУВ
|