Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ314.18-9$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Мартьянова Г. М. 
Метод проектів у позакласній вокально-хоровій діяльності підлітків / Г. М. Мартьянова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 31. - С. 37-46. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто педагогічні та творчі умови організації позакласної та позашкільної діяльності у підлітковому віці. Досліджено проблему формування художньо-творчих потреб і орієнтацій школярів. З’ясовано співвідношення педагогічних та творчих умов організації позакласної вокально-хорової діяльності на основі технологій проектного навчання. Проаналізовано організацію позакласної роботи в межах музично-виховного процесу в Довгинцівському гуманітарно-технічному ліцеї (м. Кривий Ріг) на прикладі мистецького проекту «Моцарт і сучасність». Зроблено висновок, що проектна технологія створює реальні умови для розвитку та удосконалення комплексу загально-навчальних умінь, зокрема, інтелектуальних, інформаційних, самоорганізаційних, прогностичних.

Рассмотрены педагогические и творческие условия организации внеклассной и внешкольной деятельности в подростковом возрасте. Исследована проблема формирования художественно-творческих потребностей и ориентаций школьников. Определено соотношение педагогических и творческих условий организации внеклассной вокально-хоровой деятельности на основе технологий проектного обучения. Проанализирована организация внеклассной работы в рамках музыкально-воспитательного процесса в Долгинцевском гуманитарно-техническом лицее (г. Кривой Рог) на примере художественного проекта «Моцарт и современность». Сделан вывод, что проектная технология создает реальные условия для развития и усовершенствования комплекса общеучебных умений, в частности, интеллектуальных, информационных, самоорганизационных, прогностических.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.18-9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Яношне Гованскі 
Місце хорового співу у підготовці фахівців дошкільного виховання / Гованскі Яношне // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 2 (45). - С. 204-207. - Бібліогр.: 13 назв. - угор.

Зазначено, що в процесі професійної підготовки студентів дошкільного відділення, які вивчають хоровий спів, необхідно з одного боку, активно співпрацювати з метою досягнення колективного враження, з іншого – зуміти передати слухачу всю силу своєї мистецької умілості. Розкрито вплив позитивних емоцій, викликаних музикою та співом, охарактеризовано душевні переживання, які виникають на цьому тлі.

Отмечено, что в процессе профессиональной подготовки студентов дошкольного отделения, изучающих хоровое пение, необходимо с одной стороны, активно сотрудничать с целью достижения коллективного впечатления, с другой - суметь передать слушателю всю силу своей художественной умелости. Раскрыто влияние положительных эмоций, вызванных музыкой и пением, охарактеризованы душевные переживания, возникающие на этом фоне.

Through their performance during their choral work, kindergarten teacher trainees must both actively contribute to the collective experience, and towards their audience, they have to radiate the power invested in their artistic work. Therefore this paper highlights the effects of the positive emotion emerging in the choral activity, and summarises the conditions of the state of mind generated by the music experience.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Щ314.18-9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського