Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Книжкові видання та компакт-диски (38)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш161.121.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Приймаченко В. В. 
Арамейський компонент у складі давньоєврейського Vorlage Септуагінти / В. В. Приймаченко // Сходознавство. - 2007. - № 37. - С. 106-117. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Э37-210.111.21 + Ш161.122-06 + Ш161.121.51-06

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69560 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Спольський Б. 
Ціна мовної уніфікації: відновлення івриту / Б. Спольський // Нар. творчість та етнографія. - 2008. - № 4 (спец. вип.). - С. 23-28. - Бібліогр.: с. 28 - укp.

Розглянуто мовні чинники національної ідентичності, проблеми зв'язку мовних практик із національним питанням, успіхи та недоліки мовної політики держави Ізраїль. Висвітлено історію ревіталізації івриту як фактично мертвої в минулому мови, яку вдалося перетворити на офіційну та розмовну мову держави, забезпечити її функціонування як рідної. Зазначено, що політична реальність, перманентні арабо-ізраїльські війни, ідеологія мовної гегемонії негативно позначилися на розвитку арабської мови в державі, а також звели нанівець зусилля щодо збереження російської мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш121(5ІЗР) + Ш161.121.5-0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27482 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бакуліна Н. В. 
Формування усного мовлення першокласників у процесі навчання мови іврит у школах України : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. В. Бакуліна; Ін-т пед. НАПН України. - К., 2012. - 21 c. - укp.

Досліджено проблему формування усного мовлення учнів І-х класів у процесі навчання мови іврит у школах України. З'ясовано стан зазначеної проблеми у навчально-методичній літературі й практиці навчання. Розглянуто психолінгвістичні й психологічні особливості формування усного мовлення першокласників у процесі навчання мови іврит як другої. Вперше здійснено компаративний аналіз мовних систем мови іврит й української мови, який надав можливість виявити ізоморфні, частковоподібні й аломорфні явища обох мов, що загалом визначило специфіку методики формування відповідних фонетичних, лексичних і граматичних умінь і навичок. Обгрунтовано зміст навчання першокласників усного мовлення мовою іврит, вихідні положення дослідження. Визначено дидактичні й лінгводидактичні принципи методики експериментального навчання, етапи формування усного мовлення. Дібрано оптимальні методи й прийоми вироблення (переносу/корекції) умінь усного мовлення відповідно до кожного етапу навчання, які дали можливість побудувати лінгводидактичну модель формування усного мовлення, на основі якої створено методику навчання усного мовлення першокласників у процесі навчання мови іврит у школах України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш161.121.5-916.113.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА393879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Трумко О. М. 
Особливості комунікації в сім'ях євреїв Галичини другої половини ХIХ століття (на матеріалі творів І. Франка) / О. М. Трумко // Філол. трактати. - 2018. - 10, № 1. - С. 96-105. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито особливості комунікації між батьками та дітьми (батько - син, мати - син) у сім'ях євреїв Галичини другої половини ХIХ століття. Визначено основні способи реалізації комунікативних стратегій кооперативності та конфронтативності, що характеризують мовлення батьків. Виявлено спільні та відмінні риси у комунікації батько - син і мати - син. Встановлено, що стратегію кооперативності у мовленні батьків до дітей забезпечують тактики виправдовування, згоди, надання нової інформації, надання поради, позитивної оцінки, спонукання до виконання певних дій та спонукання до надання нової інформації; стратегію конфронтативності - тактики відмови, грубого спонукання, демонстрації опозиції, іронії та негативної оцінки. Аналіз здійснено на матеріалі творів І. Франка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш161.121.505 + Ш5(4УКР)5-4 Франко І.Я. 457

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100384 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шульга А. В. 
Окончательное решение еврейского вопроса / А. В. Шульга. - Черкаси : Пономаренко, 2016. - 206 c. - Библиогр.: 181 назв. - рус.

Впервые системно освещен этногенез иудейского и еврейского народов, определены основные этапы развития и формирования языка. Расшифрованы ключевые сакральные понятия и определения, описан алгоритм формирования доминирующего психотипа.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(0)313.432 + Т52(0)-31 + Т3(9=Є)0-07 + Ш161.121.51-0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА805201 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського