Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (10)Книжкові видання та компакт-диски (38)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю940.3-72$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 59
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Фоменко З. Ю. 
Моральные и социальные факторы успешной учебы студентов / З. Ю. Фоменко // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - 2008. - № 8. - С. 49-55. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-72

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69446 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Ковальчишина Н. І. 
Тренінг формування професійної мотивації у курсантів навчальних закладів МВС / Н. І. Ковальчишина // Право і безпека. - 2006. - 5, № 5. - С. 184-188. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто питання формування професійних мотивів в період здобуття освіти за допомогою тренінгових технологій. Проаналізовано мотиви вибору професії співробітника ОВС. Запропоновано тренінгову програму щодо ознайомлення курсантів з майбутньою професією та підвищення їх мотиваційної готовності до навчання.

Рассмотрены вопросы формирования профессиональных мотивов у курсантов учебных заведений МВС в период получения образования с помощью тренинговых технологий. Проанализированы мотивы выбора профессии правоохранителя. Предложена тренинговая программа для идентификации курсантов с будущей профессией и повышения их мотивационной готовности к обучению.

The article is devoted to the problems of professional motivation forming for cadets with the help of training methods. The motives of choice of profession by the police force staff are analyzed in the present article. The program for identification of cadets with their future profession and the increase of their motivation Turing their studies are presented by the author.


Ключ. слова: тренінг формування, професійна мотивація, курсанти навчальних закладів, МВС
Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01р3:Ю9 + Ю940.3-723

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24082 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Скляр П.  
Деякі проблеми гуманізації вищої технічної школи / П. Скляр // Соц. психологія. - 2005. - № 4. - С. 121-130. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

На підставі аналізу соціологічних, психологічних, політологічних джерел і результатів студій "Старшокласник Луганщини" та "Першокурсник", проведених у 2003 - 2004 роках кафедрою психології Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля щодо ціннісних орієнтацій старшокласників і першокурсників, здійснено спробу проаналізувати вплив цих чинників на проблему мотивації навчальної діяльності студентства, її продуктивності.


Ключ. слова: мотивація, інженерна підготовка
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.23 + Ю940.3-723 + Ч481.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Соломка Т.  
Самоактуалізація студентів під час професійної підготовки / Т. Соломка // Соц. психологія. - 2006. - № 4. - С. 152-167. - Бібліогр.: 31 назв. - укp.

Досліджено питання професійної мотиваційної основи освітньої діяльності студентів. На думку автора, головною цінністю освіти стає розвиток потреб і здатності до самореалізації творчого потенціалу, спрямованості на саморозвиток і самоосвіту.


Ключ. слова: самоактулізація, професійна мотивація
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-72 + Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Авраменко М. О. 
Мотиви та засоби залучення студентів до заочної форми навчання / М. О. Авраменко, О. Р. Пряхін, В. А. Жадько, О. М. Денисенко, О. О. Портна // Запорож. мед. журн. - 2009. - 11, № 4. - С. 130-131. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Рассмотрены особенности привлечения студентов к поступлению на фармацевтический факультет заочной формы обучения Запорожского государственного медицинского университета, некоторые аспекты мотивации к обучению, организации учебного процесса и возможности внедрения новейших технологий в процесс обучения специалистов-провизоров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р88 + Ю940.3-72

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мацько Д. С. 
Формування мотивації студентів до науково-дослідної діяльності у процесі вивчення англійської мови та літератури / Д. С. Мацько // Освіта на Луганщині. - 2009. - № 1. - С. 147-151. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування мотивації студентів до науково-дослідної діяльності у процесі вивчення англійської мови та літератури. Теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування мотивації студентської молоді до проведення власних наукових досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-723

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Занюк С. С. 
Психологічні закономірності керування мотивацією учіння студентської молоді : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. С. Занюк; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано та експериментально доведено, що формування мотивації учіння у студентів - це системний процес, зумовлений розвитком стійких мотиваційних утворень (мотивів). Встановлено, що на розвиток мотивації учіння впливають такі фактори: посилення почуття компетентності; формування у студентської молоді здатності до самокерування власною мотивацією; наявність схильності до визначення мети та самореалізації. Проаналізовано психологічні механізми розвитку мотивації учіння: мотиваційне зміщення, наслідування, сенсоутворення, динаміку когнітивного компонента мотивації. Під час проведення психотренінгу встановлено статистично значуще зростання у студентів показників за такими мотивами: саморозвитку, пізнання, соціального престижу, досягнення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-723 + Ю949.2с + Ч481.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА329967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Чаусова Т. В. 
Психологічні особливості мотивації навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. В. Чаусова; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2004. - 22 c. - укp.

Виявлено особливості та тенденції розвитку мотивації навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів. Визначено концептуальні основи дослідження на засадах системної методології. За результатами констатуючого експерименту вивчено індивідуальні, гендерні особливості мотиваційної сфери студентів та тенденції її змін у процесі навчання. Запропоновано методику формувального впливу на мотиваційні сфери студентів, експериментально підтверджено її ефективність та доведено доцільність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-72 + Ч489.518.5 + Ж.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330753 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Матохнюк Л. О. 
Формування психологічної готовності майбутніх інженерів-прикордонників до професійної діяльності : Автореф. дис... канд. психол. наук / Л. О. Матохнюк; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. - Хмельниц., 2006. - 20 c. - укp.

Вперше визначено суб'єктивні та об'єктивні умови розвитку психологічної готовності курсантів інженерних груп до професійної діяльності на кордоні та запропоновано програму її формування у навчально-виховному процесі під час вивчення курсу вищої математики. Розкрито зміст поняття "психологічна готовність до професійної діяльності інженера-прикордонника". Визначено й охарактеризовано компоненти та розроблено модель психологічної готовності курсантів до професійної діяльності інженера. Обгрунтовано умови та динаміку розвитку мотиваційно-ціннісного, когнітивного та операційно-процесуального компонентів даної якості у курсантів I - IV курсів Національної академії Державної прикордонної служби України. Удосконалено метод психодіагностики психологічної готовності курсантів до професійної діяльності та наведено психологічне обгрунтування методик навчання курсантів вищої математики. Показано провідну роль розвитку мотиваційно-ціннісного компонента у формуванні психологічної готовності курсантів до професійної діяльності за умов використання активних методів навчання і створення на заняттях з вищої математики сприятливої атмосфери для саморозвитку особистості. Розроблено й апробовано програму формування психологічної готовноті майбутніх інженерів-прикордонників до професійної діяльності у навчально-виховному процесі, яка сприятиме забезпеченню розвитку професійно важливих якостей майбутнього фахівця. Підтверджено ефективність її застосування для формування таких якостей майбутніх офіцерів-прикордонників, як комунікативна компетентність, самооцінка, здатність до творчої самореалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-72 + Ц4,8(4УКР)397.1-33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ржевська-Штефан З. О. 
Формування смислоутворюючих мотивів навчальної діяльності майбутніх психологів в процесі професійної підготовки : автореф. дис... канд. психол. наук / З. О. Ржевська-Штефан; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2007. - 21 c. - укp.

Досліджено проблему формування смислоутворюючих мотивів навчальної діяльності майбутніх психологів. Розроблено й апробовано програми фасилітативного формування смислоутворюючих мотивів за умов мотиваційної кризи. Розглянуто теоретичні аспекти проблеми формування смислоутворюючих мотивів на рівні взаємодії суб'єктивних й об'єктивних смислів діяльності. Проаналізовано підходи щодо розв'язання проблеми їх неспівпадіння, запропоновані у різних моделях навчання. Обгрунтовано доцільність використання для формування смислоутворюючих мотивів навчальної діяльності майбутніх психологів криз мотиваційного характеру. Виявлено, що за умов традиційного навчання стихійне переживання студентами-психологами мотиваційних криз має недостатньо великий потенціал формування смислоутворюючих мотивів, необхідних для ефективного досягнення поставлених завдань особистісного та професійного розвитку. З урахуванням необхідності перетворення мотиваційної кризи на предмет навчальної діяльності майбутніх психологів розроблено програму фасилітативного формування їх смислоутворюючих мотивів за умов керованої мотиваційної кризи засобами недирективного впливу (фасилітації). Доведено можливість більш ефективного формування смислоутворюючих мотивів шляхом використання умов керованої мотиваційної кризи. Виявлено, що розвиток реконструктивних умінь майбутніх психологів сприяє прискоренню розв'язання протиріч в їх мотиваційно-смисловій сфері, пов'язаних з кризою професійного самовизначення та зростанню активності та відповідальності студентів за результати навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р(4УКР) + Ю940.3-723

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354208 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Морозова О. О. 
Методика формування мотивації педагогічної діяльності у майбутніх учителів музики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. О. Морозова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Уперше в системі вищої музично-педагогічної освіти розроблено й апробовано експериментальну методику формування мотивації педагогічної діяльності у майбутніх учителів музики. Визначено педагогічні умови ефективного формування мотивації педагогічної діяльності у студентів. Обгрунтовано критерії та показники сформованості мотивації педагогічної діяльності у цих учителів музики. Конкретизовано поняття "мотивація музично-педагогічної діяльності", виявлено особливості її формування. Удосконалено методичне забезпечення фахової підготовки студентів факультетів музично-педагогічного спрямування. Розроблено методику формування мотивації педагогічної діяльності у процесі фахової підготовки майбутніх учителів музики, сутність якої полягає у закріпленні наявних і формуванні нових мотивів професійної діяльності, усвідомленні її смислу, стимулюванні розвитку теоретичної обізнаності та спрямованості на збагачення досвіду музично-педагогічної діяльності студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-34 + Ю940.3-723

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378824 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Гренюк Л. С. 
Мотиваційна готовність студентів-сурдопедагогів до професійної діяльності (на матеріалі звуковимови) : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 / Л. С. Гренюк; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Вперше проведено психологічне вивчення рівня сформованості мотиваційної готовності студентів-сурдопедагогів до професійної діяльності. Сконструйовано й апробовано діагностичні методики та розроблено психологічні підходи ефективного впливу на розвиток мотиваційної готовності студентів-сурдопедагогів до професійної діяльності у період навчання в університеті. Виявлено структуру та встановлено критерії та рівні мотиваційної готовності студентів-сурдопедагогів до професійної діяльності. Визначено домінантні мотиви та характер їх впливу на діяльність і виявлено "модифіковані ознаки критеріїв", які визначають процес і результат мотиваційної готовності. Вдосконалено знання сутності феномену мотиваційної готовності студента-сурдопедагога до здійснення професійної діяльності та конкретизовано положення про взаємозв'язок мотиваційної сфери та діяльності у формуванні особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.22 + Ч432 р(4УКР)3 + Ю940.3-723

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА379662 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Каньоса Н. Г. 
Мотиви учбово-професійної самореалізації студентів вищих педагогічних навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. Г. Каньоса; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С.Костюка. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Вивчено психологічні особливості самореалізації особистості майбутніх педагогів (МП). Визначено концептуальні підходи до вивчення проблеми мотивації учбово-професійної самореалізації (УПС) як процесу розкриття, випробування, розгортання, здійснення можливостей індивіда в контексті її оволодіння та виконання. Описано теоретичну модель УПС з когнітивною, цілепокладальною, мотиваційною, креативною та поведінковою складовими. Наведено дані про рівні сформованості даних складових у МП. Розкрито зміст та особливості мотивів УПС. Доведено, що формування даних мотивів відбувається на підставі опосередкування існуючою, реально діючою мотивацією. Визначено психолого-педагогічні умови формування мотивів УПС і розроблено розвивальну психолого-педагогічну програму впливу на становлення даних мотивів, доведено її ефективність позитивною динамікою показників самореалізації студентів експериментальної групи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-723 + Ч489.511.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377782 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Борисенко Л. Л. 
Педагогічні умови оптимізації індивідуальних навчальних стилів студентів вищих економічних навчальних закладів : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л. Л. Борисенко; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему оптимізації індивідуальних навчальних стилів студентів економічних ВНЗ. На підставі психолого-педагогічного аналізу проблеми уточнено сутність, зміст, структурно-функціональні компоненти індивідуального навчального стилю студента. Розроблено типологію стилів і трансферно-інверсійну модель їх оптимізації. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови оптимізації індивідуальних навчальних стилів студентів (поєднання інноваційних і традиційних технологій навчання у навчальному процесі під час вивчення дисциплін психолого-педагогічного циклу; застосування ергономічного підходу; забезпечення мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів). Експериментально доведено ефективність використання трансферно-інноваційної моделі оптимізації індивідуальних навчальних стилів студентів, спрямованої на поступове, послідовне, логічно обгрунтоване формування у них оптимальних індивідуальних навчальних стилів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-72

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369897 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кочарян О. С. 
Структура мотивації навчальної діяльності студентів : навч. посіб. / О. С. Кочарян, Є. В. Фролова, В. М. Павленко; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є. Жуковського "Харк. авіац. ін-т". - Х., 2011. - 39 c. - Бібліогр.: с. 36-39 - укp.

Розглянуто проблему мотивації навчання у педагогічній психології. Охарактеризовано види навчальних мотивів студентів ВНЗ. Проведено психосемантичний аналіз мотивації студентів технічних і гуманітарних напрямів підготовки та надано рекомендації щодо організації навчальної, наукової та виховної роботи зі студентською молоддю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-723

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р117933 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Гончаренко C. У. 
Теоретико-методологічні проблеми розвитку освіти дорослих в умовах глобалізаційних та інтеграційних процесів / C. У. Гончаренко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 1. - С. 66-71. - укp.

Розглянуто проблему дидактичної системи освіти дорослих, яка повинна враховувати особливості навчання дорослих: наявність внутрішньої мотивації до навчання. Визначено самостійність як уміння організовувати процес розв'язання задачі та постійне прагнення людини будувати свою професійну діяльність на основі нової інформації як спосіб самовираження і саморозвитку.

Рассмотрена проблема дидактической системы образования взрослых, которая должна учитывать особенности учения взрослых: наличие внутреннего побуждения к учению. Определена самостоятельность как умение организовать процесс решения задачи и управлять им в соответствии с этой задачей, стремление человека строить свою профессиональную деятельность на основе новой информации как способ его самовыражения и саморазвития.

The problem didactic adult education, which should take into account the peculiarities of teaching adults: the presence of internal motivation to learning, helping himself to set himself the task, build a plan of its decision and implement it; independence as the ability to organize problem-solving process and manage it in accordance with this objective ; permanent human desire to build their careers on the basis of new information as a way to self-expression and self-development.


Ключ. слова: освіта дорослих, професійна діяльність, дидактична система
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.2 + Ю940.3-72

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Коломієць А. А. 
Формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів технічних спеціальностей засобами історіографії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. А. Коломієць; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2011. - 20 c. - укp.

Визначено понятійний апарат проблеми мотивації, досліджено проблему формування мотивації студентів до навчання засобами історіографії. Розроблено методику застосування засобів історіографії з метою формування позитивних мотивів до навчання, визначено й експериментально перевірено педагогічні умови застосування даної методики. Експериментально доведено, що впровадження розробленої методики застосування засобів історіографії в навчальному процесі безпосередньо впливає на формування позитивних мотивів навчання та зміну мотивації навчально-пізнавальної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-723 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА380817 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Рідель Т. М. 
Формування мотивації учіння студентів аграрних університетів у процесі вивчення іноземних мов : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Т. М. Рідель; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2011. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано психолого-педагогічні механізми формування мотивації учіння студентів немовних вищих закладів освіти. Конкретизовано теоретичні положення щодо взаємозумовленості мотивації та здібностей, визначальної ролі спілкування в розвитку особистості. Визначено концептуальні підходи до побудови гіпотетичної моделі оптимальної мотивації до вивчення іноземної мови студентами-аграріями. Розроблено модель мотивації до вивчення іноземної мови, подано її теоретичне обгрунтування, визначено психолого-педагогічний зміст виділених структурних компонентів моделі. Виявлено, досліджено й описано механізм взаємодії рівня іншомовних здібностей і мотивації навчання у процесі вивчення іноземної мови. Проаналізовано соціально-психологічні характеристики групи, як компоненту моделі мотивації, що сприяє її оптимізації. Розроблено методики для виявлення рівня професійної мотивації, мотивації вивчення іноземної мови, рівня розвитку іншомовних здібностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2 + Ю940.3-72

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА381553 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Косенко Ю. І. 
Використання ланцюгів Маркова для прогнозування колективної мотивації студентів / Ю. І. Косенко, П. С. Носов, Є. О. Яковенко // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2010. - № 3/4. - С. 30-32. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено підхід застосування марківських ланцюгів в задачах прогнозування мотивації студентів. Виявлено залежності, що дозволяють побудувати матрицю перехідної імовірності для прогнозування мотивації студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-723

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Давидова В. Д. 
Мотивація дорослих до пізнавальної діяльності у шведських навчальних гуртках неформальної освіти дорослих / В. Д. Давидова // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 183, ч. 1. - С. 61-67. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано проблему мотивації в освіті дорослих з огляду на шведський досвід, та роль навчальних гуртків неформальної освіти дорослих у мотивації дорослих до пізнавальної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-72 + Ч444(4ШВЕ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського