Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (15)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.181:Ч30$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
Категорія:    
1.

Кравченко Л. М. 
Неперервна педагогічна підготовка менеджера освіти : монографія / Л. М. Кравченко. - Полтава : Техсервіс, 2006. - 418 c. - Бібліогр.: с. 387-418. - укp.

Розкрито методолого-теоретичні й організаційно-педагогічні засади процесу неперервної педагогічної підготовки менеджера й освітнього лідера в єдності допрофесійного, фундаментального професійного та післядипломного етапів. Розглянуто конвергентний менеджмент як інноваційну індивідуально-креативну та когнітивно-маніпулятивну парадигму управління та самоуправління у сфері освіти. З урахуванням сучасних соціокультурних, наукових і технологічних вимог до освіти особистості впродовж життя наведено функціональну модель особистісного саморозвитку менеджера освіти.

Раскрыты методолого-теоретические и организационно-педагогические основы процесса непрерывной педагогической подготовки менеджера и образовательного лидера в единстве допрофессионального, фундаментального профессионального и последипломного этапов. Рассмотрен конвергентный менеджмент как инновационная индивидуально-креативная и когнитивно-манипулятивная парадигма управления и самоуправления в сфере образования. С учетом современных социокультурных, научных и технологических требований к образованию личности на протяжении жизни предложена функциональная модель личностного саморазвития менеджера образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ю959.181:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА697472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Філь О. А. 
Технологія розвитку конкурентоздатності персоналу освітньої організації : навч.-метод. посіб. / О. А. Філь; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України, Київ. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів. - Біла Церква : КОІПОПК, 2008. - 52 c. - Бібліогр.: 56 назв. - укp.

Проведено психологічний аналіз основних характеристик конкурентоздатності персоналу освітніх організацій в контексті інформаційно-смислового компонента технології її формування. Розкрито сутність конкуренції та визначено основні стратегії її реалізації. Розглянуто питання діагностики конкурентоздатності персоналу освітніх організацій та викладено результати її експериментального дослідження.

Проведен психологический анализ основных характеристик конкурентоспособности персонала образовательных организаций в контексте информационно-смыслового компонента технологии её формирования. Раскрыта сущность конкуренции и определены основные стратегии её реализации. Рассмотрены вопросы диагностики конкурентоспособности персонала образовательных организаций и изложены результаты её экспериментального исследования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181:Ч30я7 + Ч311.41я7 + У9(4УКР)290-640-13я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696997 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сингаївські І.  
Стимулювання особистісного розвитку керівників освітніх організацій / І. Сингаївські // Соц. психологія. - 2007. - № 3. - С. 124-129. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто проблеми підвищення компетентності керівників освітніх організацій в процесі підвищення їх кваліфікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181:Ч30 + Ч489.514(4Укр)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Манилюк Ю. С. 
Креативність як чинник професійної успішності керівника дошкільного навчального закладу : Автореф. дис... канд. психол. наук / Ю. С. Манилюк; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2007. - 18 c. - укp.

Проведено теоретичне й емпіричне дослідження залежності між рівнем розвитку у керівника дошкільної ланки освіти креативності та успішністю здійснення ним управлінської діяльності. Проаналізовано та систематизовано існуючі підходи щодо вивчення феномену креативності у контексті сучасних завдань загальної, педагогічної та соціальної психології. Уточнено роль креативності у детермінації успішності діяльності керівника дошкільного навчального закладу. Встановлено зв'язок між розвитком креативного потенціалу керівника та стилем його керівництва. Розкрито психологічний зміст, структуру та функції креативності у процесі реалізації управлінської діяльності. Обгрунтовано припущення, що креативність як цілісне багатокомпонентне утворення особистості складає стрижневий компонент управлінських здібностей і є провідним фактором успішності управлінської діяльності керівника дошкільного навчального закладу. Встановлено вплив на розвиток креативного потенціалу особистості керівника психолого-педагогічних факторів, зокрема супервізії та цілеспрямованого навчання в системі післядипломної освіти. Розроблено й апробовано програму соціально-психологічних заходів, спрямованих на оптимізацію процесу управління закладами дошкільної освіти. Обгрунтовано можливі шляхи впровадження запропонованої програми як засобу підвищення ефективності управління закладами дошкільної ланки освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181:Ч30 + Ч411.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349847 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кравченко Л. М. 
Наукові основи підготовки менеджера освіти у системі неперервної педагогічної освіти : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Л. М. Кравченко; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2009. - 39 c. - укp.

Обгрунтовано наукові основи поетапної професійної підготовки менеджера у системі неперервної педагогічної освіти. Розроблено концепцію даної підготовки у контексті інноваційних ринкових теорій управління. Виявлено науково-педагогічну суть, закономірності, суперечності, принципи, здійснено уточнення та модифікацію основних понять індивідуальної професійної підготовки менеджера освіти, теоретично обгрунтовано поетапну структуру цього процесу широкої вікової періодизації з урахуванням початкового (професійно-орієнтувального), основного (професійно-формувального) та післядипломного (професійно-супроводжувального) етапів. Визначено та науково обгрунтовано основні професійно-педагогічні компетентності концентричного характеру (пізнавально-аналітичні, ринково-креативні, лідерські, організаторські, навчально виховні, інформаційно-комунікативні, загальнокультурні) менеджера освіти та специфіку їх розвитку на кожному з етапів. Розроблено й експериментально перевірено модель неперервної поетапної професійної підготовки, особистісного саморозвитку та самоздійснення менеджера освіти впродовж життя. З'ясовано та теоретично узагальнено систему управлінських знань, педагогічних механізмів, ринкових технологій і методичні процедури підготовки менеджера освіти на кожному з етапів процесу. Науково обгрунтовано наскрізні та поетапні критерії та показники динаміки розвитку його головних компетентностей у процесі неперервної професійної підготовки. Розроблено експериментальний науково-методичний комплекс для апробації організаційно-фунціональної

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ю959.181:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362771 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Беженар Г. Д. 
Психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності керівника навчального закладу : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Г. Д. Беженар; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. - Хмельниц., 2009. - 16 c. - укp.

Досліджено проблему професійної компетентності керівника навчального закладу щодо створення сприятливих умов для діяльності педагогічних працівників. Розкрито зміст діяльності такого керівника щодо організації предметно-просторового середовища у закладі. Визначено суть і структуру професійної компетентності керівника навчального закладу щодо створення сприятливих умов діяльності педагогічних працівників, виявлено показники та суб'єктивні й об'єктивні фактори її розвитку. Визначено й експериментально перевірено психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності даного керівника щодо створення сприятливого предметно-просторового середовища для діяльності педагогічних працівників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181:Ч30 + Ч311.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363017 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Попик Ю. В. 
Формування фрустраційної толерантності у менеджерів освіти в умовах спільної діяльності : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ю. В. Попик; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2008. - 19 c. - укp.

Проведено дослідження фрустраційної толерантності як психологічної стійкості до фрустраторів, що базується на здатності індивіда до об'єктивного оцінювання проблемної ситуації завдяки особистісній, соціальній і професійній значущості. Показано важливе значення фрустраційної толерантності як важливої передумови й основної умови адаптації та реалізації менеджера в освітянській практиці, ефективної реалізації спільної діяльності. За даними констатувального експерименту фрустраційну толерантність розглянуто як структуру, яка утворюється когнітивним, емоційним і конативним складниками. Виявлено, що у менеджерів освітніх закладів, яким властива стабільна та нестабільна (ситуативна) фрустраційна толерантність, переважає емоційна складова. З'ясовано, що провідними компонентами інтолерантності є когнітивність і конативність. Встановлено, що найбільш успішними у спільній діяльності є менеджери освітніх закладів, яким притаманна стабільна та нестабільна (ситуативна) фрустраційна толерантність з переважанням емоційного та конативного складників. Інтолерантні менеджери продемонстрували недостатність розвитку навичків спільної діяльності. Розроблено й апробовано програму формування фрустраційної толерантності менеджерів освітніх організацій, спрямовану на розвиток когнітивно-стильових особливостей та умінь спільної діяльності, що позитивно вплинула на формування толерантності до фрустрації. Зроблено висновок, що когнітивно-стильові особливості менеджера сприяють становленню поведінкових стереотипів, в яких втілюється конативна складова толерантності до фрустрації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.22-355.2 + Ю959.181:Ч30 + Ч311.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362266 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Овдієнко І. М. 
Психологічна підготовка керівників загальноосвітніх навчальних закладів до взаємодії зі шкільною психологічною службою : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. М. Овдієнко; ДВНЗ "Ун-т менедж. освіти". - К., 2011. - 20 c. - укp.

Проведено аналіз основних наукових підходів до вивчення проблеми взаємодії, на основі яких визначено зміст, структуру та показники ефективної взаємодії керівників ЗНЗ зі шкільною психологічною службою (ШПС). Висвітлено проблеми психологічної підготовки управлінців до взаємодії з цією службою. Розроблено модель психологічної готовності керівників ЗНЗ до цієї взаємодії як результату їх психологічної підготовки. Встановлено особливості та чинники готовності керівників ЗНЗ до взаємодії з ШПС. Апробовано авторську програму психологічної підготовки керівників ЗНЗ до взаємодії з ШПС та доведено ефективність її використання за умов професійного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181:Ч30 + Ю949.244

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА380061 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Маслов В. 
Концептуальні засади побудови, зміст і структура орієнтовної моделі функціональної компетентності керівників навчальних закладів / В. Маслов // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 3-10. - укp.

Наведено концептуальний підхід до визначення та структуризації змісту компетентності керівників навчальних закладів, у якому зроблена орієнтація на їх підготовку до суто управлінської діяльності (її філософію, теорію та технології). Запропоновано орієнтовну модель змісту компетентності керівників загальноосвітніх закладів, що враховує політичну культуру фахівця, патріотизм, високі моральні якості, суспільну активність, особисті психологічні якості, професійно-посадову та предметно-фахову компетентність. Охарактеризовано компоненти складових функціональної компетентності директора школи - педагогічного керівництва суспільним вихованням учнів, управління навчально-виховним процесом, адміністративної і господарської та викладацької діяльності. Зазначено, що модель компетентності - це система теоретико-методологічних, спеціально-фахових знань і технологічних умінь, які об'єктивно необхідні особистості для виконання посадово-функціональних обов'язків, відповідних моральних і психологічних якостей.

Представлен концептуальный подход к определению и структуризации содержания компетентности руководителей учебных заведений, в котором сделана ориентация на их подготовку к сугубо управленческой деятельности (ее философию, теорию и технологии). Предложена ориентировочная модель содержания компетентности руководителей общеобразовательных заведений, которая учитывает политическую культуру специалиста, патриотизм, высокие моральные качества, общественную активность, личные психологические качества и профессионально-должностную и предметно-профессиональную компетентность. Охарактеризованы компоненты составных функциональной компетентности директора школы - педагогического руководства общественным воспитанием учеников, управления учебно-воспитательным процессом, административной и хозяйственной и преподавательской деятельностью. Отмечено, что модель компетентности - это система теоретико-методологических, специально-профессиональных знаний и технологических умений, которые объективно необходимы личности для выполнения должностных функциональных обязанностей, соответствующих моральных и психологических качеств.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 + Ю959.181:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Сазонова О. В. 
Співвідношення рівня конфліктності особистості та індивідуального стилю управління в умовах навчальної діяльності / О. В. Сазонова // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 2. - С. 224-232. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто різні підходи до аналізу управління навчальним закладом. Описано дослідження співвідношення рівня конфліктності особистості, домінуючих стратегій поведінки та індивідуальних стилів управління на прикладі викладачів гімназії.

Рассмотрены различные подходы к анализу управления учебным заведением. Описано исследование соотношения уровня конфликтности личности, доминирующих стратегий поведения и индивидуальных стилей управления на примере преподавателей гимназии.

The different approaches to educational institution administration analysis are considered. The survey on the correlation between the individuality conflict level, dominated behavioral strategies and individual managerial styles on the example of college teachers is described


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 + Ю959.181:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Вознюк А. В. 
Індивідуально-особистісні характеристики керівників освітніх організацій як важлива складова успішного управління атестацією педагогічних працівників / А. В. Вознюк // Наука і освіта. - 2007. - № 3. - С. 69-72. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Досліджено проблему сутності управління атестацією педагогічних працівників. Визначено рівень розвитку індивідуально-особистісних характеристик керівника освітньої організації. Наведено результати наукового дослідження щодо даної тематики, проведеного серед керівників освітніх організацій. Констатовано, що аналіз зазначених характеристик керівників освітніх організацій до управління атестацією педагогічних працівників виявив основні тенденції її розвитку, врахування яких доцільне у процесі спеціальної підготовки керівників.

Исследована проблема сущности управления аттестацией педагогических работников. Определен уровень развития личностных характеристик руководителя образовательной организации. Приведены результаты научного исследования на указанную тематику, проведенного среди руководителей научных организаций. Констатировано, что анализ указанных характеристик руководителей образовательных учреждений к управлению аттестацией педагогических работников выявил основные тенденции ее развития, учет которых является целесообразным в процессе специальной подготовки руководителей.

The atticle deals with the problem of essence of management by certification of pedagogical workers. The level of development of personal characteristics of the head of the educational organization is determined. Results of scientific research on the specified subjects, lead among heads of the scientific organizations are resulted. It is ascertained, that the analysis of the specified characteristics of heads of educational establishments to management of certification of pedagogical workers has revealed the basic tendencies of its development which account is expedient during special підготовки heads.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ч34(4УКР)п2 + Ю959.181:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Овдієнко І. М. 
Модель психологічної підготовленості керівника загальноосвітнього навчального закладу до взаємодії зі шкільною психологічною службою / І. М. Овдієнко // Наука і освіта. - 2008. - № 4/5. - С. 84-86. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито психологічні особливості процесу взаємодії між керівником загальноосвітнього навчального закладу та шкільною психологічною службою. Процес містить взаємопов'язані компоненти: когнітивний, операційний, особистісний, мотиваційний та ціннісний. Зазначено, що у разі взаємодії керівника ЗНЗ зі шкільним психологом означені компоненти тісно взаємодіють між собою та лише за комплексним їх застосуванням можна говорити про наявність у керівника психологічної готовності до керування ЗНЗ у складних умовах сьогодення.

Раскрыты психологические особенности процесса взаимодействия между руководителем общеобразовательного учебного заведения и школьной психологической службой. В процессе содержится пять взаимосвязанные компоненты: когнитивный, операционный, личностный, мотивационный и ценностный. Отмечено, что при взаимодействии руководителя общеобразовательного учебного заведения со школьным психологом обозначенные компоненты тесно взаимосвязаны и лишь при их комплексном применении можно говорить о наличии у руководителя психологической подготовленности к управлению общеобразовательным учреждением в современных условиях.

The psychological features of process of co-operation are Exposed between the leader of general educational establishment and school psychological service. There are five associate components in a process: когнитивный, operation, personality, motivational and valued. It is marked that at co-operating of leader of general educational establishment with a school psychologist the marked components are closely associate and only at their complex use it is possible to talk about a presence for the leader of psychological preparedness to the management general establishment in modern terms .


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Ю959.181:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Брюховецька О. В. 
Креативність як чинник формування комунікативної компетентності керівників освітніх організацій / О. В. Брюховецька // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість". - С. 151-155. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Обгрунтовано роль креативності у формуванні комунікативної компетентності керівників освітніх організацій. Показано результати емпіричного дослідження рівнів розвитку креативного потенціалу керівників. Встановлено вплив віку, статі, загального стажу та стажу управлінської діяльності на рівні розвитку креативності. Аналіз результатів дослідження розвитку креативності управлінських кадрів виявив у більшості керівників середній і низький рівні креативності, і лише у чверті керівників виявлено високий рівень сформованості креативного потенціалу.

Обоснована роль креативности в формировании коммуникативной компетентности руководителей образовательных организаций. Показаны результаты эмпирического исследования уровней развития креативного потенциала руководителей. Установлено влияние возраста, пола, общего стажа и стажа управленческой деятельности на уровни развития креативности. Анализ результатов исследования развития креативности управленческих кадров обнаружил у большинства руководителей средний и низкий уровни креативности, и лишь у четверти руководителей выявлен высокий уровень сформированности креативного потенциала.

The role of the creativity in the shaping of communicative competence of heads of educational institutions. Shows the results of an empirical study of levels of development of creative potential leaders. The influence of age, sex, total length and length of management at the level of creativity. Analysis of the results of the study of creativity, management training found in most middle and low levels of creativity, and only a quarter of the managers found a high level of formation of creative potential.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1 + Ю959.181:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Юр'єва І. А. 
Особливості психолого-педагогічної підготовки жінки-керівника до адміністративної діяльності / І. А. Юр'єва // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 1. - С. 86-91. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено актуальність проблеми формування системи якісної підготовки фахівців управлінської діяльності із застосуванням наукових методів педагогіки та психології управління та з урахуванням особливостей жінок. Розкрито роль жінки-керівника у підвищенні ефективності роботи в органах місцевого самоуправління. Виявлено чинники, що впливають на професійний статус жінок. Обгрунтовано необхідність формування системного підходу до особистості жінки-адміністратора з урахуванням особливостей жіночого мислення.

Показана актуальность проблемы формирования качественной подготовки специалистов управленческой деятельности с применением научных методов педагогики и психологии управления. Раскрыта роль женщины-руководителя в повышении эффективности работы в органах местного самоуправления. Определены факторы, влияющие на профессиональный статус женщины. Обоснована необходимость формирования системного подхода к личности женщины-администратора с учетом особенностей женского мышления.

In the article of forming administrative personnel preparation is revealed, in particular the preparation of women-leader in institutions of local government using scientific methods of administrative psychology. The role of a modern women-leader administrator was analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181:Ч30 + Ю937.31 + Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Лосєва Н. М. 
Сучасний підхід до вивчення особистості керівника освіти / Н. М. Лосєва, Е. К. Степаненко // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 3. - С. 64-73. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Досліджено особистісно-професійний розвиток керівників освіти, який потребує розроблення теоретико-методологічних основ такої галузі, як акмеологія управління освітою. Визначено її завдання та принципи саморозвитку. Виокремлено рівні управлінської діяльності, серед яких репродуктивний, адаптивний, локально-моделювальний, системно-моделювальний, інноваційно-творчий. Висвітлено методологічні підходи до визначення менеджерських якостей керівника освіти та опанування ним творчого інноваційно-дослідницького стилю діяльності. Представлено головні напрямки роботи кафедри управління освітою факультету перепідготовки й підвищення кваліфікації керівних педагогічних кадрів і консорціуму математичного факультету "Університет-школа" Донецького національного університету. Зроблено висновок про умови стійкого позитивного ставлення керівника освіти до своєї професійної діяльності та його особистісного зростання, яке неодмінно супроводжується і професійним зростанням.

Исследовано личностно-профессиональное развитие руководителей образования, которое требует разработки теоретико-методологических основ такой отрасли, как акмеология управления образованием. Определены ее задачи и принципы саморазвития. Выделены уровни управленческой деятельности, среди которых репродуктивный, адаптивный, локально-моделирующий, системно-моделирующий, инновационно-творческий. Освещены методологические подходы к определению менеджерских качеств руководителя образования и овладению им творческого инновационно-исследовательского стиля деятельности. Представлены главные направления работы кафедры управления образованием факультета переподготовки и повышения квалификации руководящих педагогических кадров и консорциума математического факультета "Университет-школа" Донецкого национального университета. Сделан вывод об условиях устойчивого положительного отношения руководителя образования к своей профессиональной деятельности и его личностного роста, который непременно сопровождается и профессиональным ростом.

Studied personal-professional development of educational leaders, which requires the development of theoretical and methodological foundations of such industries as acmeology management education. Defined its objectives and principles of self-development. Marked levels of management, including reproductive, adaptive, locally-modeling, system-modeling, innovation and creativity. Highlight the methodological approaches to the definition of managerial qualities of the head of education and mastery of creative innovation and research style of activity. Presented the main directions of work of the department of education management faculty retraining and guidance of teaching staff and a consortium of Mathematics Faculty "University - School" of Donetsk National University. Concluded that the conditions for sustainable positive attitude director of education for his career and his personal growth, which certainly accompanied and professional growth.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ю959.181:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кравченко Л. 
Комплекс особистісних технологій самопрезентації менеджера освіти / Л. Кравченко // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2007. - Вип. 22. - С. 84-91. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано потреби, шляхи та засоби створення комплексу особистісних технологій менеджера освіти у процесі неперервної педагогічної підготовки. Особливу увагу приділено методам конструювання технологій здорового способу життя, самоіміджування, особистісної привабливості керівника.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ю959.181:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського