Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю945.40-724$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Лысенкова Т. М. 
Роль эмоциональных факторов и игровой деятельности в творческом обучении / Т. М. Лысенкова // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 116-118. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Проаналізовано роль емоційних факторів, які виявляються у спеціально створених емоціогенних ситуаціях і творчому навчанні. Доведено, що найбільш повно дані фактори реалізуються в ігровій діяльності. Відзначено, що гра як форма культури характеризується предметністю, всезагальністю та морально-духовною спрямованістю. З'ясовано сутність гри в людинотворчій діяльності. Підкреслено, що сучасне суспільство має компенсувати втрату ігрового елемента культури свідомою організацією ігрових форм діяльності для різних вікових груп.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.40-724-52 + Ч311.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Малімон Л. Я. 
Специфіка емоційності осіб з різним рівнем креативності : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.01 / Л. Я. Малімон; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2003. - 20 c. - укp.

Вивчено особливості емоційної сфери творчих осіб. Обгрунтовано формально-динамічну структуру емоційності, виділено стійкі індивідуально-типові симптомокомплекси (типи) емоційності, здійснено їх психологічний аналіз. Розкрито емоційні особливості представників творчих професій у сфері мистецтва: художників і музикантів. Установлено, що емоційні характеристики особистості більшою мірою пов'язані з її творчим потенціалом, рівнем вираженості творчої обдарованості (креативності), ніж зі спеціальними здібностями та сферою професійної творчої реалізації. Виявлено особливості взаємозв'язку між креативністю та її окремими параметрами, а також якісними і динамічними характеристиками емоційності. Досліджено емоційні профілі осіб з різним рівнем креативності, вивчено специфіку їх актуальних та стійких емоційних переживань. Описано психологічну своєрідність виділених формально-динамічних типів (індивідуально-типових симптомокомплексів) емоційності творчих осіб, створено їх психологічні "портрети" у контексті досліджуваних емоційних характеристик.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.21-223 + Ю945.40-724

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА325433 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ткачук О. В. 
Психологія художніх здатностей : монографія / О. В. Ткачук; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - О. : Букаєв В. В., 2012. - 356 c. - Бібліогр.: с. 317-356 - укp.

Розглянуто з позицій філософії, педагогіки, психології основні підходи до художніх здатностей особистості. У межах концепції "онтології художньої свідомості особистості" запропоновано способи розгляду проблеми, де сприйняття мистецтва розглядається психологічною естетикою з погляду закономірностей, які реалізуються у практиці художньої свідомості. Наведено адаптовані методи експериментальних досліджень художніх здатностей особистості. Запропоновано метод дослідження функціональної асиметрії мозку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.40-724

Шифр НБУВ: ВА759681 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Полчанова Г. С. 
Соціально-психологічна підтримка творчої особистості в умовах вищого навчального закладу: організаційно-методичний аспект / Г. С. Полчанова // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 4. - С. 23-29. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено досвід роботи психологічної служби ВНЗ щодо перебудови освітнього простору, зорієнтованого на потреби творчої особистості. Описано модель діяльності психологічної служби та програму вдосконалення системи наукового та навчально-методичного забезпечення освітнього процесу.

Освещен опыт работы психологической службы ВУЗ по перестройке образовательного пространства, ориентированного на потребности личности. Описана модель деятельности психологической службы, а также программа совершенствования системы научного и учебно-методического обеспечения процесса образования.

It covers the experience of psychological services for university restructuring educational space, oriented to the needs of the creative personality. It is described the model of psychological services and the program of improvement of the scientific and methodological support of the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220 + Ю945.40-724 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ткачук О. В. 
Розробка та використання методики "кольороструктурування" для дослідження художніх здатностей / О. В. Ткачук // Наука і освіта. - 2010. - № 4/5. - С. 48-54. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Запропоновано процес розробки та використання методики діагностики рівня розвитку художніх здатностей у 100-та студентів I - V курсів художньо-графічного факультету Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського на основі методики "кольороструктурування графічного образа". Обгрунтовано діагностичні показники професійно важливих якостей, таких як композиційне мислення, симетрія - асиметрія, динаміка - статика, цілісність - стохастичність, колірна гармонія - дисгармонія, ступінь завершеності - незавершеності.

Представлен процесс разработки и использования методики диагностики уровня развития художественных способностей у 100-та студентов I - V курсов художественно-графичного факультета Южноукраинского национального педагогического университета имени К.Д. Ушинского на основе методики цветоструктурирования графического образа. Обоснованы диагностические показатели профессионально важных качеств, таких как композиционное мышление, симметрия - асимметрия, динамика - статика, целостность - стохастичность, цветовая гармония - дисгармония, степень завершенности - незавершенности.

Presents the development and use of diagnostic techniques the level of development of artistic abilities of 100 students I - V courses South Ukrainian National Pedagogical University named after K. Ushyns'kogo technique color modeling graphic image. It's substantiated the diagnostic performance of professionally important qualities, such as compositional thinking, symmetry - asymmetry, dynamics - static, integrity - stochastic, color harmony - discord, the degree of completion - incompleteness.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.40-724 с

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Винар В. 
Психолого-педагогічні основи формування творчих здібностей майбутніх вчителів початкових класів / В. Винар // Нова пед. думка. - 2008. - № 3. - С. 28-30. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито психолого-педагогічні основи формування творчих здібностей майбутніх вчителів початкових класів та висвітлено методи розвитку творчої особистості студента. Визначено завдання навчально-виховної роботи у вищому навчальному педагогічному закладі для формування самостійної, творчо мислячої особистості майбутнього педагога - цілеспрямований розвиток здібностей особистості, формування позитивного ставлення до творчості, здійснення роботи у напрямку оволодіння студентами стратегіями і тактиками творчого вирішення будь-яких педагогічних проблем. Зазначено, що спрямованість системи педагогічної освіти на збагачення та розвиток сукупної професійної культури студентів забезпечує прогресивну динаміку творчих здібностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220 + Ч489.518.3 + Ю945.40-724

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ткачук О. 
Онтогенетичний розвиток художніх здібностей особистості / О. Ткачук // Наука і освіта. - 2012. - № 3. - С. 112-117. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто загальні підходи до теорії художніх здібностей особистості з її складовими та закономірностями. Висвітлено стадіальність та кризи цих періодів. Подано перелік творчих цінностей, потенціалів, ресурсів, спроможностей в їх генетичному розгортанні, якими володіє творчо обдарована особистість як суб'єкт творення всіх інших цінностей. Обгрунтовано узагальнену характеристику творчо обдарованої дитини. Зазначено, що період становлення особистості індивіда, характеризується низкою критичних періодів, пов'язаних з появою особистісних новотворів, нових способів взаємодії з навколишнім світом, становленням самосвідомості.

Рассмотрены общие подходы к теории художественных способностей личности с ее составляющими и закономерностями. Освещена стадиальность и кризис этих периодов. Перечислены творческие ценности, потенциалы, ресурсы, возможности в их генетическом развертывании, которыми обладает творчески одаренная личность как субъект создания всех других ценностей. Обоснована обобщенная характеристика творчески одаренного ребенка. Указано, что период становления личности индивида, характеризуется рядом критических периодов, связанных с появлением личностных новообразований, новых способов взаимодействия с окружающим миром, становлением самосознания.

The general approach to the theory of artistic abilities of the individual, with its components and patterns. Covered by stages, and these periods of crisis. Are creative values, capabilities, resources, and opportunities in their genetic deployment that has creatively gifted person as the subject of the creation of all other values. Justified generalized characteristics of gifted children. Stated that the period of the personality of the individual, has a number of critical periods, with the emergence of the personal growths, new ways of interacting with the world, the emergence of self-consciousness.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.40-724

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського