Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (78)Журнали та продовжувані видання (18)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.385.0$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
Категорія:    
1.

Бутенко Л. В. 
Роль інтерпретації літературно-художніх творів у залученні старшокласників до занять фізичною культурою / Л. В. Бутенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 23. - С. 188-192. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проаналізовано теоретичні засади використання інтерпретації літературно-художніх творів з метою залучення старшокласників до занять спортом, обгрунтовано дидактичні та організаційно-педагогічні умови оптимізації цього процесу.

Проанализированы теоретические основы использования интерпретации литературно-художественных произведений с целью приобщения старшеклассников к занятиям спортом, обосновываны дидактические и организационно-педагогические условия оптимизации этого процесса.

The article is devoted to the analysis of theoretical grounds of using the interpretation of literary-artistic compositions to attach the senior pupils to going for sport, to the didactical and organizationally-pedagogical conditions for optimization of the process.


Ключ. слова: інтерпретація художньо-літературних творів, спортивна діяльність, старшокласники
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч421.385.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Коваль Г. П. 
Методика читання : навч. посіб. для студ. / Г. П. Коваль, Л. І. Іванова, Т. Б. Суржук. - Т. : Навч. кн.-Богдан, 2008. - 280 c. - укp.

Розглянуто ефективні способи керівництва навчально-виховним процесом на уроці читання (методи, прийоми, засоби та форми навчання) з урахуванням характеру навчального матеріалу та ступеня його засвоєння. Проаналізовано особливості організації аналітико-синтетичної діяльності, реалізації фактичних і потенційних можливостей кожного учня у класно-урочній системі навчання. Запропоновано методику застосування проблемно-пізнавальних завдань. Розкрито методичні аспекти читацької підготовки молодших школярів у системі позакласного читання. Особливу увагу приділено розвитку знань і творчих здібностей учнів засобами гри.

Рассмотрены эффективные способы руководства учебно-воспитательным процессом на уроке чтения (методы, приемы, средства и формы обучения) с учетом характера учебного материала и степени его усвоения. Проанализированы особенности организации аналитико-синтетической деятельности, реализации фактических и потенциальных возможностей каждого ученика в классно-урочной системе обучения. Предложена методика применения проблемно-познавательных задач. Раскрыты методические аспекты читательской подготовки младших школьников в системе внеклассного чтения. Особое внимание уделено развитию знаний и творческих способностей учеников средствами игры.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 я73 + Ч421.385.0 я73 + Ш141.4-911.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА697508 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Підлужна Г. В. 
Розвиток читацької самостійності молодших школярів : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Г. В. Підлужна; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 1999. - 21 c. - укp. - рус.

Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми розвитку читацької самостійності учнів початкових класів. У роботі висвітлено історію та сучасний стан проблеми, визначено й науково обгрунтовано шляхи її вирішення. Запропоновано організаційно-методичну систему навчання школярів-читачів, яка розроблена з урахуванням сучасних вимог і дозволяє підвищити ефективність уроків позакласного читання на основі створення оптимальних психолого-педагогічних та методичних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-911.331 + Ч421.385.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА303560 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Долбенко Т. 
Формування пізнавального інтересу учнів засобами науково-пізнавальної літератури / Т. Долбенко // Рідна шк.. - 2006. - № 2. - С. 55-57. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Висвітлено проблему формування читацьких потреб учнів, як одну з найважливіших умов формування пізнавальних інтересів школярів. На основі аналізу наукової літератури наведено різноманітні трактування феномену інтересу: як вибіркової спрямованості, пізнавального ставлення до навколишнього світу, стимул і мотив пізнавальної діяльності. Визначено основні мотиви читання науково-пізнавальної літератури. Розглянуто вітчизняні дослідження стосовно потреб учнів у читанні. Зазначено, що основною причиною незацікавленості учнів у відповідній науково-пізнавальній літературі є недостатня популяризація її. Наведено матеріали зі світової практики розробки засобів і прийомів формування пізнавального інтересу в підлітків. Доведено, що мотивами виявлення і розвитку пізнавальних інтересів учнів є самостійне виконання ними завдань та використання технічних засобів навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + Ч421.385.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кірова Н. Г. 
"Люблю я всіх людей..." (Урок з позакласного читання в 11 класі за новелою Ю. Липи "Закон") / Н. Г. Кірова // Наша шк.. - 2008. - № 3. - С. 45-46. - укp.

Наведено авторський план-конспект проведення уроку з позакласного читання за новелою Ю. Липи "Закон". Визначено мету проведення уроку: формування вміння працювати з текстом, спостереження за поетичним відображенням суспільних проблем, розвиток асоціативного та критичного мислення учнів, виховання любові до слова та загальнолюдських моральних якостей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4ПОЛ=411.4)-4 + Ч421.385.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Подановська Г. 
Психолого-педагогічні та методичні умови формування основ читацької самостійності молодших школярів / Г. Подановська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 6. - С. 96-102. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто актуальну проблему розвитку читацької самостійності молодших школярів, оскільки саме сформованість навичок самостійної роботи з книжкою є однією з передумов інтелектуального і духовного розвитку. Проаналізовано психолого-педагогічні умови формування основ читацької самостійності на уроках класного та позакласного читання молодших школярів. Зауважено, що треба пам’ятати майбутнім вчителям початкових класів про створення необхідних організаційних умов, серед яких особливе значення має наявність книг, спеціальних підставок для виставок книг, вдумливо оформленого „Куточка читача”, де можна самим брати книжки, берегти книгу, не брати її брудними руками тощо. Виокремлено важливі аспекти у структурі і змісті уроків класного і позакласного читання. Подано зразок структури основного типу уроку позакласного читання в ІІІ - VI класах.

Рассмотрена актуальная проблема развития читательской самостоятельности младших школьников, поскольку именно формирование навыков самостоятельной работы с книгой является одной из предпосылок интеллектуального и духовного развития. Проанализированы психолого-педагогические условия формирования основ читательской самостоятельности на уроках классного и внеклассного чтения младших школьников. Отмечено, что надо помнить будущим учителям начальных классов о создании необходимых организационных условий, среди которых особенно большое значение имеет наличие книг, специальных подставок для выставок книг, вдумчиво оформленного "Уголка читателя", где можно самим брать книги, бережно к ним относиться, не брать их грязными руками и т. п. Выделены важные аспекты в структуре и содержании уроков классного и внеклассного чтения. Подан образец структуры основного типа урока внеклассного чтения в III - VI классах.

Actual problems of independence readers younger students, since it is the skills of independent work with the book is a prerequisite to the intellectual and spiritual development. Analyzed the psychological and pedagogical conditions of formation of basic readers independence in classroom lessons and extracurricular reading younger students. It is noted that it is necessary to remember primary school teachers to create the necessary institutional conditions, among which the most important is the availability of books, special supports for exhibitions of books, thoughtful design "Corner reader." Based on "the Corner reader" can be taken by the book, carefully treat her not to take her dirty hands and the like. Highlight important aspects of the structure and content of classroom lessons and extracurricular reading. Served sample structure of the main types of home reading lessons in classes III - VI.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.0 + Ш141.14-911.331

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Біруля В. В. 
Естетичне виховання підлітків засобами художньої літератури у позашкільних навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / В. В. Біруля; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2013. - 20 c. - укp.

Визначено сутність та завдання естетичного виховання підлітків. З'ясовано естетико-виховні можливості художньої літератури. Наголошено на ролі та функціях позашкільних навчальних закладів у залученні учнів до світу прекрасного. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови естетичного виховання підлітків засобами художньої літератури в системі позашкільної освіти і виховання. Наголошено, що педагогічні умови передбачають організацію естетичного виховання учнів у процесі літературно-художнього спілкування, пізнання та творчості; ознайомлення підлітків з естетичними цінностями художньої літератури; оволодіння учнями необхідними способами естетичного освоєння творів художньої літератури; залучення учнів підліткового віку до масових, групових та індивідуальних форм естетичної діяльності на матеріалі мистецтва слова.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.2 + Ч421.385.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА397405 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Підлужна Г. В. 
І. Огієнко про методику формування читацьких навичок молодших школярів / Г. В. Підлужна // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2002. - Вип. 9. - С. 210-212. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано педагогічні погляди І. Огієнка щодо вирішення проблем формування навичок читання у школярів. Зосереджено увагу на методичних рекомендаціях ученого, актуальних для сучасної початкової школи.

Проанализированы педагогические взгляды И. Огиенко на решение проблем формирования навыков чтения у школьников. Сосредоточено внимание на тех методических рекомендациях ученого, которые остаются актуальными для современной начальной школы.

The article contains the analysis of I. Ogiyenko`s views concerning the problems of forming pupils as readers Attention is focused upon the recommendations of the scholar which are still topical for today's primary school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Гніда Г. П. 
Читацькі інтереси молодших школярів / Г. П. Гніда // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 1998. - Вип. 2. - С. 90-91. - укp.

Розглянуто проблему ролі читання художньої літератури для формування особистості молодшого школяра. На матеріалі дослідження виявлено читацькі інтереси дітей, місце читання в проведенні вільного часу школярами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Долбенко Т. 
Розвиток художнього смаку та кола читання для розширення пізнавальної діяльності дітей / Т. Долбенко // Вісн. Кн. палати. - 2004. - № 1. - С. 32-35. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.03 + Ч421.385.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Петрович О. Б. 
Формування готовності майбутніх учителів-словесників до організації позакласної роботи з обдарованими учнями : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. Б. Петрович; Глухів. нац. пед. ун-т ім. О. Довженка. - Глухів, 2015. - 24 c. - укp.

Досліджено актуальну проблему професійної підготовки майбутніх учителів-словесників до організації позакласної роботи з обдарованими учнями. Проаналізовано стан дослідження означеної проблеми на основі вітчизняних і зарубіжних наукових джерел, законодавчої та нормативної бази. Обгрунтовано сутність і структуру готовності майбутнього вчителя-словесника до організації позакласної роботи з обдарованими школярами, у складі якої виділено такі компоненти, як мотиваційний, пізнавально-операційний, особистісно-креативний та оцінювально-рефлексивний. Охарактеризовано критерії, показники та рівні сформованості цієї готовності. Визначено, науково обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів української мови та літератури до організації позакласної роботи з обдарованими учнями, які реалізовано впродовж трьох етапів: мотиваційно-інформаційного, творчо-діяльнісного й імплементаційно-рефлексивного. Розроблено модель формування готовності майбутніх учителів-словесників до організації позакласної роботи з обдарованими учнями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913-1 + Ш5(4УКР) р30-2 + Ч421.385.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА419824 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Мартинюк У. В. 
"Літературна вітальня" - програма позакласної діяльності із зарубіжної літератури / У. В. Мартинюк // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2018. - № 4. - С. 55-68. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Надано можливість ознайомитися з програмою позакласної діяльності із зарубіжної літератури для учнів 5 - 11 класів, що передбачає формування свідомого читача та розвиток креативної особистості учня. Зазначена програма розроблена відповідно до чинних державних стандартів, інноваційного та компетентнісного підходів до освіти, а також з урахуванням інтересів і побажань учнів різного вікового та психолого-фізіологічного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Чепиль Мария Мироновна 
Клубная любительская деятельность как фактор формирования у подростков потребности в чтении : Дис. канд. пед. наук: 13.00.01 / Мария Мироновна Чепиль; КГИК. - К., 1992. - 205 c. - Библиогр.:л.172-188 - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.03 + Ч739.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС40064 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
14.

Чепиль Мария Мироновна 
Клубная любительская деятельность как фактор формирования у подростков потребности в чтении : Дис. канд. пед. наук: 13.00.01 / Мария Мироновна Чепиль; КГИК. - К., 1992. - 205 c. - Библиогр.:л.172-188 - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.03 + Ч739.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС40064 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
15.

Чепиль Мария Мироновна 
Клубная любительская деятельность как фактор формирования у подростков потребности в чтении : Дис. канд. пед. наук: 13.00.01 / Мария Мироновна Чепиль; КГИК. - К., 1992. - 205 c. - Библиогр.:л.172-188 - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.03 + Ч739.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС40064 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
16.

Чепиль Мария Мироновна 
Клубная любительская деятельность как фактор формирования у подростков потребности в чтении : Дис. канд. пед. наук: 13.00.01 / Мария Мироновна Чепиль; КГИК. - К., 1992. - 205 c. - Библиогр.:л.172-188 - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.03 + Ч739.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС40064 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського