Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (11)Книжкові видання та компакт-диски (144)Журнали та продовжувані видання (167)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч464$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 253
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Падун Н. О. 
Зміст та форми організації навчально-виховного процесу в професійно-технічних навчальних закладах України (1929-1940рр.) : Дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н. О. Падун; Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - К., 1993. - 255 с. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: ч464(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41785 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Падун Н. О. 
Зміст та форми організації навчально-виховного процесу в професійно-технічних навчальних закладах України (1929-1940рр.) : Дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н. О. Падун; Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - К., 1993. - 255 с. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: ч464(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41785 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Падун Н. О. 
Зміст та форми організації навчально-виховного процесу в професійно-технічних навчальних закладах України (1929-1940рр.) : Дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н. О. Падун; Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - К., 1993. - 255 с. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: ч464(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41785 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Падун Н. О. 
Зміст та форми організації навчально-виховного процесу в професійно-технічних навчальних закладах України (1929-1940рр.) : Дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н. О. Падун; Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - К., 1993. - 255 с. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: ч464(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41785 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Гуревич Р. С. 
Теоретичні та методичні основи організації навчання у професійно-технічних закладах / Р. С. Гуревич; ред.: С. У. Гончаренко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : Вища школа, 1998. - 229 c. - Бібліогр.: 376 назв. - укp.

Проаналізовано теоретичні і методичні основи організації навчання майбутніх кваліфікованих робітників у професійно-технічних закладах освіти. Розглянуто широкий спектр педагогічних проблем: від сучасної концепції професійної освіти, прогнозування цілей навчання до відбору та проектування змісту освіти, організації навчального процесу, методів, засобів і форм навчання та апробації отриманих результатів. Обгрунтовано використання технічних засобів навчання на базі електронно-обчислювальної техніки, нових інформаційних технологій та використання засобів мультимедіа, Інтернету, інформаційних систем (ГІС-технологій) тощо, а також створення відповідних педагогічних програмних засобів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)23 + Ч461.2 + Ч464(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588440 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бугерко А. А. 
Училище-агрофірма: новий тип навчального закладу : Навч.-метод. посіб. / А. А. Бугерко; ред.: Н. Г. Ничкало; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Знання, 1998. - 108 c. - Бібліогр.: 49 назв. - укp.

Викладено концептуальні засади ступеневої організації навчально-виробничого процесу у вищому професійному училищі-агрофірмі, обгрунтовано модель цього процесу, проаналізовано специфіку виробничого навчання та виробничої практики, особливості планування та проведення лабораторно-практичних занять з предмета "Організація і технологія механізованих робіт у рослинництві". Висвітлено розвиток взаємодії училища-агрофірми та вищих закладів освіти сільськогосподарського профілю, а також питання науково-методичного забезпечення діяльності училища-агрофірми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.215 + Ч464(4УКР) + П.р(4УКР)22,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590578 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Фенченко П. М. 
Педагогічний досвід А. Макаренка в діяльності колективу Макіївського СПУ ім. А. С. Макаренка / П. М. Фенченко // Педагогіка і психологія. - 1998. - № 1. - С. 158-162. - укp.

Показано использование опыта А. Макаренко в воспитании "трудных" подростков на примере Макеевского СПУ им. А. С. Макаренко.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)717.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ничкало Н. Г. 
Профессионально-техническое образование в Украине: проблемы исследований / Н. Г. Ничкало; АПН Украины. Нац. наблюдат. центр. - К. : Наук. світ, 1999. - 28 c. - Библиогр.: 85 назв. - укp.

Изложены актуальные проблемы педагогических и психологических исследований по ряду аспектов профессиональной педагогики: теоретико-методологических, историко-педагогических, дидактических, научно-методических, сравнительно-педагогических и др. Рассмотрены структура и основные направления деятельности Академии педагогических наук (АПН) Украины, Института педагогики и психологии профессионального образования, Отделения педагогики и психологии профессионально-технического образования АПН Украины. Проанализированы некоторые результаты исследований по теории и методике профессионального образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР) + Ю941.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р87682 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Васильєв В. В. 
Система адаптації робітників до професійної діяльності / В. В. Васильєв. - Д. : Вид-во Дніпропетр. ун-ту, 1999. - 298 c. - укp.

Проаналізовано питання професійної адаптації як соціального і педагогічного процесу. Розглянуто структурно-функціональну модель педагогічної системи професійної адаптації, а також особливості її функціонування та розвитку за умов ринкової економіки. Обгрунтовано дослідно-експериментальні моделі оптимізації педагогічного процесу професійної адаптації працівників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР) + С5*328.934

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597237 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Сушенцева Л. Л. 
Управління системою методичної роботи в сучасному професійно-технічному училищі : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л. Л. Сушенцева; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 1999. - 20 c. - укp.

Викладено теоретичне обгрунтування положень і висновків, які характеризують інтегративні підходи до моделювання системи методичної роботи в сучасному професійно-технічному училищі. Розроблено модель зазначеної системи та модель управління нею. Подано наукове обгрунтування поняття "методична робота", мету, зміст та характеристику традиційних і нетрадиційних форм організації методичної роботи. Розроблено програму курсу "Організація методичної роботи в сучасному професійно-технічному училищі", а також методичні рекомендації "Традиційні і нетрадиційні форми організації методичної роботи у професійно-технічному училищі".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)к9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА307277 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Абашкіна Н. В. 
Розвиток професійної освіти в Німеччині (кінець XIX - XX ст.) : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Абашкіна; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 1999. - 46 c. - укp. - рус.

Досліджуються соціально-педагогічні принципи розвитку професійної освіти в Німеччині, які зумовлюють загальний механізм її реалізації та функціонування як цілісної системи, що гарантує підготовку висококваліфікованих компетентних фахівців. На основі вивчення оригінальних джерел здійснено порівняльне дослідження професійної освіти в Німеччині та Україні, виявлено загальні тенденції й відмінності у підготовці кадрів, з'ясовано умови успішного функціонування професійної підготовки в Німеччині і на цій основі запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності професійної освіти в Україні. Узагальнення результатів здійсненого дослідження дає змогу запропонувати нові підходи до визначення шляхів подальшої трансформації професійно-технічної освіти в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4ГЕР) + Ч463(4ГЕР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Сердюк В. Р. 
Впровадження гнучких систем модульного професійного навчання в Україні / В. Р. Сердюк, О. Л. Задорожна, С. М. Купринюк // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2001. - № 2. - С. 36-41. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто принципово нову, гнучку програму професійного навчання безробітних громадян, а саме модульну систему, розроблену Міжнародною Організацією Праці. Показано можливості та перспективність впровадження модульного професійного навчання в Україні для розв'язання проблеми зайнятості населення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4Укр)775

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Мельніченко В. В. 
Організаційно-педагогічні умови управління професійно-технічним училищем сільськогосподарського профілю : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. В. Мельніченко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2001. - 19 c. - укp.

Наведено результати дослідження, які дають підстави визначити основні особливості управління сільськогосподарською професійно-технічною освітою на різних етапах соціально-економічного становлення України. Визначено особливості структури та змісту управління системою підготовки кваліфікованих робітників сільськогосподарських професій на різних історичних етапах. Досліджено організаційно-педагогічні умови управління ПТУ сільськогосподарського профілю в період реформування аграрного сектора економіки. Запропоновано технологію управління сільськогосподарським професійно-технічним училищем. Визначено основні принципи, які складають наукову основу ефективної управлінської діяльності директора ПТУ: визначення мети, системність, інтеграція, диференціація, індивідуалізація, модульність, проблемність, комунікативність, інтенсивність. Широкого використання у навчальних закладах можуть набути застосовані в праці організаційно-педагогічні умови, показники, критерії, впливові фактори, компоненти, функції, весь комплекс науково-методичного забезпечення методики управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР) к + П.р(4УКР)2 к

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА313695 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Шевчук Л. І. 
Розвиток професійної компетентності викладачів спеціальних дисциплін закладів профтехосвіти у системі післядипломної освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. І. Шевчук; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2001. - 22 c. - укp.

Проаналізовано міжнародний досвід розв'язання проблеми розвитку професійної компетентності викладачів спеціальних дисциплін закладів професійно-технічної освіти у системі післядипломної освіти. Висвітлено динаміку розвитку кваліфікаційних вимог до викладача спеціальних дисциплін закладів професійно-технічної освіти. Обгрунтовано й експериментально перевірено модель професійної компетентності викладача спеціальних дисциплін. Визначено рівні професійної компетентності педагогів, їх кількісні та якісні показники. Розроблено методику діагностичного визначення потреб і реального рівня професійної компетентності педагогів. Експериментально перевірено систему розвитку професійної компетентності викладачів спеціальних дисциплін на внутрішньоучилищному, курсовому, самоосвітньому та регіональному рівнях. Виявлено особливості регіональних підходів у організації та науково-методичному забезпеченні їх післядипломної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314581 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Шапошнікова Н. П. 
Адаптація учнів професійно-технічного училища до умов ринкової економіки засобами педагогічного менеджменту : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. П. Шапошнікова; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2001. - 21 c. - укp.

Розкрито сутність і специфіку реалізації засобів педагогічного менеджменту професійно-технічного училища щодо організації процесу навчальної, соціальної та професійної адаптації учнів. Визначено зміст та особливості основних етапів професійної підготовки національних робітничих кадрів. Уточнено сутність і цільові установки їх професійно-технічної освіти за сучасних умов розвитку суспільства. Конкретизовано специфіку та визначено співвідношення понять "управління", "керівництво" та "менеджмент" в освіті. Теоретично обгрунтовано сутність професійно-технічного училища як соціально-педагогічної системи з виробничими ознаками суб'єкта ринкових відносин та об'єкта педагогічного менеджменту. Експериментально доведено доцільність та ефективність впровадження в практику навчально-виховного процесу сучасного професійно-технічного училища засобів педагогічного менеджменту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)к + Ч461.431

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314612 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Богай А. 
Relacje miedzy ksztalceniem ogolnym a zawodowym - wazny obszar reformowania oswiaty / А. Богай // Діалог культур: Україна у світовому контексті. Філос. освіти : зб. наук. пр. - 2002. - Вип. 7. - С. 173-179. - Бібліогр.: 7 назв. - пол.

Определены причины достижения выпускниками Польши лучших результатов успеваемости в средних профессиональных школах по сравнению с общеобразовательными лицеями. Описаны изменения, происходящие в высокоразвитых странах по схеме: общее образование - профессиональное образование - рынок труда. На основании анализа этих изменений, а также имеющихся недостатков обучения рассмотрены направления изменений общего и профессионального образования, необходимых для вступления Польши в Европейское Сообщество.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4Пол)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Олійник В. В. 
Наукові основи управління підвищенням кваліфікації педагогічних працівників профтехосвіти : Моногр. / В. В. Олійник. - К. : Міленіум, 2003. - 593 c. - укp.

Висвітлено еволюцію теорії та практики підвищення кваліфікації педагогічних працівників профтехосвіти. Проаналізовано досвід підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у зарубіжних країнах. Викладено методологічні основи управління підвищенням кваліфікації педагогічних працівників профтехосвіти за умов трансформації суспільства, загальнотеоретичні підходи до управління в сучасній педагогіці. Описано методологію управління освітою в процесі державотворення. Розкрито концептуальні та організаційно-методичні засади підвищення кваліфікації педагогічних працівників профтехосвіти, модернізації системи управління підвищення їх кваліфікації.

Освещена эволюция теории и практики повышения квалификации педагогических работников профтехобразования. Проанализирован опыт повышения квалификации педагогических кадров в зарубежных странах. Изложены методологические основы управления повышением квалификации педагогических работников профтехобразования в условиях трансформации общества, общетеоретические подходы к управлению в современной педагогике. Описана методология управления образованием в процессе развития государства. Раскрыты концептуальные и организационно-методические основы повышения квалификации педагогических работников профтехобразования, модернизации системы управления повышения их квалификации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА644531 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Гуманітарна освіта в профільних вищих навчальних закладах: проблеми і перспективи : Матеріали VI-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 16 - 18 берез. 2005 р.: В 2-х т. Т. 1 / ред.: А. Г. Гудманян, О. В. Петренко; Нац. авіац. ун-т. - К., 2005. - 253 c. - укp.

Розглянуто питання гармонізації науки та вищої освіти в інформаційному суспільстві. Проаналізовано співвідношення глобального та регіонального в освітньо-виховному процесі, роль вищої освіти у формуванні культури прав людини, базових концепцій освіти у гармонізації інформаційного суспільства. Визначено місце етики в системі сучасної вищої освіти. Висвітлено діагностику особливостей готовності педагогів до професійної діяльності, сучасні тенденції розвитку вищої професійної освіти. Описано модульно-рейтингову систему оцінки знань студентів.

Рассмотрены вопросы гармонизации науки и высшего образования в информационном обществе. Проанализированы соотношения глобального и регионального в образовательно-воспитательном процессе, роль высшего образования в формировании культуры прав человека, базовых концепций образования в гармонизации информационного общества. Определено место этики в системе современного высшего образования. Освещены диагностика особенностей готовности педагогов к профессиональной деятельности, современные тенденции развития высшего профессионального образования. Представлена модульно-рейтинговая система оценки знаний студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: С.р(4УКР)я431 + Ч464(4УКР)я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В349179 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Гуманітарна освіта в профільних вищих навчальних закладах: проблеми і перспективи : Матеріали VI-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 16 - 18 берез. 2005 р.: В 2-х т. Т. 2 / ред.: А. Г. Гудманян, О. В. Петренко; Нац. авіац. ун-т. - К., 2005. - 224 c. - укp.

Розглянуто питання загального мовознавства та проблеми перекладу, іноземної філології, методики викладання іноземних мов, прикладної лінгвістики, документознавства та бібліографознавства. Проаналізовано механізм дешифрування семантичної структури фразових дієслів англійської мови, способи перекладу технічних лексичних одиниць, особливості перекладу науково-технічної літератури. Висвітлено семантико-функціональні особливості наголосу у французькій мові в діахронічному та синхронічному аспектах, семантико-стилістичні особливості прізвищ персонажів у французьких художніх творах, структурно-семантичні особливості англо-американських неологізмів в сучасній українській мові, джерела автентичних англомовних аудіоматеріалів для навчання аудіювання. Вивчено концептуальні особливості українських фразеологізмів у вихованні національної свідомості студентів, особливості впровадження та функціонування систем електронного документообігу. Розкрито специфіку документного фонду бібліотечно-архівної колекції "Фонд президентів України".

Рассмотрены вопросы общего языковедения и проблемы перевода, иностранной филологии, методики преподавания иностранных языков, прикладной лингвистики, документоведения и библиографоведения. Проанализированы механизм дешифрования семантической структуры фразовых глаголов английского языка, способы перевода технических лексических единиц, особенности перевода научно-технической литературы. Освещены семантико-функциональные особенности ударения в французском языке в диахроническом и синхроническом аспектах, семантико-стилистические особенности фамилий персонажей в французских художественных произведениях, структурно-семантические особенности англо-американских неологизмов в современном украинском языке, источники автентических англоязычных аудиоматериалов для обучения аудиированию. Изучены концептуальные особенности украинских фразеологизмов в воспитании национального сознания студентов, особенности внедрения и функционирования систем электронного документооборота. Раскрыта специфика документного фонда библиотечно-архивной коллекции "Фонд президентов Украины".


Індекс рубрикатора НБУВ: С.р(4УКР)я431 + Ч464(4УКР)я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В349179 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Гейко І. В. 
Взаємодія професійно-технічних навчальних закладів і підприємств-замовників у підготовці робітничих кадрів в умовах ринку : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І. В. Гейко; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2005. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему взаємодії професійно-технічних закладів освіти та підприємств-замовників, проаналізовано її особливості у сфері підготовки робітничих кадрів за умов ринку. Розроблено орієнтовану модель такої взаємодії, з'ясовано шляхи її реалізації для швейної промисловості та умови функціонування моделі для визначення ефективності підготовки робітників. Теоретичною засадою взаємодії професійно-технічних закладів освіти та підприємств-замовників за умов ринку запропоновано принципи цілеспрямованості взаємодії, ринковості, рівневої взаємодії (взаємодія професійно-технічних закладів освіти та підприємств-замовників за умов ринку передбачає взаємовплив, взаємопроникнення різних аспектів їх діяльності та взаємозв'язки на різних рівнях: розробку кваліфікаційних характеристик, договорів, замовлень підготовки фахівців, обмін технічною документацією, ознайомлення учнів з умовами виробництва, складання навчально-програмної документації, створення спільних структур), професійної кваліфікації та мобільності, інтенсифікації професійної підготовки робітників, дисконтування та системного управління. На підставі результатів педагогічного експерименту підтверджено ефективність запропонованого підходу до підготовки кваліфікованих робітників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335453 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського