1. |
Андросова Д. В. Мінімалізм в музиці: напрямок і принцип мислення : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / Д. В. Андросова; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. - К., 2005. - 17 c. - укp.Уперше у музикознавстві визначено метод мінімалізму як напрямку та принципу мислення завдяки формулюванню такого підходу як "мінімалізація композиції" на межі композиторського та виконавського мислення. Запропоновано використовувати у сфері музикознавства характеристику механізму проявлення мінімалізму - "емансипацію консонансу", а також поняття "мінімалізація композиції", що визначає результат дії мінімалістської "емансипації консонансу". Зауважено щодо містеріально-християнських витоків мінімалізму, які визначають музичну специфіку даної художньої методології. У даному контексті проаналізовано твори мистецтва певних акторів XVIII - XX ст. (Д. Скарлатті, Н.Гріга, Е.Саті, Ф. Ржевського, Д. Терзакіса, Х. Радулеску, Л.Корі, А.Пьяццолли) та їх виконання з усвідомленням змістового наповнення, яке не охоплюється традиційним аналізом. Запропоновано характеристику значення музичного мінімалізму як "неоплатонізму у мистецтві". Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.611 + Щ310.712
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА337048 Пошук видання у каталогах НБУВ
|