Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (5)Книжкові видання та компакт-диски (206)Журнали та продовжувані видання (154)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч491.37$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Богуш А. М. 
Теорія і методика розвитку мовлення дітей раннього віку : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / А. М. Богуш. - К. : Вид. Дім "Слово", 2003. - 343 c. - Бібліогр.: с. 305-308. - укp.

Висвітлено засади становлення і розвитку мовлення дітей перших трьох років життя: звукову культуру мовлення, появу перших слів і розвиток словника, формування граматичної правильності мовлення, розвиток діалогічного мовлення. Розкрито зміст і методику розвитку мовлення і навчання дітей даного віку рідної мови в дошкільному закладі, подано конспекти занять з розвитку мовлення, приклади дидактичних ігор, зразки планування роботи з розвитку мовлення у групах раннього віку.

Освещены основы становления и развития речи детей первых трех лет жизни: звуковая культура речи, появление первых слов и развитие словаря, формирования грамматической правильности речи, развития диалогической речи. Раскрыты содержание и методика развития речи и обучения детей данного возраста родному языку в дошкольном заведении, даны конспекты знаний по развитию речи, примеры дидактических игр, образцы планирования работы по развитию речи в группах раннего возраста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш100.52я73 + Ш141.4-910 + Ч411.382.1я7 + Ч491.372.5я7

Шифр НБУВ: ВА639552 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Щербина В. Ю. 
Дошкільне виховання дітей у сім’ї в спадщині В. Сухомлинського / В. Ю. Щербина // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 533-536. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На основі педагогічної спадщини В. Сухомлинського досліджено родинно-виховний концепт підготовки дитини до школи. Розкрито суть принципу опори на позитивні взаємостосунки у сім’ї, проаналізовано роль батька та матері у процесі соціалізації дошкільняти. Вивчено основні засоби виховного впливу на дитину в дошкільному віці.

Исследован семейно-воспитательный концепт в подготовке ребенка к школе, исходя из педагогического наследия В. Сухомлинского. Раскрыта суть принципа опоры на позитивные взаимоотношения в семье, сделан анализ роли отца и матери в процессе социализации дошкольника, изучены основные средства воспитательного влияния на ребенка в дошкольном возрасте.

Family educational conception in preparation of a child to school on the basis of V. O. Sukhomlyns’kyi’s pedagogical heritage has been studied in the article. The essence of the principle of support to the positive relations in the family has been revealed. The analysis of the role of a father and a mother in the process of socialization of a child of pre-school age is done. Basic means of educational influence to the child in pre-school age have been studied.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч491.371

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Варяниця Л. О. 
Організація спільної проектної діяльності з дітьми як засіб формування педагогічної культури батьків / Л. О. Варяниця // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 1 (44). - С. 42-45. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто спільну проективну діяльність батьків, дітей і педагогів як ефективну форму взаємодії родини та дошкільного закладу з метою підвищення педагогічної культури батьків. Проведено аналіз понять «педагогічна культура» та «проективна діяльність». Визначено етапи реалізації проекту.

Рассмотрена совместная проективная деятельность родителей, детей и педагогов как эффективная форма взаимодействия семьи и дошкольного учреждения с целью повышения педагогической культуры родителей. Проведен анализ понятий «педагогическая культура» и «проективная деятельность». Определены этапы реализации проекта.

The article is devoted the problem of joint project activity of parents, children and teachers, as an effective form of co-operation of family and preschool establishment, with the purpose of increase of pedagogical culture of parents. The analysis ofconcepts is conducted pedagogical culture and project activities, implementation of project phases are certain.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.37 + Ч411.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Чирва О. 
Правильне мовленнєве виховання - запорука успішного навчання дитини в школі / О. Чирва // Нова пед. думка. - 2008. - № 3. - С. 67-68. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено вплив мовленнєвої діяльності на формування усіх психічних процесів: сприймання, пам'яті, уваги, уяви, мислення. Викладено авторський досвід у розвитку мовлення дитини і зазначено, що своєчасне оволодіння мовленням є основою гармонійного розвитку дитини та запорукою її успіху в опануванні шкільної програми. Наведено приклади ігор, що сприяють збагаченню словника дітей та рекомендації батькам щодо спілкування з дітьми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.2 + Ч491.371

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ховрина Г. Б. 
Общение ребенка с близкими взрослыми как условие формирования психологической готовности детей к обучению в школе / Г. Б. Ховрина // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 2 (45). - С. 145-152. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Отмечено, что школьная успеваемость – одна из острых и нерешенных педагогических задач. Рассмотрен вопрос готовности детей к школьному обучению. Проанализированы проблемы, связанные с психологической неготовностью ребенка к школе. Сделан вывод, что замедленный темп развития одних детей или несогласованность в развитии других чаще всего обусловлен тем, что у детей либо не складываются отношения со взрослыми и сверстниками, либо приобретают гипертрофированные формы.

Зазначено, що шкільна успішність – одне із гострих і невирішених педагогічних завдань. Розглянуто питання готовності дітей до шкільного навчання. Проаналізовано проблеми, пов’язані з психологічною неготовністю дитини до школи. Зроблено висновок, що уповільнений темп розвитку одних дітей або неузгодженість у розвитку інших найчастіше обумовлений тим, що у дітей або не складаються стосунки з дорослими й однолітками, або набувають гіпертрофованих форм.

The author considers the issue of children’s readiness for school, highlighting a number of problems associated with the psychological unpreparedness of the child to school. Based on a study of the causes of psychological unwillingness to schooling, the author proves that the slow tempo in the development of other more often are due to the fact children can not form relationships with adults and peers, or become hypertrophied forms.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.371

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Денисюк О. 
Організація безпечного середовища для дітей дошкільного віку (в умовах сім’ї) / О. Денисюк // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 23. - С. 78-81. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Акцентовано увагу на актуальності організації безпечного середовища в сім'ї за умов сьогодення. Розкрито значення родини для розвитку та формування особистості дитини. Охарактеризовано роль батьків в організації безпечного середовища для дітей дошкільного віку. Розглянуто можливості створення безпечного середовища в сім'ї, основні ризики в його організації.

Акцентировано внимание на актуальности организации безопасной среды в семье. Раскрыто значение семьи для развития и формирования личности ребенка. Охарактеризована роль родителей в организации безопасной среды для детей дошкольного возраста. Рассмотрены возможности создания безопасной среды в условиях семьи, основные проблемы в ее организации.

The article characterizes the role of parents in the safe environment for children of preschool age, examines the possibility of creating a safe environment in a family, the major risks in its organization.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.37

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Пантюк Т. 
Соціалізація в сім'ї як суспільна детермінанта підготовки дитини до школи / Т. Пантюк // Молодь і ринок. - 2015. - № 1. - С. 113-116. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Охарактеризовано суспільно-педагогічні детермінанти підготовки дитини до школи за умов сьогодення. Проаналізовано інститут сучасної української сім’ї як важливий чинник підготовки дитини до школи. На основі філософських, соціологічних, психологічних та педагогічних джерел узагальнено систему підготовки дитини до школи за умов співпраці сім’ї та школи. Визначено зміст та специфіку успішної соціалізації дитини у період підготовки її до систематичного шкільного навчання. Розглянуто функції батьків та педагогів-дошкільників на основі пріоритетності суб’єкт-суб’єктної парадигми освіти.

Охарактеризованы общественно-педагогические детерминанты подготовки ребенка к школе в условиях настоящего. Проанализированы институт современной украинской семьи как важный фактор подготовки ребенка к школе. На основе философских, социологических, психологических и педагогических источников обобщена система подготовки ребенка к школе в условиях сотрудничества семьи и школы. Определено содержание и специфику успешной социализации ребенка в период подготовки ее к систематическому школьному обучению. Рассмотрены функции родителей и педагогов-дошкольников на основе приоритетности субъект-субъектной парадигмы образования.

Presents the socio-pedagogical determinants prepare the child for school in terms of the present; analyzes the Ukrainian Institute of Modern Family as an important factor in preparing a child for school; based on philosophical, sociological, psychological and pedagogical sources generalized system of training child to the school in terms of cooperation of family and school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.371

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Дмитрієва О. 
Особливості реалізації державних програм залучення батьків до формування здорового способу життя у школах США / О. Дмитрієва, О. Фомовська // Порівнял.-пед. студії. - 2015. - № 1. - С. 21-26. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено особливості реалізації державних програм залучення батьків до формування здорового способу життя учнів американських шкіл. Зазначено, що головними засобами реалізації програм є: спілкування колективу школи з батьками учня, підтримка навчання учнів у сім'ї, підтримка виховного впливу батьків, участь батьків у прийнятті рішень у школі, надання різноманітних волонтерських можливостей батькам, співпраця школи та батьків з місцевою громадою. Виявлено й обгрунтовано програми та заходи, які сприятимуть покращанню здоров’я учнів.

Освещены особенности реализации государственных программ привлечения родителей к формированию здорового образа жизни учащихся американских школ. Отмечено, что главными средствами реализации программ являются: общение коллектива школы с родителями ученика, поддержка обучения учащихся в семье, поддержка воспитательного воздействия родителей, участие родителей в принятии решений в школе, предоставление различных волонтерских возможностей родителям, сотрудничество школы и родителей с местной общиной. Выявлены и обоснованы программы и мероприятия, которые будут способствовать улучшению здоровья учащихся.

The peculiarities of realization of state programs involving parents to a healthy lifestyle of students of American schools. It is noted that the main means of implementation of the programs are: team communication school student's parents support student learning in the family, support of educational influence of parents, parent involvement in decision-making at the school, providing a variety of volunteer opportunities for parents and parents of school cooperation with the local community.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.37

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бобак О. 
Засади сімейного виховання дошкільників в Україні у ІІ-й половині ХХ ст. / О. Бобак // Молодь і ринок. - 2014. - № 11. - С. 126-131. - Бібліогр.: 33 назв. - укp.

Проаналізовано погляди на сімейне виховання як середовище соціалізації дітей дошкільного віку. Розкрито зміст сімейної соціалізації завдяки рефлексії психолого-педагогічних праць досліджуваного періоду.

Проанализированы взгляды на семейное воспитание как среду социализации детей дошкольного возраста. Раскрыто содержание семейной социализации благодаря рефлексии психолого-педагогических трудов исследуемого периода.

The analysis looks at family education as a medium of socialization preschool children. The contents of the family socialization through reflection psycho-pedagogical works study period.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.371

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Комарова І. А. 
Педагогічна компетентність батьків у сфері захисту та забезпечення прав дитини / І. А. Комарова, А. М. Леохіна // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2016. - № 25. - С. 126-130. - Бібліогр.: с. 130 (5 назв) - укp.

Висвітлено особливості формування педагогічної компетентності батьків у сфері захисту та забезпечення прав дитини. На основі теоретичного обгрунтування і експериментально апробованих фактів розкрито зміст і сутність поняття "педагогічна компетентність батьків у сфері захисту та забезпечення прав дитини". Експериментальне вивчення такої проблеми представлено в двох серіях анкетних опитувань батьків і педагогів закладів дошкільної освіти, які підтвердили необхідність проведення цілеспрямованої роботи з формування педагогічної компетентності батьків у сфері захисту та забезпечення прав дитини у закладах дошкільної освіти та сім'ї.

Освещены особенности формирования педагогической компетентности родителей в сфере защиты и обеспечения прав ребенка. На основе теоретического обоснования и экспериментально апробированных фактов раскрыты содержание и сущность понятия "педагогическая компетентность родителей в сфере защиты и обеспечения прав ребенка". Экспериментальное изучение данной проблемы представлено в двух сериях анкетных опросов родителей и педагогов учреждений дошкольного образования, которые подтвердили необходимость проведения целенаправленной работы по формированию педагогической компетентности родителей в сфере защиты и обеспечения прав ребенка в учреждениях дошкольного образования и семье.

In recent decades, the problem of pedagogical competence of parents is paid much attention to in the philosophical, psychological and pedagogical literature, due to the orientation of modern society on the support of family and family values. The pedagogical competence of parents in protecting and ensuring the rights of the young child has particular importance.Taking as the basis theoretical rationale and experimentally tested facts the article reveals the content and essence of the concept “parental educational competence in protecting and ensuring children’s rights”.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.37

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Пасічник Н. О. 
Консультація для батьків з елементами тренінгової роботи "В садочок без сліз" / Н. О. Пасічник. // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2016. - № 25. - Бібліогр.: с. 99 (7 назв) - укp.

Висвітлено практичні рекомендації батькам для оптимізації процесу адаптації дітей дошкільного віку до умов дошкільного навчального закладу. Рекомендації представлені у вигляді консультації для батьків з елементами тренінгової роботи, яку можна провести під час батьківських зборів у дошкільному навчальному закладі. Запропонована консультація передбачає засвоєння батьками теоретичних знань стосовно перебігу процесу адаптації, можливих причин її ускладнення, факторів, що оптимізують цей процес, а також закріплення навичок щодо практичної допомоги дітям з метою полегшення адаптації до нових умов життя у садочку. Визначено основні причини ускладнення процесу адаптації малюків до нових умов та вказано можливі шляхи його оптимізації.

Освещены практические рекомендации родителям для оптимизации процесса адаптации детей дошкольного возраста к условиям дошкольного образовательного учреждения. Рекомендации представлены в виде консультации для родителей с элементами тренинговой работы, которую можно провести во время родительского собрания в детском саду. Предложенная консультация предполагает усвоение родителями теоретичних знаний о ходе процесса адаптации, возможных причин ее осложнения, факторов, оптимизирующих этот процесс, а также закрепления навыков практической помощи детям с целью облегчения адаптации к новым условиям жизни в саду. Определены основные причины осложнения процесса адаптации детей к новым условиям и указаны возможные пути его оптимизации.

The article deals with the infants’ adaptation to pre-school conditions. It examines the reasons of complications to adaptation process. It highlights the problems in adaptation to kindergarten. The following article is a set of tips for parents. The main purpose of the following tips is to help parents in their choice of ways and means of helping children during the adaptation. Tips include three interrelated components: 1) group discussion; 2) mini-lecture; 3) structured exercises. Duration of consultation — 1.5–2 hours. The optimal number of participants — 15 people. The article offers exercises for parents to mastering theoretical knowledge about the peculiarities of the adaptation process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.37 + Ю984.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського