Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (66)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш147.11-933.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Євдокімова-Лисогор Л. А. 
Основи міжкультурного діалогу = Les bases de dialogue interculturel : навч. посіб. / Л. А. Євдокімова-Лисогор; Харків. нац. екон. ун-т ім. С. Кузнеця. - Харків : Вид-во Іванченка І.С., 2017. - 71 c. - Бібліогр.: 16 назв - укp. - фр.

Запропоновано теоретичні та практичні матеріали для підготовки студентів до міжкультурного діалогу. Наведено опис основних аспектів теорії міжкультурного діалогу. Розроблено завдання, спрямовані на набуття студентами досвіду діалогічної комунікації з представниками інших культур під час професійної взаємодії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.11-933.20

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА833249 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Комунікативні стратегії (французька мова, другий (магістерський) рівень вищої освіти) : [навч. посіб.]. Ч. 2 / уклад.: О. В. Семенова. - Б.м., 2021. - 271 c. - Бібліогр.: с. 269-270 - укp. - фр.

Навчальний посібник адресовано здобувачам другого (магістерського) рівня вищої освіти І курсу II семестру, які навчаються за спеціальністю 035.055 Романські мови та літератури. Запропоновано матеріал щодо розвитку і вдосконалення видів мовленнєвої діяльності, необхідних для вільного володіння та спілкування французькою мовою. Мовний матеріал посібника структуровано за двома тематичними модулями: Модуль 1. Франкофонія. Модуль 2. Соціалізація. Соціально-психологічна адаптація людей в суспільстві. Структура посібника, зміст навчального матеріалу, система вправ і завдань підпорядковуються принципам сучасних методик викладання іноземної мови: комунікативно-діяльнісний підхід; збалансованість матеріалу для навчання усної (говоріння, аудіювання) і писемної (читання, письмо) форм спілкування; використання сучасного автентичного матеріалу; відображення соціокультурних особливостей країни; орієнтація на особистість того, хто навчається. Запропоновані навчальні завдання базуються на взаємодії основних видів мовленнєвої діяльності: сприйняття, продукції та інтеракції. Вони передбачають систематичну роботу з мовним матеріалом, спрямовану на вдосконалення основних компонентів лінгвістичної компетенції та навичок коректного спілкування іноземною мовою. В основу вправ покладено діяльнісно-орієнтований підхід, підгрунтям якого є активна участь користувачів або тих, хто вивчає мову, у виконанні конкретних завдань. Особливу увагу зосереджено на відборі текстів, аудіодокументу або відеоматеріалу, оскільки вони є центром будь-якого акту мовленнєвого спілкування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.11-933.20

Рубрики:

Шифр НБУВ: В357215/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського