Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (47)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.514(7СПО)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 43
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Мукан Н. В. 
Професійний розвиток американських, британських та канадських педагогів: форми, методи, моделі : навч. посіб. / Н. В. Мукан. - Л. : Растр-7, 2008. - 64 c. - укp.

Запропоновано інституційні моделі професійного розвитку американських, британських і канадських педагогів. Розглянуто індивідуальні методи, форми та моделі професійного розвитку освітян у системі неперервної професійної освіти Великобританії, Канади, США. Увагу приділено перевагам ментарства та наставництва, які стосуються молодих вчителів, вчителів-наставників, менторів загальноосвітньої школи загалом.

Предложены институционные модели профессионального развития американских, британских и канадских педагогов. Рассмотрены индивидуальные методы, формы и модели профессионального развития работников сферы образования в системе непрерывного профессионального развития Великобритании, Канады, США. Внимание уделено преимуществам ментарства и наставничества, которые касаются молодых учителей, учителей-наставников, менторов общеобразовательной школы в целом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ВЕЛ)78 + Ч489.514(7СПО)78 + Ч489.514(7КАН)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА703547 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гулецька Я. Г. 
Полікультурна освіта студентської молоді в університетах США : автореф. дис... канд. пед. наук / Я. Г. Гулецька; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Проаналізовано теоретичні засади полікультурної освіти студентської молоді у сучасних університетах США. Охарактеризовано концептуальні підходи до визначення суті поняття даної освіти. Визначено її генезис у США (1960-ті рр. - сьогодення). Висвітлено особливості полікультурної освіти студентів педагогічних факультетів в університетах США. Визначено зміст, форми та методи підготовки даних студентів до професійної діяльності у полікультурному середовищі. Досліджено чинники впливу на розвиток полікультурної компетентності студентів американських університетів. Розроблено методичні рекомендації щодо полікультурної освіти студентської молоді в університетах України. Зазначено, що полікультурна освіта студентської молоді є засобом формування загальнолюдських цінностей молодого покоління, умінь жити в полікультурному суспільстві та вирішувати глобальні проблеми людства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО)718.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358219 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Рибачук К. В. 
Підготовка майбутніх педагогів до професійної діяльності в університетах США : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / К. В. Рибачук; Кіровоград. держ. пед& ун-т ім. В.Винниченка. - Кіровоград, 2008. - 20 c. - укp.

Розкрито особливості підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності у вищій школі США. Виявлено, що процес розвитку педагогічної освіти в США на різних історичних етапах еволюціонував як динамічна організація за єдності її компонентів. Досліджено сучасні підходи до організації педагогічної освіти в США, що уможливило визначення засадничих ідей і способів теоретичної та практичної підготовки майбутніх педагогів. Проаналізовано програми даної освіти провідних університетів у США. Розкрито головні тенденції розвитку педагогічної освіти США протягом другої половини XX ст. Визначено засадничі ідеї даної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО)711 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361872 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Орловська О. В. 
Підготовка майбутнього вчителя до виховання толерантності в учнів старшої школи США : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Орловська; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Досліджено різні підходи вчених до вивчення проблеми толерантності, конкретизовано її сутнісні характеристики, розглянуто толерантність як особистісну цінність у контексті гуманізації освіти. На основі вивчення літературних джерел і документів США охарактеризовано сучасні вимоги американського суспільства до професійної підготовки вчителя старшої школи. Виявлено соціально-педагогічні чинники, що впливають на виховання толерантності в учнів старшої школи США. Розкрито зміст, етапи, форми та технології підготовки майбутнього вчителя до виховання толерантності в учнів старшої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО) + Ч421.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА379517 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гулецька Я. Г. 
Полікультурна освіта студентської молоді в університетах США : монографія / Я. Г. Гулецька; Нац. техн. ун-т України "КПІ". - К. : Ландон-XXI, 2011. - 242 c. - Бібліогр.: 295 назв - укp.

У порівняльно-педагогічному аспекті висвітлено особливості полікультурної освіти студентської молоді в університетах США. Проведено комплексний аналіз теоретичних засад змісту, форм і методів полікультурної освіти студентів в американських університетах, розглянуто особливості полікультурної освіти студентів педагогічних факультетів, проаналізовано генезис полікультурної освіти в педагогічних реаліях США. Розроблено методичні рекомендації щодо використання американського досвіду в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО)718.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА742977 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бельмаз Я. М. 
Професійна підготовка викладачів вищої школи у Великій Британії та США : монографія / Я. М. Бельмаз; Горлів. держ. пед. ін-т інозем. мов. - Горлівка, 2010. - 304 c. - Бібліогр.: 402 назв. - укp.

Проаналізовано соціально-історичні передумови реформування системи підготовки викладачів ВНЗ у Великій Британії та США, основні тенденції й особливості розвитку організації їх підготовки, діяльність британських і американських освітніх організацій та установ щодо проблем підготовки та професійного розвитку. Наведено професійні характеристики та стандарти викладачів ВНЗ, основні напрямки їх роботи й особливості оцінювання діяльності. Розкрито зміст, форми та методи підготовки майбутніх викладачів ВНЗ у магістратурі та докторантурі, роль наставників викладачів у системі підтримки молодих спеціалістів.

Проанализированы социально-исторические предпосылки реформирования системы подготовки преподавателей ВУЗ в Великобритании и США, основные тенденции и особенности развития организации их подготовки, деятельность британских и американских образовательных организаций и учреждений по проблемам подготовки и профессионального развития. Изложены профессиональные характеристики и стандарты преподавателей ВУЗ, основные направления их работы и особенности оценки деятельности. Раскрыты содержание, формы и методы подготовки будущих преподавателей ВУЗ в магистратуре и докторантуре, роль наставников преподавателей в системе поддержки молодых специалистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ВЕЛ) + Ч489.514(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА732747 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бельмаз Я. М. 
Професійний розвиток викладачів вищої школи у Великій Британії та США : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Я. М. Бельмаз; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2011. - 40 c. - укp.

Проаналізовано соціально-історичні передумови реформування системи підготовки та професійного розвитку (ППР) викладачів ВНЗ у Великій Британії (ВБ) та США, розкрито основні тенденції та особливості розвитку організації підготовки викладачів ВНЗ. Висвітлено діяльність британських і американських освітніх організацій та установ з ППР викладачів ВНЗ. Розглянуто професійні характеристики та стандарти викладачів ВНЗ у США та ВБ, висвітлено основні напрями їх роботи, особливості оцінювання діяльності викладачів американських та британських ВНЗ. Досліджено зміст, форми та методи підготовки майбутніх викладачів ВНЗ у ВБ та США в магістратурі та докторантурі, шляхи їх професійного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ВЕЛ) + Ч489.514(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378615 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Зварич І. М. 
Теоретичні і методичні основи оцінювання педагогічної компетентності викладачів США : навч. посіб. / І. М. Зварич. - К. : Фенікс, 2012. - 144 c. - укp.

Розглянуто теоретичні та методичні засади оцінювання педагогічної компетентності викладачів у ВНЗ США. Розкрито особливості використання педагогічних методів, стандартів, принципів діагностування педагогічної компетентності викладачів США, надано їх розгорнуту характеристику та показано можливості застосування цього досвіду в Україні. Запропоновано анкети оцінювання педагогічної компетентності викладачів для визначення рівня педагогічної діяльності та професійності викладачів у ВНЗ України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО) я7 + Ч489.511.203 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА749188 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бабенко Б. В. 
Професійні компетенції керівника школи як орієнтир для підготовки магістрів з адміністрування шкіл у США / Б. В. Бабенко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 146. - С. 14-17. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено сучасні тенденції підготовки магістрів з адміністрування шкіл в університетах США. Проаналізовано компетенції керівників шкіл у якості орієнтиру для формування необхідних навичок для майбутньої професійної діяльності у шкільному середовищі. Розглянуто позитивні та негативні сторони іноземного досвіду.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО) + Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Садовець О. В. 
Робота національної асоціації учителів США з професійної підготовки учителів середніх класів / О. В. Садовець // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 144. - С. 140-145. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено програму професійної підготовки учителів середніх класів, розроблену національною асоціацією учителів середніх класів США.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО) + Ч489.511.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Шандрук С. І. 
Тенденції професійної підготовки вчителів у США : [монографія] / С. І. Шандрук; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2012. - 495 c. - Бібліогр.: с. 422-495 - укp.

Проаналізовано тенденції професійної підготовки вчителя у США в педагогічній теорії, визначено розмаїття національних освітніх систем і виявлено їх спільні риси. Показано, що визнаною у світі є модель педагогічної освіти (ПО), яка об'єднує структурні характеристики в стандартизованій формі, загальні для сучасної міжнародної системи освіти, а світові процеси в освіті розглядаються як індикатор процесів культурної глобалізації. Освіта стала значущим елементом у транснаціональній соціальній системі. Розвиток і становлення системи професійної підготовки вчителів середньої школи в США спричинено як суспільно-історичними подіями, що відбувалися в країні та світі, так і розвитком філософських концепцій (есенціалізм, прогресивізм, екзистенціалізм, гуманізм, біхевіоризм, когнітивізм, конструктивізм), які домінували в американській ПО на кожному етапі її розвитку. Методологічною побудовою ПО в американському суспільстві є провідна філософська орієнтація її інституцій (університетів, педагогічних, гуманітарних і комунальних коледжів), які формують зміст педагогічної підготовки залежно від індивідуальних філософських переконань керівників цих закладів. Визначено організаційну форму системи підготовки вчителів середньої школи США, яка має багаторівневий характер і сприяє становленню, загальнокультурному та професійному зростанню педагогів. Зміст професійної підготовки вчителів визначається стандартами професійної ПО США та передбачає фундаментальну, психолого-педагогічну, методичну, інформаційно-технологічну, практичну та соціально-гуманітарну підготовку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761823 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Пономаренко О. 
Педагогічні підходи до формування лідерських якостей майбутніх учителів у США / О. Пономаренко // Рідна шк.. - 2011. - № 11. - С. 41-44. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Детально розглянуто та охарактеризовано основні педагогічні підходи до формування та актуалізації лідерських якостей майбутніх учителів в університетах США. З'ясовано, що для формування лідерських якостей здебільшого використовуються методи роботи з біографією та аналіз діяльності лідера, які грунтуються на теорії соціального навчання, а також методи кейсів, проблемного навчання, групові презентації, панельні дискусії, рольові ігри, що базуються на теорії кооперативного навчання, ключовим елементом використання якого є рефлексія. Підсумовано, що в університетах США майбутні учителі ознайомлюються з поняттям освітнього лідерства і роллю педагога у цьому процесі, а формування лідерських якостей стає невід'ємною складовою педагогічної підготовки.

Детально рассмотрены и охарактеризованы основные педагогические подходы к формированию и актуализации лидерских качеств будущих учителей в университетах США. Выяснено, что для формирования лидерских качеств в основном используются методы работы с биографией и анализ деятельности лидера, которые основаны на теории социального обучения, а также методы кейсов, проблемного обучения, групповые презентации, панельные дискуссии, ролевые игры, базирующиеся на теории кооперативного обучения, ключевым элементом использования которого является рефлексия. Подытожено, что в университетах США будущие учителя знакомятся с понятием образовательного лидерства и роли педагога в этом процессе, а формирование лидерских качеств становится неотъемлемой составляющей педагогической подготовки.

The article looks at the pedagogical approaches to the formation of leadership skills of future teachers in the universities of the USA. It has been found out that the process of leadership development is mainly based on the theories of social, cooperative and reflective learning.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.21 + Ч489.514(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Щур Н. М. 
Стандартизація професійної підготовки вчителів природничих дисциплін у США / Н. М. Щур // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 3. - С. 150-155. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Проаналізовано та узагальнено зміст стандартів професійної підготовки і розвитку вчителів природничих дисциплін, відповідно до яких визначено основні вимоги до особистості педагога у США на початку XXI ст. Розглянуто діяльність американських освітніх організацій, що спрямована на стандартизацію педагогічної освіти, ліцензування та сертифікацію вчителів.

Проанализировано и обобщено содержание стандартов профессиональной подготовки и развития учителей естественных дисциплин, соответственно к которым определены основные требования к личности учителя в США в начале XXI в. Рассмотрена деятельность американских образовательных организаций, направленная на стандартизацию педагогического образования, лицензирование и сертификацию учителей.

The content of professional science teaching standards has been dissected and generalized. According to these standards, the modern requirements of the American Society to the teacher have been defined. There has been analyzed the activity of the professional teacher organizations whose main task is developing standards of teacher education and providing teacher licensing and certification.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО)7 к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Шандрук С. І. 
Проблема ефективного вчителя в порівняльній педагогіці США / С. І. Шандрук // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 3. - С. 161-166. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Висвітлено проблему пошуку ефективних шляхів забезпечення необхідних і достатніх умов для вдосконалення процесу професійної підготовки вчителів, здатних до творчої організації всіх ланок особистісно-зорієнтованого педагогічного процесу, самореалізації виконання нового соціального замовлення адаптації людини до життя за конкурентних умов сучасного суспільства.

Освещена проблема поиска эффективных путей обеспечения необходимых и достаточных условий для совершенствования процесса профессиональной подготовки учителей, способных к творческой организации всех звеньев личностно-ориентированного педагогического процесса, самореализации, выполнению нового социального заказа адаптации человека к жизни в конкурентных условиях современного общества.

The problem of finding effective ways, providing of necessary and sufficient conditions for improvement of process of professional preparation of teachers ready for creative organization of all spheres of personality oriented pedagogical process for self-realization, and to new social demand of adaptation of people to life in conditions of competition in modern society is studied.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Семиченко В. 
Рефлексивный подход в теории и практике высшей школы / В. Семиченко, В. Дикань // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 78-85. - Библиогр.: 32 назв. - рус.

Изложены фрагменты монографии В.Семиченко и В.Диканя: Введение; Глава 1 - теория и практика рефлексивного подхода в зарубежной педагогике и психологии высшей школы (на примере высшей педагогической школы США). Акцентировано внимание на основных образовательных парадигмах (бихевиористической, личностной, традиционно-творческой, исследовательски-ориентированной) и их реализации в практике высшей школы. Раскрыты особенности эклектической модели.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО) + Ю940.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Шандрук С. 
Основні підходи до навчання у процесі підвищення кваліфікації американських учителів / С. Шандрук // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 2. - С. 203-210. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано та охарактеризовано наступні підходи до організації післядипломної освіти американських вчителів: поведінковий, який передбачає зміну професійної поведінки вчителя; когнітивний – спрямований на розвиток професійно-педагогічного інтелекту вчителя; особистісний – орієнтований на розвиток особистості, розкриття можливостей кожного вчителя; андрогогічний – спрямований на врахування специфіки «дорослого учня» при організації професійно-освітнього процесу підвищення кваліфікації вчителів; соціально-психологічний – який орієнтує на вдосконалення професійно-комунікативної культури вчителя, підвищення ефективності особистісно-ділової взаємодії в системі «вчитель – учень».

Проанализированы и охарактеризованы следующие подходы к организации последипломного образования американских учителей: поведенческий, который предусматривает изменение профессионального поведения учителя; когнитивный – направлен на развитие профессионально-педагогического интеллекта учителя; личностный – ориентированный на развитие личности, раскрытие возможностей каждого учителя; андрогогический – направлен на учет специфики «взрослого ученика» при организации профессионально-образовательного процесса повышения квалификации учителей; социально-психологический – ориентированный на совершенствование профессионально-коммуникативной культуры учителя, повышение эффективности личностно-делового взаимодействия в системе «учитель – ученик».

The article determines basic approaches to education in the process of American teachers’ professional development. They are: behavioral approach that is a change of teacher’s professional conduct; cognitive approach is the development of teacher’s professional pedagogical intellect; personal approach is the development of teacher’s personality; androgenic approach is the specificity of “adult students”; social-psychological approach is the improvement of teacher’s professional communicative culture


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Шандрук С. 
Проблема професійної підготовки вчителів в порівняльній педагогіці / С. Шандрук // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2011. - № 2. - С. 80-84. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Визначено проблему якості професійної підготовки вчителя до середньої школи, недостатню її розробку у теоретичних і практичних аспектах, доцільність вивчення й запозичення американського досвіду у галузі підготовки вчителя для середньої школи. Проаналізовано перспективний напрям розвитку порівняльної педагогіки - професійної підготовки вчителів середньої школи США. Розглянуто на основі досвіду професійної підготовки вчителів для середньої школи у США шляхи реформування системи професійної підготовки вчителів для українських шкіл, що допоможе у розв'язанні схожих проблем, що стоять перед вітчизняною педагогічною освітою в період її трансформації та інтеграції у європейський та світовий освітній простори.

Oпределено проблему качества профессиональной подготовки учителя в средней школе, недостаточнyю ее разработку в теоретических и практических аспектах, целесообразность изучения и заимствования американского опыта в области подготовки учителя для средней школы. Проанализированы перспективные направление развития сравнительной педагогики - профессиональной подготовки учителей средней школы США. Рассмотрены на основе опыта профессиональной подготовки учителей для средней школы в США реформирования системы профессиональной подготовки учителей для украинских школ, что поможет в решении схожих проблем, стоящих перед отечественной педагогической образованием в период трансформации и интеграции в европейское и мировое образовательное пространство.

Defined the problem of the quality of training teachers in high school, lack of development in the theoretical and practical aspects, the feasibility study and drawing of the American experience in the training of teachers for secondary schools. Analyzed a promising direction for Comparative Education - Training of secondary school teachers USA. Considered based on the experience of training teachers for secondary schools in the U.S. reform teacher training for Ukrainian schools, which will help in solving similar problems faced by the national teacher education in a period of transformation and integration into European and world educational space.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО) + Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Гулецька Я. 
Полікультурна освіта вчителів в університетах США / Я. Гулецька // Шлях освіти. - 2007. - № 4. - С. 25-28. - укp.

Досліджено досвід полікультурної освіти в університетах США. Розглянуто й охарактеризовано стандарти Національної ради з акредитації освіти вчителів (NCATE) як обов'язкові умови акредитації підготовчих програм вчителів. Наголошено на перспективності творчого використання зарубіжного педагогічного досвіду для вітчизняної педагогічної науки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Сиротіна О. 
Дослідження змін у парадигмі підготовки викладачів вищої школи у США / О. Сиротіна // Вища шк.. - 2011. - № 2. - С. 99-106. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито питання підготовки викладачів вищої школи в США. Розглянуто організації та установи, які готують викладачів ВНЗ. Визначено основну мету програми підготовки майбутніх викладачів ВНЗ під назвою "Preparing Future Faculty (PFF)", яка є національною. Визначено основні риси національної PFF програми. Зазначено, що провідні університети США формують нову модель підготовки майбутніх докторів наук, підвищуючи значення підготовки викладачів для вищої школи та пробуджуючи інтерес до академічної кар'єри у студентів. Проаналізовано основні форми підвищення кваліфікації викладачів.

Раскрыто вопросы подготовки преподавателей высшей школы в США. Рассмотрены организации и учреждения, которые готовят преподавателей ВУЗ. Определена основная цель программы подготовки будущих преподавателей ВУЗ под названием "Preparing Future Faculty (PFF), которая является национальной. Представлены основные черты национальной PFF программы. Указано, что ведущие университеты США формируют новую модель подготовки будущих докторов наук, повышая значение подготовки преподавателей для высшей школы и пробуждая интерес к академической карьеры у студентов. Проанализированы основные формы повышения квалификации преподавателей.

Discloses the preparation of teachers of higher education in the United States. Considered by organizations and institutions that prepare teachers of higher educational institutions. Defined the main purpose of training future teachers of high schoolsunder the name "Preparing Future Faculty (PFF), which is a national one. The main features of the national PFF program. Indicated that the leading U.S. universities form a new model for training future doctors, increasing the importance of teacher training for high school and arousing interest in academic careers among students. Analyzed the main forms of teacher development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Демінська Л. 
Аналіз професійної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання у вищих навчальних закладах США / Л. Демінська // Нова пед. думка. - 2011. - № 2. - С. 147-150. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Для визначення нових напрямів у педагогічному процесі запропоновано досвід професійної підготовки вчителів фізичної культури у ВНЗ США. Вивчено систему професійної підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання у ВНЗ США, проаналізовано мету та основні завдання його підготовки, основні принципи професійної підготовки та напрямки компетентності. Виділено тенденції у сфері університетської підготовки викладачів у США - спрямованість навчання на формування компетентностей майбутнього педагога; підвищення ефективності викладання вчителів завдяки реформі вищої педагогічної освіти, яка базується на стандартах професії; особистісно зорієнтоване навчання; використання в педагогіці нових педагогічних та інформаційних технологій як засобів оптимізації навчання.

Для определения новых направлений в педагогическом процессе предложен опыт профессиональной подготовки учителей физической культуры в ВУЗ США. Изучена система профессиональной подготовки будущего учителя физического воспитания в ВУЗ США, проанализированы цель и основные задания его подготовки, основные принципы профессиональной подготовки и направления компетентности. Выделены тенденции в сфере университетской подготовки преподавателей в США - направленность учебы на формирование компетентностей будущего педагога; повышение эффективности преподавания учителей благодаря реформе высшего педагогического образования, которая базируется на стандартах профессии; личностно ориентированная учеба; использование в педагогике новых педагогических и информационных технологий как средств оптимизации учебы.

For determination of new directions in a pedagogical process experience of professional preparation of teachers of physical culture is offered in higher educational establishments of the USA. The system of professional preparation of future teacher ofphysical education is studied in higher educational establishments of the USA, a purpose and basic tasks of his preparation, basic principles of professional preparation and direction a competence, is analyzed. Four tendencies are selected in the field of university preparation of teachers in the USA is an orientation of studies on forming of future teacher; increase of efficiency of teaching of teachers due to reform of higher pedagogical education, which is based on the standards of profession; personality oriented studies; use in pedagogies of new pedagogical and informative technologies as facilities of optimization of studies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського