Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ю983.513.1 с$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| | | | |
1. |
Кашкарьова Л. Р. Психологічні засади моніторингу навчальних досягнень учнів основної школи : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л. Р. Кашкарьова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2005. - 21 c. - укp.Уперше визначено зміст і структурні компоненти поняття "психолого-педагогічний моніторинг навчальних досягнень учнів". Розроблено концепцію системи психолого-педагогічного моніторингу навчальних досягнень учнів основної школи як засобу контролю за процесом їх розумового розвитку. З'ясовано провідні психологічні механізми та умови здійснення психолого-педагогічного моніторингу навчальних досягнень учнів основної школи. Розроблено інтегровану модель рівневого процесу навчання. Поглиблено психологічну суть поняття "навчальні досягнення учня" як результат і основу його подальшого розумового розвитку. Розкрито зміст поняття "потенційні навчальні можливості учнів", виявлено їх структурні компоненти та рівні. Досліджено основні психологічні передумови навчальних досягнень підлітків й основні підходи до проблеми їх визначення. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.1 с1/8 + Ч421.220
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА337518 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|