1. |
Рожко М. М. Формування пластичної культури студентів мистецьких факультетів педагогічних університетів : Автореф. дис... канд. пед. наук / М. М. Рожко; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2006. - 20 c. - укp.Визначено сутність і зміст пластичної культури як складової педагогічної майстерності студентів мистецьких факультетів педагогічних університетів. Теоретично обгрунтовано педагогічні умови, спрямовані на удосконалення процесу формування пластичної культури, розроблено критерії та показники її оцінювання. Обгрунтовано підходи щодо підвищення ефективності фахової підготовки майбутніх учителів мистецького профілю. Розроблено й апробовано засоби та методи формування пластичної культури студентів. Експериментально доведено ефективність реалізації запропонованих заходів шляхом використання тренінгів, що відповідає певному методичному алгоритму. Сформульовано методичні рекомендації щодо удосконалення пластичної культури під час викладання предметів мистецького циклу. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Щ334.076.43р(4УКР)3 + Ч489.518.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА342649 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
2. |
Рожко М. М. Пластична культура як педагогічна технологія у підготовці майбутніх педагогів-музикантів / М. М. Рожко // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22. - С. 233-235. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Виділено фундамент формування пластичної культури майбутніх педагогів-музикантів: здібності та потреба і вміння знаходити яскраву пластичну форму. Визначено зміст завдань для студентів для формування пластичної культури: намагатися бути виразним за невербального спілкування, уміти керувати тонусом скелетних м'язів, уміти здійснювати психологічну розрядку, постійно контролювати та коректувати поставу, ходу, уміти проявляти своє ставлення до навколишніх за допомогою невербальних засобів, удосконалювати здатність передавати інформацію через міміку тощо. Подано фрагмент пластичного завдання. Зроблено висновок, що особливе місце в контексті культури майбутнього педагога-музиканта займає пластична культура, оскільки вона поєднує в собі фізичний та психічний стан особистості, зумовлює пластичну поведінку, формує людську цілісність. Выделен фундамент формирования пластической культуры будущих педагогов-музыкантов: способности и потребность и умение находить яркую пластическое форму. Определено содержание заданий для студентов для формирования пластической культуры: стараться быть выразительным при невербальном общении, уметь управлять тонусом скелетных мышц, уметь осуществлять психологическую разрядку, постоянно контролировать и корректировать осанку, походку, уметь проявлять свое отношение к окружающим с помощью невербальных средств, совершенствовать способность передавать информацию через мимику и подобное. Представлен фрагмент пластического задания. Сделан вывод, что особое место в контексте культуры будущего педагога-музыканта занимает пластическая культура, поскольку она сочетает в себе физическое и психическое состояние личности, обусловливает пластическое поведение, формирует человеческую целостность. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31:Щ33 + Щ334.076.43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69898/Пед. і псих. Пошук видання у каталогах НБУВ
|