Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Книжкові видання та компакт-диски (95)Журнали та продовжувані видання (151)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч491.371$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Щербина В. Ю. 
Дошкільне виховання дітей у сім’ї в спадщині В. Сухомлинського / В. Ю. Щербина // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 533-536. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На основі педагогічної спадщини В. Сухомлинського досліджено родинно-виховний концепт підготовки дитини до школи. Розкрито суть принципу опори на позитивні взаємостосунки у сім’ї, проаналізовано роль батька та матері у процесі соціалізації дошкільняти. Вивчено основні засоби виховного впливу на дитину в дошкільному віці.

Исследован семейно-воспитательный концепт в подготовке ребенка к школе, исходя из педагогического наследия В. Сухомлинского. Раскрыта суть принципа опоры на позитивные взаимоотношения в семье, сделан анализ роли отца и матери в процессе социализации дошкольника, изучены основные средства воспитательного влияния на ребенка в дошкольном возрасте.

Family educational conception in preparation of a child to school on the basis of V. O. Sukhomlyns’kyi’s pedagogical heritage has been studied in the article. The essence of the principle of support to the positive relations in the family has been revealed. The analysis of the role of a father and a mother in the process of socialization of a child of pre-school age is done. Basic means of educational influence to the child in pre-school age have been studied.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч491.371

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чирва О. 
Правильне мовленнєве виховання - запорука успішного навчання дитини в школі / О. Чирва // Нова пед. думка. - 2008. - № 3. - С. 67-68. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено вплив мовленнєвої діяльності на формування усіх психічних процесів: сприймання, пам'яті, уваги, уяви, мислення. Викладено авторський досвід у розвитку мовлення дитини і зазначено, що своєчасне оволодіння мовленням є основою гармонійного розвитку дитини та запорукою її успіху в опануванні шкільної програми. Наведено приклади ігор, що сприяють збагаченню словника дітей та рекомендації батькам щодо спілкування з дітьми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.2 + Ч491.371

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ховрина Г. Б. 
Общение ребенка с близкими взрослыми как условие формирования психологической готовности детей к обучению в школе / Г. Б. Ховрина // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 2 (45). - С. 145-152. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Отмечено, что школьная успеваемость – одна из острых и нерешенных педагогических задач. Рассмотрен вопрос готовности детей к школьному обучению. Проанализированы проблемы, связанные с психологической неготовностью ребенка к школе. Сделан вывод, что замедленный темп развития одних детей или несогласованность в развитии других чаще всего обусловлен тем, что у детей либо не складываются отношения со взрослыми и сверстниками, либо приобретают гипертрофированные формы.

Зазначено, що шкільна успішність – одне із гострих і невирішених педагогічних завдань. Розглянуто питання готовності дітей до шкільного навчання. Проаналізовано проблеми, пов’язані з психологічною неготовністю дитини до школи. Зроблено висновок, що уповільнений темп розвитку одних дітей або неузгодженість у розвитку інших найчастіше обумовлений тим, що у дітей або не складаються стосунки з дорослими й однолітками, або набувають гіпертрофованих форм.

The author considers the issue of children’s readiness for school, highlighting a number of problems associated with the psychological unpreparedness of the child to school. Based on a study of the causes of psychological unwillingness to schooling, the author proves that the slow tempo in the development of other more often are due to the fact children can not form relationships with adults and peers, or become hypertrophied forms.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.371

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пантюк Т. 
Соціалізація в сім'ї як суспільна детермінанта підготовки дитини до школи / Т. Пантюк // Молодь і ринок. - 2015. - № 1. - С. 113-116. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Охарактеризовано суспільно-педагогічні детермінанти підготовки дитини до школи за умов сьогодення. Проаналізовано інститут сучасної української сім’ї як важливий чинник підготовки дитини до школи. На основі філософських, соціологічних, психологічних та педагогічних джерел узагальнено систему підготовки дитини до школи за умов співпраці сім’ї та школи. Визначено зміст та специфіку успішної соціалізації дитини у період підготовки її до систематичного шкільного навчання. Розглянуто функції батьків та педагогів-дошкільників на основі пріоритетності суб’єкт-суб’єктної парадигми освіти.

Охарактеризованы общественно-педагогические детерминанты подготовки ребенка к школе в условиях настоящего. Проанализированы институт современной украинской семьи как важный фактор подготовки ребенка к школе. На основе философских, социологических, психологических и педагогических источников обобщена система подготовки ребенка к школе в условиях сотрудничества семьи и школы. Определено содержание и специфику успешной социализации ребенка в период подготовки ее к систематическому школьному обучению. Рассмотрены функции родителей и педагогов-дошкольников на основе приоритетности субъект-субъектной парадигмы образования.

Presents the socio-pedagogical determinants prepare the child for school in terms of the present; analyzes the Ukrainian Institute of Modern Family as an important factor in preparing a child for school; based on philosophical, sociological, psychological and pedagogical sources generalized system of training child to the school in terms of cooperation of family and school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.371

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бобак О. 
Засади сімейного виховання дошкільників в Україні у ІІ-й половині ХХ ст. / О. Бобак // Молодь і ринок. - 2014. - № 11. - С. 126-131. - Бібліогр.: 33 назв. - укp.

Проаналізовано погляди на сімейне виховання як середовище соціалізації дітей дошкільного віку. Розкрито зміст сімейної соціалізації завдяки рефлексії психолого-педагогічних праць досліджуваного періоду.

Проанализированы взгляды на семейное воспитание как среду социализации детей дошкольного возраста. Раскрыто содержание семейной социализации благодаря рефлексии психолого-педагогических трудов исследуемого периода.

The analysis looks at family education as a medium of socialization preschool children. The contents of the family socialization through reflection psycho-pedagogical works study period.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.371

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського