Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ310.701 р-3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Чупашко І. 
Педагогічна діяльність Михайла Антківа / І. Чупашко // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. - 2015. - № 1. - С. 130-137. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено педагогічну діяльність відомого українського педагога, доцента кафедри хорового диригування Львівської державної консерваторії ім. М. В. Лисенка, кандидата мистецтвознавства Михайла Михайловича Антківа. Проаналізовано основні методи і прийоми, які використовував викладач на уроках хорового диригування. Звернено увагу на комплекс індивідуальних підходів у процесі викладання сольфеджіо на диригентському факультеті вищого навчального музичного закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.701 р-3 + Щ313(4УКР)6-83

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937:Мист. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мудролюбова І. О. 
Методика навчання сольфеджіо молодших школярів у спеціалізованих мистецьких навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. О. Мудролюбова; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 20 c. - укp.

Визначено етапи еволюції предмету сольфеджіо від античності до сучасності, подано детальний поетапний аналіз методичних поглядів, ідей, забезпечення та систем навчання сольфеджіо. Проаналізовано методичні напрацювання та авторські методики навчання сольфеджіо вітчизняних і зарубіжних педагогів XX ст., програми та методику навчання предмету у сучасній музичній школі. Окреслено проблеми та суперечності, які існують на сучасному етапі розвитку предмету та викладено висновки щодо їх вирішення. Розроблено компонентну структуру та визначено педагогічні умови формування навченості ЗУН учнів з предмету сольфеджіо (мотиваційно-пізнавальний, мовно-інтеграційний, навчально-композиційний, когнітивно-компетентнісний, творчо-діяльнісний компоненти з їх критеріями та показниками). Доведено необхідність впровадження та розроблено рекомендації з теорії та методики лінгвізації навчального процесу сольфеджіо. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено авторську методику навчання сольфеджіо молодших школярів у спеціалізованих мистецьких навчальних закладах з розширенням і поглибленням знань, умінь і навичок ритмічного, гармонічного, тембрального, абсолютного слуху. Основоположним методом авторської методики використано спеціально розроблений новий дидактичний метод роботи на уроці - fan-опитування, який дозволяє вирішити більшість психолого-педагогічних і навчальних завдань. У межах авторської методики запропоновано новий вид концерту - концерт з предмету сольфеджіо з використанням спеціально розроблених концертних ритмічних номерів. Методичну модель навчання сольфеджіо розроблено як єдину дидактичну систему спеціально підібраних, взаємопов'язаних принципів, завдань, методів, засобів, форм і прийомів з урахуванням психолого-педагогічних і психофізіологічних особливостей молодших школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.701 р-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА422408 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського