Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч612.4(4НІМ)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Мукомела Л. А. 
Комунікативно-економічна конкуренція та концентрація як фактори ефективної діяльності друкованих ЗМІ (з досвіду сучасної преси ФРН) : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.01.08 / Л. А. Мукомела; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. - К., 2001. - 22 c. - укp.

Досліджено явища конкуренції та концентрації в журналістиці, їх вплив на ефективність діяльності друкованих засобів масової інформації (ЗМІ) на прикладі сучасної преси Німеччини. Визначено основні форми та методи конкурентної боротьби, способи досягнення рівня конкурентоспроможності видань і реалізації стратегічних факторів успіху, з'ясовано особливості комунікативної (публіцистичної) конкуренції. Підкреслено, що конкуренція обумовлює успішну діяльність друкованих видань за умов ринкової економіки, є надійним гарантом свободи преси, високого естетичного та змістового рівня видань. Доведено, що концентрація преси підсилює публіцистичну та фінансову ефективність ЗМІ, не впливає негативно на плюралізм і різноманітність друкованих видань. Наведено пропозиції щодо поліпшення якості видань, організації роботи та діяльності за умов ринку та прискорення інтеграції у міжнародний інформаційний простір.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.4(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315707 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Безп'ятчук Ж. І. 
Символи у висвітленні Євромайдану німецькими друкованими ЗМІ / Ж. І. Безп'ятчук // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2016. - Вип. 3. - С. 56-61. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено результати дослідження символів, які онлайн-версії німецьких друкованих медіа використовували в своїх репортажах про Євромайдан. Завдяки процедурі кодування та методу контент-аналізу символів визначено найбільш видимі (visible) з-поміж них у виданнях, які увійшли до вибірки. Остання складалася з найбільш тиражного таблоїда та тижневика Німеччини: Bild та Der Spiegel, відповідно. Для цього використано визначення та типологію символів, запропоновані в межах теорій, які спираються на філософію символічних форм Е. Кассірера.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.4(4НІМ) + Т3(4УКР)64-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бондаренко Ю. С. 
Альтернативна преса сучасної Німеччини (особливості функціонування, редакційна політика, місце в національній системі медіа) : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.04 / Ю. С. Бондаренко; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів, 2017. - 18 c. - укp.

Вивчено однин з унікальних та самодостатніх медіаутворень сучасної періодики Німеччини - альтернативної преси, яка репрезентує нову модель комунікації, покликану широко й об'єктивно висвітлювати події. Встановлено, що альтернативна періодика, сформувавшись як окремий сегмент друкованих ЗМІ в 70-х роках XX ст. внаслідок активізації студентських і громадських рухів, є своєрідним барометром сталості демократичних засад у ФРН, відображенням зрілості німецького суспільства. Визначальними рисами альтернативної періодики, які відрізняють її від мейнстримних ЗМІ, є характер фінансування, цільова аудиторія, модель комунікації, редакційна політика, формально-змістовий аспект, соціально-політична модальність. Контент альтернативної преси характеризується широким колом тематичних інваріантів, що трансформуються відповідно до суспільно-політичних змін у країні. Альтернативна преса актуалізує соціально значущі проблеми. На сучасному етапі - це соціально-правова тематика, внутрішня безпека, міграційні процеси, антирасизм та проблеми маргінальних суспільних груп. Альтернативні медіа, які відмовилися від комунікації в одному напряму, надають можливість читачам самостійно створювати медіаконтент, спрямований на особливу цільову аудиторію - контргромадськість - представників різних соціальних груп та субкультурних угрупувань. У системі альтернативної періодики визначено надрегіональні, регіональні та локально-регіональні ЗМІ, загалом 346 журналів та 105 газет: щоденних, щотижневих, щомісячних, які виходять двічі на місяць, раз на рік, 3 - 5 разів на рік, піврічників, нерегулярних видань. З’ясовано, що за функціональним призначенням (проблемно-тематичною спрямованістю) існують універсальні та спеціалізовані альтернативні ЗМІ. Альтернативні друковані видання посідають чільне місце в інформаційному просторі Німеччини й успішно конкурують з провідними традиційними ЗМІ. Основна мета альтернативних медіа - захист прав та представлення інтересів цільової аудиторії. Найбільш успішним альтернативним виданням Німеччини є загальнонаціональна щоденна газета "Die Tageszeitung" ("Ді Тагесцайтунг"), або "TAZ" ("ТАЦ"). Із початком інформаційної ери альтернативні друковані видання динамічно розвиваються у веб-форматі. Сучасна альтернативна преса вже не ототожнюється з глибоко опозиційною медіаструктурою, а мислиться як іманентна частина мас-медійного дискурсу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.4(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА430336 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського