Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (25)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю984.030.2-8$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19

      
Категорія:    
1.

Гуманізація навчально-виховного процесу в загальноосвітніх школах : Посіб. для вчителів зони підвищ. радіац. контролю / ред.: Г. О. Балла; Центр соц. експертиз і прогнозів Ін-ту соціології НАН України. - К., 1998. - 130 c. - Бібліогр.: с. 128-130. - укp.

Розкривається сутність гуманізації навчання й виховання. Висвітлюються підходи до її здійснення, започатковані чи розвинуті видатними психологами й педагогами, у т.ч. К.Роджерсом, А.Маслоу, В.Сухомлинським, Ш.Амонашвілі. Показано співзвучність гуманістичної орієнтації освіти сучасним цивілізаційним зрушенням, особливу вагу такої орієнтації для посттоталітарного суспільства (зокрема, українського) і для осіб, які потерпіли від Чорнобильської та інших катастроф. Висвітлюється конкретний практичний досвід побудови на гуманістичних засадах навчально-виховного процесу в початкових класах. Даються рекомендації щодо надання допомоги дітям, які зазнають труднощів в навчанні, з урахуванням їх психологічних причин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01 + Ч421.215 + Ю984.030.2-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589154 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Главінська О. Д. 
Вплив низької навчальної успішності на становлення самооцінки школяра : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. Д. Главінська; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2002. - 20 c. - укp.

Наведено результати дослідження особливостей становлення самооцінки в дітей молодшого шкільного віку, зокрема, у разі несприятливої ситуації розвитку, викликаної хронічною шкільною неуспішністю. Проаналізовано підходи різних психологічних шкіл до трактування природи самооцінки, детермінант недостатнього рівня в оволодінні шкільною програмою, засобів корекції навчальної неуспішності школяра. На підставі теоретичного й експериментального аналізу впливу низької навчальної успішності на становлення самооцінки школяра виявлено, що учні з низькою навчальною успішністю мають викривлення в особистісній сфері, що є наслідком психотравмуючої ситуації неуспіху. Встановлено, що перешкодою у підвищенні навчальної успішності дітей (з нормальним інтелектуальним розвитком) є неадекватне самосприйняття, недостатній розвиток саморегуляції, знижена розумова працездатність. Визначено шляхи оптимізації засвоєння знань учнями завдяки поєднанню валеологізації навчально-виховного процесу з розвиваючим навчанням та психокорекційними заняттями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ю952.2-734 + Ю984.030.2-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА318758 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Муханова І. Ф. 
Психолого-педагогічна корекція шкільної неуспішності молодших школярів : Автореф. дис... канд. психол. наук / І. Ф. Муханова; АПН України. Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Здійснено експериментальне дослідження психологічної структури шкільної неуспішності молодих школярів і шляхи її психолого-педагогічної корекції. Проаналізовано існуючі психолого-педагогічні підходи до неуспішності шкільного навчання, засобів корекції навчальної неуспішності та визначено психолого-педагогічні критерії успішності/неуспішності молодших школярів. Здійснено порівняльний аналіз показників розвитку пізнавальних процесів, мотивації навчання та самооцінки неуспішних і успішних у навчанні учнів початкових класів. Виявлено особливості їх розвитку та статистично достовірні розбіжності за всіма показниками між цими двома групами учнів. Шляхом експериментального дослідження виявлено, що домінуючими причинами шкільної неуспішності молодших школярів є знижений рівень розвитку окремих пізнавальних процесів (словесно-логічного мислення, моторно-слухового, словесно-логічного видів пам'яті, концентрації уваги), мотивації навчання, неадекватна, нерефлексивна самооцінка та низький соціальний статус. Визначено зміст комплексної корекційно-розвивальної діяльності шкільного психолога щодо подолання шкільної неуспішності молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.289.2 + Ю984.030.2-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА348677 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Болтівець С. І. 
Теоретико-методичні засади педагогічної психогігієни : Автореф. дис... д-ра психол. наук : 19.00.07 / С. І. Болтівець; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2005. - 40 c. - укp.

Визначено зміст і суть педагогічної психогігієни навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи, що базується на використанні цілісного підходу до вивчення психічного здоров'я учня та передбачає здійснення педагогічного впливу на основі індивідуальної норми його психічних станів. Висвітлено взаємозв'язки між ступенем психогенності середовища та рівнем освіченості, культурно-етнічними та соціальними особливостями референтних груп учнів, педагогів, батьків, а також психолого-педагогічну закономірність, що полягає у виділенні головного критерію індивідуальної психогігієни учня та найважливішого завдання педагогічної психогігієни навчально-виховного процесу середньої загальноосвітньої школи - міри вихованості індивідуальної здатності до саморегуляції та самовідновлення психічних станів дітей і підлітків. Розроблено інструментарій психогігієнічної діагностики та прогнозування, що грунтується на вперше виявлених нових психологічних засадах розвитку механізмів - виховного процесу середньої індивідуальної саморегуляції, врахування вікової періодизації психорегуляційних етапів відповідно до моделей змінюваності індивідуальної психічної норми, трансформації лімінальної (порогової) динаміки соціального сенсу, виявлення та формування адаптивних здібностей дітей і підлітків, психолого-педагогічного моделювання прогнозованих станів і створення умов для їх вияву з використанням методик оперативного та лонгітюдного вимірювання. Визначено надійні психолого-педагогічні параметри комплексного інструментарію психогігієнічної оцінки навчально-виховного процесу середньої загальноосвітньої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-8 + Ч314

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА336923 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Пальчевський С. С. 
Теорія і практика сугестопедичного навчання школярів середніх загальноосвітніх навчальних закладів : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.09 / С. С. Пальчевський; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2003. - 43 c. - укp.

На підставі теоретичного аналізу сугестопедагогічної літератури обгрунтовано та уточнено понятійний апарат сугестопедагогіки з урахуванням її найновіших досягнень. Доведено, що сугестопедагогіка являє особливий напрям у світовій педагогіці, який з метою впливу на мнестичні можливості учня використовує засоби навіювання. Визначено у межах сугестопедагогічного напряму в педагогіці чотири напрями нижнього порядку: гіпнопедію, ритмопедію, релаксопедію, сугестопедію. Установлено їх суть, місце та роль сугестопедії у загальному сугестопедагогічному процесі. У розроблених технології та моделі даного навчання школярів середніх загальноосвітніх навчальних закладів обгрунтовано методи: діагностики задатків і обдарувань учня, розвитку їх засобами сугестопедії, формування на основі цього рефлексу цілі. Доведено необхідність використання в процесі сугестопедичного навчання програми образного мислення. Удосконалено сугестопедичну систему відбору та структурування змісту навчального матеріалу загальноосвітніх дисциплін у процесі об'єднання його у так звані глобальні теми, а також методи його сугестопедичної етюдної розробки. Розвинуто теорію сугестопедичної мотиваційної діяльності вчителя на базі особистісно орієнтованого навчання школярів середніх загальноосвітніх закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.291 + Ч33(4БОЛ)-2 + Ю984.030.2-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326185 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Овчинникова И. В. 
Диагностический инструментарий для мониторинга развития ключевых компетентностей учащихся : метод. пособие / И. В. Овчинникова, Г. А. Кирмач; Луган. обл. ин-т последиплом. пед. образования. - Луганск : Резников В. С., 2009. - 356 c. - рус.

Предложен диагностический материал для успешной организации психологического мониторинга за процессом формирования базовых компетентностей учащихся школы I - III ступеней. Приведены исследования сформированности составляющих компетентности "Умение учиться" и компетентности по сохранению здоровья. Проведены диагностики сформированности коммуникативной компетентности и развития социально-трудовой компетентности. Методики и тесты сопровождаются описанием способов обработки полученных результатов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + Ю984.030.2-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА732361 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Зуєв І. О. 
Психологічні особливості репрезентативних систем в умовах різних способів організаційно-навчальної діяльності підлітків : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. О. Зуєв; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Х., 2011. - 18 c. - укp.

Встановлено, що репрезентативні системи (РС) за умов розвивального навчання більш збалансовані, а пізнавальна сфера та якість навчання учнів меншою мірою пов'язані з домінуванням тієї чи іншої РС. Розглянуто діагностичну методику вивчення РС, уточнено психологічні засоби репрезентації інформації. Розроблено рекомендації педагогам з використанням особливостей РС в процесі навчання, а також програма психологічного тренінгу з розвитку візуальної РС, систему прийомів активізації пізнавальної діяльності учнів з домінуючою кінестетичною РС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.51 + Ю984.030.2-8 + Ч421.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА380105 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Заікіна Г. Л. 
Психофізіологічна "ціна" пізнавальної діяльності учнів : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02 / Г. Л. Заікіна; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Розглянуто ознаки розумової втоми дітей з підвищеним навчальним навантаженням. Розроблено математичні моделі психофізіологічної "ціни" розумового напруження учнів, які дозволяють визначити міру напруження регуляторних систем і функціональних резервів організму за умов інформаційних навантажень. Розроблено регресійні моделі психофізіологічної "ціни" школярів різної статі залежно від успішності навчання та рівнів інформаційних навантажень. Наведено програму корекції психофізіологічної "ціни" та профілактики розумового стомлення школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.51-214 + Ю984.030.2-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370954 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Левченко О. Ол. 
Педагогічна фасилітація у підвищенні продуктивної взаємодії у процесі професійної підготовки викладача психології / О. Ол. Левченко // Освіта на Луганщині. - 2009. - № 2. - С. 111-117. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Розкрито значення формування у студентів фасилітативної компетентності як професійної якості відкритої системи забезпечення індивідуальної дитини в освітній практиці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р(4УКР)3 + Ю984.030.2-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гордієнко-Митрофанова І. В. 
Психолого-педагогічні основи застосування дидактичних ігор-маніпулятивів у загальноосвітній школі : [монографія] / І. В. Гордієнко-Митрофанова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х. : Цифр. друк. № 1, 2012. - 403 c. - Бібліогр.: с. 312-346 - укp.

Досліджено проблему психологічних передумов ефективного застосування дидактичних ігор-маніпулятивів у ЗОШ. Розкрито психологічну сутність та особливості ігор-маніпулятивів як засобу активізації й інтенсифікації навчально-пізнавальної діяльності учнів. Обгрунтовано науково-психологічні та методичні засади побудови авторської ігрової технології, основу якої складають граматичні маніпулятиви, що не мають аналогів у вітчизняній та зарубіжній лінгводидактиці. Висвітлено усталені сучасні погляди та дослідницькі позиції в галузі ігротехнічної компетентності. Подано розроблені діагностичні методики з виявлення й оцінки ігротехнічних знань, умінь і психологічної готовності вчителя до навчально-ігрової діяльності на основі дидактичних ігор-маніпулятивів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-8 + Ч421.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА763358 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ткаченко Н. В. 
Теоретико-методологічні умови виникнення психолого-педагогічної занедбаності дітей молодшого шкільного віку / Н. В. Ткаченко // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2010. - 15, вип. 4. - С. 171-177. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовані внутрішні та зовнішні причини виникнення психолого-педагогічної занедбаності. Розглянуто соціальні, психологічні, педагогічні умови, що викликають певні деформації в розвитку особистості та призводять до психолого-педагогічної занедбаності в процесі навчання та виховання дітей молодшого шкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-81 + Ч421.334 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ткаченко Н. В. 
Діагностика системного підходу щодо подолання явища педагогічної занедбаності в учнів початкових класів / Н. В. Ткаченко // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2011. - 16, вип. 7. - С. 173-180. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано методи та прийоми психодіагностичного етапу роботи та структуру системного підходу щодо подолання проблеми педагогічної занедбаності. Розглянуто психологічні чинники, що сприяють виникненню явища педагогічної занедбаності як результату неуспішності в навчальному процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81 с + Ю984.030.2-81 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Діденко А. І. 
Проблема прийняття учбової ситуації дітьми шестирічного віку / А. І. Діденко, Е. А. Скорик // Наука і освіта. - 2008. - № 4/5. - С. 132-134. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто один з основних чинників успішності навчання - інтелектуальну готовність дитини до систематичного навчання. Проаналізовано результати навчання першокласників. Виявлено деякі причини неуспішності навчання шести річок, серед яких найбільш типовою є невміння прийняти ними учбову ситуацію. Проведене трирічне дослідження свідчить про необхідність цілеспрямованого формування змістовного ставлення до інструкцій дорослого вже в старших групах дитячого садка, що дозволить запобігти формальному засвоєнню знань - одній з серйозних причин неуспішності навчання.

Рассмотрен один из основных факторов успешности обучения - интеллектуальная готовность ребенка к систематичной учебе. Проанализированы результаты обучения первоклассников. Выявлены некоторые причины неуспеваемости шестилеток, среди которых наиболее типовой является неумение принять ими учебную ситуацию. Проведенное трехлетнее исследование свидетельствует о необходимости целеустремленного формирования содержательного отношения к инструкциям взрослого уже в старших группах детского садика, что позволит предотвратить формальное усвоение знаний - одной из серьезных причин неуспеваемости.

Оne of basic factors of teaching success is Considered - intellectual readiness of children to the systematic studies. Analysis results of teaching of first-class boys. Some reasons of unprogressive of шестилеток among which a most model is a lack of ability to accept by them to the educational situation are exposed. The carry out three-years research testifies to the necessity of the forming of rich in content attitude toward instructions the grown man already in senior of preschool, that will allow to prevent the formal mastering of knowledge - to one of serious reasons of unprogressive.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Сечейко О. 
Комплексний підхід до розвитку особистості як основа забезпечення успішності школяра / О. Сечейко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 1. - С. 39-44. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Подано психологічний аналіз найбільш поширених причин шкільної неуспішності, їх взаємодії та обговорення можливих шляхів подолання цієї проблеми за допомогою синергетичного підходу. Відзначено, що ситуація успіху є необхідною умовою створення позитивної мотивації до вияву активності, стимулом до розкриття власних можливостей, закріплення позитивних тенденцій особистісного розвитку учня. Зосереджено увагу на одному з основних завдань початкової школи, яке полягає у створенні умов, за яких відбудеться розкриття потенціалу кожного учня. Переглянуто існуючі пріоритети та відмову від стереотипів на цьому шляху.

Представлен психологический анализ наиболее распространенных причин школьной неуспеваемости, их взаимодействия и обсуждения возможных путей преодоления этой проблемы с помощью синергетического подхода. Отмечено, что ситуация успеха является необходимым условием создания положительной мотивации к проявлению активности, стимулом к раскрытию собственных возможностей, закрепления положительных тенденций личностного развития учащегося. Сосредоточено внимание на одной из основных задач начальной школы, которое заключается в создании условий, при которых состоится раскрытие потенциала каждого ученика. Пересмотрены существующие приоритеты и отказ от стереотипов на этом пути.

Shows the psychological analysis of the most common causes of school underachievement, and their interactions and discuss possible ways to overcome this problem by using a synergistic approach. Noted that the situation of success is a prerequisite fora positive motivation to be proactive, incentive to disclose their own capabilities, consolidate the positive trends in student personal development. Focused on one of the main objectives of primary school, which is to create conditions under which will be realizing the potential of each student. Revision of existing priorities and the rejection of stereotypes in this way.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.289.2 + Ю984.030.2-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Компанець Н. 
Кому і чому математика дається важко / Н. Компанець // Дефектологія. - 2011. - № 4. - С. 30-34. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто психологічні особливості засвоєння та подолання труднощів з вивчення математики в початковій школі у дітей з проблемами у навчанні, зокрема відзначено недоліки просторових уявлень, неуважність, недостатність мисленнєвих операцій, недоліки емоційно-вольового розвитку. Наведено психолого-педагогічний аналіз проблеми і поради для вчителів щодо дотримання п'яти етапів відпрацьовування алгоритму, особливістю використання якого є вивчення алгоритму "з голосу" і коментування за постійного контролю вчителя. Стверджено, що в навчанні дітей необхідно спиратися на чуттєві та раціональні форми пізнання, поєднувати сприймання і мислення, адже розвиток мислення з постійною опорою на зоровий образ (так зване "візуальне мислення"), з активізацією просторово-колірного сприймання інформації полегшує мислення і психічну діяльність.

Рассмотрены психологические особенности усвоения и преодоления трудностей в изучении математики в начальной школе у детей с проблемами в обучении, в частности отмечены недостатки пространственных представлений, невнимательность, недостаточность мыслительных операций, недостатки эмоционально-волевого развития. Представлен психолого-педагогический анализ проблемы и советы для учителей по соблюдению пяти этапов отработки алгоритма, особенностью использования которого является изучение алгоритма "с голоса" и комментирование при постоянном контроле учителя. Утверждается, что в обучении детей необходимо опираться на чувственные и рациональные формы познания, сочетать восприятие и мышление, ведь развитие мышления с постоянной опорой на зрительный образ (так называемое "визуальное мышление"), с активизацией пространственно-цветового восприятия информации облегчает мышление и психическую деятельность.

The article examines the features of learning and overcoming difficulties with math in elementary school children with problems in education. Presented by psychological and pedagogical analysis of the problem and advice for teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.9 + Ю984.030.2-81 + В1 р1-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Максименко С. Д. 
Диференційоване навчання: до проблеми психологічного супроводу / С. Д. Максименко // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 1. - С. 46-53. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Обгрунтовано потребу концептуального визначення вихідної методологічної позиції, яка, на думку автора, має передувати диференціації навчання. Відзначено найсуттєвіші положення генетико-моделювального методу вивчення проблеми розвитку психіки (розуміння людської особистості як "метисності", що саморозвивається). Показано доцільність формування "індивідуального стилю діяльності" у молодших школярів.

Substantiate the need for determining the initial conceptual methodological position, which the author should precede the differentiation of instruction. Formulated the main theses of this position. There were the most significant provision of genetic-modeliruyuscheogo method of studying the problems of development of the psyche (understanding of the human person as a self- лmetisnosti») Expediency of the formation of лindividual style of activity» in junior school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ю984.030.2-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Лантух Л. І. 
Діагностично-коригуюча функція оцінювання навчальних досягнень учнів / Л. І. Лантух, К. М. Муліка // Постметодика. - 2007. - № 3. - С. 27-29. - укp.

Розглянуто підходи здійснення моніторингу якості навчально-виховного процесу за умов сучасної школи з урахуванням психологічних аспектів. Проаналізовано результати психолого-педагогічного дослідження та рекомендації щодо їх презентації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21 + Ю984.030.2-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кондратенко Л. О. 
Психологія первинної шкільної неуспішності : монографія / Л. О. Кондратенко; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. - Чернігів : Десна Поліграф, 2017. - 487 c. - Бібліогр.: с. 398-456 - укp.

Проаналізовано проблему первинної шкільної неуспішності як суто психологічне явище. Висвітлено історію становлення сучасних поглядів на причини виникнення, а також на можливості попередження та подолання цього явища. Увагу приділено виявленню психологічних механізмів неуспішності, їх взаємозалежностям і взаємовпливам, пов'язаності з енергопотенціалом особистості. Проаналізовано специфіку роботи з неуспішною дитиною в системі диференційованого навчання. Детально розглянуто методи корекційного впливу, що застосовуються психологами та вчителями в безпосередній роботі з дітьми з виявленою недостатньою готовністю до шкільного навчання. Встановлено вплив сучасного суспільства на особливості розвитку первинної шкільної неуспішності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА821235 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ферт О. Г. 
Диференційований підхід до дітей з порушеннями психічного розвитку в інклюзивному освітньому процесі : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.01.03 / О. Г. Ферт; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2020. - 36, [1] c. - укp.

Визначено теоретичні та практичні засади диференційованого підходу до дітей із порушеннями психічного розвитку, зокрема з поведінковими й емоційними порушеннями. Доведено, що такі діти потребують застосування методики функціонально-поведінкового оцінювання, обов'язкового плану позитивного поведінкового втручання, адаптації середовища та, при наявних порушеннях інтелектуального розвитку, модифікації навчального матеріалу. Діти з подвійною винятковістю (обдаровані діти з гіперактивним розладом із дефіцитом уваги (ГРДУ)) потребують особливого підходу до побудови навчального процесу. Охарактеризовано модель системи комплексного супроводу дітей із порушеннями психічного розвитку на основі диференційованого й індивідуального підходу до дітей із ГРДУ в інклюзивному освітньому процесі, що базується на тісній співпраці мультидисциплінарної команди фахівців із батьками дитини та підтримується на рівні державної освітньої політики. Представлено технологію супроводу дітей із порушеннями психічного розвитку в освітньому процесі, яка є універсальною та може використовуватись широким колом педагогічних працівників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05 + Ю948.25 + Ю984.030.2-82

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА446761 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського