Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.411$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19

      
Категорія:    
1.

Горбатюк А. Ф. 
Компьютерные технологии в образовании. Кн. 2. АРМ инспектора учебного отдела / А. Ф. Горбатюк, В. Н. Барбарук, Н. Н. Нескородева; Восточноукр. нац. ун-т им. В.Даля. - Луганск : Изд-во Восточноукр. нац. ун-та им. В.Даля, 2003. - 205 c. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Изложен опыт создания программного продукта, позволяющего автоматизировать процесс разработки учебной, организационно-методической и нормативной документации. Рассмотрены вопросы выбора и обоснования программных средств и проектирования баз данных. Предложены системы автоматизации процесса составления учебной документации. Разработана схема алгоритма программы и структура используемых файлов базы данных.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.411с51

Шифр НБУВ: В346711 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Свєтлорусова А. В. 
Професійна підготовка магістрів управління навчальним закладом на засадах рефлексивного підходу : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. В. Свєтлорусова; Ін-т пед. освіти і освіти доросл. АПН України. - К., 2009. - 22 c. - укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми професійної підготовки магістрів управління навчальним закладом на засадах рефлексивного підходу, яка спрямована на розвиток управлінської рефлексії, що передбачає застосування комплексу спеціально дібраних форм і методів навчання з метою розвитку у студентів здібності компетентно діяти відповідно до чинників зовнішнього та внутрішнього впливу. Охарактеризовано теоретичні основи професійної підготовки управлінців навчальних закладів на засадах рефлексивного підходу. Визначено критерії готовності управлінців навчальних закладів до рефлексивного управління. Обгрунтовано педагогічні умови даної підготовки. Розроблено модель педагогічних умов професійної підготовки магістрів управління навчальним закладом на засадах рефлексивного підходу, експериментально перевірено її ефективність. Розроблено методичні рекомендації для управлінців, викладачів ВНЗ та інститутів післядипломної педагогічної освіти щодо професійної підготовки магістрів управління навчальними закладами з застосуванням рефлексивного підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.411 + Ю959.181

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366540 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Свєтлорусова А. В. 
Професійно-функціональна компетентність управління навчальними закладами в умовах розвитку сучасного суспільства / А. В. Свєтлорусова // Наука і освіта. - 2007. - № 1/2. - С. 177-180. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто сфери діяльності керівника навчального закладу та визначено вимоги суспільства щодо професіональної компетентності сучасного керівника. Досліджено взаємозв'язок між модернізацією професійної підготовки у ВНЗ та вдосконаленням змістової компоненти професійної компетентності керівника учбового закладу.

Рассмотрены сферы деятельности управляющего образовательным заведением и очерчены требования общества к профессиональной компетентности современного руководителя. Исследована взаимосвязь между модернизацией профессиональной подготовки в высшей школе и усовершенствованием содержательного компонента профессиональной компетентности управляющего учебными заведениями.

The article examines the spheres of activity of an administrator of educational institutions and highlights the demands of society for the competence of a modern administrator. The connection between updating professional education at high school and improvement of the content component of professional competence of the administrator of educational institutions is investigated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пашко П. 
Правові підстави визначення стажу науково-педагогічної діяльності кандидата на заміщення посади керівника вищого навчального закладу / П. Пашко, Б. Новосад // Вища шк.. - 2006. - № 1. - С. 20-26. - укp.

На підставі аналізу законодавства України розглянуто особливості встановлення стажу науково-педагогічної діяльності (НПД) кандидатів на посаду ректорів вищих навчальних закладів ІІІ - ІV рівнів акредитації. Обгрунтовано, що НПД - це широке поняття, яке охоплює педагогічну, наукову та науково-технічну діяльність, і під час визначення стажу НПД необхідно крім Закону України "Про вищу освіту" керуватися Законом України "Про наукову і науково-технічну діяльність", іншими нормативно-правовими актами, якими регулюється ця діяльність. Запропоновано внести відповідні зміни до Закону України "Про вищу освіту", оскільки в ньому цю процедуру не визначено.

On the grounds of analysis of Ukraine's legislation, the peculiarities of determining the length of service of scientific-pedagogical activities of the candidates for filling the position of rectors of higher educational establishments of the 3rd-4th levels of accreditation are being considered. The authors propose to make amendments to the law of Ukraine "On Higher Education", so far as this procedure is not determined in this law


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.411 + Ч484(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Загірняк М. 
Система показників діяльності керівників ВНЗ як управлінців вищої школи / М. Загірняк, А. Почтовюк // Вища шк.. - 2007. - № 5. - С. 45-54. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність розробки та впровадження системи показників оцінювання діяльності керівників ВНЗ як управлінців вищої школи. Розроблено рекомендації щодо впровадження форми бланку щорічного оцінювання якості виконання керівником ВНЗ посадових обов'язків і завдань.

Обоснована необходимость разработки и внедрения системы показателей оценки деятельности руководителей ВУЗ как управленцев высшей школы. Разработаны рекомендации по внедрению бланка ежегодного оценивания качества исполнения руководителем ВУЗ должностных обязанностей и задач.

It is substantiated the necessity of developing and inculcating the system of the indices for evaluating the activities of the heads of higher educational establishments as the managers of higher school. Practical recommendations as to the form of annual evaluating the performance of their duties and functions by the head of the higher educational establishment are being provided.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Дивак В. 
Роль дистанційного етапу підвищення кваліфікації в розвитку кваліфікації в розвитку економічної компетентності керівників вищих навчальних закладів / В. Дивак // Нова пед. думка. - 2012. - № 2. - С. 69-72. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено проблему розвитку економічної компетентності керівників ВНЗ на дистанційному етапі навчання в системі післядипломної педагогічної освіти. Розглянуто теоретичні засади економічної діяльності керівників ВНЗ. Проаналізовано їх сучасний стан, розкрито сутність поняття "економічна компетентність керівників ВНЗ". Обгрунтовано технологію розвитку економічної компетентності керівників ВНЗ засобами ІКТ у системі підвищення кваліфікації. Розроблено спеціалізований навчальний курс "Розвиток економічної компетентності керівників ВНЗ" та методичні рекомендації щодо застосування розробленої компетентності.

Исследована проблема развития экономической компетентности руководителей ВУЗ на дистанционном этапе обучения в системе последипломного педагогического образования. Рассмотрены теоретические основы экономической деятельности руководителей ВУЗ. Проанализировано современное состояние, раскрыта сущность понятия "экономическая компетентность руководителей ВУЗ". Обоснована технология развития экономической компетентности руководителей ВУЗ средствами в системе повышения квалификации. Разработан специализированный учебный курс "Развитие экономической компетентности руководителей ВУЗ" и методические рекомендации по применению разработанной компетентности.

The problem of the development of economic competence university executives at the remote point of postgraduate education in the system of teacher education. The theoretical basis for the economic activities of the managers of higher education institutions. The modern state, revealed the essence of the concept of "economic competence of heads of universities." Based technology development of economic competence university executives in the training. A specialized training courses "The development of economic competence heads of universities" and guidance on the application developed competence.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.411 + У9(4УКР)49:Ч30/49

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Вороненко О. В. 
Нормативно-правове забезпечення діяльності керівників вищих навчальних закладів до здійснення ефективного управління у сфері трансферу технологій / О. В. Вороненко // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 31-34. - Бібліогр.: 3 назв. - укp. - рус.

Здійснено аналіз нормативно-правових документів, які регулюють діяльність у галузі трансферу технологій (ТТ), що є основою для формулювання нового понятійного апарату у теорії та практиці управління, обгрунтовано змістове наповнення базових концептів методологічної бази підготовки керівників системи вищої освіти: ”трансфер технологій”,"цільова субсидія на трансфер технологій" та "патентна чистота". Висвітлено законодавчо-унормовані завдання, функції та повноваження суб’єктів ТТ. Акцентовано увагу на перспективах подальших наукових розвідок – створенні компетентнісної моделі підготовки керівників ВНЗ до здійснення ефективного менеджменту у сфері ТТ.

Осуществлен анализ нормативно-правовых документов, регулирующих деятельность в области трансфера технологий (ТТ), которые являются основой для становления нового понятийного аппарата в теории и практике управления, обосновано содержательное наполнение базовых концептов методологической базы подготовки руководителей системы высшего образования: "трансфер технологий", "целевая субсидия на трансфер технологий" и "патентная чистота". Освещены и законодательно урегулированы задачи, функции и полномочия субъектов ТТ. Акцентировано внимание на перспективах дальнейших научных исследований - создании компетентностной модели подготовки руководителей ВУЗ к осуществлению эффективного менеджмента в сфере ТТ.

The article analyzes normative-legislative providing in the sphere of twechnologies transfer as an instrumental base of activity of leaders at higher educational establishment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Оліфіра Л. М. 
Розвиток професійної управлінської компетентності керівників вищих педагогічних навчальних закладів І - ІІ рівнів акредитації засобами навчальних тренінгів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. М. Оліфіра; НАПН України, Держ. ВНЗ "Ун-т менедж. освіти". - К., 2013. - 19 c. - укp.

Розглянуто проблеми розвитку професійної управлінської компетентності керівників педагогічних ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації засобами навчальних тренінгів. Розроблено та науково обгрунтовано й експериментально перевірено модель розвитку професійної управлінської компетентності для керівників даних рівнів акредитації засобами навчальних тренінгів. Виокремлено організаційно-педагогічні умови її функціонування. Визначено критерії, показники та рівні професійної управлінської компетентності керівників педагогічних ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації. Уточнено поняття "розвиток професійної управлінської компетентності керівників навчальних закладів", "умови розвитку професійної управлінської компетентності керівників ВНЗ", "тренінг у системі післядипломної педагогічнї освіти". Удосконалено зміст і структуру професійної управлінської компетентності керівників педагогічних ВНЗ вказаних рівнів акредитації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.411 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА397015 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кушнір І. І. 
Розвиток маркетингової компетентності керівників вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації у системі післядипломної освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. І. Кушнір; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2013. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблему розвитку маркетингової компетентності (МК) керівників ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації у системі післядипломної освіти. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в науково-методичній літературі й управлінської теорії та практиці. Проаналізовано концептуальні підходи щодо маркетингової діяльності педагогічних коледжів, розвитку МК їх керівників. Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, що розроблена для системи підвищення кваліфікації модель розвитку МК керівників ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації, позитивно впливає як на стан сформованості МК, так і на управлінську діяльність взагалі. Перевірено ефективність форм і засобів організації навчання керівників у процесі курсової перепідготовки та у міжкурсовий період, підготовлено методичні рекомендації щодо впровадження маркетинго-орієнтованого підвищення кваліфікації у систему післядипломної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.411 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА402140 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гладкова В. 
Професійне самовдосконалення менеджера освітнього закладу: метод. рек. / В. Гладкова // Молодь і ринок. - 2012. - № 9. - С. 68-74. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Висвітлено сутність процесу особистісно-професійного самовдосконалення. Запропоновано моделі реалізації цього процесу, розглянуто питання стратегічного і тактичного програмування професійного самовдосконалення менеджера ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Калашнікова С. 
Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів: діяльність Європейської платформи модернізації вищої освіти / С. Калашнікова // Вища освіта України. - 2013. - № 2. - С. 95-101. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

На основі аналізу європейського досвіду виявлено особливості реалізації програм професійного розвитку керівників ВНЗ в межах міжнародного проекту "Європейська платформа модернізації вищої освіти", зокрема визначено основні міжнародні проекти модернізації вищої освіти: Європейська платформа модернізації вищої освіти, Міжнародна програма з лідерства та менеджменту у вищій освіті Університету Вардвік, Програма для університетських лідерів, Весняна та Осіння Академії. Сформульовано практичні рекомендації щодо організації відповідних програм в Україні для використання технології колегіального навчання у програмах професійного розвитку керівників ВНЗ. Обгрунтовано необхідність вироблення власної стратегії ефективного професійного розвитку керівників ВНЗ з урахуванням провідного міжнародного досвіду та врахування локальних передумов. Зазначено, що для пошуку оптимальної моделі професійного розвитку керівників можуть бути задіяні відповідні національні та міжнародні проекти (наприклад, програма Темпус).

Изложены особенности реализации программ профессионального развития руководителей ВУЗ в рамках международного проекта "Европейская платформа модернизации высшего образования". Определены основные международные проекты модернизации соответствующих программ профессионального развития: Европейская платформа модернизации высшего образования, Международная программа по лидерству и менеджменту в высшем образовании Университета Вардвик, Программа для университетских лидеров, Весенняя и Осенняя Академии. Сформулированы практические рекомендации для использования технологий коллегиального обучения в программах профессионального развития руководителей. Обоснована необходимость выработки собственной стратегии эффективного профессионального развития с учетом ведущего международного опыта и учета локальных предпосылок. Выяснено, что для поиска оптимальной модели профессионального развития лидеров ВУЗ могут быть задействованы соответствующие национальные и международные проекты (например, программа Темпус).

In the article on the base of analyze of normative documents of the European Commission, scientific publications of European experts and informational and methodical materials of the European Platform higher education modernization the specialties and actuality for professional development of heads of HEIs are determined and argued, and the practical recommendations for realization of such programs in Ukraine are formulated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Луговий В. 
Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів України: виклики та перспективи / В. Луговий, С. Калашнікова, Ж. Таланова // Вища освіта України. - 2013. - № 3. - С. 51-59. - Бібліогр.: 24 назви. - укp.

Проаналізовано реалізацію Болонського процесу та програм „Темпус” та „Тюнінг” в Європі та Україні. Визначено змістові пріоритети пілотної програми підвищення кваліфікації керівників ВНЗ України та етапи її реалізації. Обгрунтовано шляхи, принципи та перспективи побудови національної моделі професійного розвитку конкурентоспроможних лідерів ВНЗ у контексті створення європейських просторів вищої освіти і досліджень. Вміщено таблицю змістових напрямів Пілотної програми підвищення кваліфікації керівників ВНЗ України та їх ключові чинники.

Проанализирована реализация Болонского процесса и программ "Темпус" и "Тюнинг" в Европе и Украине. Определены содержательные приоритеты пилотной программы повышения квалификации руководителей ВУЗ Украины и этапы её реализации. Определены и обоснованы пути, принципы и перспективы построения национальной модели профессионального развития конкурентоспособных лидеров ВУЗ в контексте создания европейских пространств высшего образования и исследований. Приведена таблица содержательных направлений Пилотной программы повышения квалификации руководителей ВУЗ Украины и их ключевые факторы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Вороненко О. В. 
Ефективність підготовки керівників системи вищої освіти України до регулювання діяльності у сфері трансферу технологій: організація та результати експериментальної перевірки / О. В. Вороненко // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 4. - С. 51-58. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Передумовою успішного здійснення трансферу технологій є забезпечення відповідної підготовки керівників системи вищої освіти до регулювання діяльності у сфері трансферу технологій. Саме від їх професійної компетентності залежать розв'язання завдань, що виникають у процесі комерціалізації результатів науково-дослідних робіт. Розкрито методику організації експериментальної перевірки ефективності підготовки керівників системи вищої освіти до регулювання діяльності у сфері трансферу технологій у процесі підвищення кваліфікації. Методика проведення такого дослідження грунтується на врахуванні взаємозв'язку всіх елементів системи підвищення кваліфікації, взаємозв'язку зовнішніх та внутрішніх чинників функціонування системи та їх впливу на підготовку керівників системи вищої освіти до регулювання діяльності у сфері трансферу технологій. Для оцінювання та інтерпретації результатів експерименту запропоновано технологічну карту оцінювання, яка включає: складники інноваційної компетентності, її ознаки за кожним складником, джерела, методи вимірювання й опис рівнів сформованості. Рівні сформованості інноваційної компетентності визначено на основі застосування закономірності матричного моделювання. Результати експериментальної перевірки свідчать про ефективність підготовки керівників системи вищої освіти до регулювання діяльності у сфері трансферу технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Гладков О. В. 
Про один підхід до моделювання навчального процесу у вищому навчальному закладі / О. В. Гладков, О. С. Бичков // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 7. - С. 90-95. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто аналіз подій, що відбуваються в деканаті під час навчального процесу. Для найбільш суттєвих процесів побудовано мережу Петрі, яка б їх моделювала.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Золокотська Л. 
Управлінська діяльність керівників вищих навчальних закладів: фінансовий менеджмент : посібник / Л. Золокотська; ред.: Є. Р. Чернишова; НАПН України, Ун-т менеджменту освіти. - Луцьк : Вежа-Друк, 2015. - 151 c. - Бібліогр.: с. 142-150 - укp.

Висвітлено теоретичні підходи до реалізації фінансового менеджменту керівниками ВНЗ у контексті розвитку ринково-суспільних відносин. Визначено структурно-процесуальні елементи фінансового менеджменту як основи фінансово-економічної діяльності таких керівників, організаційно-педагогічні умови його реалізації. Обгрунтовано алгоритм реалізації функцій фінансового менеджменту керівниками ВНЗ за умов відкритості освітніх систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)497.40-93-212.1 я7 + Ч481.411 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА789854 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Тищенко І. В. 
Статус та повноваження ректора в організаційно-управлінської структурі докласичного університету / І. В. Тищенко // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 44. - С. 167-175. - Бібліогр.: с. 175 - укp.

Висвітлено на основі історіографічного аналізу особливості становлення перших європейських університетів, охарактеризовано статус та повноваження ректора за умов інституційної, академічної, фінансової автономії університетів Західної Європи ХІ - ХІV ст. Розкрито вимоги до претендентів на ректорську посаду, коло функціональних обов’язків ректора як голови університетської корпорації, судочинства над ії членами та підтримання зв’язків з міською й церковною владою.

Освещены на основе историографического анализа особенности становления первых европейских университетов, охарактеризовано статус и полномочия ректора в условиях институциональной, академической, финансовой автономии университетов Западной Европы ХІ - ХІV в. Раскрыты требования к претендентам на ректорскую должность, круг обязанностей ректора как главы университетской корпорации, судопроизводства над ее членами и поддержка связей с городской и церковной властью.

Covered on the basis of historiographical analysis of peculiarities of the first European universities, characterized by the status and powers of the Rector in terms of institutional, academic, financial autonomy of universities in Western Europe XI-XIV centuries.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Гуменний О. Д. 
Розвиток інформаційної культури керівників вищих навчальних закладів : монографія / О. Д. Гуменний. - Київ : Міленіум, 2015. - 245 c. - Бібліогр.: с. 184-206 - укp.

Розкрито проблему розвитку інформаційної культури керівників ВНЗ, подано теоретичні та практичні засади розвитку. Проаналізовано інформаційно-методичні ресурси вищої освіти, проведено теоретичний аналіз поняття інформаційної культури керівників ВНЗ і використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській діяльності. Визначено основні особливості інформаційної культури, чинники її розвитку, компоненти та критерії оцінювання. Охарактеризовано сучасні підходи, організаційно-педагогічні умови розвитку інформаційної культури керівників ВНЗ. Обгрунтовано компоненти та критерії оцінювання інформаційної культури керівників. Запропоновано зміст, конкретні форми та методи розвитку інформаційної культури і психолого-педагогічної допомоги особистості у виборі індивідуальної траекторії розвитку інформаційної культури створенням "дорожньої карти" її розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА797343 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Яковенко О. 
Управлінська компетентність керівника ВНЗ: актуальні аспекти / О. Яковенко // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2018. - № 3. - С. 203-214. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Визначено вимоги до сучасних керівників навчальних закладів, зокрема через визначення системи їх управлінської компетентності. Наголошено, що керівник освітнього закладу повинен володіти навичками нового мислення, пов'язаного з проникненням менеджменту в управлінську діяльність керівників закладів освіти. Акцентовано увагу на тому, що першочергове значення має формування корпоративної культури навчального закладу: бачення місії свого навчального закладу, усвідомлення цілей, створення системи цінностей, що має соціальне значення, забезпечення високої вмотивованості управлінських дій тощо. Визначено проблеми сучасного стану професійної компетентності керівників ВНЗ, проведений аналіз наукових досліджень щодо управлінських якостей сучасного керівника навчального закладу, визначені шляхи їх вдосконалення через систему післядипломної підготовки та самоосвіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Фурлет Н. Я. 
Керівник закладу вищої освіти - суб'єкт трудового права : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.05 / Н. Я. Фурлет; Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого. - Харків, 2018. - 19 c. - укp.

Проаналізовано правову сутність, зміст та особливості статусу керівника закладу вищої освіти як суб'єкта трудового права, а також актуальних проблем практичного характеру та пошуку шляхів їх вирішення. Здійснено правову характеристику діяльності керівника закладу вищої освіти як форми реалізації трудових прав та виконання посадових обов'язків, а також як специфічного різновиду трудової діяльності. Визначено поняття та суттєві ознаки трудо-правового статусу керівника закладу вищої освіти, зокрема встановлено природу правовідносин, що складаються між керівником закладу вищої освіти (як працівником) і засновником закладу вищої освіти (як роботодавцем). Виділено особливості виникнення та припинення трудових правовідносин з керівником закладу вищої освіти та виокремлено прогалини та колізії у нормативно-правовому регулюванні трудових відносин з керівником закладу вищої освіти. Сформовано конкретні пропозиції та рекомендації щодо удосконалення нормативно-правового регулювання статусу керівника закладу вищої освіти як суб'єкта трудового права.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х879(4УКР) + Ч481.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА434075 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського