Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (14)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю945.461$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Грицан А. В. 
Виховання режисера: психофізичний та інтелектуальний тренінг : навч. посіб. / А. В. Грицан; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника, Ін-т мистец. - 2-ге вид., переробл. і доповн. - Івано-Франківськ, 2009. - 188 c. - укp.

Розглянуто педагогічні ідеї, методи та прийоми навчання сценічного мистецтва видатних театральних діячів минулого та сучасності: К. Станіславського, В. Немировича-Данченка, І. Карпенка-Карого, М. Кропивницького, П. Саксаганського, В. Василька, Є Вахтангова, М. Чехова, Л. Курбаса, Г. Юри, А. Попова, Г. Товстоногова, С. Данченка. Висвітлено мінімум теоретичних знань з режисури та майстерності актора, необхідний для усвідомленого виконання студентами практичних вправ у процесі тренінгу. Запропоновано методи виховання уваги та спостережливості, творчої уяви та фантазії, образно-метафоричного та творчого мислення, композиційних здібностей, літературно-художньої інтуїції, розвитку сценічного спілкування, м'язової волі, пластичної виразності актора, емоційної пам'яті, характерності, темпоритму, наведено рекомендації щодо розв'язання нестандартних задач.

Рассмотрены педагогические идеи, методы и приемы обучения сценическому искусству выдающихся театральных деятелей прошлого и современности: К. Станиславского, В. Немировича-Данченка, И. Карпенка-Карого, М. Кропивницкого, А. Саксаганского, В. Василька, Е. Вахтангова, М. Чехова, Л. Курбаса, Г. Юры, А. Попова, Г. Товстоногова, С. Данченка. Изложен минимум теоретических знаний по режиссуре и мастерству актера, необходимый для осознанного выполнения студентами практических заданий тренинга. Рассмотрены методы развития внимания и наблюдательности, творческого воображения и фантазии, образно-метафорического и творческого мышления, композиционных способностей, литературно-художественной интуиции, сценического общения, мышечной воли, пластической выразительности актера, эмоциональной памяти, характерности, темпоритма, обоснованы рекомендации по решению нестандартных задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ334.075 я73 + Ю945.461 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА727447 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сгібнева С. С. 
Вокальна творчість актора драматичного театру: мистецтвознавчий та психолого-педагогічний аспекти : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / С. С. Сгібнева; Харк. держ. ун-т мистец. ім. І.П.Котляревського. - Х., 2009. - 17 c. - укp.

Досліджено теоретичні аспекти, присвячені формуванню вокально-виконавської майстерності актора драматичного театру, визначено функцію вокально-сценічної творчості актора в контексті сучасної режисури. Розкрито сутність і специфіку вокально-акторської майстерності, виявлено специфічні особливості розвитку вокально-виконавських здібностей актора драматичного театру у процесі вокально-сценічної діяльності. Запропоновано та теоретично обгрунтовано визначення "акторсько-вокального діалогу", визначено значущість особистісно-акторської функції в процесі вокально-сценічної діяльності. Введено поняття "актор, що співає", "вокальна тема ролі", "вокально-акторська майстерність", розроблено модель створення вокально-сценічного образу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ334.076+Щ314.3-7р + Ю945.461-47

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369471 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Савченко-Шагінян Т. Л. 
"Жіноча" кінорежисура в гендерному аспекті культуротворчості : автореф. дис. ... канд. культурології : 26.00.01 / Т. Л. Савченко-Шагінян; Київ. нац. ун-т культури та мистецтв. - К., 2010. - 18 c. - укp.

Запропоновано новий підхід, що базується на уявленнях про бісексуальну природу психології та психіки людини, розвинутих у працях з філософії, психології, соціології та медицини О. Вейнінгером, В.В. Розановим, І.С. Коном та іншими дослідниками. Зазначено, що творам, створеним жінками-кінорежисерами, поряд з виключно жіночими рисами, такими як підвищене емоційне забарвлення твору, його сентиментальність, образність, також притаманні риси, характерні чоловічому кінематографічному твору - дослідження віддалених філософських і соціальних проблем, цілісність, сувора логічність і послідовність сюжетної лінії. Проведено аналіз кінотворів у тендерному аспекті, який дозволяє віднайти в них невідомі особливості та деталі, природа яких, за розглядання в традиційному для кінознавства ключі, залишаються без пояснень. Встановлено, що існує реальна необхідність в створенні нового методу аналізу - гендерного, що дозволяє відкрити новий вимір у багатовимірному просторі, в якому є твори людського духу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.2*344 + Щ374.075 + Ю945.461-733

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371991 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Траверсе Т.  
Політичне мислення як творче освоєння суспільної дійсності / Т. Траверсе // Соц. психологія. - 2011. - № 6. - С. 34-41. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Представлено розробку моделі проявів творчості в процесі політичного мислення актора в контексті структурно-стратегіальної парадигми творчості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.461

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Санникова А. А. 
Психологический анализ сценической роли: размышления исполнителя / А. А. Санникова // Наука і освіта. - 2007. - № 4/5. - С. 147-148. - рус.

Розглянуто процес внутрішнього перевтілення як процес переживання сценічної ролі (на прикладі Джильди, героїні опери Дж.Верді "Ріголетто"). Висвітлено психологічний портрет героїні. Констатовано високий драматизм даної опери.

Рассмотрен процесс внутреннего перевоплощения как процесс переживания сценической роли (на примере Джильды, героини оперы Дж.Верди "Риголетто"). Освещен психологический портрет героини. Констатирован высокий драматизм данной оперы.

The article deals with the process of internal transformation as process of experience of a scenic role (on example by Jilda, heroines of opera J.Verdi "Rigoletto"). The psychological portrait of the heroine is covered. The high dramatic nature of thegiven opera is ascertained.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.461

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Оганезова-Григоренко О. В. 
Автопоэзис артиста мюзикла как творческий феномен и предмет музыковедческого дискурса : монография / О. В. Оганезова-Григоренко; Одесская национальная музыкальная академия имени А. В. Неждановой. - Одесса : Астропринт, 2019. - 373 c. - Бібліогр.: с. 336-366 - рус.

Обґрунтовано творчий процес артиста у рамках синергетичної концепції автопоезісу живих систем. На прикладі аналізу феноменології іманентного творчого процесу артиста мюзиклу, вперше розроблено музикознавчі аспекти проблеми автопоезісу артиста: представлено системну природу процесу професійної та особистісної самоорганізації артиста, визначено артистичний алгоритм творчості артиста мюзиклу як іманентний музично-інтонаційний процес, в основі якого лежать генетично зумовлені природні особистісні здібності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ335.430.76 + Ю945.461-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА865122 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського