![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ю812.283.33$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Силантьєва В. І. Художнє мислення перехідного часу (російська література і живопис кінця ХІХ - початку ХХ століть) : Автореф. дис... д-ра філол. наук : 10.01.02 / В. І. Силантьєва; НАН України. Ін-т л-ри ім. Т.Г.Шевченка. - К., 2002. - 36 c. - укp.Розкрито зміст поняття "мистецтво перехідної доби", що демонструє ознаки дезінтеграції, кризи та хаосу, а також потенції оновлення. Зазначено, що процеси естетичної переорієнтації, які спостерігалися наприкінці ХІХ - початку ХХ ст., багато в чому подібні до тих, що мають місце і зараз. На підставі узагальнення знань про минуле визначено деякі закономірності розвитку сучасної художньої культури. Сформульовано найважливіші показники мистецтва "несталих" та "нестабільних" часів, а також за даними вивчення кількох видів мистецтва (літератури, живопису, музики) визначено тип художнього мислення перехідної доби. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш400.045:Щ + Щ143(4РОС)5-2 + Ю812.45 + Ю812.283.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА321644 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Плахта С. Імпресіонізм як вияв художнього світогляду кінця ХIХ ст. / С. Плахта // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. Філософ. науки. - 2012. - Вип. 15. - С. 223-228. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Висвітлено розуміння суті імпресіонізму, як вираження нового художнього світобачення кінця ХIХ ст., його філософських засад. Виокремлено такі риси імпресіоністичного світогляду, як безпосередність сприйняття, свобода творчості, оптимізм, єдність матеріального світу. Розкрито об'єктивний характер першого враження у процесі сприйняття світу художником. Висвітлено емоційний та духовний аспекти імпресіоністичного світогляду. На основі аналізу семантичного багатства французького слова "impression" виявлено межовий характер імпресіонізму, який продовжує традиції реалістичного мистецтва, але також втілює індивідуальне бачення митця. Показано, що попри розмитість форм, застосування кольорових тіней та декоративності кольору в картинах імпресіоністів зберігається матеріальна структура предметів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю812.283.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж28852/філос. Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|