Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч461.357$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Нестерова Л. 
Формування економічної культури кваліфікованого робітника / Л. Нестерова // Проф.-техн. освіта. - 2010. - № 1. - С. 34-37. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Уточнено поняття економічної культури (ЕК) кваліфікованого робітника (КР), її структурних складових. Визначено ЕК, в якій обов'язково відображуються системи знань, соціальних норм і цінностей, які в свою чергу не є сталими за змістом, а зумовлюються інноваційними процесами в сфері економіки, причому такі характеристики особистості, як підприємливість, соціально-економічна креативність, конкурентоспроможність, професійна та соціальна мобільність, здатність до морально-етичного вибору тощо, входять до складу метапрофесійних якостей, ключових кваліфікацій КР незалежно від професії. Запропоновано ідею впровадження підприємницького підходу в зміст професійної освіти з відповідною модернізацією і вдосконаленням чинних навчальних планів і програм тощо, яку було апробовано в діяльності творчих педагогів кількох ПТНЗ України. Обгрунтовано методичні особливості формування економічної культури майбутніх КР у структурі їх професійної підготовки. Основною методичною особливістю названо вибір форм, методів, технологій навчання і виховання, орієнтованих на освіту як неперервний процес розвитку особистості: формування потребнісно-мотиваційної і емоційно-вольової сфери, пізнавальних здібностей, соціально-економічних і професійно важливих якостей. Визначено психолого-педагогічні умови ефективності процесу підготовки ЕК КР: розвивальна педагогіка, тренінги розвитку, організаційно-діяльнісні ігри, метод ситуативного навчання, метод проектів, метод "кейс-стаді".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.357 + У9(4УКР)242.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Москов В. А. 
Формування економічної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / В. А. Москов; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2017. - 20 c. - укp.

Вивчено стан проблеми формування економічної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю в процес підготовки кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах (ПТНЗ) з метою підвищення рівня пізнавальних інтересів учнів ПТНЗ. Розглянуто особливості формування економічної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю у фаховій підготовці. Визначено і описано організаційно-педагогічні умови формування економічної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю у фаховій підготовці, показники, критерії та рівні економічної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю, модель формування економічної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю у фаховій підготовці. Представлено методичні основи, методику й експериментальний аналіз формування економічної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю у фаховій підготовці. Здійснено аналіз дослідження ефективності застосування інформаційно-комунікаційних технологій для формування економічної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю у фаховій підготовці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.357 + У. р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА431293 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гриценок І. 
Педагогічна технологія розвитку підприємницької компетентності майбутніх кваліфікованих робітників у процесі проєктної діяльності / І. Гриценок // Професійна педагогіка. - 2021. - № 1. - С. 23-31. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.

Зазначено, що нова якість професійної освіти орієнтована не стільки на засвоєння учнівською молоддю певної суми знань, умінь, скільки на розвиток особистості. Заклади професійної (професійно-технічної) освіти мають формувати ключові компетенції, професійні компетентності, особливо гостро постає питання розвитку підприємницької компетентності (ПК) учнівської молоді. Це можливо завдяки використанню сучасних освітніх технологій. Мета роботи - охарактеризувати педагогічну технологію розвитку ПК майбутніх кваліфікованих робітників (МКР) у процесі проєктної діяльності, висвітлити критерії ефективності її реалізації. Методи: аналіз наукової літератури, законодавчо-нормативних документів - для з'ясування сучасних тенденцій формування педагогічної технології розвитку ПК МКР у процесі проєктної діяльності; методи аналізу та синтезу - для формулювання критеріїв і показників ефективності реалізації педагогічної технології розвитку ПК МКР у процесі проєктної діяльності, систематизація даних, узагальнення професійного досвіду для розроблення теоретичних і методичних підходів до визначення умов перевірки її результативності; порівняльний аналіз, синтез і методи експертного оцінювання - для формування вимог щодо експериментальної перевірки результативності педагогічної технології розвитку ПК МКР у процесі проєктної діяльності. Сформульовано критерії та показники ефективності реалізації педагогічної технології розвитку ПК МКР у процесі проєктної діяльності на сучасному етапі розвитку суспільства. Експериментально перевірено результативність педагогічної технології розвитку ПК МКР у процесі проєктної діяльності, сформульовано критерії та показники ефективності її реалізації - це, своєю чергою, надасть змогу переключити організацію освітнього процесу з "театру одного актора" на співпрацю та продуктивну проєктну діяльність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.357 + У.р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського