Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (24)Книжкові видання та компакт-диски (234)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю9 я73$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 70
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Статінова Н. П. 
Основи психології та педагогіки : Навч. посіб. для студ. вищ. закл. освіти / Н. П. Статінова, Г. П. Сень; Київ. держ. торг.-екон. ун-т. - К., 1999. - 318 c. - укp.

Викладено основи психолого-педагогічного знання, шляхи та фактори використання їх потенціалу в реалізації життєвих стратегій та вирішенні актуальних життєвих проблем. Детально проаналізовано сучасний етап розвитку психології та педагогіки, сенсорно-перцептивного устрою людини, організації її емоційно-мотиваційної сфери, проблеми особистості та групи. Розкрито основні напрямки процесів навчання та виховання: принципи, правила, тенденції, форми та методи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73 + Ч311.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА599755 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лозниця В. С. 
Основи психології та педагогіки : Навч. посіб. / В. С. Лозниця; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2001. - 288 c. - укp.

Висвітлено механізми психічних явищ і поведінки людини, психічні стани, пізнавальні процеси, властивості особистості, вікові особливості розвитку психіки. Розглянуто основи виховання та дидактики, завдання та структуру освіти, організацію вищої школи в Україні та університетських систем у розвинутих країнах світу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73 + Ч311.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605528 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Киричук О. В. 
Основи психології : Підруч. для студ. вищ. закл. освіти / О. В. Киричук, В. А. Роменець, В. О. Татенко, І. П. Маноха, В. М. Пискун, Т. С. Кириленко, Т. М. Титаренко. - 4-те вид., стер. - К. : Либідь, 1999. - 632 c. - укp.

Висвітлено принципові, загально-наукові теоретико-методологічні положення, які характеризують психологію як самостійну галузь наукового знання. Узагальнено традиційний та сучасний досвід світової психологічної науки, поєднання філософського, психологічного та культурологічного підходів до визначення сутності психологічних явищ людського буття. Запропоновано науково-психологічний метод, що включає засоби теоретичного та емпіричного дослідження вчинкових характеристик індивідуального буття людини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА594817 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Романовский А. Г. 
Основы психологии и педагогики : Конспект лекций для студ. всех спец. заоч. формы обуч. Ч. 1 / А. Г. Романовский, З. А. Черванева, В. Е. Михайличенко, О. А. Игнатюк, Л. В. Шалимова, М. Ю. Довгопол, А. А. Лаврентьева, С. Б. Ставицкий; Харьк. гос. политехн. ун-т. - Х., 2000. - 100 c. - Библиогр.: 39 назв. - укp.

Проанализированы психические процессы: ощущение, восприятие, внимание, память, мышление и воображение. Значительное внимание уделено эмоционально-волевой сфере регуляции познавательной деятельности и поведению человека, психологии личности, темпераменту и характеру, задаткам и способностям, а также психологии общения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73 + Ч311.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: В343507 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гичан И. С. 
Основы психологии и педагогики : Конспект лекций / И. С. Гичан; Киев. междунар. ун-т гражд. авиации. - К., 1998. - 107 c. - Библиогр.: 16 назв. - рус.

Рассматриваются предмет, основные понятия и методы психологии и психологической практики. Освещаются исторические аспекты становления и развития научной психологии, ее различные направления (гештальтпсихология, бихевиоризм, гуманистическая, когнитивная психология). Описываются познавательные психические процессы, особенности мыслительной деятельности человека, психология его деятельности, темперамент, характер личности, факторы ее развития. Особое внимание уделено эмоционально-чувственной сфере человека, структуре и этапам развития коллектива, организации учебной деятельности, а также вопросам психолого-педагогического содержания процесса обучения студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73-2 + Ч311.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588914 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бондарчук Е. И. 
Основы психологии и педагогики : Курс лекций / Е. И. Бондарчук, Л. И. Бондарчук; Межрегион. акад. упр. персоналом. - 2-е изд., перераб. и доп. - К., 2001. - 168 c. - рус.

Наведено основні психологічні та педагогічні поняття і категорії, а також їх характеристику. Значну увагу приділено психології особистості. Розкрито психологічні механізми становлення особистості та її взаємодії з іншими людьми. Розглянуто питання дидактики та теорії виховання з урахуванням вимог до освіти на сучасному етапі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73-2 + Ч311.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606274 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Лозниця В. С. 
Психологія і педагогіка: основні положення : Навч.посіб. / В. С. Лозниця. - К. : ЕксОб, 2000. - 304 c. - укp.

Розглянуто механізми психологічних явищ і поведінки людини, структуру діяльності, формування особистості тощо. Значну увагу приділено психічним станам і пізнавальним процесам, методам практичної психології, зв'язку між психологією та педагогікою, історичним аспектам розвитку освіти в Україні та історичним формам навчання. Вперше розроблено систему наочних схем з метою кращого засвоєння складних понять, а також проаналізовано придатність історичних форм навчання для сучасних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73 + Ч311.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597808 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Трофімов Ю. Л. 
Психологія : Підруч. для студ. вищ. закл. освіти / Ю. Л. Трофімов, В. В. Рибалка, П. А. Гончарук, Т. С. Кириленко, Т. С. Кудріна, П. С. Перепелиця, М. Л. Смульсон, О. Б. Федоришин. - К. : Либідь, 1999. - 558 c. - укp.

Розглянуто базові поняття психологічної науки, зокрема, ті, що пов'язані з психологією особистості, її діяльністю та поведінкою, розвитком психіки, соціальними і біологічними передумовами формування психічних властивостей індивіда, психічних процесів, функцій і станів. Проаналізовано когнітивну, афективну та соціально-психологічну сфери особистості. Окрему увагу приділено провідним напрямам науково-прикладної та практичної психології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА596461 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Степанов О. М. 
Основи психології і педагогіки : Навч. посіб. / О. М. Степанов, М. М. Фіцула. - 2-е вид., виправл., доповн. - К. : Академвидав, 2005. - 519 c. - (Альма-матер). - укp.

Розкрито загальні засади психології та педагогіки з урахуванням історичного досвіду та сучасних реалій вітчизняної школи. Проаналізовано психологічні закономірності пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери особистості, охарактеризовано темперамент, характер і здібності індивідуальності. Висвітлено теорії освіти та навчання (дидактики), виховного процесу.

Раскрыты основы психологии и педагогики с учетом исторического опыта и современных реалий отечественной школы. Проанализированы психологические закономерности познавательной деятельности, эмоционально-волевой сферы личности, охарактеризованы темперамент, характер и способности индивидуальности. Освещены теории образования и обучения (дидактики), воспитательного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73 + Ч31 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА658209 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Старовойтенко Н. В. 
Основи психології та педагогіки / Н. В. Старовойтенко, Н. М. Фоміна; Черкас. держ. технол. ун-т. - Черкаси, 2005. - 216 c. - Бібліогр.: с. 185-189. - укp.

Розглянуто психічні процеси (відчуття, сприймання, увагу, пам'ять, мислення, уяву), стани та властивості особистості, закономірності людської психіки. Розкрито суть понять про характер, емоції, почуття, здібності, спілкування, вольову поведінку. Показано загальнокультурне значення педагогіки, а також роль психологічних знань у життєдіяльності людини.

Рассмотрены психические процессы (ощущение, восприятие, внимание, память, мышление, представление), состояния и свойства личности, закономерности человеческой психики. Раскрыта сущность понятий о характере, эмоциях, чувствах, способностях, общении, волевом поведении. Показаны общекультурное значение педагогики, а также роль психологических знаний в жизнедеятельности человека.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73 + Ч314 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662556 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Бондаренко А. Ф. 
Основы психологии : Учеб. для студ. фак. слав. яз. Киев. нац. лингвист. ун-та / А. Ф. Бондаренко; Киев. нац. лингвист. ун-т. - К., 2005. - 254 c. - Библиогр.: с. 242-248 - рус.

Изложены история развития, современное состояние и методы психологии. Охарактеризованы психические процессы человека, описаны виды ощущений, восприятий, памяти, мышления, речи, воображения, воли, внимания. Рассмотрены его психические состояния, свойства (темперамент, характер, способность), психосоциальные явления (деятельность, личность, коммуникация). Освещены особенности психического развития ребенка от младенчества до отрочества, подростка, а также психологические проблемы и этапы жизни взрослого человека.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА666017 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Винославська О. В. 
Психологія : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. В. Винославська, О. А. Бреусенко-Кузнєцов, В. Л. Зливков, А. Ш. Апішева, О. С. Васильєва; ред.: О. В. Винославська; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К. : Фірма "ІНКОС", 2005. - 350 c. - укp.

Визначено предмет і завдання психології, розглянуто основні етапи її розвитку. Висвітлено теоретичні, методологічні та природничі засади наукової дисципліни та її взаємозв'язок з іншими науками. Наведено методи психологічних досліджень та обробки одержаних результатів. Розглянуто вікову періодизацію розвитку психіки та особливості будови мозку. Наведено відомості про пізнавальні та емоційно-вольові процеси, охарактеризовано психологічну структуру особистості та засоби саморегуляції діяльності індивіда. Розглянуто основні теорії мотивації, визначено сутність темпераменту, характеру, здібностей, самосвідомості, показано особливості їх формування. Визначено функції психологічного захисту та механізми його реалізації. Висвітлено питання соціальної психології, зокрема розглянуто феномени суспільно-психологічної інтеграції індивідів у групи та процеси групової динаміки. Проаналізовано особливості міжособистісного спілкування, розглянуто основні типи конфліктів, визначенно їх структуру, функції, шляхи запобігання та подолання. Наведено матеріали про масові психічні явища (громадську думку, колективне переживання, змагання, наслідування, навіювання), встановлено механізми їх виникнення та розглянуто сучасні засоби впливу на психологію мас. Проаналізовано вікові особливості студентів та основні етапи розвитку студентської групи.

Определены предмет и задания психологии, рассмотрены основные этапы ее развития. Освещены теоретические, методологические и естественные основы научной дисциплины и ее взаимосвязь с другими науками. Приведены методы психологических исследований и обработки полученных результатов. Рассмотрена возрастная периодизация развития психики и особенности строения мозга. Представлены сведения о познавательных и эмоционально-волевых процессах, охарактеризована психологическая структура личности и средства саморегуляции деятельности индивида. Рассмотрены основные теории мотивации, определена сущность темперамента, характера, способностей, самосознания, показаны особенности их формирования. Установлены функции психологической защиты и механизмы ее реализации. Освещены вопросы социальной психологии, в частности рассмотрены феномены общественно-психологической интеграции индивидов в группы и процессы групповой динамики. Проанализированы особенности межличностного общения, рассмотрены основные типы конфликтов, определена их структура, функции, пути предупреждения и решения. Приведены материалы о массовых психических явлениях (общественном мнении, коллективном переживании, соревновании, наследовании, навеивании), установлены механизмы их возникновения и рассмотрены современные средства влияния на психологию масс. Проанализированы возрастные особенности студентов и основные этапы развития студенческой группы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663775 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Трофімов Ю. Л. 
Психологія : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / Ю. Л. Трофімов, В. В. Рибалка, П. А. Гончарук, Т. С. Кириленко, Т. С. Кудріна, П. С. Перепелиця, М. І. Алексєєва, О. В. Рудоміно-Дусятська. - 3-є вид., стер. - К. : Либідь, 2001. - 558 c. - укp.

Розкрито базові поняття психологічної науки, зокрема, пов'язані з психологією особистості, її діяльністю та поведінкою, розвитком психіки, соціальними та біологічними передумовами формування психічних властивостей індивіда, психічних процесів, функцій та станів. Особливу увагу приділено провідним напрямам науково-прикладної та практичної психології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА611622 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Степанов О. М. 
Основи психології та педагогіки : Посіб. / О. М. Степанов, М. М. Фіцула. - К. : Академвидав, 2003. - 504 c. - (Сер. Альма-матер). - укp.

Розкрито загальні засади психології та педагогіки з урахуванням історичного досвіду та сучасних реалій вітчизняної школи. Визначено критерії й актуальні методологічні проблеми сучасної психології, проаналізовано психологічні закономірності пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери особистості та функції спілкування, охарактеризовано темперамент, характер, здібності індивідуальності. Висвітлено основні закономірності цілісного педагогічного процесу, актуальні проблеми дидактики та теорії виховання.

Раскрыты общие основы психологии и педагогики с учетом исторического опыта и современных реалий отечественной школы. Определены критерии и актуальные методологические проблемы современной психологии, проанализированы психологические закономерности познавательной деятельности, эмоционально-волевой сферы личности и функции общения, охарактеризировано темперамент, характер, способности индивидуальности. Освещены основные закономерности целостного педагогического процесса, актуальные проблемы дидактики и теории воспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73 + Ч31 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА639802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Скрипченко О. В. 
Основи психології і педагогіки. Психічні процеси : Навч.-метод. посіб. / О. В. Скрипченко, І. М. Бушай, Л. О. Скрипченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 146 c. - укp.

З використанням модульного підходу висвітлено проблеми відчуттів, сприймання, пам'яті, мислення та уяви. Розглянуто взаємодію відчуттів, розкрито суть понять предметності та константності сприймання, спогадів, згадування, пригадування, впізнавання, відтворення, запам'ятання та забування. Запропоновано класифікацію видів пам'яті, визначено умови, від яких залежить запам'ятання. Наведено моделі внутрішньої проблемної ситуації. Вміщено список літературних джерел з даного питання.

С использованием модульного подхода освещены проблемы чувств, восприятия, памяти, мышления и представления. Рассмотрено взаимодействие чувств, раскрыто содержание понятий предметности и константности восприятия, воспоминаний, вспоминания, припоминания, опознания, узнавания и забывания. Предложена классификация видов памяти, определены условия, от которых зависит запоминание. Приведены модели внутренней проблемной ситуации. Предложен список литературных источников по данному вопросу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73 + Ч489.511.220 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО25412 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Палеха Ю. І. 
Основи психології та педагогіки : Навч.-метод. посіб. / Ю. І. Палеха, В. І. Герасимчук, О. М. Шиян; Європ. ун-т. - 2-е вид., доповн. - К., 2003. - 164 c. - Бібліогр.: с. 160-162. - укp.

Розглянуто основні складові психології як науки, проаналізовано діяльність її шкіл, напрямів та основних концепцій. Розкрито суть понять психологій діяльності та пізнавальних процесів, особистості, міжособистісних відносин, спілкування та конфлікту. Розглянуто об'єкт, принципи та методи педагогіки. Проаналізовано патріотичні, економічні, екологічні, моральні, естетичні та спортивні складові виховного процесу.

Рассмотрены основные составляющие психологии как науки, проанализирована деятельность ее школ, направлений и основных концепций. Раскрыто содержание понятий психологии деятельности и познавательных процессов, личности, межличностных отношений, общения и конфликта. Рассмотрены объект, принципы и методы педагогики. Проанализированы патриотические, экономические, экологические, эстетические и спортивные составляющие воспитательного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73 + Ч311 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА644754 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Маригодов В. К. 
Педагогика и психология : Аспекты активизации творчества и готовности к профессиональной деятельности: Учеб.-метод. пособие для студ. втузов / В. К. Маригодов, С. Е. Моторная; Севастоп. нац. техн. ун-т. - Севастополь, 2004. - 168 c. - рус.

Освещены проблемы современной системы образования, а также особенности становления личности в жизненном, традиционном, развивающем и творческом обучении. Раскрыта сущность понятий о массивах информации, описаны их виды: педагогической информации для активизации познавательной деятельности и творчества обучаемых, а также для реализации деятельностного подхода к обучению. Предложена методика оценки эффективности процесса обучения студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 я73 + Ю9 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА653687 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Дроботун М. М. 
Психологія : Курс лекцій для студ. пед. ун-ту. Ч. 1. Загальна психологія / М. М. Дроботун, І. Л. Уличний; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. Каф. психології. - Кіровоград, 2003. - 172 c. - укp.

Розкрито наукові засади психології, визначено рефлекторний характер психіки. Наведено основні напрями сучасної психології. Описано основні та додаткові методи дослідження у даній галузі. Розкрито суть поняття діяльності, розглянуто її структуру та види залежно від мети, змісту та форм. Описано види вмінь, навичок, уваги, відчуттів, сприйняття, пам'яті, мислення, уяви, емоцій, почуттів, мовлення та спілкування. Запропоновано класифікацію груп, а також основні концепції розвитку особистості. Визначено типи темпераменту.

Раскрыты научные основы психологии, определен рефлекторный характер психики. Приведены основные направления современной психологии. Описаны основные и дополнительные методы исследования в данной области. Раскрыта сущность понятия деятельности, рассмотрены ее структура и виды в зависимости от ее цели, содержания и форм. Описаны виды умений, навыков, внимания, ощущений, восприятия, памяти, мышления, представлений, эмоций, чувств, речи и общения. Предложены классификация групп, а также основные концепции развития личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347924 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Дроботун М. М. 
Психологія : Курс лекцій для студ. пед. ун-ту. Ч. 2. Вікова та педагогічна психологія / М. М. Дроботун, І. Л. Уличний; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. Каф. психології. - Кіровоград, 2003. - 180 c. - укp.

Описано методи вікової та педагогічної психології. Висвітлено проблеми психічного розвитку дитини, а також психоаналітичні теорії розвитку особистості. Проаналізовано психологічні особливості дітей раннього та дошкільного віку. Наведено загальну психологічну характеристику ситуації розвитку молодшого школяра. Розглянуто анатомо-фізичні, психофізіологічні зміни у період дорослості.

Описаны методы возрастной и педагогической психологии. Освещены проблемы психического развития, а также психоаналитические теории развития личности. Проанализированы психологические особенности детей раннього и дошкольного возраста. Приведена общая психологическая характеристика ситуации развития младшего школьника. Рассмотрены анатомо-физические, психофизиологические изменения, происходящие в период взросления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347924 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Киричук О. В. 
Вступ до спеціальності (психологія) : конспект лекцій / О. В. Киричук; Ін-т підготов. кадрів держ. служби зайнятості України. - К., 2006. - 55 c. - укp.

Розглянуто психологію як науку, особистість як об'єкт професійної діяльності психолога, роботу психолога як професію. Розкрито місце комунікативної діяльності у системі професіограми практичного психолога. Описано види психологічних знань, наведено сучасні напрями психологічної науки. Висвітлено місце психології у системі наук. Виявлено зовнішні не- та керовані фактори становлення та розвитку периферії особистості.

Рассмотрены психология как наука, личность как объект профессиональной деятельности психолога, работа психолога как профессия. Раскрыто место коммуникативной деятельности в системе профессиограммы практического психолога. Описаны виды психологических знаний, приведены современные направления психологической науки. Освещено место психологии в системе наук. Выявлены внешние не- и управляемые факторы становления и развития периферии личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690824 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського