Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Книжкові видання та компакт-диски (46)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю937.4 я73$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Гуцуляк Н. М. 
Вікова психологія : Курс лекцій / Н. М. Гуцуляк, Н. Г. Рудюк; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2007. - 95 c. - укp.

Визначено предмет, завдання та методи вікової психології, розглянуто її зв'язок з іншими науками. Наведено загальну характеристику онтогенезу людської психіки, розглянуто фактори та рушійні сили її розвитку. Обгрунтовано принципи побудови періодизації психічного розвитку дитини. Проаналізовано проблему співвідношення навчання та розвитку. Визначено особливості психічного розвитку немовляти. Наведено психологічну характеристику дітей раннього, дошкільного та молодшого шкільного віку. Розкрито сутність поняття "психологічна готовність дітей до школи". Показано специфіку психічного розвитку особистості підлітка, зокрема розглянуто навчальну діяльність, становлення стосунків з дорослими та ровесниками, розвиток пізнавальних процесів та види поведінкових девіацій у даний період. Проаналізовано найбільш характерні прояви вікових криз (дитинства, особистості підлітка та віку дорослості). Розглянуто психологічні особливості юнацтва, зокрема, зміни мотивації поведінки, формування основних потреб та інтересів та соціальне становлення.

Определены предмет, задания и методы возрастной психологии, рассмотрена взаимосвязь данной дисциплины с другими науками. Приведена общая характеристика онтогенеза человеческой психики, рассмотрены факторы и двигательные силы ее развития. Обоснованы основные принципы разработки периодизации психического развития ребенка. Проанализирована проблема соотношения обучения и развития. Показаны особенности психического развития в период младенчества. Приведена психологическая характеристика детей раннего, дошкольного и младшего школьного возраста. Раскрыта сущность понятия "психологическая готовность детей к школе". Показана специфика психического развития личности подростка, в частности рассмотрены учебная деятельность, становление отношений со взрослыми и ровесниками, развитие познавательных процессов и виды поведенческих девиаций в данный период. Проанализированы наиболее характерные проявления возрастных кризисов (детства, личности подростка и взрослого возраста). Рассмотрены психологические особенности формирования личности в юношеский период, в частности, изменение мотивации поведения, развитие основных потребностей и интересов, социальное становление.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.4 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА685650 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Скрипченко О. В. 
Вікова та педагогічна психологія : Навч. посіб. / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, С. О. Ставицька, О. Г. Артемчук, Н. Д. Абрамян. - К. : Каравела, 2006. - 344 c. - (Вища освіта в Україні). - укp.

На підставі досягнень психологічної науки наведено відомості з вікової та педагогічної психології (ВПП). Розглянуто історію ВПП, емпіричні та інтерпретаційні методи. Розкрито суть понять про психічний розвиток, навчання, психологію виховання, педагогічну діяльність. Висвітлено основні теорії психологічного розвитку дитини, зокрема, характерні особливості психології періоду немовлят, дошкільного та молодшого шкільного віку, особистості підлітка. Охарактеризовано пізнавальну сферу та розвиток вищих психічних функцій в юнацькому віці.

На основе достижений психологической науки приведены сведения по возрастной и педагогической психологии (ВПП). Рассмотрена история ВПП, ее эмпирические и интерпретационные методы. Раскрыта сущность понятий о психическом развитии, обучении, психологии воспитания, педагогической деятельности. Освещены основные теории психологического развития ребенка, в частности, характерные особенности психологии грудничкового периода, дошкольного и младшего школьного возраста, личности подростка. Охарактеризованы познавательная сфера и развитие высших психических функций в юношеском возрасте.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.4 я73 + Ю984.0 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА677907 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Поліщук В. М. 
Вікова і педагогічна психолія : навч. посіб. / В. М. Поліщук; Глухів. нац. пед. ун-т ім. О.Довженка. - 3-тє вид., виправл. - Суми : Унів. кн., 2010. - 352 c. - укp.

Розкрито основний зміст вікової та педагогічної психології як окремих галузей психологічного знання. Запропоновано апробовані форми навчальної роботи, які сприяють успішному засвоєнню інформації, розвивають пізнавальні інтереси, стимулюють дослідницьку діяльність та мотивацію до самовдосконалення. Увагу приділено методам вікової психології, особливостям психічного розвитку старшокласників, закономірностям навчального процесу.

Раскрыто содержание возрастной и педагогической психологии как отдельных отраслей психологического знания. Предложены апробированные формы учебной работы, содействующие успешному усвоению информации, развивающие познавательные интересы, стимулирующие исследовательскую деятельность и мотивацию к самоусовершенствованию. Уделено внимание методам возрастной психологии, особенностям психического развития старшеклассников, закономерностям учебного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.4 я73 + Ю984.0 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА729695 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Савчин М. В. 
Вікова психологія : навч. посіб. / М. В. Савчин, Л. П. Василенко; ред.: Т. А. Дічевська. - 2-ге вид., доповн. - К. : Академвидав, 2011. - 382 c. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. 378-382 - укp.

Висвітлено загальні засади та теоретичні основи, історію розвитку вікової психології (ВП), особливості психічного буття людини. Розкрито структуру, функції та завдання ВП, визначено напрями, концепції та теорії ВП, психічний і особистісний розвиток людини, детермінанти та чинники психічного розвитку, загальні закономірності розвитку особистості, показники та порушення психічного й особистісного розвитку. Наведено загальні характеристики психології дитини, підлітка, дорослої людини та літнього віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.4 я73 + Ю983.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА745850 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Павелків Р. В. 
Вікова психологія : підручник / Р. В. Павелків. - К. : Кондор, 2011. - 468 c. - укp.

Розкрито сутність, предмет, теоретичні засади та методи дослідження вікової психології. Розглянуто критерії періодизації психічного розвитку особистості. Висвітлено питання психології дошкільного віку, шкільного, підліткового, юнацького, дорослого віку та старості. Подано інформацію про особливості спілкування в ранньому віці, соціальну ситуацію розвитку молодшого школяра, кризу підліткового віку, проблеми періодизації дорослості, теорії старіння та старості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.4 я73-1 + Ю937.4 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА744332 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Терлецька Л. Г. 
Психологія і психодіагностика : підруч. для студ. ВНЗ / Л. Г. Терлецька. - К. : Слово, 2013. - 605 c. - Бібліогр.: с. 601-603 - укp.

Розглянуто вікову психологію як галузь психологічного знання, розкрито поняття "вік" і "онтогенез". Простежено типологічний (віковий) розвиток людини від раннього віку до старості. Увагу приділено змісту та розвитку психодіагностики, класифікації психодіагностичних методик. Проаналізовано психодіагностичну роботу як засіб психологічної допомоги особистості, етапи психодіагностичного обстеження. Надано загальну психологічну характеристику особистості, досліджено її когнітивну, афективну та соціально-психологічну сфери.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.4 я73-1 + Ю983.4 я73-1 + Ю9 с.я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764836 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Основи вікової та гендерної психології : навч. посіб. / Т. В. Петровська, І. В. Толкунова, Г. В. Жукова, О. М. Курдибаха, Т. М. Булгакова; ред.: Т. В. Петровська; Національний університет фізичного виховання і спорту України. - Київ : Позднишев, 2021. - 190 c. - Бібліогр.: с. 177-190 - укp.

Досліджено теоретичні основи вікової та гендерної психології. Розглянуто напрями психології розвитку людини, її внутрішньої психологічної суті з урахуванням основ навчання та виховання. Увагу приділено гендерній ідентичності особистості. Наголошено на гендерних відмінностях в інтелектуальних, мовленнєвих, емоційних сферах чоловіків та жінок. Визначено основні поняття та категорії наукової методології у віковій і гендерній психології та застосовання їх у професійній діяльності фахівця з фізичної терапії, ерготерапії. Запропоновано вибір необхідних методів для психодіагностики конкретного психічного явища, а також оволодіння методами дослідження, обробки та трактування отриманих результатів. Проаналізовано процес визначення критеріїв оцінки норми та відхилень у формуванні особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.3 я73-5 + Ю937.4 я73-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848379 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Загальна та вікова психологія : навч.-метод. посіб. / уклад.: С. С. Доскач, Л. Б. Костик; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. - Чернівці : ЧНУ : Рута, 2023. - 255 c. - Бібліогр.: с. 205-207 - укp.

Представлено навчальний посібник, в якому описано фундаментальні категорії загальної та вікової психології, історію, концептуальні положення, які окреслено у поглядах вчених, методології та методи дослідження особистості. Розкрито особливості життя людини на кожному віковому етапі. Викладено опис лекційних занять, які відображені у таблицях та схемах, лекційний матеріал забезпечує студентів знаннями з загальної та вікової психології, який має на меті розвивати у студентів професійну компетентність, ініціативність, творче ставлення до праці, бажання і прагнення до психолого-педагогічної обізнаності, оволодіння психологічною культурою,а використання психотехнічних прийомів, надасть можливість підвищити саморегуляцію і самоконтроль, що сприятиме студентам у майбутній професійній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю93 я73 + Ю937.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА862718 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського