Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (7)Книжкові видання та компакт-диски (90)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч444$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 176
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Шепель Л. Ф. 
Роль робітничих факультетів УСРР в підготовці спеціалістів (20-ті рр.) : Дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Л. Ф. Шепель; Національна академія наук України, Інститут історії України. - К., 1995. - 184 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР)761.61 + Т3(4УКР)61-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС50237 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Мушиньскі А.  
Організаційно-педагогічні умови професійного навчання у центрах неперервної освіти Польщі : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. Мушиньскі; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2004. - 20 c. - укp.

Визначено суть поняття "професійний розвиток" у контексті вимог неперервної освіти дорослих і виділено три етапи професійного розвитку: практичне засвоєння професії; формування вправності та стабілізацію в професії; досягнення майстерності у її здобутті. Розкрито особливості організації навчання у центрах неперервної освіти, основними з яких є варіативність та інтегрованість змісту навчання, яке передбачає можливість оволодіння кількома спорідненими професіями, а також застосування нетрадиційних форм навчання з урахуванням базової спеціальності слухача та прикладну спрямованість підготовки й професійного вдосконалення працівників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4ПОЛ) + Ч34(4ПОЛ)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА329241 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Коляда Н. М. 
Розвиток недільних шкіл в Україні (друга половина XIX - початок XX ст.) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. М. Коляда; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2004. - 21 c. - укp.

Висвітлено діяльність недільних шкіл України другої половини XIX - початку XX ст. як закономірний об'єктивно зумовлений цілісний процес, встановлено його значний вплив на розвиток вітчизняного шкільництва. Досліджено історію, визначено етапи діяльності, розроблено і обгрунтовано типологію недільних шкіл. Проаналізовано освітнє законодавство, особливості громадсько-просвітницького подвижництва на користь недільних шкіл України та їх роль у залученні учнів до надбань національної культури. Розглянуто роботу недільних шкіл як нетрадиційних освітніх закладів: розкрито, систематизовано й узагальнено організаційні засади, принципи, завдання, зміст, форми та систему методичної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР)761.1 г

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА329609 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Давидова В. Д. 
Нетрадиційні форми навчання (навчальний гурток у системі народної освіти Швеції) / В. Д. Давидова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 24. - С. 161-166. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто процес навчання в гуртках для дорослих у системі неформальної освіти Швеції.

Рассмотрен процесс обучения в учебных кружках для взрослых в системе неформального образования Швеции.

The article considers the educational process in adult study circles in the system of liberal education of Sweden.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4ШВЕ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Самойленко О. А. 
Особливості становлення та розвитку релігійних недільних шкіл в Україні / О. А. Самойленко // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2006. - Вип. 29. - С. 161-165. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто проблему національного, духовного та морально-етичного виховання учнівської молоді в процесі навчання у релігійних недільних школах. Розкрито зміст, методи та форми даного навчання та виховання дітей і молоді. Досліджено процес становлення та розвитку релігійних недільних шкіл в Україні.

Рассмотрена проблема национального, духовного и морально-этического воспитания учащихся с помощью религиозных воскресных школ. Раскрыты содержание, методы и формы обучения и воспитания детей и молодежи в данных школах. Исследован процесс становления и развития религиозных воскресных школ на Украине.

The article deals with the problem of pupils' national, spiritual, moral and ethical education with the help of the religious Sunday schools. It opens up maintenance, methods and forms of the noted teaching and education of children and young people. The process of the formation and development of the religious Sunday schools in Ukraine is investigated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР)761.1г + Э370.9(4УКР)-6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Горук Н. 
Навчання демократії в неформальній освіті для дорослих у США і Канаді / Н. Горук // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1. - С. 131-136. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто неформальну громадську освіту дорослих у США та Канаді як один із засобів формування громадянської культури й основ демократії в країні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(7)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сігаєва Л. 
Фінансування Європейським Союзом інституцій освіти дорослих у Чеській Республіці / Л. Сігаєва // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2007. - № 3/4. - С. 154-160. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Розглянуто шляхи фінансування Європейським Союзом (ЄС) розвитку інституцій освіти дорослих у Чехії за проектом 2007 - 2013 рр. Особливу увагу приділено дослідженню операційних програм Європейського соціального фонду, типів залучення (реалізатор, партнер, підрядник) інституцій освіти дорослих, а також п'яти видів проектів, що одержують допомогу ЄС. Виявлено недоліки, пов'язані з впровадженням операційних програм. Наведено схеми структури фінансових джерел ЄС для інститутів дорослих.

Раскрыты пути финансирования Европейским Союзом (ЕС) развития институций по образованию взрослых в Чехии по проекту 2007 - 2013 гг. Особое внимание уделено рассмотрению операционных программ Европейского социального фонда, типов привлечения (реализатор, партнер, подрядчик) иституций по образованию взрослых, а также пяти видов проектов, которые получат поддержку ЕС. Определены недостатки, связанные с внедрением операционных программ. Даны схемы структуры финансовых источников ЕС для институтов по образованию взрослых.

The ways of modern financing of the adult education development in Czech Republic, which is represented by the European Union for 2007 - 2013, are considered in the paper. The author had the possibility of getting to know this issue thanks to her visiting this country with the Ukrainian delegation during the Adult Education Week in Czech Republic (t. Olomouts, 2007).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4ЧЕХ)к94 + У9(4ЧЕХ)261.551

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Яблонська І. 
Недільні школи як народно-просвітницькі навчальні заклади в Україні (друга половина ХІХ століття) / І. Яблонська // Нова пед. думка. - 2007. - Спец. вип. - С. 14-19. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розкрито причини виникнення недільних шкіл (НШ) в Україні у другій половині ХІХ ст. Порівняно діяльність НШ з державними школами та вивчено особливості їх навчально-методичної роботи як народно-просвітницьких навчальних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР)761.1г

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бондар Л. 
Становлення та діяльність приватної Харківської жіночої недільної школи Х.Д. Алчевської / Л. Бондар // Рідна шк.. - 2007. - № 7/8. - С. 62-64. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Висвітлено педагогічну діяльність Х.Д. Алчевської в контексті діяльності педагогічного колективу заснованої нею недільної школи у Харкові. Розглянуто й охарактеризовано учнівський контингент школи Х.Д. Алчевської. Проаналізовано протоколи педагогічних зборів вчителів за роки існування школи. Констатовано, що уся діяльність Х.Д. Алчевської була взірцем самовідданого служіння своєму народові.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР)761.1г + Ч33(4УКР)52-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Коляда Н. М. 
Розвиток недільних шкіл в Україні. Друга половина XIX - початок XX ст. : Навч. посіб. / Н. М. Коляда. - К. : Наук. світ, 2007. - 208 c. - Бібліогр.: с. 118-148. - укp.

Наведено теоретичне узагальнення та запропоновано нове розкриття наукової проблеми стосовно розвитку недільних шкіл - нетрадиційних освітніх закладів України другої половини XIX - початку XX ст. Розкрито організаційні засади, принципи, завдання, зміст освіти, а також особливості методичної роботи та специфіку морально-духовного виховання в даних школах.

Приведено теоретическое обобщение и предложено новое раскрытие научной проблемы, представленное в виде всестороннего целостного полиаспектного освещения развития воскресных школ - нетрадиционных учебных заведений Украины второй половины XIX - начала XX вв. Раскрыты организационные основы, принципы, задачи, содержание образования, а также особенности методической работы и специфика морально-духовного воспитания в данных школах. Приведен библиографический список литературных и архивных источников по данным проблемам.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР)761.1г.я7 + Ч33(4УКР)52я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА684624 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Романенко М. І. 
Андрагогічні аспекти філософсько-освітньої парадигми / М. І. Романенко // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 1. - С. 16-21. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розкрито важливі аспекти андрагогіки в контексті сучасної філософії освіти. Розглянуто проблему становлення в Україні сучасної системи освіти для дорослих, філософські аспекти зміни парадигми освіти, переосмислювання попереднього педагогічного досвіду з позиції нових реалій, випереджувальну функцію розвитку системи післядипломної педагогічної освіти в сучасному суспільстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР) + Ю252:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Сорочан Т. М. 
Андрагогічні засади післядипломної освіти педагогічних працівників / Т. М. Сорочан, О. М. Рудіна // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 1. - С. 9-15. - укp.

Розглянуто андрагогічні засади післядипломної освіти (ПДО) педагогічних працівників і проаналізовано принципи організації навчання дорослих. Надано вікову характеристику розвитку особистості, зроблено деякі висновки щодо технології роботи з дорослими в системі освіти. Визначено основні андрагогічні принципи, які покладено в основу теорії навчання дорослих, надано відображення їх у творах різних учених, розглянуто більш досконало принцип гуманізації ПДО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444.2 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Огієнко О. І. 
Педагогіка дорослих чи андрагогіка? Скандинавський контекст / О. І. Огієнко // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 42. - С. 46-50. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Визначено роль та місця андрагогіки у скандинавському вимірі, досліджено становлення та розвиток скандинавської концепції навчання дорослих. На підставі аналізу скандинавської педагогічної літератури виділено основні етапи розвитку педагогіки дорослих; особливу увагу приділено розумінню та місцю андрагогіки в системі наук.

Определена роль и место андрагогики в скандинавском измерении, исследовано становление и развитие скандинавской концепции обучения взрослых. На основании анализа скандинавской педагогической литературы выделены основные этапы развития педагогики взрослых; особое внимание уделено пониманию и месту андрагогики в системе наук.

In the article the role and place andragogy in the Scandinavian context are defined, formation and development of the Scandinavian concept of adult learning is investigated. On the basis of the Scandinavian pedagogic literature analysis the main stages of the adult education development are singled out; the peculiar attention is given to the understanding and place of Andragogy in the system of sciences.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(411)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Лайтер М. 
Впроваджуємо досвід канадських колег / М. Лайтер // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - Спец. вип. - С. 22. - укp.

Висвітлено досвід Рівненського обласного центру зайнятості - одного з учасників українсько-канадського проекту "Децентралізація управління професійним навчанням в Україні", щодо організації навчання безробітних. Розглянуто діяльність Центру зайнятості в рамках Проекту, зокрема знайомство з досвідом Канади, Словаччини та Чехії з цього питання та впровадження його на Рівненщині. Розкрито методику роботи Державного професійно-технічного навчального закладу "Рівненський навчальний центр державної служби зайнятості" - одного з пілотних навчальних закладів Проекту. Акцентовано увагу на співпраці служби зайнятості з роботодавцями, ролі Проекту у покращанні цих стосунків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР)763.53 + У9(4УКР)240.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Арешонков В. 
Проблеми підготовки викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти / В. Арешонков // Нова пед. думка. - 2008. - № 4. - С. 86-88. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто коло проблемних питань, пов'язаних із впровадженням у процес навчання педагогів андрагогічних засад: недостатнє науково-теоретичне обгрунтування і науково-методичне забезпечення навчання дорослих; практично повна відсутність кадрів, спеціально підготовлених для навчання дорослих. Висвітлено шляхи професійного зростання викладачів-андрагогів у системі післядипломної педагогічної освіти. Окресленно основні параметри моделі компетентності викладачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР) + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Марцінковський І. Б. 
Студенти-медики Київського університету - активісти недільних шкіл, підтримуваних Т. Шевченком / І. Б. Марцінковський // Архів клініч. медицини. - 2008. - № 1. - С. 87-89. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито питання про участь в XIX столітті студентів-медиків Київського університету в організації та роботі недільних шкіл, які підписали лист-подяку Т. Шевченку за підтримку і вислані екземпляри "Кобзаря" (1860).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР)761.1г

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24388 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Деркач Ю. 
Неформальна освіта як умова неперервного навчання молоді / Ю. Деркач // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2008. - Вип. 23. - С. 17-22. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто психолого-педагогічні особливості неформальної освіти у контексті реформування вищої освіти та зміни філософсько-освітньої парадигми. Визначено типи неформальної освіти, проаналізовано їх особливості. Висвітлено важливість неформальної освіти як одного із елементів неперервного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР)70 + Ю940.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Горук Н. 
Навчання грамоти як вид неформальної освіти жінок у США / Н. Горук // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2008. - Вип. 23. - С. 187-193. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто поняття функціональної та критичної грамотності, проаналізовано програми з навчання грамоти для жінок у США, визначено низку рекомендацій щодо запровадження ефективних програм неформальної освіти для жінок у США та Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(7СПО)70

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Смирнова-Трибульська Є. М. 
Урахування вікових особливостей при формуванні інформатичних компетентностей діючих учителів / Є. М. Смирнова-Трибульська // Наука і освіта. - 2008. - № 4/5. - С. 108-113. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Наголошено на зростанні значущості освіти дорослих. Одним з найважливіших компонентів сучасного вчителя є інформативна компетентність, яку необхідно формувати і вдосконалювати протягом усього життя. Проаналізовано андрагогічні принципи навчання учителів у галузі дистанційного навчання, зокрема післядипломної самоосвіти.

Акцентировано внимание на повышении значимости образования взрослых. Одним из самых важных компонентов современного учителя является информативная компетентность, которую необходимо формировать и совершенствовать на протяжении всей жизни. Проанализированы андрагогические принципы обучения учителей в области дистанционного самообразования.

Attention on the increase of meaningfulness of education of adults is accented. One of the most important components of modern teacher is an informing competence which it is necessary to form and perfect during all of life. Andragogicheskie principles of teaching of teachers are analyzed in area of the controlled from distance self-education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Давидова В. Д. 
Неформальна освіта дорослих у навчальних гуртках Швеції : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В. Д. Давидова; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено систему неформальної освіти дорослих (фолкбілднінг) як компонент освітньої системи Швеції. Висвітлено суть цього соціоосвітнього явища. Охарактеризовано основні етапи становлення та розвитку. Визначено сучасні тенденції розвитку й основні принципи функціонування неформальної освіти дорослих. З'ясовано зміст, форми, методи та мотиви їх навчання у навчальних гуртках. Проаналізовано методи та форми підготовки керівників таких гуртків у контексті компетентнісного підходу до організації навчання. Розроблено методичні рекомендації стосовно використання основних результатів дослідження в українському освітньому просторі. Неформальна освіта дорослих є проявом демократичності та плюралізму системи освіти Швеції, що забезпечує можливість і доступність навчання упродовж життя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4ШВЕ)70

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356789 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського