Пошуковий запит: (<.>U=Ю935.213.1$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. | ВА709159 Савчин М. В. Психологія відповідальної поведінки [Текст] : монографія
|
2. | Ж24479 Кваша О. Інтернальний локус контролю як показник соціальної відповідальності майбутніх вчителів [Текст]: 2 // Соц. психологія.-С.139-144
|
3. | РА350895 Лазорко О. В.Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. Психологічні детермінанти відповідальності менеджерів промислового підприємства [Текст] : Автореф. дис... канд. психол. наук.- URL: /ard/2007/
|
4. | РА373971 Сагань І. А.Нац. акад. пед. наук УкраїниІн-т психол. ім. Г. С. Костюка . Соціально-психологічні особливості відповідальності особистості в умовах складних життєвих ситуацій [Текст] : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05.- URL: /ard/2010/
|
5. | РА373216 Кочарян І. О.Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. Типологічні та структурні особливості особистісного симптомокомплексу відповідальності [Текст] : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01.- URL: /ard/2010/
|
6. | Ж24479 Мельник О. Поняття провини та відповідальності у давньоруську добу [Текст]: 5 // Соц. психологія.-С.180-186
|
7. | ВА761493 Пономарьов О. С. Відповідальність в системі професійної компетентності фахівця [Текст] : навч.-метод. посіб. з дисципліни "Моделювання професійної діяльності фахівця" для студ. спец. "Педагогіка вищої школи"
|
8. | Ж69659 Кочарян І. О. Психологічна корекція особистісного симптомокомплексу відповідальності [Текст] 15: вип. 4 // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія.-С.108-116
|
9. | Ж16225 Нарійчук М. Д. Результативність соціально-педагогічних умов становлення самооцінки особистісних моральних якостей [] // Наука і освіта, 2006,N № 5/6.-С.132-134
|
10. | Ж14642 Бех І. Д. Педагогіка успіху: виховні втрати та їх подолання [] // Педагогіка і психологія, 2004,N № 4.-С.5-15
|
11. | Ж15566 Шаюк О. Емоційно-вольовий компетент толерантності [] / О. Шаюк // Освіта і управління, 2011. т.Т. 14,N № 1.-С.104-110
|
12. | Ж22868 Зоря Ю. Сутність патріотизму як інтегрованого почуття особистості [] // Нова педагогічна думка, 2009,N № 2.-С.93-95
|
13. | Ж70437 Рябовол Т. А. Традиційні та нові підходи до проблеми розвитку емпатії [] / Т. А. Рябовол // Проблеми загальної та педагогічної психології, 2011. т.Т. 13,N Ч. 5.-С.315-322
|
14. | Ж16225 Садова М. А. Теоретико-методологічні передумови дослідження професійної відповідальності особистості [] // Наука і освіта, 2012,N № 6:Психологія.-С.158-161
|
15. | Ж16225 Фриз І. В. Особливості прояву відповідальності студентів [] // Наука і освіта, 2012,N № 6:Психологія.-С.205-208
|
16. | Ж29126:Філос.Псих.Пед. Жирун О. А. Відповідальність як передумова соціально-психологічної трансформації майбутніх фахівців [] // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Серія Філософія. Психологія. Педагогіка, 2013,N № 2.-С.65-66
|
17. | Ж69898/Пед. і псих. Голова Н. І. Характеристика відповідальності як якості особистості старшокласника [] // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського. Серія Педагогіка і психологія, 2008,N Вип. 22.-С.133-138
|
18. | Ж16225 Сергеева Т. В. Принципы эко-гуманистического саморазвития личности [] // Наука і освіта, 2013,N № 7.-С.86-91
|
19. | Ж70151 Басюк Н. А. Загальнонаукове розуміння відповідальності особистості [] // Вісник Житомирського державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2000,N Вип. 6.-С.257-259
|
20. | Ж70151 Левківський М. В. Соціально-правова відповідальність особистості [] // Вісник Житомирського державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2000,N Вип. 6.-С.47-51
|
| |