Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (35)Книжкові видання та компакт-диски (200)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю940.91$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 160
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Щербан Т. Д. 
Професійне становлення молодого вчителя як психологічна проблема : Дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. Д. Щербан; Академія педагогічних наук України, Інститут психології. - К., 1995. - 160 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю940.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС48153 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Малицкая Л. Б. 
Формирование профессиональной эмпатии у будущих учителей : Дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л. Б. Малицкая; Криворожский государственный педагогический институт. - Кривой Рог, 1995. - 184 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю940.91-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС51061 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Щербан Т. Д. 
Професійне становлення молодого вчителя як психологічна проблема : Дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. Д. Щербан; Академія педагогічних наук України, Інститут психології. - К., 1995. - 160 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю940.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС48153 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Хрущ О. В. 
Музичне виховання в галузі педагогічної освіти (Аналіз вихідних понять) / О. В. Хрущ. - К. : ТОВ "Міжнар. фін. агенція", 1997. - 23 c. - Бібліогр.: 24 назв. - укp. - рус.

Аналізуються деякі базові поняття педагогічної і музичної психології з метою розширення психодіагностичного потенціалу останніх при розв'язанні задач, пов'язаних з удосконаленням психологічної підготовки студентів педвузів до майбутньої професійної діяльності. Подається розгорнутий аналіз існуючих до сьогодні в музичній психології точок зору на це питання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91 + Щ31р(4УКР)31-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р85207 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бородій 
Психологічні основи підготовки вчителів до організації спільно- розподіленої учбової діяльності : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бородій; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 1998. - 18 c. - укp. - рус.

Розкриваються особливості формування у студентів педагогічного коледжу готовності до застосування в навчальному процесі спільно-розподіленої учбової діяльності школярів. На основі психологічного аналізу групових форм учбової діяльності школярів і діяльності вчителя за цих умов, розроблено навчальне забезпечення їхньої підготовки, яке включало поряд із вивченням теоретичного курсу тренінгові заняття. В результаті у більшості студентів сформовано психологічну готовність до організації спільно-розподіленої учбової діяльності школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч421.22 + Ю940.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА301245 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Яловик В. Т. 
Психологічні передумови формування педагогічних здібностей у вчителів фізичної культури / В. Т. Яловик. - Луцьк : Вежа, 1998. - 145 c. - Бібліогр.: 33 назв. - укp.

Розкриваються історичні передумови та психолого-педагогічні основи розвитку педагогічних здібностей. Описується зміст та структура компонентів провідних і допоміжних здібностей, що відіграють значну роль у рості майстерності вчителя. Висвітлюються шляхи формування та динаміка розвитку педагогічних здібностей у майбутніх вчителів фізичної культури. Наводяться деякі рекомендації з удосконалення системи підготовки вчителів, вказуються основні засоби професійного виховання, робиться акцент на вивчення загальнопрофесійних дисциплін, психології учнів, а також на оволодіння компонентами педагогічних здібностей в умовах природньої педагогічної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ю943.9 + Ю940.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587484 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Хрущ О. В. 
Психолого-педагогічні умови та засоби формування готовності до музично-педагогічної діяльності / О. В. Хрущ. - К. : ТОВ "Міжнар. фін. агенція", 1998. - 18 c. - Бібліогр.: 23 назв. - укp. - рус.

Висвітлюються питання щодо психолого-педагогічних умов та засобів формування у майбутнього вчителя музики готовності до професійної діяльності. Обговорюється необхідність залучення у дослідницький контекст психології вищої школи феноменів, що визначають своєрідність утворення й перебігу окремого виду діяльності - музично-педагогічної.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91 + Щ31р(4УКР)31-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р85208 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Хрущ-Ріпська О. В. 
Психологічні засади формування у студентів педвузу готовності до майбутньої професійної діяльності (на матеріалі музвиховання) : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. В. Хрущ-Ріпська; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка. - К., 1999. - 17 c. - укp. - рус.

Дисертація містить теоретичне і експериментальне дослідження проблеми готовності до музично-педагогічної діяльності. З'ясовано, що успішність здійснення музично-педагогічної діяльності обумовлюється єдністю функціонування загальних і спеціальних здібностей особистості, серед яких спостережливість, антиципація, креативність, музикальність, експресивність і ставлення відіграють роль системоутворюючого фактору. Практична реалізація результатів дослідження міститься у визначенні основних принципів і підходів до організації навчальної діяльності студентів, спрямованої на актуалізацію і формування їх професійної готовності до музичного виховання в молодших класах загальноосвітніх шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91 + Щ31р(4УКР)31-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА303278 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Хомич Л. О. 
Система психолого-педагогічної підготовки вчителя початкових класів / Л. О. Хомич // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 1. - С. 104-110. - укp.

Рассмотрена комплексная психолого-педагогическая подготовка учителя начальных классов в вузах III и IV уровней аккредитации. Определены ее цель, функции, структура, содержание, формы и методы реализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518 + Ю940.91с

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Черненький Ю. П. 
Вплив когнітивного стилю вчителя на міжособистісні конфлікти з учнями : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Ю. П. Черненький; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 1999. - 18 c. - укp.

Розкрито зв'язок між когнітивним стилем учителя і його схильністю до міжособистісних конфліктів з учнями. Подано психологічний портрет конфліктогенного вчителя. Аналіз когнітивного стилю вчителів, схильних до конфліктів, дозволив установити, що цей зв'язок найбільш виразно виступає, якщо враховувати показники не одного параметру стилю, а їх системи; залежність від поля, тип реакції і когнітивну диференційованість.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ю954.04-7 + Ю940.91-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА307631 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Максимчук Н. П. 
Психологічні особливості становлення ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. П. Максимчук; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 20 c. - укp.

Поглиблено та розширено зміст поняття "ціннісні орієнтації майбутнього вчителя" як центрального компонента професійної спрямованості студента педагогічного вузу, що визначає успішність аксіологічної діяльності, формування світоглядної позиції та визначення особистісного смислу педагогічної діяльності. Встановлено чинники, що впливають на динаміку ціннісних орієнтацій, ієрархічну структуру, шляхи та засоби їх розширення. Виявлено зв'язок змісту ціннісних орієнтацій з особистісними характеристиками студентів педагогічного вузу (рівень самоактуалізації особистості майбутнього вчителя та його професійно-педагогічна спрямованість). Обгрунтовано, розроблено та апробовано систему розширення цінностей майбутнього вчителя активними методами навчання, практичні рекомендації викладачам психологічних дисциплін щодо процесу становлення ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки у вищому навчальному педагогічному закладі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311590 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Психолого-педагогічні проблеми підготовки вчительських кадрів в умовах трансформації суспільства : Матеріали міжнар. наук.-теор. конф. до 80-ї річниці НПУ ім.М.П.Драгоманова, 18 - 19 жовт. 2000 р. Ч. 1 / ред.: М. І. Шкіль; уклад.: П. В. Дмитренко, О. Л. Макаренко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000 . - 228 c. - укp.

Висвітлено концептуальні засади моделі вчителя (викладача)-предметника, особливості реформування шкільної фізичної освіти. Зроблено концептуальний аналіз структури та змісту навчальних посібників з педагогіки. Розроблено методику створення посібників нового покоління. Досліджено проблеми оцінювання якості підготовки учнів в Україні, проблеми гуманізації у викладанні педагогічних предметів, структури та змісту психолого-педагогічної та фахової підготовки педагогічних кадрів. Визначено головні напрями перебудови навчання в сучасній школі. Вивчено шляхи соціально-психологічної адаптації інвалідів з вадами зору у вузі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР) я431 + Ч489.511.203 я431 + Ю940.91(4УКР) я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В343811 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Яблонська Т. М. 
Розвиток здатності до рефлексії в професійному становленні особистості вчителя початкових класів : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. М. Яблонська; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2000. - 20 c. - укp.

З'ясовано, що важливим компонентом становлення педагога-професіонала є розвиток у нього педагогічної самосвідомості шляхом розвитку здатності до рефлексії, яка також виступає базовою ознакою у системі професійних якостей педагога. Досліджено особливості саморефлексії та рефлексії педагогічної діяльності майбутніх вчителів, а також основні тенденції їх співвідношення. Встановлено: ефективним шляхом розвитку рефлексії майбутніх педагогів є поєднання тренінгу рефлексивності з рефлексивними формами організації активної педагогічної практики студентів, що забезпечує набуття студентами рефлексивних вмінь та перенесення їх у галузь практично-педагогічної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ю940.91-342

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА309243 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Дідусь Н. І. 
Модель психономічної техніки / Н. І. Дідусь // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 84-88. - укp.

Розкрито структуру і механізм функціонування психономічної техніки учителя. Запропоновано включати до психономічної техніки мінімум компонентів, який забезпечує оптимальне досягнення педагогічних і психотерапевтичних цілей: психономічної спостережливості, самостійного мислення, здібності до психотерапевтичної саморегуляції, емпатичного спілкуватися, здійснення педагогічного та особистісно-зорієнтованого психотерапевтичного впливу. Наведено оригінальну модель психономічної техніки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ю940.91с2/3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Семиченко В. А. 
Психологічна структура педагогічної діяльності : Навч. посіб. Ч. 1 / В. А. Семиченко, В. С. Заслуженюк; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2000. - 217 c. - Библиогр.: с. 214-216 - укp.

Визначено об'єктивні та суб'єктивні передумови педагогічної діяльності (ПД), розкрито зміст її поняття. Проаналізовано особливості адаптації молодого вчителя до педагогічного та учнівського колективів. Висвітлено проблеми гуманізму в ПД, реалізації диференційованого підходу, педагогічного оцінювання, різноспрямованих тенденцій розвитку ПД, а також співвідношення індивідуальності вчителя, учнів та класу.

Определены объективные и субъективные предпосылки педагогической деятельности (ПД), раскрыто содержание ее понятия. Проанализированы особенности адаптации молодого учителя к педагогическому и ученическому коллективам. Освещены проблемы гуманизма в ПД, реализации дифференцированного подхода, педагогического оценивания результатов деятельности, разнонаправленных тенденций развития ПД, а также соотношения индивидуальности учителя, учеников и класса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ю940.91я73 + Ю959.0я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В345756/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Психолого-педагогічні проблеми підготовки вчительських кадрів в умовах трансформації суспільства : Матеріали міжнар. наук.-теор. конф. до 80-ї річниці НПУ ім.М.П.Драгоманова, 18 - 19 жовт. 2000 р. Ч. 2 / ред.: М. І. Шкіль; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000 . - 256 c. - укp.

Визначено шляхи та засоби особистісно-професійного зростання майбутнього вчителя, напрямки удосконалення форм державної атестації майбутніх вчителів трудового навчання виробничих технологій та основ виробництва. Досліджено проблемні аспекти реалізації змісту занять та оцінювання успішності з фізичної культури у загальноосвітніх школах, психолого-педагогічні аспекти виховання спостережливості молодших школярів. Проаналізовано ефективність особистісно орієнтованої технології навчання на заняттях з педагогіки. Висвітлено психологічні умови формування позитивного ставлення до учня у майбутніх вчителів. Обгрунтовано взаємозв'язок математики з економікою, деякі аспекти вдосконалення професійної спрямованості навчання майбутніх вчителів математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР) я431 + Ч489.511.203 я431 + Ю940.91(4УКР) я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В343811 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Семиченко В. А. 
Психологічна структура педагогічної діяльності : Навч. посіб. Ч. 2 / В. А. Семиченко, В. С. Заслуженюк; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2000. - 231 c. - укp.

Висвітлено проблеми становлення молодих учителів у процесі професійної підготовки в закладах освіти та на початку самостійної педагогічної діяльності (ПД). Визначено психологічні чинники вибору професії студентами вищих педагогічних навчальних закладів. Проаналізовано особливості зовнішніх і внутрішніх конфліктів, які мають прояв у діяльності вчителя. Розглянуто педагогічну ситуацію як об'єкт системного підходу, а також педагогічну дію як структурний компонент діяльності. Наведено теоретичну модель структури ПД. Охарактеризовано процес коригування в ПД.

Освещены проблемы становления молодых учителей в процессе профессиональной подготоки в заведениях образования и в начале самостоятельной педагогической деятельности (ПД). Определены психологические факторы выбора профессии студентами высших педагогических учебных заведений. Проанализированы особенности внутренних и внешних конфликтов, проявляющихся в деятельности учителя. Рассмотрены педагогическая ситуация как объект системного подхода, а также педагогическое действие как структурный компонент деятельности. Приведена теоретическая модель структуры ПД. Охарактеризован процесс корректировки в ПД.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ю940.91я73 + Ю959.0я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В345756/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Лебедева А. И. 
Учитель математики с позиции личностно-ориентированного подхода к обучению / А. И. Лебедева // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2000. - Вип. 13. - С. 32-41. - Библиогр.: 16 назв. - рус.

Рассмотрены вопросы, связанные с особенностями личности учителя математики и учета их при организации личностно-ориентированного последипломного образования. Рассмотрены факторы, вызывающие профессиональную деформацию, выделены качества личности, способствующие профессиональному росту. Предложена методика оказания помощи учителю в устранении профессиональных деформаций.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-42 + Ю940.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Терещук С. В. 
Психологічні детермінанти комунікативного потенціалу вчителя : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. В. Терещук; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2001. - 21 c. - укp.

Вивчено психологічні детермінанти комунікативного потенціалу вчителя. Виявлено шляхи його актуалізації на етапі вузівської підготовки майбутнього педагога. Уточнено та конкретизовано уявлення про зміст, сутність та особливості комунікативного потенціалу вчителя. Виокремлено його психологічну та соціальну основи. Обгрунтовано доцільність комунікативної підготовки майбутніх спеціалістів, її детермінованість рівнем сформованості ціннісного ставлення до комунікативної діяльності, системою комунікативних знань і вмінь, перцептивно-рефлексивних та емпатійно-емоційних можливостей, психологічною готовністю студента до оптимальної реалізації свого комунікативного потенціалу в практичній педагогічній діяльності, мотивацією спілкування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю953 + Ю940.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА312151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Козій М. К. 
Психолого-педагогічні умови удосконалення педагогічної практики студентів : Метод. посіб. / М. К. Козій; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Вид-во Нац. пед. ун-ту ім. М.П.Драгоманова, 2001. - 140 c. - Бібліогр.: с. 136-140. - укp.

Розглянуто види та форми педагогічної практики студентів коледжів, обговорено особливості організації її керівництва. Висвітлено місце та роль педагогічної практики у формуванні особистості педагога, проаналізовано її етапи, визначено взаємозв'язок педагогічної діяльності та професійної практики. Встановлено критерії оцінки діяльності практиканта. Наведено експериментальні підходи та методи вдосконалення педагогічної практики в системі діяльності коледжів і загальноосвітних шкіл. Визначено психолого-педагогічні умови вдосконалення педагогічної практики студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91 + Ч489.511.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА620310 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського