Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (21)Книжкові видання та компакт-диски (282)Журнали та продовжувані видання (76)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш143.21-912$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 116
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Янечек Н. М. 
Впровадження інноваційних форм і методів навчання та виховання студентів на уроках англійської мови / Н. М. Янечек // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти . - 2001. - № 1. - С. 192-195. - укp.

Розглянуто використання технології, принципів педагогічного співробітництва, інноваційних методів навчання на уроках англійської мови в Київському професійно-педагогічному коледжі ім. А.Макаренка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.25 + Ш143.21-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ніколаєва С. Ю. 
Практикум з методики викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах (На матеріалі англійської мови) : Посіб. для студ. вищ. закл. освіти / С. Ю. Ніколаєва, Г. С. Бадаянц, О. Б. Бігич, Н. О. Бражник, С. В. Гапонова, К. І. Онищенко, Л. А. Сажко, Н. К. Скляренко, М. І. Соловей, Е. Г. Хоменко; ред.: К. І. Онищенко. - К. : Ленвіт, 2001. - 296 c. - Бібліогр.: с. 289-290. - укp.

Використано результати сучасних вітчизняних і зарубіжних досліджень для апробації методики викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах. Запропоновано рекомендації щодо підготовки лекцій і практичних занять, самостійного опрацювання тем. Значну увагу приділено контролю та самоконтролю рівня сформованості професійно-методичної компетенції студентів. Наведено рекомендації щодо написання курсової, бакалаврської та дипломної робіт.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА608210 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Левина И. А. 
Профессиональная деятельность учителя по формированию познавательной самостоятельности подростков средствами моделирования на уроках английского языка / И. А. Левина // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 99-105. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Описано структурно-функціональні моделі професійної діяльності вчителя з формування пізнавальної самостійності учнів засобами моделювання. Наведено приклад її реалізації на уроках англійської мови в 9 класі загальноосвітньої школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Заболотская О. А. 
Развитие навыков английской устной речи средствами нетрадиционных форм / О. А. Заболотская // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 38-46. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Розглянуто нетрадиційні форми роботи на уроках англійської мови: вивчення граматичного матеріалу з використанням пісень, комп'ютера. Використано лінгвокраїнознавчий матеріал та спеціальні курси для розвитку навичок усної мови. Зроблено висновок, що усномовна компетенція учнів розвивається швидше та має більшу стійкість, якщо вона базується на запропонованій формі проведення уроків іноземної мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бжинська Ю. В. 
Рольові ігри та їх значення на початковому етапі навчання при вивченні іноземної мови / Ю. В. Бжинська // Пед. пробл. техн. і гуманіт. освіти. - Миколаїв, 2000. - Вип. 1. - С. 41-46. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Визначено методику використання рольових ігор у навчальному процесі початкового етапу вивчення англійської мови. Узагальнено досвід впровадження рольових ігор у навчанні англійській мові учнів 5 - 6 класів загальноосвітньої школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70531 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сучасна технологія навчання іншомовного матеріалу в середніх навчальних закладах / уклад.: С. Ю. Ніколаєва. - К., 1999. - 191 c. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Розглядаються питання навчання різних видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, діалогічного та монологічного мовлення, читання, письма та письмового мовлення, охарактеризовано кожен з видів мовленнєвої діяльності. Висвітлюються питання навчання учнів середніх навчальних закладів іншомовного матеріалу. Представлений аналіз лінгвопсихологічних основ навчання іноземних мов. Дається лінгвопсихологічна характеристика мовленнєвої діяльності, аналізується проблема навичок та вмінь мовлення у навчанні іноземних мов. Показана технологія навчання іншомовного матеріалу, узагальнена практика роботи над граматичним, лексичним та фонетичним матеріалом, розкрита методика навчання техніки письма.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912.0 + Ш143.21-912.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588275 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ніколаєва С. Ю. 
Практикум з методики викладання англійської мови у середніх навчальних закладах : Посіб. для студ. вищ. навч. закл. / С. Ю. Ніколаєва, С. В. Гапонова, Н. К. Скляренко, Е. Г. Хоменко, Л. П. Голованчук. - 2-е вид., доповн. і переробл. - К. : Ленвіт, 2004. - 360 c. - англ.

Запропоновано методики викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах з урахуванням сучасних вітчизняних і зарубіжних досліджень. Наведено лінгвопсихологічну характеристику мовленнєвої діяльності для формування іншомовної комунікативної компетенції учнів. Розглянуто питання підготовки та складання курсового екзамену, захисту бакалаврської та дипломної робіт, а також особливості планування навчального процесу з англійської мови.

Предложены методики преподавания иностранных языков в средних учебных заведениях с учетом современных отечественных и зарубежных достижений. Приведена лингвопсихологическая характеристика речевой деятельности для формирования иностранной коммуникативной компетенции учеников. Рассмотрены вопросы подготовки и сдачи курсового экзамена, защиты бакалаврской и дипломной работ, а также особенности планирования учебного процесса по английскому языку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912 + Ш143.21-923.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА656834 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Використання всесвітньої мережі Інтернет та інформаційних комп'ютерних технологій на уроках англійської мови / ред.: С. М. Куриш; Упр. освіти і науки Чернів. облдержадмін.,Чернів. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Чернівці, 2000. - 74 c. - (Освіта Чернівеччини: наук.-метод. супровід). - укp.

Висвітлено загальні аспекти використання нових інформаційних технологій у процесі навчання англійської мови. Визначено місце Інтернету у навчально-виховному процесі з англійської мови. Розглянуто питання використання комп'ютерних технологій на уроках англійської мови в початковій школі.

Освещены общие аспекты использования новых информационных технологий в процессе обучения английского языка. Определено место Интернета в учебно-воспитательном процессе по английскому языку. Рассмотрены вопросы использования компьютерных технологий на уроках английского языка в начальной школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.2 + Ш143.21-912.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687191 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Викориcтання всесвітньої мережі Інтернет та інформаційних комп'ютерних технологій на уроках англійської мови : [навч. посіб.] / уклад.: С. М. Куриш; Упр. освіти і науки Чернів. облдержадмін., Чернів. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Чернівці : Черемош, 2007. - 74 c. - (Освіта Чернівеччини: наук.-метод. супровід). - укp.

Охарактеризовано загальні аспекти викориcтання нових інформаційних технологій у процесі навчання англійської мови (АМ). Висвітлено місце Інтернету у навчально-виховному процесі з АМ. Викладено питання викориcтання комп'ютерних технологій на уроках АМ у початковій школі, етики електронного листування, захисту від комп'ютерних вірусів. Розкрито сутність основних понять і термінів Інтернету. Наведено приклади збереження веб-сторінок. Запропоновано інтернет-ресурси для навчання АМ.

Охарактеризованы общие аспекты использования новых информационных технологий в процессе изучения английского языка (АЯ). Освещено место Интернет в учебно-воспитательном процессе по изучению АЯ. Изложены вопросы использования компьютерных технологий на уроках АЯ в начальной школе, этики электронной переписки, защиты от компьютерных вирусов. Раскрыта сущность основных понятий и терминов Интернет. Приведены примеры сохранения веб-страниц. Предложены Интернет-ресурсы для обучения АЯ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Малихіна О. В. 
Навчальна мотивація. Експериментальні дослідження : наук.-метод. посіб. / О. В. Малихіна, Л. В. Москалюк; Одес. обл. ін-т удосконалення вчителів. - О. : ОРІДУ НАДУ, 2007. - 115 c. - Бібліогр.: с. 115. - укp.

Висвітлено проблеми проведення педагогічних експериментів, пов'язаних з дослідженням мотивації навчання молодших школярів. Розкрито особливості математичної обробки результатів експериментального навчання та короткострокового прогнозування його результативності.

Освещены проблемы проведения педагогических экспериментов, связанных с исследованием мотивации обучения младших школьников. Раскрыты особенности математической обработки результатов экспериментального обучения и краткосрочного прогнозирования его результативности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-912 + Ю984.030.2-72 + Ш143.21-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА695712 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Краснопольський В. Е. 
Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами комп'ютерної техніки (на матеріалі викладання англійської мови) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. Е. Краснопольський; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2000. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблему активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами комп'ютерної техніки на уроках англійської мови. Доведено, що рівень активізації навчально-пізнавальної діяльності значно підвищується за умов використання комп'ютера. Активізація навчально-пізнавальної діяльності засобами комп'ютерної техніки на уроках іноземної мови досягається за рахунок полісенсорного подання навчального матеріалу, динамічного унаочнення, підвищення мотивації, посилення пізнавального інтересу в навчальній діяльності, урахування індивідуальних психофізіологічних характеристик учня, різноманітності інформації та форм роботи, наявності зворотного зв'язку, адаптивності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + Ш143.21-912.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310841 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Нечипорук О. В. 
Дидактичні засади структурування змісту навчального матеріалу з іноземної мови у процесі навчання учнів 5 - 7 класів загальноосвітньої школи : автореф. дис... канд. пед. наук / О. В. Нечипорук; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2008. - 21 c. - укp.

Наведено результати теоретико-експериментального дослідження дидактичних засад структурування змісту навчального матеріалу з іноземної мови у процесі навчання учнів V - VII класів загальноосвітньої школи. Обгрунтовано принципи та критерії структурування змісту навчального матеріалу з іноземної мови, відповідно до яких відбір масиву матеріалу сприятиме ефективному й оптимальному засвоєнню учнями знань, формуванню необхідних умінь і навичок оволодіння ними соціокультурною та соціолінгвістичною компетенціями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912 + Ш143.21-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359004 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Верезуб О. М. 
Довільне та мимовільне запам'ятовування англомовного тексту учнями середнього шкільного віку : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. М. Верезуб; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 1999. - 17 c. - укp. - рус.

Дисертація містить теоретичне та експериментальне дослідження особливостей довільного та мимовільного запам'ятовування з орієнтацією на майбутнє та без такої орієнтації англомовних описових текстів та діалогів у двох вікових групах - 10-11 - та 13-14-річних школярів. Порівняльний аналіз наслідків дослідження виявив, що на продуктивність запам'ятовування впливають: орієнтація на майбутнє, кількісний склад групи (один, чотири, дванадцять), вік учнів, різна організація комунікативної активності учнів при оволодінні іноземною мовою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912.0 + Ю984.030.221.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА303420 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Хоменко О. В. 
Зміст навчання англійської мови у 10 - 11-х класах середньої загальноосвітньої школи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Хоменко; Київ. держ. лінгв. ун-т. - К., 2001. - 20 c. - укp.

Визначено та конкретизовано компонентний склад змісту навчання англійської мови у 10 - 11-х класах середньої загальноосвітньої школи, який буде покладено до основи навчально-методичного комплексу (НМК) English through Communication для страших класів. Теоретично обгрунтовано виділення позамовного, соціокультурного, психологічного, мовленнєвого та мовного компонентів змісту навчання. Досліджено вікові особливості учнів старшого віку та сфери інтересів українських та американських старшокласників, врахованих у ході конкретизації компонентів змісту навчання англійської мови у 10 - 11-х класах середньої загальноосвітньої школи. Розроблено фрагменти НМК English through Communication для старших, в яких практично реалізуються конкретизовані компоненти змісту навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА313388 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Рекун Н. М. 
Зміст і організація навчання англійської мови в старших класах економічного профілю : автореф. дис... канд. пед. наук / Н. М. Рекун; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2008. - 24 c. - укp.

Досліджено теоретичні передумови профільного навчання старшокласників іноземної мови й уточнено комплексну мету навчання ділової англійської мови як завдання формувати в учнів допрофесійну комунікативну компетенцію фахівців-економістів щодо володіння англійською мовою. На підставі аналізу компонентного складу змісту навчання іноземної мови учнів старших класів запропоновано здійснювати послідовний відбір комунікативного, лінгвістичного та психологічного компонентів профільного змісту навчання англійської мови. Конкретизовано тематику, локалізацію спілкування, комунікативну роль і функції для навчання старшокласників ділової англійської мови. Детально описано вміння за всіх видів мовленнєвої діяльності для формування допрофесійної компетенції оволодіння англійською мовою фахівцями-економістами. Створено три варіативні моделі організації навчання ділової англійської мови за умов старшої школи. Розроблено й апробовано факультативний курс ділової англійської мови для даних учнів, показано ефективність профільного навчання на базі відібраного змісту. Сформульовано методичні рекомендації щодо організації профільного навчання англійської мови у старшій школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356094 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Рибінська Ю. А. 
Методика взаємозв'язаного навчання зарубіжної літератури та англійської мови в школах гуманітарного профілю : автореф. дис... канд. пед. наук / Ю. А. Рибінська; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2008. - 21 c. - укp.

Запропоновано методичну систему взаємозв'язаного навчання зарубіжної літератури й англійської мови в школах гуманітарного профілю. Розроблено модель такого навчання. Розглянуто можливості використання оптимальних методів, прийомів і видів навчальної діяльності на всіх етапах вивчення літературного твору, важливість застосування автентичних і лінгвокраїнознавчих джерел, ознайомлення з якими доцільне у процесі вивчення інокультурних творів зарубіжної літератури. Експериментально доведено, що запропонована методична система комплексного впровадження взаємозв'язаного навчання на уроках зарубіжної літератури сприяє літературному розвитку учнів, формуванню їх мовленнєвих умінь українською та англійською мовами, посиленню мотивації навчання, активності, самостійності учнів, творчості, що підвищує ефективність навчально-виховного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0) р20-211 + Ш143.21-912.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356648 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Коростельова С. А. 
Методика вивчення іменника у шкільних курсах російської та англійської мов (порівняльний аспект) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. А. Коростельова; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2002. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблему створення методики вивчення іменника у шкільних курсах російської та англійської мов, що сприяє розвитку мовленнєвої компетенції особистості, яка володіє лінгвістичними знаннями. На підставі проведеного дослідження розроблено й експериментально апробовано методику вивчення іменника у порівняльному аспекті з урахуванням функціонального підходу на базі російської та англійської мов у шостому класі. За результатами експерименту доведено, що у процесі порівняльного вивчення даних мов школярі можуть використовувати транспозицію зіставлення отриманих знань й уникати інтерферентних впливів одних мовних фактів на інші, що дозволяє вивільнити час для цілеспрямованого вивчення різних функціональних особливостей іменників - семантичних, синтаксичних і стилістичних.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-912.321 + Ш143.21-912.321

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА317663 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Цоброва І. А. 
Методика навчання простого речення в основній школі (на матеріалі російської мови у порівнянні з англійською мовою) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. А. Цоброва; Київ. держ. лінгв. ун-т. - К., 2001. - 20 c. - укp.

Розроблено методику вивчення одного з базових компонентів висловлювання - простого речення - в російській мові (РМ), зважаючи на координацію мовних навчальних дисциплін. Описано структурні типи простого речення в РМ, їх функціонально-стилістичні особливості. Проведено контрастивний аналіз структурних типів простого речення в РМ та англійській мові (АМ), виявлено деякі типологічні параметри різнограматично оформлених структур (РГОС) простого речення РМ і РГОС простого речення АМ. Визначено методичні параметри навчання простого речення РМ на основі синтезу системно-описового та комунікативно-діяльнісного підходів. Встановлено три етапи навчально-типологічної кореспонденції синтаксичних конструкцій РМ та АМ. Наведено комплекси вправ, які допомагають формувати мовленнєві граматичні навички та розвивають уміння вживати прості речення в різних видах мовленнєвої діяльності РМ на комунікативно-достатньому рівні. Розроблено на основі координації навчання РМ та АМ комплекси вправ, спрямовані на вживання подібних семантико-типологічних РГОС простого речення АМ у різних видах мовленнєвої діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-912.322 + Ш143.21-912.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314661 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Петрова Т. О. 
Методика навчання учнів класів технологічного профілю усного підготовленого монологу англійською мовою з використанням ресурсів Інтернету : автореф. дис... канд. пед. наук / Т. О. Петрова; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2007. - 23 c. - укp.

Розглянуто питання навчання учнів класів технологічного профілю усного підготовленого монологу англійською мовою з використанням ресурсів Інтернету. Враховуючи потребу старших підлітків обгрунтовувати власні думки, висловлювати своє ставлення до проблеми, переконувати, доведено важливість і необхідність навчання старшокласників усного підготовленого монологу-переконання (УПМ-П). Досліджено структуру монологу-переконання та його лінгвістичні особливості. Установлено переваги використання ресурсів Інтернету, які є не лише автентичними, а й актуальними, що заохочують учнів і підвищують їх інтерес до вивчення іноземної мови. Обгрунтовано та розроблено систему вправ для навчання УПМ-П з використанням ресурсів Інтернету. Доведено ефективність розробленої методики завдяки проведеним експериментальним дослідженням. Створено методичні рекомендації щодо організації навчання усного підготовленого монологу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354627 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кузьменко Ю. В. 
Методика формування соціокультурної компетенції учнів основної школи у процесі навчання англійського діалогічного мовлення : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ю. В. Кузьменко; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2007. - 22 c. - укp.

Досліджено проблему формування соціокультурної компетенції в учнів V - IX класів загальноосвітньої школи під час навчання англійського діалогічного мовлення. Теоретично обгрунтовано та розроблено методику формування соціокультурної компетенції. Досліджено теоретичні передумови даного формування. Розкрито суть понятття "соціокультурна компетенція", конкретизовано компонентний склад цієї компетенції, проаналізовано її зміст. Структура дослідженої компетенції містить компоненти: загально-культурну, лінгвокраїнознавчу, соціолінгвістичну та культурознавчу компетенції, зміст яких визначають відповідні знання, навички та вміння. Уточнено критерії відбору навчальних матеріалів для формування соціокультурної компетенції. Теоретично обгрунтовано та практично розроблено підсистему відповідних вправ для учнів основної школи у процесі навчання англійського діалогічного мовлення. Обгрунтовано поетапну організацію процесу формування відповідної компетенції. На підставі розробленої підсистеми вправ і етапів формування соціокультурної компентенції запропоновано трициклічну модель навчального процесу. Ефективність запропонованої підсистеми вправ перевірено та підтверджено під час експериментального навчання. Сформульовано методичні рекомендації щодо використання створеної підсистеми вправ, що використовуються у навчальному процесі загальноосвітніх шкіл.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського