Пошуковий запит: (<.>U=Ч618.113$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
|
| | |
|
1. |
Поліграфія і видавнича справа : наук.-техн. зб. Вип. 2(46) / ред.: Б. В. Дурняк; Укр. акад. друкарства. - Л., 2007. - 230 с. - укp.Висвітлено проблеми реклами та пропаганди книг місцевими ЗМІ. Наведено критерії сучасних українських книг для дітей. Викладено аксіологічний підхід до аналізу виховних ресурсів підручників для молодших школярів. Розглянуто питання моделювання процесу інтенсивності читання, лінгворедакторської компетенції у вихованні літературної особистості спеціалістів редакторського фаху, описано російські журнали з видавничої справи та редагування. Освещены проблемы рекламы и пропаганды книг местными СМИ. Приведены критерии современных украинских книг для детей. Изложен аксиологический подход к анализу воспитательных ресурсов учебников для младших школьников. Рассмотрены вопросы моделирования процесса интенсивности чтения, лингворедакторской компетенции в воспитании литературной личности специалистов-редакторов, описаны русские журналы по издательскому делу и редактированию. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.167.8 + Ч618.113.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29709 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
2. |
Ключковська Г. М. Книжкова промоція як взаємодія книжкової справи та ЗМІ (засади формування української моделі) : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Г. М. Ключковська; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2000. - 20 c. - укp.Теоретично осмислено книжкову промоцію як взаємодію органів книговидання та ЗМІ. Проаналізовано загальну ситуацію в Україні у сфері книжкової справи та ЗМІ, що становить загальне тло для розвитку в Україні книжкової промоції. На підставі аналізу західної моделі взаємодії видавництв і ЗМІ визначено її основні принципи для ефективного застосування на українському грунті. Виявлено та проаналізовано чинники, що є визначальними для ефективної співпраці видавничих закладів та ЗМІ, наведено рекомендації щодо застосування отриманих результатів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.113 + Ч620.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА317616 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
3. |
Дегтярев М. В. Сводный тематический план учебной литературы - технологии подготовки и выполнения / М. В. Дегтярев // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 7-я Междунар. конф. "Крым- 2000". - 2000. - 2. - С. 122-124. - рус.В условиях переходного периода от административной к рыночной системе хозяйства, главной проблемой является становление системы распространения учебной литературы. Сложившаяся в стране нестабильно функционирующая книготорговая сеть пока не способна согласовать интересы издателей и покупателей учебной литературы. С целью решения этих проблем по инициативе ряда Министерств РФ на базе Центрального коллектора научных библиотек была разработана технология по подготовке "Сводного аннотированного тематического плана издания учебной литературы для учреждений высшего, среднего и начального профессионального образования". Она предусматривает: сбор заявок от потребителей, их ввод и обработку, передачу издателям соответствующих заявок. Технология предусматривает выполнение заявок читателями. Часть из них выставляет счета потребителям и экспедирует книги самостоятельно, но большинство поручает сделать это ЦКНБ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.113 + Ч736.121.1(4Рос)5
Рубрики:
Шифр НБУВ: В344507/2 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
4. |
Струк Н. Р. Логістичні принципи організації взаємодії книготорговельних підприємств у системі ланцюга постачань / Н. Р. Струк; Укр. акад. друкарства // Наук. зап.. - 2014. - № 1/2. - С. 73-76. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розкрито особливості створення ефективної логістичної системи для забезпечення організації взаємодії книготорговельних підприємств у ланцюгу постачань з метою підвищення їх конкурентоспроможності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.113.2 + У9(4УКР)421.523.398
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
5. |
Ковба Ж. М. Вибір стратегії при впровадженні на ринок масової літературно-художньої серії / Ж. М. Ковба; Укр. акад. друкарства // Наук. зап.. - 2011. - № 2. - С. 158-165. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Проаналізовано сучасний стан видання масових літературно-художніх серій. Виявлено проблемні ситуації, недоліки управління маркетингом під час вибору стратегії та тактики. Запропоновано модель маркетингового менеджменту пріоритетної стратегії фокусування. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.113.3
Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
6. |
Грет Г. П. Комерційна діяльність роздрібного книготорговельного підприємства / Г. П. Грет; Укр. акад. друкарства // Наук. зап.. - 2011. - № 2. - С. 176-180. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто поняття "комерційна діяльність", чинники, що впливають на неї за умов ринку, її структуру. Висвітлено системний підхід до комерційної діяльності. Надано показники визначення її ефективності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.113.2
Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
7. |
Ковба Ж. М. Науково-практичні аспекти комунікаційної діяльності в книжковій торгівлі / Ж. М. Ковба, І. О. Дерев'янко; Укр. акад. друкарства // Наук. зап.. - 2011. - № 4. - С. 117-123. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.Досліджено сутність та елементи комунікаційної діяльності роздрібних книготорговельних підприємств, науково-практичні засади організації комунікаційних заходів. Запропоновано шляхи вдосконалення комунікаційної діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.113.2
Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
8. |
Скочинець О. І. Електронні медіа в контексті їх залучення до реалізації акцій книжкової промоції: спроба типологічного аналізу / О. І. Скочинець; Укр. акад. друкарства // Наук. зап.. - 2011. - № 4. - С. 152-160. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розглянуто особливості книжкової промоції в електронних засобах масової комунікації, проведено типологічний аналіз теле- та радіопрограм з погляду висвітлення в них книжкової тематики. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.113.3
Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
9. |
Ключковська Г. Видавець і засоби масової інформації: курс на зближення / Г. Ключковська // Вісн. Кн. палати. - 2000. - № 7. - С. 8-10. - Бібліогр.: 6 назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.113 + Ч612.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
10. |
Акайомова А. Вплив реклами на розвиток книжкової справи в Україні (90-ті рр. XX ст.) / А. Акайомова // Вісн. Кн. палати. - 1999. - № 10. - С. 18-19. - Бібліогр.: назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.113
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
11. |
Свиридов В. Каталог книжкових видань України - існує / В. Свиридов // Вісн. Кн. палати. - 1999. - № 10. - С. 12-14. - Бібліогр.: назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.113
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
12. |
Блощицька Г. Світовий досвід створення інформаційних систем книгорозповсюдження і стан його впровадження в Україні / Г. Блощицька // Вісн. Кн. палати. - 1999. - № 10. - С. 14-16. - Бібліогр.: назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.113
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
13. |
Булах Т. Класифікація реклами у книговиданні та книгорозповсюдженні / Т. Булах // Вісн. кн. палати. - 2008. - № 8. - С. 7-10. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.1 + Ч618.113.230
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
14. |
Булах Т. Інноваційні технології в організації збуту видавничої продукції та послуг / Т. Булах // Вісн. Кн. палати. - 2014. - № 10. - С. 6-9. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.Розглянуто сутнісні характеристики понять "хмарні технології", "Web 2.0", "QR-код" та їх можливості в організації збуту видавничої продукції та послуг. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.113.2 с51
Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
15. |
Темчур К. О. Формування читацьких інтересів українськими фешн-медіа / К. О. Темчур // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2019. - № 1. - С. 47-51. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Під впливом бурхливого розвитку цифрових та аудіовізуальних медіа культура читання переживає кризу. За таких умов необхідно шукати ефективні шляхи взаємодії медіа та книги. За допогою методу контент-аналізу встановлено способи та вектори формування читацького інтересу українськими модними журналами. Серед них - публікація рейтингів та підбірок книг за певною тематикою, яка цікава аудиторії (мода, краса, здоров'я, кохання тошо). Розглянуто нові форми просування книг на сайтах модного глянцю на противагу формам просування в друкованих версіях. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.113
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
16. |
Темчур К. О. Формування читацьких інтересів українськими фешн-медіа / К. О. Темчур // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2019. - № 1. - С. 47-51. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Під впливом бурхливого розвитку цифрових та аудіовізуальних медіа культура читання переживає кризу. За таких умов необхідно шукати ефективні шляхи взаємодії медіа та книги. За допогою методу контент-аналізу встановлено способи та вектори формування читацького інтересу українськими модними журналами. Серед них - публікація рейтингів та підбірок книг за певною тематикою, яка цікава аудиторії (мода, краса, здоров'я, кохання тошо). Розглянуто нові форми просування книг на сайтах модного глянцю на противагу формам просування в друкованих версіях. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.113
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ
|