Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ю983$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1648
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
| | | | |
1. |
Васецька Т. М. Врахування особливостей темпераменту у навчанні та вихованні дітей молодшого шкільного віку (на допомогу вчителям початкових класів, вихователям, батькам) / Т. М. Васецька; АПН України. Ін-т пробл. виховання. - К., 1998. - 54 c. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.Характеризуються типологічні особливості та їх прояв у поведінці та навчанні дитини. Розкрито значення врахування особливостей темпераменту у вихованні та учбовій діяльності молодших школярів. Підкреслена необхідність застосування вчителями індивідуального підходу у виховній роботі та учбовій діяльності з метою запобігання негативних проявів темпераменту, а також формування індивідуального стилю учбової діяльності школярів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.1 + Ю983.701.725 + Ч421.331.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА588397 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Кочемировська О. О. Деякі вікові особливості психосемантичної структури переживання насильства польськими підлітками та юнаками / О. О. Кочемировська // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 158-162. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Описаны результаты экспериментального исследования психосемантической структуры переживания насилия польскими подростками и юношами. Показана динамика возрастных изменений этой структуры. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.521 + Ю983.402
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Міренська І. С. Деякі особливості розвитку пам'яті старших школярів / І. С. Міренська // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 231-234. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Основное внимание уделено специфическим особенностям процессов памяти детей старшего школьного возраста. В частности, отмечено, что развитие памяти не сводится к простому увеличению объема запоминания. Появляются интеллектуальные процессы, с помощью которых процесс запоминания становится более совершенным. Особенности памяти детей этого возраста необходимо учитывать при работе с ними. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.512
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Савельєва В. С. Діагностика рівня сформованості у старших дошкільників навичок писемного мовлення / В. С. Савельєва; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : ТОВ "Міжнар. фін. агенція", 1998. - 31 c. - Бібліогр.: 28 назв. - укp. - рус.Робота присвячена проблемі формування навичок читання та письма у старших дошколят. Проведена діагностика зорового, рухового, слухового та інших аналізаторів у дітей 6-7 року життя. Науково обгрунтовані висновки цієї діагностичної методики. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 + Ю983.513.201 + Ю984.030.121
Рубрики:
Шифр НБУВ: Р85193 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Життєві кризи особистості : У 2 ч.: Наук.-метод. посіб. Ч. 2. Діти і молодь у кризовому суспільстві: технології допомоги і підтримки / ред.: В. М. Доній, Л. В. Сохань, І. Г. Єрмаков; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 565 c. - укp.Розглядаються стратегії і тактики подолання життєвих та духовних криз особистості, кризові явища у дитячому середовищі, методики роботи із школярами у фрустраційних ситуаціях, психологічні технології допомоги дітям у кризових ситуаціях, конфлікти і шляхи їх розв'язання. Висвітлюється бездоглядність дітей як причина виникнення життєвої кризи, модель рефлексивного прояснення життєвих конфліктів, гуманізація стосунків як чинник подолання життєвих конфліктів. Досліджуються соціально-психологічні і педагогічні аспекти допомоги дітям дошкільного і молодшого шкільного віку, шляхи оптимізації соціальної роботи із дітьми та молоддю, попередження дисгармонійних стосунків підлітків із учителями й однолітками. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01 + Ч30 в2|Ю9 + Ю952.2-734 + Ю983.52-69
Рубрики:
Шифр НБУВ: В342581 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
6. |
Гимаева Ю. А. Категориальная структура психоэмоциональных состояний и способов их саморегуляции у детей младшего школьного возраста / Ю. А. Гимаева // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 60-71. - Библиогр.: 5 назв. - рус.Стан сучасного дитинства і обставини, що його зумовлюють, дедалі більше становлять центр уваги дослідників. Подано результати факторного аналізу впливу різних освітніх концепцій (розвиваючого і традиційного типів навчання) на особливості емоційних станів та їх саморегулювання у дітей молодшого шкільного віку, а також - впливу зміни розвиваючого навчання на традиційне в період переходу дітей з початкової школи до середньої. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331 + Ю983.521
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
7. |
Кузикова С. Б. Коррекция Я-концепции как условие преодоления конфликтности у подростков / С. Б. Кузикова; Сум. гос. пед. ин-т им. А.С.Макаренко. - Сумы, 1999. - 28 c. - Библиогр.: 66 назв. - рус.Розглядаються уявлення про особливості становлення Я-концепції підлітків, її вплив на поведінку та формування особистості в цілому. Обгрунтовується актуальність та доцільність корекції Я-концепції молодших підлітків як умови подолання їх конфліктності. Визначаються задачі та методи корекції Я-концепції, аналізуються умови організації кореляційного процесу в групі особистісного розвитку, що забезпечують зростання рівня суб'єктності поведінки підлітків. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Р86225 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
8. |
Заика Е. В. Методика постепенного сжатия и расширения текста как средство развития мышления и памяти / Е. В. Заика // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 62-67. - Библиогр.: 5 назв. - рус.Запропоновано процедури творчої переробки невеликих за обсягом текстів, спрямовані на розвиток і удосконалення у школярів здібностей виділяти найбільш суттєве, стисло формулювати думки, ієрархізувати матеріал за ступенем його значущості, визначати ключові слова тексту тощо. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.512-4с + Ч421.220
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
9. |
Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. В.Гнатюка. Сер. Педагогіка. Вип. 4 / ред.: Г. Терещук. - Т., 2000. - 80 с. - рус.Розглянуто ключові аспекти статевого виховання і сексуальної просвіти дітей та юнацтва, зокрема, психолого-педагогічні аспекти сексуально-інтимної підготовки молоді до сімейного життя. Проаналізовано проблеми гендерної рівності в українському суспільстві, статеві установки емоційно депривованих дітей, статеві відмінності в музичних уподобаннях молоді, психологію статевих відмінностей у проявах дитячих пустощів, а також проблеми реалізації прав жінки в Україні. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.358 + Ю983.73 + Ю703.82
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68937/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
10. |
Яремчук М. Н. Особенности проявления агрессии детьми и подростками / М. Н. Яремчук // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 197-200. - Библиогр.: 6 назв. - рус.Проведено психологічний аналіз агресивної поведінки дітей та підлітків віком 10 - 17 років. Здійснено порівняння особливостей деяких проявів агресії у школярів і підлітків, які знаходяться на обліку в кримінальній міліції, що проводить роботу з неповнолітніми. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402-953.6 + Ю947.1-734
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
11. |
Козубовська І. В. Особливості професійно-педагогічного спілкування з важковиховуваними дітьми молодшого шкільного віку : Навч.-метод. посіб. / І. В. Козубовська, Г. В. Товканець; Ужгород. держ. ун-т. - Ужгород, 1999. - 92 c. - Бібліогр.: с. 71-74. - укp.Проаналізовано причини виникнення відхилень у поведінці молодших школярів, запропоновано їх корекцію засобами професійно-педагогічного спілкування, а також особливості стратегії, тактики і техніки такого спілкування. Підкреслено роль особистісно-професійних властивостей вчителя у спілкуванні з важковиховуваними дітьми. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.334 + Ю983.620.1-81
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА594040 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
12. |
Кузикова С. Б. Проблема конфликтности подростков в современной психологической науке / С. Б. Кузикова; Сум. гос. пед. ин-т им. А.С.Макаренко. - Сумы, 1999. - 32 c. - Библиогр.: 95 назв. - рус.Розкривається поняття "конфліктність", розглядається теорія та понятійний апарат психологічного конфлікту. Висвітлюється історія досліджень питань конфліктності підлітків у вітчизняній та зарубіжній психології, характеризується сучасний стан проблеми. Викладаються основні погляди на природу підліткової конфліктності та особливості її проявів у поведінці. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Р86226 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
13. |
Кондратюк О. М. Проблема формування дії контролю молодших школярів в умовах організації навчального діалогу (Актуальність вивчення) / О. М. Кондратюк, І. М. Толмачова // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.". - 2000. - Т. 6. - С. 196-201. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Проналізовано проблему формування дії контролю молодших школярів за умов організації навчального діалогу. Висвітлено основні підходи до формування дії контролю в традиційній системі та в системі Д.Б. Ельконіна - В.В.Давидова. Доведено, що ефективність різних видів контролю в учнів залежить від організації їх спільної діяльності. Це зумовило необхідність викладення проблеми організації навчальної взаємодії молодших школярів. Переміщення акцентів у формуванні навчальної взаємодії з підліткового на молодший шкільний вік є необхідним для становлення підлітка як суб'єкта спілкування. Цілеспрямоване формування здатності до навчальної взаємодії у молодших школярів можливе за умов організації навчання, заснованого на змістовному узагальненні навчального матеріалу. Висунуто тезу про необхідність подальшої розробки цих проблем з боку психологів і педагогів. Показано, що вчителі стикаються з серйозними труднощами під час формування дії контролю та пов'язаної з цим організації навчального діалогу. Зроблено висновок про актуальність розробки повноцінного дидактичного забезпечення цих проблем. Ключ. слова: молодші школярі, дія контролю, самоконтроль, взаємоконтроль, навчальна взаємодія, навчальний діалог Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ю983.702
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69505 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
14. |
Кукуруза Г. В. Проблеми психологічного здоров'я школярів та підходи щодо його оцінки / Г. В. Кукуруза, Н. М. Колотій // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 107-109. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Рассмотрены основные теоретические аспекты проблемы психологического здоровья детей и подростков в условиях учебного заведения. Предложены подходы к разработке системы мониторинга психологического здоровья в школе. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.720.2 + Ч30в2:ю9
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
15. |
Калмыкова И. А. Психологическая игра "Новый город" / И. А. Калмыкова // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 121-123. - рус.Подано сценарій нової психологічної гри, основна мета якої - розвиток мислення дітей молодшого шкільного віку. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.612
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
16. |
Дметерко Н. В. Психологические особенности интеллектуального и эмоционального развития дошкольников в процессе подготовки к обучению в школе / Н. В. Дметерко // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 50-54. - Библиогр.: 8 назв. - рус.Проаналізовано особливості інтелектуального й емоційного розвитку дошкільника в процесі підготовки до навчання в школі. Вивчено питання про роль навчальних корекційних занять, ігрових вправ у розвитку в дітей інтелектуальних і емоційних особливостей особистості. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.389 + Ю983.520.1-355
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
17. |
Яблонко В. Я. Психолого-педагогічні основи формування особистості : Навч. посіб. / В. Я. Яблонко; Одес. держ. ун-т ім. І.І.Мечникова. Миколаїв. навч.-наук. центр. - Миколаїв : Тетра, 2000. - 352 c. - Бібліогр.: 128 назв. - укp.Розглянуто важливі психолого-педагогічні проблеми формування особистості у процесі навчання і виховання. Значну увагу приділено теоретико-методологічному аналізу основних концепцій психології та типології особистості вітчизняних і зарубіжних психологів. Обгрунтовано необхідність розробки комплексної методології викладання предметів психолого-педагогічного циклу: загальної психології, психології особистості, психодіагностики, педагогіки, педагогічної та вікової психології з урахуванням концептуальних поглядів вітчизняних (С.Л.Рубінштейна, К.К.Платонова, О.В.Петровського, Р.С.Нємова, Б.С.Братуся) і зарубіжних (З.Фрейда, К.Юнга, Е.Берна, А.Адлера, А.Маслоу, Р.Ассаджолі та ін.) вчених. Узагальнено експериментальні дослідження у галузі формування творчих здібностей учнів, розкриття закономірностей і шляхів оптимізації адаптації студентів у вузі. Зроблено психологічний і порівняльний аналіз основних концепцій навчання, а також розкрито психологічний зміст процесу професійного навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.7 я73 + Ч311.215
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА602100 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
18. |
Кононко О. Л. Психологічні основи особистісного становлення дошкільника (Системний підхід) / О. Л. Кононко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К. : Стилос, 2000. - 336 c. - Бібліогр.: 452 назв. - укp.Висвітлено методологію та методи експериментального дослідження процесу становлення особистості в дошкільному дитинстві. Розглянуто концептуальні засади, психологічні механізми, організаційні та технологічні моделі особистісно орієнтованого виховання в дошкільників ціннісного ставлення до предметів, людей та власного "Я". Описано позицію "Я у Світі" як інтегральну модель функціонування особистості у просторі-часі дошкільного дитинства. Наведено типологію особистісного буття дітей дошкільного віку, а також запропоновано умови оптимізації їх життєдіяльності, сприятливі для становлення особистісних цінностей. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.401.2 + Ч411.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА601795 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
19. |
Кричковська Т. Д. Психологія дітей дошкільного віку : Навч.-метод. посіб. / Т. Д. Кричковська; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2001. - 62 c. - Бібліогр.: 49 назв. - укp.Розкрито основні психологічні закономірності розвитку дитини від народження до вступу до школи. Висвітлено особливості соціальної ситуації розвитку, домінуючої діяльності на кожному віковому етапі. Проаналізовано якісні зміни у психіці дошкільника. Розглянуто вікові кризи як рушійні сили розвитку особистості. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.401 я7 + Ч411.215
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА605875 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
20. |
Психологія молодшого шкільного віку : Навч.-метод. посіб. / уклад.: О. П. Никоненко, Н. С. Ярослав; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2000. - 31 c. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.Наведено загальну характеристику віку та вікових меж. Проаналізовано соціальну ситуацію розвитку особистості дитини. Охарактеризовано особливості розвитку психічних пізнавальних процесів у молодших школярів, розвиток особистості та її мотиваційної сфери. Висвітлено індивідуально-психологічні особливості особистості. Запропоновано питання для самостійної роботи, альтернативно-тестові завдання для самоконтролю. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.1 я73 + Ч421.221
Рубрики:
Шифр НБУВ: Р89549 Пошук видання у каталогах НБУВ
| | |
|
|