Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (16)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч464(4РОС)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Сорока М. Я. 
Особливості розвитку початкової професійної освіти в умовах децентралізації в Російській Федерації : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. Я. Сорока; АПН України; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К., 2009. - 22 c. - укp.

Вперше обгрунтовано положення щодо впливу ринкової економіки на трансформацію регіональних систем підготовки кваліфікованих робітників і прогнозування їх розвитку за умов децентралізації та концептуальних засад розвитку системи у регіоні. Розкрито педагогічну сутність правового та фінансового забезпечення модернізації підготовки кваліфікованих робітників. Виявлено подібне та відмінне в розвитку національних систем підготовки кваліфікованих робітників у Російській Федерації й Україні. Розроблено методику забезпечення розвитку системи підготовки трудових ресурсів за умов її децентралізації, реструктуризації та регіоналізації. Визначено концептуальні засади професійної підготовки кваліфікованих робітників за умов ринкової економіки, розкрито сутність основних показників, що визначають її ефективність. Запропоновано можливі шляхи використання прогресивних ідей російського досвіду в модернізації системи професійно-технічної освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4РОС)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364276 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Савченко І. М. 
Особливості стандартизації в системі початкової професійної освіти Російської Федерації : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. М. Савченко; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - К., 2011. - 20 c. - укp.

На основі порівняльно-педагогічного аналізу виявлено здобутки, які представляють інтерес для вітчизняної системи профтехосвіти. Науково обгрунтовано, розроблено й апробовано методичні рекомендації щодо оптимізації системи стандартизації професійно-технічної освіти України за умов глобалізації, євроінтеграції та національної самоідентифікації. Запропоновано створення незалежної суспільної інституції Ради з розв'язання комплексних проблем, спрямованих на приведення у відповідність до світових стандартів національних професійних кваліфікацій, професійних та освітніх стандартів з підготовки кваліфікованих робітників. Розроблено пропозиції щодо складу учасників творчих робочих груп та їх функцій у розробці стандартів, результативно-цільову модель вдосконалення стандартів професійно-технічної освіти на основі інтегральних вимог роботодавців, модель компетентного випускника професійно-технічного навчального закладу, цикл вдосконалення стандартів та інформаційний модуль стандартизації в системі підготовки кваліфікованих робітників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4РОС)7 ц

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386418 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сорока М. Я. 
Вплив ринкової економіки на трансформацію системи підготовки кваліфікованих робітників у Російській Федерації / М. Я. Сорока // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 2. - С. 242-252. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано вплив економічних зрушень на розвиток початкової професійної освіти в Російській Федерації. Визначено можливості використання прогресивних ідей, досвіду в модернізації системи професійно-технічної освіти.

Проанализировано влияние экономических сдвигов на развитие начального профессионального образования в Российской Федерации, в частности ее экономическую ситуацию. Определены возможности использования прогрессивных идей, опыта в модернизации системы профессионально-технического образования.

The influence of the economical changes on the basic vocational education in the Russian Federation, namely its economical function, is analyzed. Possibilities of the progressive ideas and experience usage in the vocational education system modernization of Ukraine are determined


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4РОС)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кушнірик О. 
Становлення соціального партнерства в системі початкової професійної освіти Російської Федерації / О. Кушнірик // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 6. - С. 143-152. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Охарактеризовано сучасні підходи щодо налагодження ефективної системи соціального партнерства в підготовці кваліфікованих робітників за нових соціально-економічних умов, вивчено досвід взаємодії бізнесу та початкової професійної освіти в Російській Федерації; обгрунтовано шляхи їх використання в організації системи соціального партнерства у профтехосвіті України. Наведено основні завдання соціального партнерства у сфері початкової професійної освіти. Констатовано, що розвиток соціального партнерства у сфері професійної освіти є актуальною проблемою сучасної психолого-педагогічної науки та практики, яка зумовлена об'єктивними потребами та завданнями реформування професійної освіти в Україні. З метою подальшої розбудови системи підготовки виробничого персоналу й її входження до єдиного європейського освітнього простору висвітлено проблеми, які потребують вивчення та розв'язання.

Охарактеризованы современные подходы по налаживанию эффективной системы социального партнерства в подготовке квалифицированных рабочих в новых социально-экономических условиях, изучен опыт взаимодействия бизнеса и начального профессионального образования в Российской Федерации и обоснованы пути их использования в организации системы социального партнерства в профтехобразовании Украины. Определены основные задачи социального партнерства в сфере начального профессионального образования. Констатировано,что развитие социального партнерства в сфере профессионального образования является актуальной проблемой современной психолого-педагогической науки и практики, которая обусловлена объективными потребностями и задачами реформирования профессионального образования в Украине. С целью дальнейшего развития системы подготовки производственного персонала и его вхождения в единое европейское образовательное пространство освещены проблемы, требующие изучения и решения.

The author investigates progressive ideas and experience of adjusting the effective system of social partnership in skilled workers training under new social and economic terms in the Russian Federation and grounds the ways of their use in the organization of the modern system of social partnership in the vocational education of Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4РОС) + Ч464(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сорока М. 
Соціальне партнерство у сфері регулювання ринків праці та освітніх послуг: досвід Російської Федерації / М. Сорока // Проф.-техн. освіта. - 2008. - № 3. - С. 44-47. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено роль соціальних партнерів у посиленні зв'язків закладів початкової професійної освіти (ППО) з ринком праці в Російській Федерації та визначення на цій основі можливостей використання прогресивних ідей та досвіду в модернізації ПТО України. Визначено основоположні принципи та мету соціального партнерства. Розкрито деякі аспекти взаємодії бізнесу та закладів професійної освіти, зокрема організація виробничої практики та стажування учнів ППО, участь у формуванні навчальних програм, визначенні засобів і технологій професійного навчання, допомога в розробці освітніх і професійних стандартів тощо. Окреслено одну з основних проблем розвитку ППО РФ - закритість системи професійної освіти до зовнішнього соціально-економічного середовища. Розглянуто процеси модернізації російської освіти, що характеризуються децентралізацією управління та передачею значної частини повноважень з федерального на регіональний рівень, та роль держави у системі соціального партнерства в РФ на сучасному етапі. Проаналізовано розвиток соціального партнерства в регіонах, де з метою управління кадровим потенціалом створюються міжвідомчі комісії з перспективного планування підготовки кадрів, працюють регіональні ради з кадрової політики. Запропоновано шляхи вирішення проблем підготовки кадрів в системі ПТО України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4РОС)240.523.3 + Ч464(4УКР) к94 + Ч464(4РОС) к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Щербак Л. 
Управління системою професійної підготовки робітничих кадрів у Російській Федерації / Л. Щербак // Проф.-техн. освіта. - 2009. - № 1. - С. 38-40. - укp.

Акцентовано увагу на важливості для України з'ясування та врахування в практичній роботі переваг і недоліків децентралізації управління системою професійно-технічної освіти, яка вже має місце в інших країнах. Проаналізовано досвід Російської Федерації, в якій активно здійснюється модернізація системи підготовки робітничих кадрів за умов децентралізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4РОС) к

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Смирнов І. 
Інтеграція професійної освіти: досвід Росії / І. Смирнов // Проф.-техн. освіта. - 2010. - № 3. - С. 42-44. - укp.

Висвітлено проблему реформування професійної освіти, яка передбачає істотне розширення набору кваліфікацій на основі модульного підходу й інтегрованих освітніх програм. Розглянуто активну та послідовну розробку теорії і методики інтеграції початкової та середньої професійної освіти, яку проводить педагогічна наука протягом останніх років. Визначено важливий етап розвитку системи професійної освіти на найближчі 5 - 10 років, яким є розробка нового інтегрованого змісту професійної освіти в дусі "Декларації Європейської Комісії". Охарактеризовано концепцію інтеграції початкової та середньої професійної освіти, яка апробована й успішно розвивається в Москві. Зазначено, що вимоги до професійної освіти та практичного досвіду, що відображені в професійних стандартах для кожного кваліфікаційного рівня, вказують на необхідність неперервної освіти, інтеграції освітніх рівнів. Досліджено побудову інтегрованих програм, яка є модульно-дисциплінарною. Зроблено висновок про поглиблення процесу інтеграції, який можна розглядати як перший крок до переходу всіх форм підготовки кваліфікаційних працівників на модульну структуру змісту неперервної професійної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4РОС)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського