1. |
Шмига Ю. І. Ефективність телереклами в Україні (комунікативний аспект) : Автореф. дис... канд. філол. наук / Ю. І. Шмига; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. - К., 2006. - 20 c. - укp.Визначено фактори комунікативної ефективності реклами (КЕР) на матеріалі сучасної телереклами в Україні. Розкрито теоретико-прикладні засади та сутність КЕР, розроблено її робочу концепцію. Розглянуто рекламу як форму масової комунікації, що включає складний комплекс когнітивно-комунікативних, емоційно-чуттєвих, ціннісно-нормативних компонентів, об'єднаних в ієрархічну структуру та спрямованих на формування попиту, реалізацію товарів і послуг, а також ідей і певних концепцій життя. Проаналізовано вплив факторів КЕР країни на споживача, на підставі формули Г.Лассвелля описано елементи комунікативного процесу як фактори КЕР. На підставі використання близько 400-т відеороликів уперше здійснено довгостроковий моніторинг сучасної комерційної телереклами, що демонструвалась на загальноукраїнських телеканалах з 2002 до 2005 рр. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.162.5 + Ч632.4(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА342778 Пошук видання у каталогах НБУВ
|