Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (17)Книжкові видання та компакт-диски (128)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч424(4Укр)714.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 130
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Гімназія на порозі ХХІ століття : Наук.-метод. посіб. / ред.: В. І. Сафіулін; упоряд.: В. Ф. Паламарчук; Укр. гімназія "Троєщина". - К. : Знання, 1999. - 207 c. - укp.

Розглянуто місце гімназій у системі освіти України, їх джерела, цілі, концепції та програми. Показано відмінність навчання й розвитку учнів у гімназіях, визначено інноваційний потенціал даних учбових закладів нового типу. Висвітлено особливості планування навчального матеріалу та індивідуального підходу до гімназистів на уроках різних дисциплін (фізичної культури, географії, хімії, математики, іноземної мови, історії, української мови та літератури тощо).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5 + Ч426-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597688 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Жерносек І. П. 
Ліцеї, гімназії, колегіуми в системі освіти України : Посіб. для вчителів / І. П. Жерносек, В. М. Трохименко; Ін-т педагогіки АПН України, Житомир. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Житомир, 2005. - 115 c. - укp.

Проаналізовано тенденції розвитку системи середніх загальноосвітніх навчальних закладів нового типу в Україні, їх сучасну організаційно-педагогічну, навчально-виховну та науково-методичну діяльність. Висвітлено досвід новаторської роботи ліцеїв, гімназій та колегіумів.

Проанализированы тенденции развития системы средних общеобразовательных учебных заведений нового типа в Украине, их современная организационно-педагогическая, учебно-воспитательная и научно-методическая деятельность. Освещен опыт новаторской работы лицеев, гимназий и коллегиумов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663196 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гімназія на порозі XXI століття : Наук.-метод. посіб. / ред.: В. І. Сафулін; Укр. гімназія "Троєщина" м.Києва. - 2-е вид. - К. : Знання України, 2002. - 210 c. - укp.

Висвітлено досвід гімназії "Троєщина" щодо розробки моделі діяльності інформаційно-розвивального типу, базою якої є уявлення про дитину як творчу особистість, що розвивається продуктивно в широкому інформаційному та духовному просторі. Розглянуто українознавство як методологічну основу вивчення української мови та літератури в навчальному закладі нового типу. Наведено план-конспект інтегрованого уроку з біології та географії. Проаналізовано особливості планування навчального матеріалу на уроках фізичної культури, запропоновано комунікативний метод навчання англійської мови як домінуючий в роботі з обдарованими дітьми.

Освещен опыт гимназии "Троещина" по разработке модели деятельности информационно-развивающего типа, базирующейся на представлении о ребенке как творческой личности, развивающейся продуктивно в широком информационном и духовном пространстве. Рассмотрено украиноведение как методологическую основу изучения украинского языка и литературы в учебном заведении нового типа. Приведен план-конспект интегрированного урока по биологии и географии. Проанализированы особенности планирования учебного материала на уроках физической культуры, предложен коммуникативный метод обучения английскому языку как доминирующий в работе с талантливыми детьми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА631130 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Коляденко С. М. 
Кременецький ліцей у системі освіти Волині (XIX - 30-ті рр. XX ст.) / С. М. Коляденко. - Житомир : Житомир. держ. пед. ун-т, 2003. - 127 c. - Бібліогр.: с. 96-105. - укp.

Проаналізовано розвиток Кременецького ліцею як осередку польського шкільництва на Волині протягом півторавікового періоду, розкрито суспільно-політичні та культурні передумови його створення. Описано особливості розвитку народної освіти у регіоні в пореформений період у 1804 р., становище Кременецького ліцею після 1813 р. як наслідок освітньої політики царського уряду. Наведено персоналії відомих польських просвітителів, педагогів, науковців, висвітлено їх внесок у розвиток освіти волинського краю.

Проанализировано развитие Кременецкого лицея как центра польского образования школьного дела на Волыни на протяжении полуторавекового периода, раскрыты общественно-политические и культурные предпосылки его создания. Описаны особенности развития народного образования в регионе в пореформенный период в 1804 г., положение Кременецкого лицея после 1813 г. как последствие образовательной политики царского правительства. Приведены персоналии известных польских просветителей, педагогов, ученых, освещен их вклад в развитие образования волынского края.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)5 + Ч33(4УКР)6 + Ч424(4УКР)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА640203 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ліцейна освіта в Україні: реалії і перспективи розвитку : За матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. 10-літтю Укр. гуманіт. ліцею Київ. нац. ун-ту ім. Т.Шевченка: Практ.-зорієнтов. зб. / ред.: Г. С. Сазоненко. - К. : Укр. Центр духов. культури, 2002. - 397 c. - (Сучас. освіта України). - укp.

Висвітлено місце ліцею у стратегії реформи освіти України, а також у культурному та духовному просторі країни. Розглянуто питання становлення та розвитку ліцейної освіти, розкрито її науково-педагогічні засади. Проаналізовано особливості впровадження перспективних освітніх технологій, розвитку та саморозвитку ліцеїстів, а також освоєння ними життєвої компетенції. Висвітлено проблеми викладання предметів фізико-математичного циклу за умов гуманізації навчання. Визначено роль Рішельєвського ліцею у розвитку освіти північного Причорномор'я.

Освещено место лицея в стратегии реформы образования Украины, а также культурном и духовном пространстве страны. Рассмотрены вопросы становления и развития лицейного образования, раскрыты ее научно-педагогические основы. Проанализированы особенности внедрения перспективных образовательных технологий, развития и саморазвития лицеистов, а также освоения ими жизненной компетенции. Освещены проблемы преподавания предметов физико-математического цикла в условиях гуманизации обучения. Показана роль Ришельевского лицея в развитии образования северного Причерноморья.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА628928 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Погоріла І. О. 
Становлення виховних систем гімназій у контексті життєтворчості особистості : Практ.-орієнтов. посіб. / І. О. Погоріла; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К. : Унів. вид-во "Пульсари", 2003. - 228 c. - Бібліогр.: с. 223-227. - укp.

Розкрито суть виховної системи сучасної гімназії, а також значення життєтворчих цільових програм у даній системі закладів навчання. Охарактеризовано педагогіку життєтворчості як концептуальну засаду виховних систем, а також соціокультурний простір як їх умову.

Раскрыты содержание воспитательной системы современной гимназии, а также значение жизнетворческих целевых программ в данной системе заведений образования. Охарактеризованы педагогика жизнедеятельности как концептуальная основа воспитательных систем, а также социокультурное пространство как их условие.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.34 + Ч424(4УКР)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА642985 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сучасний український ліцей : Навч. посіб. для студ. пед. спец. вищ. навч. закл. / ред.: О. Мішуков. - К. : Плеяди, 2003. - 212 c. - укp.

Детально охарактеризовано нормативно-правову базу діяльності Академічного ліцею при Херсонському державному університеті. Розглянуто особливості менеджменту і структури сучасного ліцею, організацію науково-методичної роботи в ньому, інноваційний процес у науково-методичній роботі викладачів як засіб створення системи елітарної освіти. Висвітлено сучасні технології навчання, деякі концептуальні підходи до екологічної освіти, довузівську підготовку в системі сучасної педагогічної освіти.

Дана подробная характеристика нормативно-правовой базы деятельности Академического лицея при Херсонском государственном университете. Рассмотрены особенности менеджмента и структуры современного лицея, организация научно-методической работы в нём, инновационный процесс в научно-методической работе преподавателей как средство создания системы элитарного образования. Освещены современные технологии учёбы, некоторые концептуальные подходы к экологическому образованию, довузовская подготовка в системе современного педагогического образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА636943 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гімназійна освіта: 10 років / ред.: В. І. Сафіулін; Гімназія "Троєщина" Деснян. р-ну м. Києва. - 2-ге вид. - К. : Знання України, 2004. - 227 c. - укp.

Розглянуто проблеми становлення гімназійної освіти в Україні. На прикладі Київської гімназії "Троєщина" визначено тенденції та етапи відродження гімназій, інноваційний потенціал, творчі здобутки вчителів та учнів.

Рассмотрены проблемы становления гимназического образования в Украине. На примере Киевской гимназии "Троещина" определены тенденции и этапы возрождения гимназий, инновационный потенциал, творческие достижения учителей и учеников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА649180 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ліцейна освіта: педагогічний менеджмент і технології навчання: : навч.- метод. посіб. / ред.: О. Мішуков; Херсон. акад. ліцей при ХДУ. - К. : Пед. преса, 2007. - 288 c. - укp.

Розглянуто проблеми ліцейського менеджменту й управлінської діяльності на сучасному етапі трансформації середньої ланки освіти. Розкрито інноваційні підходи до навчання та виховання ліцеїстів, проведення наукової роботи з ними. Висвітлено можливості використання комп'ютерних вправ у процесі розвитку мовленнєвої діяльності учнів. Проаналізовано питання ліцейського самоврядування.

Рассмотрены проблемы лицейского менеджмента и управленческой деятельности на современном этапе трансформации среднего звена образования. Раскрыты инновационные подходы к обучению и воспитанию лицеистов, проведению научной работы с ними. Освещены возможности использования компьютерных упражнений в процессе развития речевой деятельности учащихся. Проанализированы вопросы лицейского самоуправления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690198 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гавеля О. М. 
Педагогічні умови художньо-творчого виховання обдарованої учнівської молоді у позанавчальний час : моногр. / О. М. Гавеля; Держ. акад. кер. кадрів культури і мистец. - К., 2006. - 215 c. - Бібліогр.: 563 назв. - укp.

Проаналізовано історичний досвід художньо-творчого виховання обдарованих учнів у позанавчальний час та педагогічний досвід у навчальних закладах нового типу, зокрема, гімназіях, ліцеях, коледжах, школах-комплексах. Розкрито обумовленість, системну залежність та різноманітність форм позакласної та позашкільної роботи від змісту освіти, а також особливостей сприймання та інтересів обдарованих учнів. Висвітлено проблеми організації вільного часу в дітей у педагогічній спадщині в історичному аспекті. Визначено прогресивний потенціал художньо-творчого виховання обдарованих дітей та юнацтва в Україні, розглянуто питання його удосконалення і трансформації за сучасних умов. Описано цілісну педагогічну систему художньо-творчого виховання обдарованих учнів у позанавчальний час, основану на розвитку їх ініціативи та самодіяльності, здібностей, винахідливості, розкритті художньо-творчого потенціалу.

Проанализированы исторический опыт художественно-творческого воспитания одаренных учеников во внеучебное время и педагогический опыт в учебных заведениях нового типа, в частности, гимназиях, лицеях, колледжах, школах-комплексах. Раскрыты обусловленность, системная зависимость и разнообразность форм внеклассной и внешкольной работы от содержания образования, а также особенностей восприятия и интересов одаренных учеников. Освещены проблемы организации свободного времени у детей в педагогическом наследии в историческом аспекте. Определен прогрессивный потенциал художественно-творческого воспитания одаренных детей и юношества в Украине, рассмотрены вопросы его усовершенствования и трансформации в современных условиях. Описана целостная педагогическая система художественно-творческого воспитания одаренных учеников во внеучебное время, основанная на развитии их инициативы и самодеятельности, способностей, изобретательности, раскрытии художественно-творческого потенциала.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.38 + Ч421.355 + Ч421.220 + Ч424(4УКР)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690883 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Сгадова В. В. 
Управління процесом розвитку творчих здібностей учнів гімназії : Наук.- метод. посіб. / В. В. Сгадова, С. О. Балаба, О. О. Мізерна, М. М. Роговенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 296 c. - Бібліогр.: с. 276-280. - укp.

Висвітлено досвід організації навчання та виховання учнів гімназії ім.М.П.Драгоманова. Розкрито актуальні аспекти управління процесом творчого розвитку старшокласників, зокрема особливості управління інноваційною школою. Наведено модель управління процесом розвитку творчих здібностей учнів. Розглянуто питання науково-методичної підготовки вчителя до професійно-творчої діяльності за умов сучасної школи.

Освещен опыт организации обучения и воспитания учеников гимназии им. М.П.Драгоманова. Раскрыты актуальные аспекты управления процессом творческого развития старшеклассников, в частности особенности управления инновационной школой. Приведена модель управления процессом развития творческих способностей учеников. Рассмотрены вопросы научно-методической подготовки учителя к профессионально-творческой деятельности в условиях современной школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА681042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Шудзіховська І. Ф. 
Педагогічні умови розвитку пізнавального інтересу учнів гімназії: дидактичний аспект : монографія / І. Ф. Шудзіховська; Ін-т пед. технологій. - Луцьк : Твердиня, 2008. - 136 c. - Бібліогр.: с. 123-132. - укp.

Розглянуто актуальні питання формування пізнавального інтересу в учнів сучасної гімназії у процесі навчально-розвивальної діяльності та формування у них аспектів цікавості до науково-гуманістичних знань. Обгрунтовано важливі аспекти впливу сучасних гуманістичних знань на формування особистості учня як громадянина незалежної держави. Акцентовано увагу на дидактичних особливостях технології гуманітарної освіти. Розкрито соціально-філософські ідеї гуманітарного спрямування та формування позитивних якостей особистості у навчальному процесі сучасної гімназії.

Рассмотрены актуальные вопросы формирования познавательного интереса у учеников современной гимназии в процессе учебно-развивающей деятельности и формирования у них аспектов интереса к научно-гуманистическим знаниям. Обоснованы важные аспекты влияния современных гуманистических знаний на формирование личности ученика как гражданина независимого государства. Акцентировано внимание на дидактических особенностях технологии гуманитарного образования. Раскрыты социально-философские идеи гуманитарной направленности и формирования позитивных качеств личности в учебном процессе современной гимназии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + Ч424(4УКР)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА704790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Смоляр Л. О. 
Заснування жіночих гімназій Наддніпрянської України у дзеркалі періодичного друку другої половини XIX ст. / Л. О. Смоляр // Наука та наукознавство. - 2001. - № 4. - С. 86-93. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

На підставі відомостей столичних та провінційних періодичних видань другої половини XIX ст. висвітлено створення жіночих навчальних закладів у Києві, Харкові, Одесі, Полтаві та інших містах України. Досліджено роль громадськості у справі формування основ безстанової відкритої середньої жіночої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4Укр)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14597 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Сухомлінова Н. П. 
Формування інтелігентної особистості в умовах гімназичної освіти / Н. П. Сухомлінова // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 2. - С. 83-86. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Зазначено, що одним із найважливіших питань сучасної загальної освіти є визначення пріоритетів у вихованні особистості нового часу. Розглянуто проблему формування інтелігентної особистості за сучасних умов розвитку українського суспільства. Запропоновано різні підходи до визначення понять "інтелігентність" та "інтелігентна людина". Зроблено висновок, що інтелігентність - це соціальне явище, а виховати інтелігента може тільки інтелігентна людина. Наведено досвід роботи педагогічного колективу гімназії щодо вирішення означеної проблеми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч424(4УКР)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Карпенкова Н. І. 
Еколого-естетичне виховання ліцеїстів у процесі ознайомлення з історико-природними заповідниками Криму : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н. І. Карпенкова; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2008. - 20 c. - укp.

Вперше розроблено організаційно-педагогічну модель еколого-естетичного виховання ліцеїстів у процесі ознайомлення з історико-природними заповідниками Криму. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови впровадження даної моделі. Удосконалено теорію та практику еколого-естетичного виховання ліцеїстів у процесі ознайомлення з історико-природними заповідниками. Визначено методи й організаційні форми еколого-естетичного виховання ліцеїстів, зокрема, розроблено зміст навчальної літньої практики й учнівських краєзнавчих екскурсій у межах впровадження навчальної програми "Заповідний Крим ".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч421.355.6 + Ч424(4УКР)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362025 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Ананьєва Н. В. 
Організаційно-педагогічні засади діяльності полілінгвістичної гімназії : автореф. дис... канд. пед. наук / Н. В. Ананьєва; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2007. - 22 c. - укp.

Вперше теоретично обгрунтовано організаційні засади та педагогічні умови діяльності полілінгвістичної гімназії, розроблено їх науково-методичне забезпечення. Встановлено особливості та критерії результативності діяльності полілінгвістичної гімназії. Визначено мету та зміст полікультурної освіти гімназистів, обгрунтовано теоретичні засади управління гімназією у полілінгвістичному та полікультурному середовищі. Запропоновано форми та методи організації полікультурної діяльності. Проведено порівняльне дослідження характерних особливостей діяльності вітчизняних і зарубіжних полілінгвістичних гімназій. Розкрито зміст понять "полікультурна освіта", "полікультурний навчально-виховний процес", "полілінгвістична гімназія", "полілінгвістичне та полікультурне середовище" та "діалог культур".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5 + Ш1 р21(4УКР)18

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Наказний М. О. 
Організація діяльності ліцею технічного профілю в системі неперервної професійної освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. О. Наказний; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Уперше виявлено та теоретично обгрунтовано організаційно-методичні умови діяльності ліцею технічного профілю у неперервній освітній системі. Розроблено та обгрунтовано науково-методичний і психолого-педагогічний комплекс забезпечення профільної підготовки учнів, критерії ефективності діяльності ліцею як закладу профільного навчання старшокласників. Показано, що ефективність діяльності ліцею даного профілю як закладу профільної підготовки учнівської молоді підвищується за умов функціонування його у складі навчального науково-виробничого комплексу, що реалізує принцип наступності у навчально-виховній роботі, зокрема, його змісті та формах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5 + Ч421.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА336005 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Сафіулін В. І. 
Організація навчально-виховного процесу в сучасній гімназії : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / В. І. Сафіулін; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 18 c. - укp.

Розроблено та системно досліджено організацію навчання та розвитку творчої особистості в сучасній гімназії. Історико-генетичне вивчення становлення гімназій дозволило визначити етапи їх розитку та провідні принципи діяльності. Наведено інформаційно-розвивальну модель діяльності інноваційного закладу, центром якого є творча особистість, визначено оптимальне співвідношення освітніх галузей, здійснено модернізацію змісту освіти, створено комплекс нових навчальних технологій. Комплексну діагностику результатів висвітлено у методологічному, психологічному, соціальному, валеологічному та педагогічному аспектах та за адекватними критеріями якості та рівня засвоєння знань і розвитку учнів, навчальною активністю, їх самонавчання та самовдосконалення за інтересами тощо. Результативність творчого успіху визначено також з використанням лонгітюдного дослідження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314170 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Чуйко С. Р. 
Організація навчального процесу в ліцеях України (ХІХ - перша половина ХХ ст.) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / С. Р. Чуйко; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 1999. - 19 c. - укp. - рус.

Дисертація присвячена історико-педагогічному аналізу процесу розвитку ліцеїв в Україні протягом ХІХ - першої половини ХХ століть у контексті особливостей організації навчального процесу. У роботі відтворено цілісну картину формування ліцейної освіти на українських землях, досліджено генезис змісту освіти, визначено тенденції та пріоритети організації навчання в ліцеях України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч424(4УКР)714.5 + Ч484(4УКР)713

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304080 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Каташов А. І. 
Педагогічні основи розвитку інноваційного освітнього середовища сучасного ліцею : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / А. І. Каташов; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2001. - 20 c. - укp.

На засадах методології інноваційного пошуку розкрито особливості діяльності інноваційних навчальних закладів, сутність і структуру освітнього середовища сучасного ліцею, обгрунтовано концептуальну ідею дворівневої ліцейської освіти. Визначено можливості додаткової освіти в реалізації завдань розвитку творчого потенціалу учнівської молоді, роль керівника закладу освіти у створенні відповідних умов освітнього середовища. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови ефективності розвитку та функціонування інноваційного освітнього середовища сучасного ліцею.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314116 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського