Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (8)Книжкові видання та компакт-диски (31)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.352.27$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Єфіменко Н. П. 
Особливості формування екологічної культури студентів вищих технічних закладів освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. П. Єфіменко; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2000. - 18 c. - укp.

Вперше теоретично обгрунтовано сутність екологічної культури студентів вищих технічних закладів освіти, її структуру та основні компоненти. Розроблено модель екологічної культури. Розкрито поняття "екологічна культура", "екологічні знання". Встановлено й обгрунтовано особливості формування екологічної культури студентів вищих технічних закладів освіти. Визначено та експериментально апробовано методику, яка забезпечує ефективність реалізації особливостей формування екологічної культури студентів з урахуванням її особливостей у процесі вивчення курсів: "Основи екології", "Безпека життєдіяльності", "Охорона праці та навколишнього середовища".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1р(4УКР)3-36 + Ч481.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311656 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Єфіменко Н. П. 
Процес екологічного виховання у вищих технічних закладах освіти / Н. П. Єфіменко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 22. - С. 17-21. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто новий елемент екологічного виховання, висвітлено технологію реалізації коеволюційного підходу до проблеми взаємодії людини та природи. Даний підхід обгрунтовано на підставі аналізу теорії коеволюції у лекційному курсі, наведено шляхи його практичного застосування під час проведення семінарських занять, комплексної залікової роботи.


Ключ. слова: екологічне виховання, екологічні знання, екологічна діяльність, теорія коеволюції
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Єфіменко Н. П. 
Екологічна підготовка студентів вищих технічних закладів освіти / Н. П. Єфіменко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2001. - № 28. - С. 11-16. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

На підставі аналізу наукових праць розроблено модель формування екологічної культури студентів, яка містить ціннісно-мотиваційний і діяльнісно-професійний компоненти. Визначення взаємозалежних і взаємообумовлених компонентів дозволяє збалансувати взаємодію областей фахової підготовки спеціаліста.


Ключ. слова: педагогічна модель, компоненти екологічної культури, ціннісно-мотиваційний, діяльнісно-професійний
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ляшенко Г. А. 
Розроблення технологічних схем при викладанні теми "Екосистеми" курсу екології для ЗНЗ та діагностичні методи їх оцінки / Г. А. Ляшенко, М. В. Талах // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2004. - № 2. - С. 224-229. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Білик Л. І. 
Теоретико-методичні основи формування екологічної відповідальності студентів у системі виховної роботи вищого технічного навчального закладу : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Л. І. Білик; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Черкаси, 2005. - 51 c. - укp.

Уперше розроблено концептуально-технологічну модель виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі. Здійснено науково-теоретичне обгрунтування системи формування екологічної відповідальності студентів. Створено модель цієї системи, запропоновано критерії експертної оцінки. Розкрито суть поняття екологічної відповідальності, показано її взаємозв'язок з іншими якостями особистості та розроблено критерії сформованості. Досліджено шляхи, форми та засоби формування екологічної відповідальності у студентів технічного універстету. Наведено методику дігностування екологічної відповідальності студентів та визначено основні шляхи реалізації. Експериментально з'ясовано функціонування та результативність системи її формування у цілісній системі виховної роботи технічного ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.27 + Б1 р(4УКР)3-3,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА337527 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Фенчак Л. М. 
Формування екологічної культури студентів вищих аграрних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації : Автореф. дис... канд. пед. наук / Л. М. Фенчак; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2006. - 19 c. - укp.

Досліджено проблеми формування екологічної культури студентів-аграрників. Вперше на підставі використання системного підходу визначено педагогічні складові та умови формування екологічної культури молодших спеціалістів аграрного профілю. Розроблено й експериментально перевірено методику реалізації педагогічних умов, що сприяють формуванню екологічної культури студентів-аграрників. Уточнено зміст понять "екологічний світогляд", "екологічне мислення", "екологічна культура". Визначено критерії, показники та рівні сформованості екологічної культури майбутніх молодших спеціалістів-аграрників, обгрунтовано модель її розвитку, розроблено відповідні методичні рекомендації для викладачів і керівників вищих аграрних навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2 + Ч481.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346530 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сапожников С. В. 
Екологічне виховання студентів вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації будівельного профілю : Автореф. дис... канд. пед. наук / С. В. Сапожников; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2006. - 20 c. - укp.

Розкрито та обгрунтовано характеристики екологічної вихованості студентів ВНЗ будівельного профілю. Визначено показники та педагогічні умови екологічного виховання особистості, розроблено та обгрунтовано теоретичну модель екологічної вихованості. Доведено ефективність оптимально організованої самостійної пізнавальної діяльності студентів за авторською методикою формування екологічної вихованості, проаналізовано процес її формування щодо збереження навколишнього природного середовища, набуття ціннісно-творчого ставлення до професійної діяльності у студентів як суб'єктів природоохоронної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343047 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Коваленко О. М. 
Теоретична модель виховної роботи у вищому навчальному закладі в умовах загрози світової екологічної катастрофи / О. М. Коваленко, В. О. Коваленко // Педагогіка і психологія. - 2006. - № 3. - С. 55-64. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Рассмотрены концепция и теоретическая модель воспитательной работы в высшем учебном заведении, которые базируются на понятии "Экологическая ответственность".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Курняк Л. М. 
Формування екологічної культури студентської молоді в умовах системних трансформацій в сучасній Україні : Автореф. дис... канд. філософ. наук / Л. М. Курняк; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2007. - 19 c. - укp.

Здійснено аналіз сучасного стану й особливостей формування екологічної культури студентської молоді в Україні у період становлення ринкових відносин. Виявлено, що найбільш продуктивними й евристичними є підходи, що базуються на діяльнісній платформі наукового пізнання. Розкрито суть поняття екологічної культури як сукупність природо-, соціо- і культурозберігальних дій і технологій. Зазначені підходи забезпечують стійку рівновагу у системі "людина - довкілля", реалізацію людського підходу до здійснення всіх видів людської діяльності, а також усвідомлення її як теоретичної галузі знань про місце людини в біосфері як істоти, засобами діяльності якої урівноважується життєдіяльність біосфери. Доведено, що за ціннісним значенням екологічна культура займає провідне місце у структурі соціокультурних орієнтацій сучасної студентської молоді, яка прагне підпорядкувати її формуванню всі наявні та перспективні можливості навчально-виховного процесу і позанавчальних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349323 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гуренкова О. 
Модель формування екологічної компетентності майбутніх фахівців водного транспорту / О. Гуренкова // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2008. - № 1. - С. 25-30. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Узагальнено підходи до визначення понять "компетентність", "професійна компетентність" і на їх підставі охарактеризовано роль і значення рівня екологічної компетентності та шляхи її формування в процесі навчання у ВНЗ. Подано модель формування екологічної компетентності майбутніх фахівців водного транспорту та висвітлено сукупність педагогічних умов, необхідних для її впровадження.

Обобщены подходы к определению понятий "компетентность", "профессиональная компетентность" и на их основе охарактеризованы роль и значение уровня экологической компетентности и пути её формирования в процессе обучения в ВУЗ. Представлена модель формирования экологической компетентности будущих специалистов водного транспорта и изложена совокупность педагогических условий, необходимых для ее внедрения.

The paper summarizes approaches to determination of the term "competency", "professional competency". Based on this the role of ecological competency and its formation during study in the higher learning institution are determined. The model of ecological competency of the future specialist of water transport is presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.27 + О4 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Матеюк О. П. 
Формування екологічної культури майбутніх економістів як складової професійної підготовки на засадах сталого розвитку : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. П. Матеюк; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2008. - 20 c. - укp.

Проведено теоретичне й емпіричне дослідження педагогічних основ формування екологічної культури майбутніх економістів на засадах сталого розвитку. Проаналізовано суть і зміст екологічної культури особистості як передумови формування сталого розвитку країни. Визначено педагогічні основи (компоненти, критерії, закономірності, принципи, педагогічні умови) й особливості формування даної культури майбутніх економістів. Розроблено й експериментально перевірено відповідну методику. Як педагогічні умови визначено реалізацію діяльнісного підходу до формування екологічної культури майбутніх економістів, використання проблемних, частково пошукових і дослідницьких методів навчання, забезпечення дієвості наявних природоохоронних мотивів, посилення інтеграції теоретичних знань майбутніх економістів. Розроблено методичні рекомендації викладачам економічних і екологічних дисциплін щодо формування екологічної культури майбутніх економістів на засадах сталого розвитку з використанням еколого-педагогічних тренінгів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4УКР)3 + Ч481.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361900 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Руда О. Ю. 
Естетичне ставлення студентської молоді до природи / О. Ю. Руда // Шлях освіти. - 2009. - № 1. - С. 21-24. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Запропоновано два шляхи комплексного виховання естетичних і природоохоронних якостей студентів: від естетичного пізнання до практики (до праці та охорони навколишнього природного середовища) та від практики до пізнання. Наголошено на плануванні завдань щодо сприйняття та осмислення навколишніх природних ландшафтів. Висвітлено поняття естетичної культури, що утвердилось як загальна характеристика рівня засвоєння та перетворення світу і самої людини згідно з законами краси і як система засобів, за допомогою яких людина естетично опановує світ. Акцентовано увагу на розробці системи естетично-пізнавальних завдань і вправ, організації естетично-пізнавальних ситуацій, які спонукатимуть студентів сприймати, осмислювати й оцінювати виразні пізнавальні об'єкти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355 + Ч481.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Прусак В. 
Екологічне виховання майбутнього дизайнера / В. Прусак // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 5. - С. 137-143. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто суть екологічного виховання, яка полягає у розвитку особистості як суб'єкта культури у взаєминах із природою, іншими людьми шляхом рефлексії свого внутрішнього світу. Висвітлено екологічну складову професійної підготовки майбутніх дизайнерів. На основі аналізу теоретичних і практичних робіт провідних у даній сфері інститутів та установ встановлено, що концепція екодизайну призводить до зниження негативних впливів на навколишнє середовище, зменшення кількості ресурсів, що споживаються і пов'язаних із цим економічних витрат.

Обосновано экологическое воспитание, которое заключается в развитии личности как субъекта культуры во взаимоотношениях с природой, другими людьми путем рефлексии своего внутреннего мира. Освещена экологическая составляющая профессиональной подготовки будущих дизайнеров. На основании анализа теоретических и практических работ, ведущихся в данной сфере институтами и учрежденями установлено, что концепция экодизайна приводит к снижению негативных воздействий на окружающую среду, уменьшению количества потребляемых ресурсов, и связанных с этим экономических затрат.

The author grounds the expedience of ecological education of specialists. He also considers the principles of future designersТ preparation to their professional activity in the context of ideas of ecologic education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.27 + Ж182 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Нінова Т. С. 
Проблеми формування екологічної культури студентів хімічних спеціальностей / Т. С. Нінова // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 142. - С. 93-96. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто проблему гуманітаризації екологічної підготовки студентів хімічних спеціальностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Хрипунова А. Л. 
Формування екологічної компетентності майбутніх інженерів - фахівців цивільного захисту : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А. Л. Хрипунова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2009. - 20 c. - укp.

Визначено сутність екологічної компетентності майбутніх інженерів-фахівців цивільного захисту, її особливості та структурні компоненти. Доведено, що ефективність формування екологічної компетентності майбутніх інженерів-фахівців цивільного захисту забезпечується впровадженням науково обгрунтованої технології, яка передбачає такі етапи: підготовчий (створення відповідного науково-методичного забезпечення процесу формування екологічної компетентності студентів), мотиваційно-орієнтаційний (розвиток позитивної мотивації набуття екологічної компетентності майбутніми фахівцями цивільного захисту), змістово-практичний (формування всіх компонентів екологічної компетентності через застосування активних форм і методів навчання, організація спеціальної діяльності практично-екологічної спрямованості), аналітико-результативний (оцінка та корекція процесу навчання). Уточнено критерії, показники та рівні сформованості екологічної компетентності майбутніх інженерів-фахівців цивільного захисту. Доведено ефективність упровадження розробленої технології формування екологічної компетентності майбутніх інженерів-фахівців цивільного захисту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.27 + Ц98р + Ц90331р

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367726 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Грезе О. В. 
Особливості формування екологічної свідомості у студентів гуманітарного та технічного напрямів підготовки : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. В. Грезе; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Проаналізовано типи екологічної свідомості студентської молоді гуманітарного та технічного ВНЗ. Виявлено суттєві відмінності рівнів емоційного, пізнавального та практичного освоєння світу природи студентами гуманітарної, природничої та технічної спрямованості. Визначено принципи формування базових компонентів екологічної свідомості, а саме: "належності людини природній екосистемі", "єдності з живими істотами, віддаленими від людини в еволюційному ланцюгу", "невід'ємності кожного виду живих істот від екологічної системи Землі". Розроблено й апробовано методику еколого-психологічного тренінгу для формування та корекції ставлення до природи, яка базується на принципах послідовності корекційного впливу, організації психологічних стимулів і розвитку психологічної єдності з природою. Відзначено, що психологічним механізмом суб'єктного ставлення до елементів природи є ідентифікація з природними об'єктами. Показано різну ефективність методики за умов формування екологічної свідомості для різних категорій студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.27 + Ю959.51-61

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364336 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Черновол Н. 
Експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов і моделі формування екологічної компетентності майбутніх інженерів у процесі технологічних практик / Н. Черновол // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 1/2. - С. 54-65. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто хід, підсумки експериментальної перевірки педагогічних умов та моделі формування екологічної компетентності (ЕК) студентів технічних ВНЗ. Висвітлено організацію, результати контрольного тестування екологічної свідомості студентів, динаміку рівнів сформованості компонентів ЕК майбутніх інженерів у процесі проведення констатуючого, формувального, контрольного етапів педагогічного експерименту. Зроблено висновок, що рівень ЕК студентів, досягнутий на основі розробленої моделі, вищий, ніж у студентів, які проходили технологічні практики традиційно. Відзначено результати проведеного експерименту, які підтвердили ефективність технологічних практик, показали переваги запропонованої методики: її впровадження дає можливість підвищити ефективність як теоретичної, так і практичної складових процесу навчання. Зазначено, що перспективою подальших напрацювань у цьому напрямі є дослідження можливості застосування аналогічної технології у навчальному процесі іншими ВНЗ

Рассмотрен ход, итоги экспериментальной проверки педагогических условий и модели формирования экологической компетентности (ЭК) студентов ВТУЗ. Освещены организация, результаты контрольного тестирования экологического сознания студентов, динамика уровней сформированности компонентов ЭК будущих инженеров в процессе проведения констатирующего, формирующего и контрольного этапов педагогического эксперимента. Сделан вывод о том, что уровень ЭК студентов, который достигнут на основе разработанной модели, выше, чем у студентов, которые проходили технологические практики традиционно. Отмечено, что результаты проведенного эксперимента подтвердили эффективность технологических практик, показали преимущества предложенной методики: ее внедрение позволяет повысить эффективность как теоретической, так и практической составляющих процесса обучения. Указано, что перспективой дальнейших наработок в этом направлении является исследование возможности применения аналогичной технологии в учебном процессе другими вузами.

The article reveals the process and results of the experimental test of pedagogical conditions of the formation of the ecological competence of students of higher technical educational institutions in the process of technological practice. It highlights the aim and organization of three stages of the pedagogical experiment, namely: diagnosing, forming and testing.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.27 + Ч481.266.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Добжанська Н. І. 
Формування екологічної свідомості студентів на заняттях із практики англійської мови / Н. І. Добжанська // Пед. пошук. - 2010. - № 2. - С. 18-21. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто засоби впливу вивчення оригінальних англомовних матеріалів, пов'язаних із темою "Екологія". Наведено уривки з тексту підручника англійської мови як іноземної, які, зазвичай, надаються на опрацювання. Охарактеризовано групи матеріалів для вивчення під час засвоєння теми стосовно характеру інформаційного впливу. Розкрито вплив ініціатив, спрямованих на захист довкілля, на свідомість студентів під час вивчення англійської мови. Зроблено висновок про значення засобів, якими здійснюється формування екологічної свідомості українських студентів під час вивчення англійської мови.

Рассмотрено средства влияния англоязычного учебного материала по теме "Экология" на формирование экологического сознания студентов, изучающих английский язык. Представлен отрывок с текста учебника английского языка как иностранного. Охарактеризованы группы материалов для изучения. Раскрыто влияние инициатив, направленных на защиту окружающей среды, на сознание студентов при изучении английского языка. Сделан вывод о значении способов формирования экологического сознания украинских студентов при изучении английского языка.

The article deals with means of influence of English information and teaching Materials connected with the topic СEcologyТ on the formation of studentsТ ecological consciousness during their English lessons in university.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.27 + Ш143.21-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Коробчук Л. І. 
Проблема формування екологічної культури студентів у психолого-педагогічній теорії / Л. І. Коробчук // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 176. - С. 70-74. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито основні підходи до проблеми формування екологічної культури у студентів у сучасній психолого-педагогічній теорії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.27 + Ю959.51-61

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Чорноштан Т. 
Екологічна етика як предмет викладання у ВНЗ України / Т. Чорноштан // Освіта і упр.. - 2011. - 14, № 1. - С. 13-24. - Бібліогр.: 36 назв. - укp.

Запропоновано новий концептуальний підхід до викладання у ВНЗ України дисципліни "Екологічна етика" (для бакалаврів) на основі глибокого етико-філософського осмислення відносин у глобальній системі людина - суспільство - природа і програмних положень Концепції екологічної освіти України. Проаналізовано цей підхід, який покладено в основу розробки диференційованої за змістом і складністю програми викладення дисципліни у ВНЗ з урахуванням раніше здобутих студентами знань з екологічної етики, їх віку та набутого життєвого досвіду.

Предложен новый концептуальный подход к преподаванию в ВУЗ Украины дисциплины "Экологическая этика" (для бакалавров) на основе глубокого этико-философского осмысления отношений в глобальной системе человек - общество - природа и программных положений Концепции экологического образования Украины. Проанализирован подход, который положен в основу разработки дифференцированной по содержанию и сложностью программы изложения дисциплины в ВУЗ, на основе ранее полученных студентами знаний по экологической этике, их возраста и приобретенного жизненного опыта.

A new conceptual approach to teaching the discipline in universities in Ukraine, "Environmental Ethics" (for bachelors), based on the deep ethical and philosophical understanding of relationships in the global human - society - nature and the software of the Concept of Environmental Education of Ukraine. Analyzed by this approach, which is the basis for developing differentiated in content and presentation of the complexity of the program of discipline in the universities on the basis of the previously obtained knowledge of students on environmental ethics, their age and life experience.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.27 + Б1 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського