Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Книжкові видання та компакт-диски (45)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш12-92$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Рябоконь А. В. 
Методическое обеспечение самообучения иностранному языку: теоретические основы конструирования оптимального самоучителя, практические рекомендации авторам самоучителей и самообучающимся / А. В. Рябоконь. - Винница : Континент-Прим, 1998. - 152 c. - Библиогр.: с. 141-149 - рус.

Рассмотрены теоретические и практические аспекты методического обеспечения самообучения иностранным языкам. Указываются требования к самоучителю, определяемые современными подходами к решению лингводидактических проблем. Приводятся сущностные характеристики самообучения как отправные точки для конструирования оптимального самоучителя, описывается методическая модель оптимального самоучителя, детерминируемая гибкой моделью опосредованного педагогического общения автора самоучителя (субъекта методического обеспечения самообучения) и автолингводидакта (субъекта самообучения иностранному языку). Даются рекомендации по технологии методического обеспечения условий реализации основных учебных функций автолингводидакта, а также рекомендации по осуществлению этих функций, т.е. мотивации и стимулированию, ориентации в условиях и планированию, организации и подбору источников, регуляции, контролю, оценке и коррекции, прогнозированию результатов и модификации индивидуальных моделей их деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-927

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586940 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Організація педагогічної та науково-асистентської практики (освітньо-кваліфікаційний рівень "магістр") : навч.-метод. посіб. / уклад.: М. І. Соловей; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К. : Ленвіт, 2007. - 112 c. - Бібліогр.: с. 77-79. - укp.

Визначено мету, головні завдання та зміст педагогічної та науково-асистентської практики, розкрито права й обов'язки магістрантів-практикантів і керівників практики. Подано рекомендації щодо організації навчальної, виховної, науково-дослідницької роботи практикантів. Розкрито критерії оцінювання студентів за підсумками практики, наведено зразки оформлення звітної документації.

Определены цель, главные задачи и содержание педагогической и научно-ассистентской практики, раскрыты права и обязанности магистрантов-практикантов и руководителей практики. Даны рекомендации по организации учебной, воспитательной, научно-исследовательской работы практикантов. Раскрыты критерии оценивания студентов по итогам практики, приведены образцы оформления отчетной документации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.69 я73 + Ш12-923.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691476 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Уманець А. В. 
Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземних мов в умовах кредитно-модульної технології навчання : навч. посіб. / А. В. Уманець, А. О. Трофименко. - Кам'янець-Поділ. : ПП Мошак М.І., 2008. - 128 c. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Проаналізовано професійну компетентність (ПК) вчителя як педагогічну проблему в контексті основних освітніх стандартів і кредитно-модульної технології навчання (КМТН) та як базовий критерій визначення ефективності реалізації навчального модуля в структурі професійної підготовки. Висвітлено практику формування ПК у навчальному процесі ВНЗ ІІІ - IV рівнів акредитації та педагогічні умови формування ПК студентів за умов КМТН.

Проанализирована профессиональная компетентность (ПК) учителя как педагогическая проблема в контексте основных образовательных стандартов и кредитно-модульной технологии обучения (КМТО) и как базовый критерий определения эффективности реализации учебного модуля в структуре профессиональной подготовки. Освещены практика формирования ПК в учебном процессе ВУЗ ІІІ - IV уровней аккредитации и педагогические условия формирования ПК студентов в условиях КМТО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-923.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714606 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Князян М. О. 
Науково-дослідницька діяльність студентів з методики навчання іноземних мов : навч. посіб. / М. О. Князян; Одес. нац. ун-т ім. І.І. Мечникова. - О. : Астропринт, 2012. - 50 c. - Бібліогр.: с. 48-50. - укp.

Надано загальні відомості про структуру дослідницької роботи, технічні вимоги до оформлення курсової, випускної, дипломної, магістерської роботи. Розкрито сутність та структуру досліджуваного феномена, процедуру визначення критеріїв, показників, рівнів його сформованості. Показано засоби організації діагностичного експерименту. Розглянуто етапи, цілі, засоби експериментальної моделі, систему експериментальних вправ і завдань. Увагу приділено проведенню аналізу прикінцевих результатів експериментальної роботи, описано види їх подання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-923 + Ш147.11-923

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА754822 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Редько В. 
Об'єкти та критерії оцінювання шкільних підручників з іноземної мови / В. Редько // Рідна шк.. - 2007. - № 7/8. - С. 5-9. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено деякі об'єкти та критерії оцінювання шкільних підручників з іноземної мови. Розкрито стан вивчення цього питання в Україні та зарубіжжі. Виявлено основні об'єкти в дослідженні проблеми підручникотворення, зазначено види оцінювання, що використовуються для верифікації одержаних результатів. Проаналізовано чинну навчальну літературу з іноземних мов для учнів ЗНЗ. Виявлено найсуттєвіші недоліки у формуванні їх змісту. Визначено етапи оцінювання навчальної літератури під час проведення експертизи. Висловлено позицію щодо авторських колективів, чиї доробки допущені до участі в конкурсі, та альтернативності у виборі підручників з іноземних мов. Відзначено апробування запропонованих об'єктів аналізу, критеріїв та способів оцінювання шкільних підручників з іноземних мов у шкільній практиці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-922.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Швець Т. А. 
Методика навчання іноземних мов у вищій школі : підручник / Т. А. Швець. - Переяслав-Хмельницький : К С В, 2014. - 295 c. - Бібліогр.: с. 282-293 - укp.

Розглянуто основні поняття та категорії методики навчання іноземних мов. Розкрито особливості формування фонетичної та граматичної компетенції студентів мовних спеціальностей. Показано особливості формування мовленнєвої компетенції студентів в процесі аудіювання та читання. Описано методики організації занять з домашнього читання та інтерпретації текстів художнього твору. Викладено знання про сучасні технології навчання іноземних мов у вищій школі, інноваційні технології формування мовної компетенції студентів, прийоми формування іншомовної комунікативної компетенції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 + Ш12-923.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА783741 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Іноземна мова професійного спрямування : навч. посіб. для підгот. до самост. роботи та тест. контролю курсантів (студентів) першого та другого курсів другого (магістер.) рівня вищої освіти ден. форми навчання / А. І. Ігнатьєва, С. М. Мельник, С. М. Зверев, П. М. Фівкін, О. В. Артюшенко; Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2021. - 174 c. - Бібліогр.: с. 163-165 - укp. - англ.

У навчальному посібнику представлено в узагальненому вигляді систематизований навчальний матеріал за модулями для курсантів (студентів) першого та другого курсів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної форми навчання Військово-юридичного інституту для підготовки для підготовки до самостійної роботи та тестового контролю з навчальної дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування». Ураховано вимоги до сучасних керівних документів. Видання містить перелік завдань до самостійної роботи для курсантів (студентів) першого та другого курсу другого магістерського рівня, перелік модулів та завдань для курсантів (студентів) першого та другого курсу другого магістерського рівня, тестовий контроль знань, умінь та навичок курсантів (студентів), завдання для самостійної підготовки курсантів (студентів) першого та другого курсу другого магістерського рівня, теми індивідуальної роботи для курсантів (студентів) першого та другого курсу другого магістерського рівня, питання до самоконтролю, список використаних джерел та додатки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-923.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА862090 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського